Dungeon Siege: Legends of Aranna (addon)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 586 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
chucky666 schreef op 27 november 2003 @ 11:13:
[...]

heb hier stad en land afgezocht en eindelijk bij de inter toys gevonden :)

ff spelen.

en ik kan het in de manual ook niet vinden om een oude char. toe te voegen ?
maar gelukkig heb ik het orgineel ook nog en daar staat het wel in ;)
Hehe. De originele manual staat overigens ook op een van de LoA disks.

In de nieuwe staat alleen wat er mogelijk is in de game. En aangezien er alleen maar een vermelding staat over het importeren van karakters in de multiplay, leek het me duidelijk dat het dus niet mogelijk was in singleplay.
Playing a multiplayer game
You can import players from Dungeon Siege single player or multiplayer games, as well as characters from Dungeon Siege: Legends of Aranna single player games, into Dungeon Siege: Legends of Aranna multiplayer games.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

• LordRAN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 09:10
De staff of stars krijg je inderdaad aan het eind van het spel als je de Shadow Jumper verslaat. De staff heeft opzich goede stats.

Ook opent er een deur naar het geheime Disco-level als je de eindbaas verslaat.
Kijk voor meer details op:

http://ds.heavengames.com/gameinfo/aranna/disco.html

Ik heb het spel nu al 3 weken en het begint alweer te vervelen, dus ben ik maar weer begonnen met het hacken van mijn characters.

Ha, in PVP kan mijn character meer als 1.000.000 hp krijgen als ik hem boost })

Verwijderd

Wat Legion zei is een heel goed idee. Als je een spoiler hebt (ook in andere topics), gebruik dan de volgende code:

code:
1
[table][tr][td bgcolor=#000000]spoilertext[/td][/tr][/table]

Dank u :)

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 14:56
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 15:42:
Wat Legion zei is een heel goed idee. Als je een spoiler hebt (ook in andere topics), gebruik dan de volgende code:

code:
1
[table][tr][td bgcolor=#000000]spoilertext[/td][/tr][/table]

Dank u :)
Ow, ja, dat wist ik dus niet :)

Dus daarom die tekst maar en de spoiler in subjes. maar zal het de volgende keer zo doen :)

• ravw
  • Laatst online: 15:58
Morgen dan maar weer even gaan zoeken , want van daag ben ik hem niet tegen gekomen :(

Maar hier hebben ze ook een Intertoys in Vlaardingen , morgen maar even op zoek gaan naar een Intertoys.

[ Voor 15% gewijzigd door ravw op 27-11-2003 20:46 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Heb net weer een paar uur achter elkaar gespeeld. Zit nog te wachten tot een aantal vrienden 'm ook hebben, om dan lekker online te spelen. :)

Afbeeldingslocatie: http://phoenix.interex-net.com/forum/uploads/post-10-1069881426.jpg

Afbeeldingslocatie: http://phoenix.interex-net.com/forum/uploads/post-10-1069881465.jpg

Afbeeldingslocatie: http://phoenix.interex-net.com/forum/uploads/post-10-1069961345.jpg

Afbeeldingslocatie: http://phoenix.interex-net.com/forum/uploads/post-10-1069961715.jpg

Meer screens kan je vinden in dit topic op m'n clansite: http://phoenix.interex-net.com/forum/index.php?showtopic=865

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10 15:52

Bosmonster

*zucht*

Even rondgekeken hier.. heb hem uiteindelijk gevonden bij toys 'r us voor 29,95 (inclusief origineel dus).

Maakt mij niet uit.. ik had dat origineel nodig. .want mijn origineel was niet helemaal. ehh.. origineel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
ZO eindelijk heb ik hem nu ook in het bezit :P

En ik heb me rot gelachen al bij het intro filmpje met de Uitvinder :)

Heerlijk die Humor :D

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:03
Ik heb hem ook!!

Gister gescoord bij Dynabite voor 24 euro nog wat, met klanten kaart.
Echt weer die mooie DS sfeer.

Ben alleen nog niet zo ver, maar dat komt nog wel.

Wat is BTW de speelduur van Aranna? :?
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 23:05:
Even een vraagje, ik had begrepen dat je je party uit de originele DS kon importeren in LoA. Iemand dit al gedaan??? Ik krijg het niet voor elkaar....
Dit kan je volgens mij alleen doen in multipplayer.

[ Voor 27% gewijzigd door Vanitas op 28-11-2003 12:50 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Vanitas schreef op 28 november 2003 @ 12:47:
Wat is BTW de speelduur van Aranna? :?
Ongeveer 20 uur SP. MP weet ik niet want ik zit nog te wachten tot een aantal vrienden 'm hebben voordat ik die ga uitproberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zo hier weer even wat foto's voor de mensen die hem nog willen of moeten gaan kopen ...

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/DS_LoA_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/DS_LoA_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/DS_LoA_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/DS_LoA_04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik zit nu bijna op het einde van het spel...

Maar ik heb een vraag wanneer kan ik nu eens goee spullen kopen .
Want ik loop wel met een vermogen aan geld .
Maar goede wapens en zo kan ik niet kopen. :(

Want ik wil nu wel eens goede vecht dingen hebben ..
al mijn Char hebben nog geen een wapen wat boven de 100 uit komt :( en dan als je al bijna op het einde zit ...

http://server2.fs2002.com...n_Siege_Screen_-_0017.jpg

Hier een foto waar ik nu ongeveer rond loop ..

[ Voor 18% gewijzigd door ravw op 30-11-2003 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

fijn zo'n spoiler map :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
wat is daar op te zien dan :( ik geef alleen maar aan waar ik nu zit ....
En verder kan je er niets uit opmaken.
Want die kaart heeft iedereen die het spel heeft.

het geeft alleen maar aan welke stuk land je gehad heb en welke je nog moet.

