Marmitek GigaVideo 30 IR

Pagina: 1
Acties:

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:52
Ik weet dat er al een aantal topics zijn geweest hierover, maar ik heb nog een paar vraagjes (voor gebruikers).

1) Kan je je videokaart direct aansluiten (D-sub), of moet je eerst met een TV-out het signaal converteren naar SVHS/composiet ??

Ik weet dat sommige mensen dat ding niet moeten, terwijl andere het de hemel in prijzen. Maar als je hem gebruikt hebt, op welke afstand heb je dat gedaan, en zat er nog een verdieping tussen??

Ik lees namelijk dat ie op IR werkt, maar licht (=IR, toch??) kan toch niet door muren en plafonds??

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-03 14:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Allereerst, ik heb 'm niet .. maar wel over gelezen en in m'n knuistjes gehad.
Hij gaat via tulp (l-audio, r-audio video) en werkt via radiosignalen ...

Tijd voor een nieuwe sig..

• GarBaGe
  • Laatst online: 14:52
OK, thanx. Iemand nog??

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• quizmaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 11:25
Heb zelf zo'n ding en vind het perfect!
Stop gewoon de kabels in m'n ASUS 6800 deluxe / souncard en de ontvanger via scart in de tv en klaar. Hij doet het door het hele huis(ook met twee verdiepingen. Met IR kan je de afstands bediening blijven gebruiken, bv. die van je video. Daarnaast gebruik ik hem ook voor het verzenden van tv naar m'n compu, zender en ontvanger omdraaien en klaar. Heb er ook zo'n Marmitek Mouse remote bij, alleen die werkt niet in combinatie met m'n Microsoft Intelli mouse, helaas kwam ik daar te lat achter, dus als iemand weet hoe je dit wel kan doen dan graag.

• Majestic
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

He ruud, ik heb ook wel eens zo'n topic hierover gehad:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/72443

heb 'em toen maar niet aangeschaft.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.