Ok, even weer gekeken hoe het zat:
Download
TankViewer en
TankCreator
offtopic:
Grr, links zijn dood, dus ik zet ze wel "ff" op mijn webspace

• Start TankCreator op, open het savebestand (navigeer naar mijn documenten/dungeon siege loa).
• Je ziet nu de inhoud van de savegame, met een map debug, die moet er uit om de saved game te laten werken in de normale versie van loa (veel handiger, om mee te spelen, debug info heb je toch niet nodig

)
• Maak een tijdelijke nieuwe directory en sleep alle bestanden erin,
behalve de map debug. (is drag en drop, best wel handig

)
• Open nu tankcreator (icoon versie) en kies als source de net aangemaakte directory met alles van de saved game,
zonder de debug map
• Kies als output de saved game die "aangepast" moet worden (eventueel filter uitzetten).
• Klik 'create'
*
• Zou 'succes' moeten staan
• Open ds:loa via de 'normale'

exe en laad het spel (als het goed is zou het verder geen problemen meer moeten geven).
*Bij een 'permission denied' fout, even tankviewer sluiten

.
De saved games staan in 'mijn documenten\Dungeon siege
loa'.
Als het niet lukt plaats hier wat er fout gaat, want het zou in theorie moeten werken (en bij mij werkt het

). Beide programma's zitten geen virussen op dus het zou niets geks moeten uithalen met je pc
Hopelijk werken de links de eerste keer, anders is een edit noodzakelijk
Dus niet
Nu ik toch bezig ben
Even wat ranten over het cheaten, want op mp lopen er redelijk wat mensen bij die met +drdeath hebben gespeeld in de chatbox tijdens sp (
ervoor saven!!!!!! Kan niet normaal ongedaan worden gemaakt!) en er dan mee gaan spelen op zonematch, toch jammer

.
Gelukkig niet zoveel last van bij het gebruik van een bepaalde
mod siegelet (link naar forum) die ook redelijk vaak wordt gespeeld en in mp is de performance te pruimen (alleen soms ietwat gebrek aan stabiliteit

)

, maar ik moet eens kijken of er in mp misschien andere dll's worden gebruikt, die misschien corrupt zijn ofzo

.
Verder kan met deze twee progjes redelijk veel worden aangepast aan de saved game, maar in sp werkt het niet (bij items), maar bij mp kan je een char dus zo über maken.
[
Voor 51% gewijzigd door
Verwijderd op 28-01-2004 23:50
. Reden: AAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHH, afsluit tag vergeten :/ :( en het is niet een vridag de ]