Nu weer terug op mijn vraag aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Zo moeilijk is het toch niet er gewoon een link van te maken? Die map vordert naarmate het spel vordert... en die hoefde ik dus nog niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Bosmonster schreef op 30 november 2003 @ 14:59:
Zo moeilijk is het toch niet er gewoon een link van te maken? Die map vordert naarmate het spel vordert... en die hoefde ik dus nog niet te zien.
Zo dan :D en nu weer lachen :D

maar zal het voortaan wel zo doen als ik game info heb.

Maar ik vind het raar want als dit al als Spoiler gezien wordt , dan mogen gewoone screenshots eigelijk ook niet om dat je dan ook kan zien wat je te wachten staat.

Daarom ben ik er zelf ook nooit zo happerig op dat die warez mensen al heel het spel in een topic lopen te vertellen terwijl 80% het spel nog moet installeren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:13

Willybubba

Nut up or shut up.

Woei, net aangeschaft op de HCC bij Mediamarkt voor 26 eurootjes :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Kan iemand mij helpen ?

Ik zit bijna op het einde , nu heb ik net dta grote beest verslagen die in dat Barack zat met die grote glazen raam .
Maar nu kom ik niet verder.
Wat moet ik nu doen ..

Ik sta op het moment bij die glazen raam in de barack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 16-10 10:47
Hmm ik zit n beetje vast.

Heb die undead centaur verslagen. Ben nu weer bij dat kamp van die reuzen.
Ik heb geen idee waar ik nu naartoe moet aangezien ik geen nieuwe quest heb.
Ik moet nog steeds die stone van Lhaoc hebben. Kheb die hassat dinges nog niet gevonden. Waar zit die gast ? want ik denk dat ik die eerst moet vinden wil ik verder gaan.
Ik heb al een hele tijd rond zitten zoeken, maar ik weet gewoon niet hoe ik verder moet, kheb die hele dungeon waar ik algher heb gevonden al helemaal uitgepluist maar ken niks vinden. Dus weet iemand waar ik naartoe moet of wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Waar zit ergens die beer die je in het begin van het spel dood moet maken???
Die yellow eye oid.

Ik kan hem niet vinden, en dan kan ik mijn objectives ook niet halen. (duh... >:) )
CJ schreef op 28 november 2003 @ 13:45:
[...]

Ongeveer 20 uur SP. MP weet ik niet want ik zit nog te wachten tot een aantal vrienden 'm hebben voordat ik die ga uitproberen. :)
Daz niet zo lang als DS, daar deed ik iets van 35 uur over!! _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door Vanitas op 30-11-2003 19:55 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Blackhole schreef op 30 november 2003 @ 18:14:
Kan iemand mij helpen ?

Ik zit bijna op het einde , nu heb ik net dta grote beest verslagen die in dat Barack zat met die grote glazen raam .
Maar nu kom ik niet verder.
Wat moet ik nu doen ..

Ik sta op het moment bij die glazen raam in de barack.
Ik neem aan dat je die hagedissenkoning bedoelt? Dan moet je de kelder in... daar kom je door even richting de kerkers te gaan (vlakbij waar je ouders opgebaard liggen).
Vanitas schreef op 30 november 2003 @ 19:50:
Waar zit ergens die beer die je in het begin van het spel dood moet maken???
Die yellow eye oid.

Ik kan hem niet vinden, en dan kan ik mijn objectives ook niet halen. (duh... >:) )

[...]

Daz niet zo lang als DS, daar deed ik iets van 35 uur over!! _/-\o_
Het eerste:
Die zit echt vlak bij de stad hoor, vlakbij die grote grot met die reus er in. Je moet helemaal naar beneden afdalen en dan vind je de beer ergens in een hoekje gestopt

Over het tweede. Ik heb 'm net dus in 18 uur uitgespeeld. :) En nee, het is niet lang, maar voor een 'expansionpack' mag je het toch best lang noemen. Er zijn volledige games die nog geeneens een speeltijd hebben van 10 uur (neem bv een Unreal 2). Dus voor het geldt van zo'n €29 euro krijg je dus meer dan waar voor je geld als je kijkt naar speeluren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Iemand die mij even tips kan geven over die eind boss?

Voor meer info lees verder,

Want ik krijg hem maar niet dood , en hij laad zich ook elke keer weer op :( dus dan ben je zo dood.
Of moet ik die vent met die staff niet rechtstreeks aanvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Blackhole schreef op 01 december 2003 @ 00:00:
Iemand die mij even tips kan geven over die eind boss?

Voor meer info lees verder,

Want ik krijg hem maar niet dood , en hij laad zich ook elke keer weer op :( dus dan ben je zo dood.
Of moet ik die vent met die staff niet rechtstreeks aanvallen?
:D :D Herkenbaar! ;)

Ik kreeg 'm ook niet dood, maar heb eerst alles zo ingesteld dat m'n poppetjes niet als een dolle dwaas richting alle vijanden liepen die ze tegenkwamen, want dan was ik binnen no-time dood. Daarna 2 constant op healing wind, 2 archers achterin die constant met zwaar geschut schoten. En toen met een paar mages en melee fighters eerst de hulpjes uitgelokt. Per machine heb ik ze weg gelokt en afgeslacht. Uiteindelijk blijven er 3 over + de baas die natuurlijk ondertussen ook al een beetje verzwakt is. Toen was het me uiteindelijk gelukt om 'm dood te krijgen. Maar ik heb hier wel een 30 minuten lang zitten vloeken en met F11 weer even m'n quicksave in moeten laden. :X :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
CJ schreef op 01 december 2003 @ 00:16:
[...]

