Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
want ?.. argumenten graag..
Verwijderd
Ik heb er zelf ook een gekocht.:( Ook voor beneden naar zolder +-9m. Het beeld stoort en het geluid ruist. Met een kabel kun je als de ontvangst slecht tenminste nog een versterker er tussen leggen.
Waar woon je ? misschien kan ik dat ding eens lenen om te kijken hoe of wat..
waar ligt dat ? Eersel ?
da's een eind treinen ..
Verwijderd
Ik heb ook zo een giga set in eerste instantie voor het afspelen van MP3 op mijn huiskamer set en dit werkt perfect beeld heb ik ook wel eens geprobeerd en ziet er niet slecht uit. Ik weet niet wat de kwaliteit is met een dvd. Eerst had ik een audio-kabel liggen van 6 a 7 meter maar deze gaf te veel storing. En die storing is met kabel niet goedkoop op te lossen, zover ik weet
Woodman
Woodman
Is het beeld dan vergelijkbaar met een svhs kabel ?
Verwijderd
Durf ik niet zo te zeggen maar ik zag weinig verschil tussen Giga set en een direkte aansluiting. Echter vindt ik het beeld wat mijn V3400 weergeeft niet om over naar huis te schrijven.
wat voor tv gebruik je ? 4:3 of een breedbeeld ?
Iemand in omgeving Leiden die zo'n dingetje een paar uurtjes wil afstaan ?
Verwijderd
Zou maar een stand alone DVD player kopen.
Geen gezeur.
je hebt ze al vanaf 399 (mediamarkt)dus dat scheelt niet zo veel met die marmitek dingen.
Succes
Geen gezeur.
je hebt ze al vanaf 399 (mediamarkt)dus dat scheelt niet zo veel met die marmitek dingen.
Succes
vanaf 399,- ? waar praten we dan over.. ?
Dat kan per definitie niet, omdat dit setje met composite aansluitingen werkt. Kwaliteit is dus MAXIMAAL die van een composite kabel en dat is al niet geweldig.Op zaterdag 18 november 2000 15:25 schreef Majestic het volgende:
Is het beeld dan vergelijkbaar met een svhs kabel ?
ik zie persoonlijk het verschil niet eens tussen svhs en compositie .. maar dat zal waarschijnlijk aan mijn blaupunkt 4:3 tv'tje liggen..
Ik heb de Gigavideo 30 sinds kort.. DVD's op afgespeeld... prima geluid + beeld.
Ongeveer hetzelfde als met een S-video verbinding.. en daarnaast is ut verschil tussen s-video en composite echt niet te zien.
Ongeveer hetzelfde als met een S-video verbinding.. en daarnaast is ut verschil tussen s-video en composite echt niet te zien.
my point exactly..
vannavond maar even bij de makro halen zo'n setje.
vannavond maar even bij de makro halen zo'n setje.
Pagina: 1