Vroeger had ik op mijn 386 een spelletje waarbij je een mannetje moest later leven. Als hij het koud had moest de verwarming aan, als hij hobger had moest je hem te eten geven etc etc eyc.... Weet iemand hoe dat spelletje heet.?? En nee het is niet de sims. Op google gezocht maar niks gevonden
Milieu heet dat... geef me je email adres dan mail ik het wel even .. ik heb het volgens mij nog wel op cd
Laten we dat maar niet doen.
Laten we dat maar niet doen.
[ Voor 49% gewijzigd door The Will op 25-10-2003 21:36 ]
Zomaar een wilde gok eigenlijk: Jones in the Fast Lane?
Ik denk "Thuis in het Milieu"
is een nederlands spelletje waarbij je vragen over het milieu moet beantwoorden en zo'n ventje een week alleen in huis moet bedienen
Heb t nog ergens op CD, kan het niet posten vanwege copyright.
is een nederlands spelletje waarbij je vragen over het milieu moet beantwoorden en zo'n ventje een week alleen in huis moet bedienen
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
nee.. dat spel heet Milieu.. believe meRobbertC schreef op 25 October 2003 @ 21:33:
Zomaar een wilde gok eigenlijk: Jones in the Fast Lane?
Jones in the fast Lane heb ik wel voor je mocht het die zijn
Owwwww dat spel heb ik ook nog gespeeld @ een 486 digital school pc.
Ook dat distributie spel gespeeld dat je @ de veiling stond enzo ?
'dreeke schreef op 25 oktober 2003 @ 21:35:
Ik denk "Thuis in het Milieu"
*kuch* mailen *kuch*
*kuch* OW *kuch*
[ Voor 10% gewijzigd door The Will op 25-10-2003 21:40 ]
met de bloemenveiling van Aalsmeer jaRS_003 schreef op 25 oktober 2003 @ 21:36:
Owwwww dat spel heb ik ook nog gespeeld @ een 486 digital school pc.
Geen idee hoe dat heette.
Je gaat het maar lekker zelf ergens vandaan halen
[ Voor 25% gewijzigd door dreeke op 25-10-2003 21:38 ]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Inkoop en distributie dacht ik.dreeke schreef op 25 October 2003 @ 21:37:
[...]
met de bloemenveiling van Aalsmeer ja
Geen idee hoe dat heette.
[...]
Je gaat het maar lekker zelf ergens vandaan halen
Maar het kan even goed transporter zijn. ( idd met die bloemenveiling
maar kan iemand mij dat spel mailen of zeggen waar ik het vandaan kan kopen/downloaden of iets dergeliijkt
Wij ook. w o u t e r . schreef op 25 October 2003 @ 21:40:
Cool... dat spelletje deden wij op de basisschool!
FYI, dit spel zit naar mijn weten gewoon copyright op, en elke vraag naar waar je het kan downloaden levert dan ook een OW op.
There is no magic.
Verwijderd
Little Computer People was toch ook zoiets?Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 21:27:
Vroeger had ik op mijn 386 een spelletje waarbij je een mannetje moest later leven. Als hij het koud had moest de verwarming aan, als hij hobger had moest je hem te eten geven etc etc eyc.... Weet iemand hoe dat spelletje heet.?? En nee het is niet de sims. Op google gezocht maar niks gevonden
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 21:44 ]
We waren er inmiddels achter dat het "Milieu" was..
Verwijderd
Titel iets duidelijker gemaakt (van 'huishoud spelletje' naar '[Gezocht] Huishoud spelletje')
mmm copyright verloopt toch gewoon na een bepaalde tijd. Er zijn sites die helemaal geen warez zijn ofzo en waar je toch duizenden oude games kunt kopen omdat copyright na 5 jaar gewoon verloopt.The Will schreef op 25 October 2003 @ 21:43:
FYI, dit spel zit naar mijn weten gewoon copyright op, en elke vraag naar waar je het kan downloaden levert dan ook een OW op.
maar da's niet ontopic
Verwijderd
Dan zijn die sites ook illegaal bezig omdat een copyright pas na veel langer verloopt. Abandonware is ook nog copyrighted, maar het verschil is is dat de maker/uitgever het gedoogd dat hun product zo verspreid worden.
Verwijderd
The Will schreef op 25 October 2003 @ 21:43:
offtopic:
Het klinkt misschien dom maar wat is OW?
Ontopic:
Dit spelletje heb ik echt heel vaak gespeeld op de basisschool
Alleen jammer dat er copyright opzit
Ik speelde dit altijd op de basisschool op een MSX volgens mij, samen met zo'n topografie spelletje met zon helikopter. Erg leuk vond ik dat
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd schreef op 25 oktober 2003 @ 22:45:
[...]
offtopic:
offtopic:
Officiele Waarschuwing. Krijg je als je iets uitspookt wat niet helemaal door de beugel kan
Lees de FAQ nog maar eens door, best interessant
Officiele Waarschuwing. Krijg je als je iets uitspookt wat niet helemaal door de beugel kan
Lees de FAQ nog maar eens door, best interessant
Ik denk zelf dat 't best eens door Malmberg Educatief uitgegeven kan zijn...anders kan je denk ik met een Google oid wel meer info vinden, wellicht een telefoontje/mailtje richting Malmberg...meestal zijn die uitgeverijen wel op de hoogte van elkaars produkten.Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 21:48:
wie zijn de makers van dit spel en hebben zij een website?
Verwijderd
dat heb ik ook nog gespeelt op school ...dan moest je weer de vuilnis buiten zetten en het licht uit doen (in mijn geheugen
)
zou het best nog eens willen spelen om te kijken wat er zo leuk aan was .
Er was ook zo,n spel dat je zag wat voor weer het werd en dan moest je zorgen dat de polders niet overliepen enz en nog 1 met een kraampje en limonade .
vage shit zouden ze het tegenwoordig noemen
zou het best nog eens willen spelen om te kijken wat er zo leuk aan was .
Er was ook zo,n spel dat je zag wat voor weer het werd en dan moest je zorgen dat de polders niet overliepen enz en nog 1 met een kraampje en limonade .
vage shit zouden ze het tegenwoordig noemen
Ik ook.. hoe heete dat ook alweer? Topotop ofzow?!AudiRS4 schreef op 25 October 2003 @ 22:49:
Ik speelde dit altijd op de basisschool op een MSX volgens mij, samen met zo'n topografie spelletje met zon helikopter. Erg leuk vond ik dat
Verwijderd
Er was ook nog zon spel in die categorie wat ik ook vaak op de basisschool speelde .... Ehm daarbij moest je melk of andere zuivelprodukten maken die is ook wel geinig ... iemand een idee hoe die heet ?
Topo Grafiek heette datDeRCT13 schreef op 26 October 2003 @ 09:12:
[...]
Ik ook.. hoe heete dat ook alweer? Topotop ofzow?!
Ik zocht eigenlijk een plaatje van Thuis in het Milieu, maar die zijn er blijkbaar niet, dus dan maar wat informatie:
- [b]Omschrijving[/] Over milieubewust gedrag thuis, met name afvalverwerking en energiegebruik. [b]Doelgroep[/] 7/8 [b]Vakgebied[/] Diversen [b]Uitgever[/] Malmberg [b]Netwerk geschikt[/] Nee [b]HCO-code[/] 3806
The devil is in the details.
Dit spelletje zoek ik nou ook...
zat op Google te zoeken, en kwam deze link tegenm...
zat op Google te zoeken, en kwam deze link tegenm...
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
Pagina: 1