:D :D Herkenbaar! ;)

Ik kreeg 'm ook niet dood, maar heb eerst alles zo ingesteld dat m'n poppetjes niet als een dolle dwaas richting alle vijanden liepen die ze tegenkwamen, want dan was ik binnen no-time dood. Daarna 2 constant op healing wind, 2 archers achterin die constant met zwaar geschut schoten. En toen met een paar mages en melee fighters eerst de hulpjes uitgelokt. Per machine heb ik ze weg gelokt en afgeslacht. Uiteindelijk blijven er 3 over + de baas die natuurlijk ondertussen ook al een beetje verzwakt is. Toen was het me uiteindelijk gelukt om 'm dood te krijgen. Maar ik heb hier wel een 30 minuten lang zitten vloeken en met F11 weer even m'n quicksave in moeten laden. :X :D
Oeps dan heb ik er een groot probleem bij ik heb 2 boogschutters en 2 melee vechters :( dat is mijn hele groep. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 14:56
Blackhole schreef op 01 december 2003 @ 00:53:
[...]

Oeps dan heb ik er een groot probleem bij ik heb 2 boogschutters en 2 melee vechters :( dat is mijn hele groep. :(
Het kan makkelijker:

Ik heb als combat mage hem in m'n eentje verslagen. gewoon eerst een beest summonen. Deze gaat de eindbaas aanvallen. Hierna de dark dingen (die kristallen) slopen en daarna 1 voor 1 de bij-beestjes slopen. Toen ik terug kwam was m'n beestje net dood en had de eindbaas nog 170 hitpoints :P

Ok, ik moet erbij vertellen dat ik geen party members meeneem, maar in m'n eentje speel, omdat ik dan veeeel meer XP krijg en dus hoger ben dan als je party members hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Sinds gister net op het eiland gekomen.
Het valt me wel op dat dit veel mooier is gemaakt dan het eerste deel van het spel.

Kheb nu ook die reus in m'n party, hij ziet er alleen een beetje suf uit met die kleren. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Hmm.. dat wordt nog lastig dan.. ik speel DS namelijk altijd met maar 1 mannetje omdat ik een hekel heb aan parties :P

Gelukkig ben ik nog lang niet zo ver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik heb nu het gehele pakket, waabij je dus DS en de expansion hebt, maar na installatie zie ik 2 icons op m'n desktop.... En dat had ik neit verwacht :P Ik dacht dat je eerst het spel moest uitspelen en dan de expansion zou kunnen gebruiken oid, maar dit is net als Starcraft met expansion enzo.. Dus raden jullie me aan eerst het origineel te spelen, of meteen aan de expansion te beginnen? :) Het is me namelijk niet geheel duidelijk of het ook om een "vervolg-verhaal" gaat.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Als je het origineel nog nooit gespeeld hebt zou ik eerst lekker dat spelen. Want de uitbreiding is iets mooier en bevat wat nieuwigheden, waardoor het origineel wat minder aantrekkelijk wordt na het spelen van de expansion. En dat is zonde, want het origineel is ook geweldig :)

Qua verhaallijn maakt het niet uit overigens. Er zijn wat kleine verwijzingen, maar het is goed volledig los te spelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 02-12-2003 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mkae, hartelijk dank! :D
Ik vind de framerate btw best wel te doen :) Ik had begrepen dat dat een beetje tegenviel op de niet allernieuwste videokaarten, maar ik draai op een g4ti4600 @ 1024*768 met 4xAF en dan heb ik nog niets onder de 70fps gezien :)

Ik ben het btw nu enkel aan het proberen. Ik dacht zo van: Tja, de wat "klassiekere" cRPGs (Torment, Fallout, Arcanum) spreken me wel aan, maar met Diablo en Dark Alliance heb ik me ook vermaakt en aangezien DS me een mix lijkt van deze dingen... :)
Maar als ik het wat vind, haal ik hem in huis voor de kerstvakantie, heb ik iets leuks om te doen :D En het is voor een vriendelijke prijs verkrijgbaar! :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een leuke game, alleen jammer dat ik zo vaak die crc errors krijg. Ik dacht dat het met de expansion misschien verbeterd zou zijn maar helaas moet ik nog om de zoveel tijd saven anders heb ik een dikke kans dat ik weer opnieuw mag beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 12:59:
Het is een leuke game, alleen jammer dat ik zo vaak die crc errors krijg. Ik dacht dat het met de expansion misschien verbeterd zou zijn maar helaas moet ik nog om de zoveel tijd saven anders heb ik een dikke kans dat ik weer opnieuw mag beginnen..
Dat is raar want ik heb maar 1 keer een vastloper gehad , en dta kwam meer door MSN dan door het spel ...
Maar je zou eens kijken of je wat drivers kan vernieuwen of zo .

Achja MS produckten ..
Ze werken heel goed, alleen niet zamen met andere MS produckten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ook nergens last van.. Heb de originele bijna 3x uitgespeeld en geen enkele 'crc' error gezien. De enige bug die ik tegenkwam heb ik zelf veroorzaakt en heeft te maken met het disbanden van party-members. Beetje lang om uit te leggen, maar het crasht heel je Dungeon Siege :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik ga het nog een keertje spelen, maar dan ook met 1 speler. Ben toch benieuwd geworden of het dan gemakkelijk wordt. :)

Heeft iemand overigens de originele singleplay al opnieuw gespeeld na installatie van Legends of Aranna? Het schijnt dat de originele singleplay nu dus automatisch gespeeld wordt met de nieuwe spells, wapens, armor etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

CJ schreef op 02 december 2003 @ 14:16:
Ik ga het nog een keertje spelen, maar dan ook met 1 speler. Ben toch benieuwd geworden of het dan gemakkelijk wordt. :)

Heeft iemand overigens de originele singleplay al opnieuw gespeeld na installatie van Legends of Aranna? Het schijnt dat de originele singleplay nu dus automatisch gespeeld wordt met de nieuwe spells, wapens, armor etc.
Dat lijkt me lastig, want de meeste set-items liggen op vaste plekken in de expansion. En veel van de nieuwe armor en wapens hebben te maken met de volkeren die je in de expansion tegenkomt.

Het zou dus eigenlijk ook niet 'passen' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op 02 december 2003 @ 14:09:
Ook nergens last van.. Heb de originele bijna 3x uitgespeeld en geen enkele 'crc' error gezien. De enige bug die ik tegenkwam heb ik zelf veroorzaakt en heeft te maken met het disbanden van party-members. Beetje lang om uit te leggen, maar het crasht heel je Dungeon Siege :P
Ik had zelfs tot 2 keer de originele naar de winkel terug gebracht en deze voor een ander exemplaar verwisseld, nog steeds crc errors. Sterker nog ik heb nu een nieuwe pc en ik heb ze weer. Heel random in objects, terrain of expansion.dsres. Enige wat ik kan doen dan is de crc's verifien en de betreffende file opnieuw kopieren. Maar ondanks die crc ellende hoort ie nog op me top 5 favoriete games thuis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm.. Doet me een beetje denken aan Darkstone, dat was een regelrechte Diablo clone in 3d :) Met vrolijker kleurtjes ;)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 17:17:
[...]
Ik had zelfs tot 2 keer de originele naar de winkel terug gebracht en deze voor een ander exemplaar verwisseld, nog steeds crc errors. Sterker nog ik heb nu een nieuwe pc en ik heb ze weer. Heel random in objects, terrain of expansion.dsres. Enige wat ik kan doen dan is de crc's verifien en de betreffende file opnieuw kopieren. Maar ondanks die crc ellende hoort ie nog op me top 5 favoriete games thuis. :)
Mail anders even naar de makers van het spel , misschien dat hun meer weten .

Hulp gevraagd

Waar is die Disco kamer ik kan hem maar niet vinden , en de uit leg van hier eerder vermelde website bied geen uitkomst.

Ik sta nu in dta level waar je die eindbaas verslagen heb maar dan eenstukje terug bij die Machine waar je dingen kunt kopen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Okyah schreef op 02 december 2003 @ 12:37:
Mkae, hartelijk dank! :D
Ik vind de framerate btw best wel te doen :) Ik had begrepen dat dat een beetje tegenviel op de niet allernieuwste videokaarten, maar ik draai op een g4ti4600 @ 1024*768 met 4xAF en dan heb ik nog niets onder de 70fps gezien :)
Bij mij draai hij op 35 fps (max that is)!!

Smashing he. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 17:17:
[...]
heb je mischien wat ge oc'd ?
je videokaart mischien?
want daar houd ie niet van.
de uitbreiding ook niet, en ik ben bang dat ds2 daar ook niet van houd omdat het dezelfde engine is :(

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik wel vaag vind is dat ik het spel niet in een venster kan spelen. Na de eerste filmpjes loopt het systeem muurvast... Ook eventuele downloads gaan niet verder :(.

En ook loopt het nog steeds niet echt optimaal, want het hakkelt nogal behoorlijk soms op mijn xp2000+, 1 GB, radeon 9700pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 23:19:
Wat ik wel vaag vind is dat ik het spel niet in een venster kan spelen. Na de eerste filmpjes loopt het systeem muurvast... Ook eventuele downloads gaan niet verder :(.

En ook loopt het nog steeds niet echt optimaal, want het hakkelt nogal behoorlijk soms op mijn xp2000+, 1 GB, radeon 9700pro.
Dat is raar want ik heb hier een

XP2000+ met Radeon 9600pro en 512 mb cas 2.
En ik heb nog geen last er van . loop hier zeer vlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Blackhole schreef op 02 december 2003 @ 23:23:
[...]

Dat is raar want ik heb hier een

XP2000+ met Radeon 9600pro en 512 mb cas 2.
En ik heb nog geen last er van . loop hier zeer vlot
ja hier een xp2000+ met 512mb cas2 en een radeon 8500LE en ook nergens last van.
als ik ook de ds benchmark doe blijft ie ook mooi op 60 lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chucky666 schreef op 02 december 2003 @ 23:26:
[...]

ja hier een xp2000+ met 512mb cas2 en een radeon 8500LE en ook nergens last van.
als ik ook de ds benchmark doe blijft ie ook mooi op 60 lopen.
Hmm, na een herstart van het systeem, lijkt het spel al wat beter te lopen :). ~60 fps@1024.

Zal wel wat misgegaan zijn in de wondere wereld der windows xp ;)

edit:

Hoewel het in de stad wel ietwat slechter loopt :(, ~30 fps, toch met hakkelingen :(.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Zo, weinig problemen met dit spel, hoor :)
Heb nu een stuk of 5 figuren en een ezel, framerate die niet onder de 30 is gekomen (valt toch wel mee @g4ti met AF aan?) uur of 6 gespeeld en 1 vastloper gehad :( bij het saven.
Kreeg "gathering exception data" ratel ratel > en het spel uit.. Wel irritant, moest ik het laatste half uur weer doen :P Nja, nu save ik dus vaker :+
Maar wel leuk (beeeetje eentonig :P Maar misschien wel leuk in mp :) ) :)

//Jee, m'n average framerate is 90.29 fps :)

[ Voor 7% gewijzigd door Okyah op 03-12-2003 21:15 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 10:13

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo, net voor het eerst gespeeld (beetje weinig tijd) en ben meteen weer addicted :)

Sfeer blijft vet hoor.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Dude! Ik heb nu 7 man in m'n team zitten :o En een ezel! :D
Wat is de limiet echt? :D
3 fighters, 2 archers, 1 nature mage en 1 combat mage, woei! :D

//Ok, dat IS de limiet ben ik achter gekomen :+ Kheb die ezel maar gedumpt :P

[ Voor 23% gewijzigd door Okyah op 04-12-2003 19:18 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik een klein beetje jammer vind is het gebrek aan speciale items die je in de originele DS voor me gevoel meer had. Ik heb denk ik wel 100 clockwork bogen gevonden ondertussen maar geen 1 die echt wat speciaals heeft. Voor de rest is ie bijna net zo goed als het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Woei, nu een party met 3 fighters, 2 archers, 1 nature mage en 2 combat mages :D
Echt grappig dit, de vijanden vallen bijna meteen dood neer 8)7

Ja, het is wel leuk, maar neit voor te lang achter elkaar, omdat zo'n dungeon wel een beetje eentonig kan worden ;)

Ik heb btw nu die eerste fighter weggedaan, die waarnaar je moet zoeken op het begin. En vervolgens iedereen aangenomen :) Maar als ik nu weer iemand tegenkom moet ik kiezen :/

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 22:15
Okyah schreef op 04 december 2003 @ 20:45:
Woei, nu een party met 3 fighters, 2 archers, 1 nature mage en 2 combat mages :D
Echt grappig dit, de vijanden vallen bijna meteen dood neer 8)7

Ja, het is wel leuk, maar neit voor te lang achter elkaar, omdat zo'n dungeon wel een beetje eentonig kan worden ;)

Ik heb btw nu die eerste fighter weggedaan, die waarnaar je moet zoeken op het begin. En vervolgens iedereen aangenomen :) Maar als ik nu weer iemand tegenkom moet ik kiezen :/
Ik heb de expansion nog niet , maar in het origineel had ik een party van 5 mensen . Dat is wat overzichtelijker , en dan kan je die 5 levelen . als je
er 7 in je party heb , dan duurt dat veel langer .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik speel het nu zonder die expansion, nja, gewoon het originele spel dus :) En het is idd wel wat onoverzichtelijk zo en ja, de mensen levelen ook niet echt up :+
Maar het is ook wel weer koel :Y)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog een nadeel is dat je de potions niet in goud kan omzetten (middels een spreuk, of ik moet hem nog vinden ;)):

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/GoT/ds1_s.JPG

Dit was een klein deel van het assortiment dat ik eruit gegooid heb, zonder het te kunnen verkopen. Opzich is het zonde. :/

Ik snap er geen hol van dat het spel zo beroerd draait bij mij :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik heb een vraagje ?

Ik wil met een maat van mij willen een multyplay potje doen .

Maar het lukt maar niet

IK heb Kabel en HIJ heeft ADSL maar wat we ook doen niets lukt.

Oja ik zit met een nieuwe versie van DS en hij met een ISO van de eerste versie.
Zo wel ik als HOST of ik als JOIN, alle twee kan hij de game niet vinden .

Wie o wie weet hier raad mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Als jij DS: LoA hebt en hij de originel DS dan kan hij voor zover ik weet niet joinen. Host jij echter via de originele DS een game, dan kunnen mensen met LoA wel joinen.

Ik heb zelf LoA over de originele DS heen geinstalleerd, en heb nu dus twee icons op m'n desktop. Eentje van LoA en eentje van het origineel. Ik weet niet hoe het zit als je een clean install doet van alleen LoA. Maar als ik op de ene icon click (DS: LoA) dan start ik de game op met LoA. De ander (DS) start de originele game op.

Als degene met LoA een MP game host in de originele MP map, dan wordt die map voor zover ik weet gespeeld met de nieuwe items en spells uit LoA. Logisch dat iemand met het origineel dan niet kan joinen, want die heeft geen beschikking over alle nieuwe dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

KunDun schreef op 04 december 2003 @ 20:50:
[...]

Ik heb de expansion nog niet , maar in het origineel had ik een party van 5 mensen . Dat is wat overzichtelijker , en dan kan je die 5 levelen . als je
er 7 in je party heb , dan duurt dat veel langer .
Daarom speel ik altijd maar met 1 gastje en een stuk of 7 mules/packbeesten.

Ben je soms wel ff bezig om je door een berg monsters heen te meppen, maar heb je er ook langer plezier van.. zo kan ik het uren achter elkaar volhouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op 05 december 2003 @ 09:45:
[...]

Daarom speel ik altijd maar met 1 gastje en een stuk of 7 mules/packbeesten.

Ben je soms wel ff bezig om je door een berg monsters heen te meppen, maar heb je er ook langer plezier van.. zo kan ik het uren achter elkaar volhouden :P
In je eentje tegen de draak met 20k hitpoints? In het origineel dan dus geen spoilers hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Die draak was niet zo'n probleem :) Als je alleen speelt krijg je alle xp/equipment voor je ene char. Dus die is niet veel zwakker dan een hele groep. Zo is Dungeon Siege ook bedoelt.. je kunt zelf kiezen hoe groot je party is, het spel werkt altijd wel.

De enige waar ik alleen in de originele problemen mee had was die grote robot.. daar heb ik hem eventjes terug naar easy gezet, want op normal was die echt niet te doen met maar 1 gastje.. Maar dat was het enige punt :)

In de expansion ben ik nog geen problemen voor mijn 1-man-crew tegen gekomen. Maar ik ben dan ook pas op de helft ofzo :)

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 05-12-2003 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop gauw dat ze de dungeon siege toolkit omgezet hebben naar ds: loa.

Met de toolkit is het namelijk mogelijk om je gehele oude party over te zetten naar nieuwe kaarten, waarvan er een aantal in sp te spelen zijn, maar die te moeilijk zijn voor beginnende characters.

Opzich wel grappig om met je oude party door te gaan op een nieuwe (SP) kaart op elite niveau (vleermuizen met ~400 hp ipv ~8 ofzo :P en waarvan je er niet teveel te gelijk moet aanvallen) :) Hopelijk kan dat ook gauw met loa. In multiplayer kan je ook wel chars importeren maar niet hele party's.

(zie ook volgende url: http://www.siegenetwork.c...x.php?showtopic=340&st=45 en dan omlaag scrollen naar de reply van balderStorm om eventuele fouten te verwijderen).

Ik heb trouwens gister Legends of Aranna uitgespeeld (twee quickloads nodig, omdat ik vergeten was een gastje te healen en ik heb er een hekel aan om die lui te resurrecten en de armor weer uit te zoeken ;)). Wat ik wél jammer vindt is dat er in het sp gedeelte van loa niet van die über armors en wapens te vinden zijn (en ditto vijanden ;)), zoals in het origineel :).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2003 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik ben (in het origineel) nu al een tijdje bezig en loop nu rond in het ijsgebeuren. Maar hoever in het spel ben ik nu? Want al m'n poppetjes zijn nog maar level 10 ofzo (in hun ding) en ik heb ook nog helemaal geen koele spells, m'n combat mages gebruiken de gewone fireball en de nature mage gebruikt zap. Ik wil grote gevaarlijk spells!! :o
:P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Okyah schreef op 05 december 2003 @ 16:39:
Ik ben (in het origineel) nu al een tijdje bezig en loop nu rond in het ijsgebeuren. Maar hoever in het spel ben ik nu? Want al m'n poppetjes zijn nog maar level 10 ofzo (in hun ding) en ik heb ook nog helemaal geen koele spells, m'n combat mages gebruiken de gewone fireball en de nature mage gebruikt zap. Ik wil grote gevaarlijk spells!! :o
:P
moet je de grote gevaarlijke spels in je boek ff selecteren als je ze gevonden of gekocht hebt ;)

en in de ijsgrotten ben je eigenlijk nog maar net begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Euh, ik weet wel hoe je je spells kan wisselen enzo, hoor :+
En ik heb wel degelijk andere, maar sommige vreten mana en dan kan je maar een paar schoten lozen, die vaak ook nog eens zo traag zijn dat de vijand al doorboord en doorstoken is als die schoten aankomen :+
Ik heb in de winkels wel gekeken enzo, maar ik kon helaas weinig vinden :/
Maarja, ik ga dan lekker verder :Y)

//Nou, ik kan Merik meenemen, maar m'n party zit vol :/
//Dag Zed >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Okyah op 05-12-2003 17:05 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Okyah schreef op 05 december 2003 @ 16:48:
Euh, ik weet wel hoe je je spells kan wisselen enzo, hoor :+
En ik heb wel degelijk andere, maar sommige vreten mana en dan kan je maar een paar schoten lozen, die vaak ook nog eens zo traag zijn dat de vijand al doorboord en doorstoken is als die schoten aankomen :+
Ik heb in de winkels wel gekeken enzo, maar ik kon helaas weinig vinden :/
Maarja, ik ga dan lekker verder :Y)

//Nou, ik kan Merik meenemen, maar m'n party zit vol :/
dan gooi je er een ander uit ;)

je kan ze de spels laten gebruiken tot de mana bijna op is en dan weer terug gaan naar die fireshot en die lightning.
die gebruiken niet zo veel mana.
en hoe meer ze levelen hoe meer mana.

daarom heb ik meestal maar maximaal 2 mannetjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chucky666 schreef op 05 december 2003 @ 16:53:
[...]

dan gooi je er een ander uit ;)

je kan ze de spels laten gebruiken tot de mana bijna op is en dan weer terug gaan naar die fireshot en die lightning.
die gebruiken niet zo veel mana.
en hoe meer ze levelen hoe meer mana.

daarom heb ik meestal maar maximaal 2 mannetjes ;)
Maar dan heb je wel een nut voor de vele mana potions die je tegenkomt op je reizen :) ("R" knop is handig in loa!!).

Als ze hoger level zijn gebruik ik meestal ice shards (nature) en fireball (combat), maar mijn chars zijn nu ook iets van level 70 en dan gaat het restoren van mana wat sneller. Ik wil ze toch wel eens boven de 100 krijgen, en dat gaat me denk ik wel lukken.

Ik speel nu diablish en daar gaan de levels aardig snel in de party. Ik heb de party in sp geïmporteerd met gemiddeld level ongeveer ~60 en ben nu iets van ~70. Hoewel er nog wel veel vijanden zijn die veel schade aanrichten in groepen van meer dan 3, dus moet ik voorzichtig spelen :(.

Verder heb ik daar een helm gevonden waarvoor ik een str nodig heb van 132 en die redelijk goede stats heeft :), maar de hoogste str is nu iets van 68 dus dat schiet niet op :/ :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Bosmonster schreef op 02 december 2003 @ 14:19:
[...]

Dat lijkt me lastig, want de meeste set-items liggen op vaste plekken in de expansion. En veel van de nieuwe armor en wapens hebben te maken met de volkeren die je in de expansion tegenkomt.

Het zou dus eigenlijk ook niet 'passen' :)
Ik ben vandaag dus de originele singleplayer gaan spelen ("Kingdom of Ehb"-map) en ja hoor... de nieuwe spells zijn inderdaad beschikbaar in de originele singleplayer campaign!!! Ik kreeg meteen een paar Glyphs voor m'n kiezen. :D

Ik denk niet dat de speciale weaponsets of imbued items aanwezig zijn. Die ben ik dus nog niet tegenkomen, maar je weet maar nooit. Wat betreft spells zitten nu dus ook de nieuwe spells in de originele singleplayer campaign. :)

Ook de rest is helemaal aangepast aan de nieuwe stijl wat betreft het verdelen van de potions over alle karakters, het terugroepen van een opgeroepen wezen, het voortijdig terug transformeren in een mens etc. :)

Dat geeft nu toch wel weer een andere wending aan het originele spel. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 20:19
alle nieuwe items zitten ook in het oude spel iig wel in het multiplayer gedeelte maar je vind in de oude wereld alsnog amper purple items en echt veel betere items zijn er niet bijgekomen volgens mij, mijn dragonwing blijft volgens mij het beste onehanded fast attack sword.

En het levelen gaat nog steeds erg traag als je lvl 84 bent ik doe er bijna 3/4 weken over om 1 lvl omhoog te gaan ofzo dan wordt het wel sneller saai als je na 1 avond hakken misschien 0.1 puntje omhoog bent gegaan.

is het trouwens zo dat er verschil zit in de regular/veteran/elite staff of stars? lijkt me wel, heeft iemand dan toevallig de specs van de elite versie van de staff?

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic_Mirage schreef op 08 december 2003 @ 01:10:
alle nieuwe items zitten ook in het oude spel iig wel in het multiplayer gedeelte maar je vind in de oude wereld alsnog amper purple items en echt veel betere items zijn er niet bijgekomen volgens mij, mijn dragonwing blijft volgens mij het beste onehanded fast attack sword.

En het levelen gaat nog steeds erg traag als je lvl 84 bent ik doe er bijna 3/4 weken over om 1 lvl omhoog te gaan ofzo dan wordt het wel sneller saai als je na 1 avond hakken misschien 0.1 puntje omhoog bent gegaan.

is het trouwens zo dat er verschil zit in de regular/veteran/elite staff of stars? lijkt me wel, heeft iemand dan toevallig de specs van de elite versie van de staff?
De specs van de (elite versie) staff of stars zijn altijd anders/random. Het is wel zo dat de elite versie van de staf in vergelijking met de regular heel wat beter is.

Wat je eventueel kan doen om het levelen sneller te laten gaan is het gebruik maken van mods die het aantal xp ver-"x" voudigen of je kan kijken naar bepaalde minimaps (backup je char wel even want je weet maar nooit... ;)).

Verder is het verstandig om de moeilijkheidsgraad zoveel mogelijk op elite te zetten, voor de betere drops (en exp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 20:19
De specs van de (elite versie) staff of stars zijn altijd anders/random. Het is wel zo dat de elite versie van de staf in vergelijking met de regular heel wat beter is.

Wat je eventueel kan doen om het levelen sneller te laten gaan is het gebruik maken van mods die het aantal xp ver-"x" voudigen of je kan kijken naar bepaalde minimaps (backup je char wel even want je weet maar nooit... ;)).

Verder is het verstandig om de moeilijkheidsgraad zoveel mogelijk op elite te zetten, voor de betere drops (en exp).
ja ik weet het maar ik hou niet zo van mods de enige die ik gebruikte was de backpack mod toen loa nog niet uit was. en ik speel ook altijd online en host altijd server dus als ik dan een expi mod heb zijn er mensen die dat niet zo leuk vinden of die opeens 10 lvls in 1 klap krijgen ofzo :P ik speel trouwens nog steeds veteran ik kan nog niet ver de elite en ik wil wel in cryst beginnen hehe :)

je bedoelt dus dat alleen die van de elite random gekozen worden want ik had 2 dezelfde staffen van vet. hmm moet ik toch maar eens die hele wereld gaan doorlopen vanaf het begin hehe (kan nog niet ver hubben ben ik weer te laag voor in elite :().

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-10 15:01

TiMMieJ

PSN: Orixez

k00z prutz0r :x ik heb het te lang niet gedaan omdat ik een pci videokaart heb nu.
Dikke s3 trio !! Maar we gaan binnenkort wel keertje weer over inet spelen en dan is ffs kijken of er leuke shit bij is gekomen ofzow ? En ffs kijken voor een leuke armor want ik heb nog steeds een butt armor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie nu voor het eerst dit topic,

Ik speel ook Dungeon Siege al vanaf dat ie uit is, ruim een jaartje

Ik ben ZEKER van plan om de uitbreiding te kopen, over 2 uur ga ik hem kopen, eerst mijn ma bellen of dat ze hem niet al gekocht heeft voor kerst :p
maar dat zal wel niet want ik krijg ook al een videokaart maar ok

Als ik hem heb dan zal ik wel even laten weten of het wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een caracter van lvl 113 zonder hacks maar toen ik voor het eerst op inet ging spelen kwam ik op ene server en boem gelijk 150 een een exp mod. ik baalde wel maar ja.

Toen ben ik een nieuwe car begonnen en een exp mod geinstalleer om mijn car weer op niveau te krijgen (namelijk 113) en toen weer verder gegaan ben nu 134 gaat nu echt ZEEEEER traag.

Ik heb alleen backpack mod, more gold mod en Reapers chicken mod.
met die laatste kan je in Elldim gewoon alle 3 de chicken items kopen en kan je lekker snel naar het chicken level gaan.

Ik heb overigens ook al 7 Dragon Wings gevonden (geen gehackte items)
en een hele berg Axe`s of Kill Kill Carnage maar die zijn gewoon bagger.

verder voor zover ik weet beste armor beste helm en beste schield dat er is ik ben nu al ongeveer 2 mndn op zoek naar betere items maar die vind ik niet dus. Het word dus weer tijd om een nieuwe car te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ook in deze addon is het weer gewoon mogelijk om een gecheat single-player character te importeren naar online multiplayer? Oftewel DE reden waarom ik dit spel niet ga kopen om online te spelen? :|
Verder wel een kickass spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 16:12:
Dus ook in deze addon is het weer gewoon mogelijk om een gecheat single-player character te importeren naar online multiplayer? Oftewel DE reden waarom ik dit spel niet ga kopen om online te spelen? :|
Verder wel een kickass spel.
Waarom zou je in single player een cheat caracter maken als dat op het netwerk makkelijker gaat en je netwerk caracter importeerd in multi-player........niet dat ik dat doe maar ok Single player is gewoon een nieuw caracter maken en spelen geen gezeik met cheats als je single player doet.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-10 15:01

TiMMieJ

PSN: Orixez

Daarom spelen magic mirage en ik vaak in een private server die 1 van ons groepje host.....
Wij zijn vaak met een groepje of 4 bezig geweest met dit spel !!
Echt een geweldig spel alleen niet leuk om zo te spelen op inet vanwege het gecheat.
Komt er een mannetje zie je dat ie een DW heeft, jij wil wel weten welke hij heeft kan interressant zijn ;) Vraag je de naam van zijn zwaard is het de "of agony DW of agony" of iets in deze trend en dan is het simpel cheater.... Dubbele naam dubbele skills op 1 zwaard klopt dus geen reet van.

Maarjah mayb idee om keertje GoT zonematch kanaal te starten met standaard GoT/GoTds ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik thuis weer internet heb wil ik weleens meespelen met jullie :)

Ja idd die of agony of agony is zeer lame ik heb wel de spel ervan maar die gebruik ik alleen om snel het chicken level te kunnen clearen om items te vinden.

Als ik meer DW`s of axe`s of kill kill carnage vind kan ik ze wel bewaren voor jullie als jullie intresse hebben.

Ik heb wel een zeer brute DW doet allelei dingen +aantal strenght, intell enzo maar ook.....+104 - 117 lightning damage en het is voor 95 % zeker dat dat geen hack is want ik vond hem on het chicken level toen ik die aan het clearen was online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Dungeon Siege ook een aantal keren uit gespeeld, blijft vet...
Steeds weer andere chars.

Wat ik meestal doe is alle chars in mijn party dezelfde specialiteit opbouwen....zo speel ik het spel de eerst keer uit met 3 fighters, en een nature voor de healing wind....:p (Bijna standaard tactiek volgens mij)

Daarna heb ik heb nog 3 keer uitgespeelt...met andere party natuurlijk

En nu heb ik eindelijk Legens OF Aranna, en vind hem opzich mooier, want er zijn vet mooier vijanden, en mooiere wapens. En je hebt nu ook meer items voor de "dexterty" fanaten, waar ik dus nu een van ben...

Eerst waren daar niet zo veel special items van...Nu gelukkig wel, want dat is mijn favoriet, party bestaat nu uit : 4 archers, 1 nature magic, healing wind...

Alleen jammer dat alles duits is, en heb het hier ook al gevraagd, maar er zijn geen language packs.....(Ik kijk er wel door heen) :9

Cyan Priest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 23:41:
Alleen jammer dat alles duits is, en heb het hier ook al gevraagd, maar er zijn geen language packs.....(Ik kijk er wel door heen) :9
Duits? :o Ik wist niet dat ze die ook in Nederland verkochten? :P

Ik heb gewoon de Engelse versie gehaald in de winkel. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 21:51:
En nog een nadeel is dat je de potions niet in goud kan omzetten (middels een spreuk, of ik moet hem nog vinden ;)):

[afbeelding]

Dit was een klein deel van het assortiment dat ik eruit gegooid heb, zonder het te kunnen verkopen. Opzich is het zonde. :/

Ik snap er geen hol van dat het spel zo beroerd draait bij mij :'(
Hier loopt ie ook bagger, op een vergelijkbaar systeem.

1024 @ 16bit --> steeds tussen de 40 en 70 fps, maar soms heb ik het gevoel dat de boel vreselijk dropt.
Ik kan niet zeggen dat het echt zo superveel beter loopt als op mijn 1600+ met GF3TI200.
Best wel een teleurstelling ;(

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Niet toevallig allerlei crap op de achtergrond draaien? Virusscanners etc zijn vaak de doodklap voor performance in games. McAfee is hierin de grootste ramp.

Ik draaide hem op een ti4200 op 1024 in 32bit als een trein namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vreemd is, is dat het spel beter draait in multiplayer modus, maar dan loopt het spel vast na verloop van tijd (het is altijd gokken wanneer) :? 8)7 |:(. In singleplayer heb ik geen vastloper gehad met de catalyst 3.10 drivers (*klopt zeer snel af*)

Het ligt niet aan het aantal PC's dat gerendert moet worden: sp heb ik uitgespeeld met 1 char en mp heb ik hetzelfde deel van het spel nog eens gedaan.

Misschien toch achtergrondprocessen die wat van de systeemtijd afsnoepen (virusscanner staat wel aan, maar die doet eens in de zoveel tijd irritant en volgens de systeemmonitor verbruikt hij 0%). Met 3dmark01 haal ik ~12500 punten met mijn systeem; is aan de lage kant maar voor de rest gaat het wel redelijk met de prestaties.

Toch maar eens een herinstalletie doen. Ik kan me namelijk herinneren dat ik eerder de virusscanner e.d. heb uitgeschakelt en dat het voor de performance niet uitmaakte. Herinstallatie is sowieso nodig, want ik wil eens kijken of een herinstall helpt tegen de soms voorkomende infinite klo.. loops.. Alleen moet ik er ooit tijd voor vrij maken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Je kan in de gameopties ook nog proberen om de applicatie prioriteit van DS op hoog te zetten. Misschien dat iets helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

ff een vraagje, ik heb dungeon siege zelf al een paar keer uitgespeeld, en de laatste keer had k uber goede ventjes, kan ik die ventjes ook weer gebruiken in LOA of begint het helemaal opnieuw?