Dungeon Siege: Legends of Aranna (addon)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 586 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:11
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/TEMP_loa_banner.jpg
Summary:

Onder leiding van Chris Taylor wist het team van Gas Powered Games begin vorig jaar een zeer degelijke hack 'n slash game ten tonele te brengen. Het spel, Dungeon Siege genaamd, combineerde een goede engine met uitdagende en gevarieerde gameplay. Intussen is het tijd voor het bekende verhaaltje: de game verkocht goed, wat het uitbrengen van een uitbreiding weer interessant maakte.

En zo geschiedde. Dungeon Siege: Legends of Aranna werd geboren en de game is inmiddels al weer klaar om naar de winkels verscheept te worden. Meer informatie over de expansion lees je hier onder

Full Story:

New Adventures Draw Near as Dungeon Siege: Legends of Aranna Goes Gold

Microsoft Game Studios today announced that Dungeon Siege: Legends of Aranna has gone gold. Legends of Aranna, the expansion pack to the award-winning action fantasy role-playing game Dungeon Siege, whisks adventurers away to the distant land of Aranna, where new foes and new challenges await. The Legends of Aranna expansion pack, which also includes the full version of the original Dungeon Siege, will be available in North America on November 12 for an estimated retail price of $29.95 (U.S.).

Dungeon Siege: Legends of Aranna unveils an all-new campaign that will challenge players to explore and fight their way through nine spectacular areas, including an expansive new jungle region, as they unravel the rich history and mystery of the world of Aranna. Legends of Aranna will also introduce new spells and special over-the-top spell effects to combat fierce new creatures such as Clockwork Beasts and Doppelgangers. Players begin as the latest in a long line of heroes, and as they advance will be able to add a new Half-Giant player character to fill out their party or choose the Half-Giant directly for multiplayer mode. Spells will also be discovered further into the game that can temporarily transform the player character into a wolf, troll or lava monster. Players will be able to collect rare and powerful treasures, including new consistent styles of armor sets and collectables. Also available is a new pack animal that will defend the player's treasure to the death.

For more information, please visit the official site at
http://www.dungeonsiege.com/index.shtml

http://www.microsoft.com/games/dungeonsiegeloa/

Screens

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/JungleHorror.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/MistsOfUtrae.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ParadiseLost.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss_5_lg_dsloa.jpg

More Screens

http://www.gamershell.com...e_Legends_of_Aranna.shtml

Nieuwsbron:
http://www.gamer.nl/nieuws/19575

Deze topic heb ik alvast geopend ,voor info over de nieuwe Addon.
En zodra hij uit is ook gelijk voor vragen een problemen ,screen en gewoon van alles wat je kwijd wil over deze game.

Maar geen warez en dat soort dingen.
als er spoilers geplaats worden kunnen die dan duidelijk aan gegeven worden of geblindeerd.
En verder gelden ook de andere regels van het GoT FAQ.
Zo dus brand maar los:

[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 25-10-2003 13:50 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:55
Heb Dungeon Siege veel gespeeld :) 2 x uitgespeeld was echt relax spel :) hopelijk wordt die uitbreiding nog mooier en cooler :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel dungeon siege nog steeds. de uitbreiding is natuurlijk alleen maar leuk maar kzit meer te wachten op ds2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:15

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Die beast of burden lijkt wel iets op een woestijnneefje van de tauntaun. Maar ik ben nieuwsgierig ja.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
Is er al bekent wanneer deze te koop zal zijn hier in nederland?
Is het mogelijk je oude save games te gebruiken?

Misschien dat er nu wel normaal online gespeeld kan worden. Die mensen met een 150 punten karakter halen snel de fun weg in een potje online DS'en.

Verder zie ik graag meer van deze spellen, Diablo 3 (als deze ooit nog komt) of Dungeon Siege 2......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Dungeon Siege: Legends of Aranna is volgens de officiele Dungeon Siege vanaf morgen (woensdag) te koop! Volgens mij geldt dit helaas alleen voor de US, want een aantal Nederlandse sites hebben hem gepland staan voor 28 november. :)

Wees voorzichtig waar je 'm koopt. De Dynabyte heeft zgn een intekenactie waar je 'm voor €37,50 ipv €44,99 kan krijgen als je 'm voor de 28ste reserveert. Daarentegen biedt Free Record Shop Legends of Aranna altijd aan voor €29,99...

Volgens mij klopt de prijs van FRS beter, want Microsoft/Gas Powered Games hebben aangekondigd dat LoA voor een addon-prijs te koop zou zijn, en dat is €44,99 dus absoluut niet.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
CJ schreef op 11 november 2003 @ 12:16:
Dungeon Siege: Legends of Aranna is volgens de officiele Dungeon Siege vanaf morgen (woensdag) te koop! Volgens mij geldt dit helaas alleen voor de US, want een aantal Nederlandse sites hebben hem gepland staan voor 28 november. :)

Wees voorzichtig waar je 'm koopt. De Dynabyte heeft zgn een intekenactie waar je 'm voor €37,50 ipv €44,99 kan krijgen als je 'm voor de 28ste reserveert. Daarentegen biedt Free Record Shop Legends of Aranna altijd aan voor €29,99...

Volgens mij klopt de prijs van FRS beter, want Microsoft/Gas Powered Games hebben aangekondigd dat LoA voor een addon-prijs te koop zou zijn, en dat is €44,99 dus absoluut niet.
Het is wel mooi voor diegene die hem nog nooit gespeeld hebben.
die krijgen de ORG DS er gewoon bij :(

waar ik dus wel de vole pond voor moest betalen.
Maar kopen ga ik hem zekers wel ..
Want metd eze versie van DS maak ik wel iemand anders erg blij :)

ZO nu weer even kijken hoe het staat met NWN :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-10 08:10

Ryceck

Constants and Variables

CJ schreef op 11 november 2003 @ 12:16:

Wees voorzichtig waar je 'm koopt. De Dynabyte heeft zgn een intekenactie waar je 'm voor €37,50 ipv €44,99 kan krijgen als je 'm voor de 28ste reserveert
Blackhole schreef op 11 november 2003 @ 12:21:
[...]
(...)die krijgen de ORG DS er gewoon bij :( (...)
Vandaar dus die €44,99 :) je krijgt het orginele spel erbij :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ja het klopt dat je de volledige versie er bij krijgt, maar dat zou volgens Microsoft/Gas Powered games ook al voor de prijs van €29,99 zijn... :)

Er zijn voor zover ik weet maar 2 versies van Dungeon Siege: LoA, de Engelse versie en de internationale versie. Beide hebben altijd EN het origineel EN de add-on, en dit allemaal voor de addon prijs.
The Legends of Aranna expansion pack, which also includes the full version of the original Dungeon Siege, will be available in North America on November 12 for an estimated retail price of $29.95 (U.S.).
Dus Dynabyte is gewoon te duur.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik ga deze ook zeker spelen, heb dugeon siege ook veel gespeelt en ik vond em erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 28-10 09:44
Kijk, dat vind ik nou wel een goeie actie, ik heb DS nooit gekocht (weet niet waarom niet, vond het wel erg leuk) en nu kan je hem dus voor 30 euro gelijk met de addon halen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 23:15

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Laat ik nu net onlangs Dungeon Siege gekocht hebben |:( Nou ja, maar weer doorverkopen dus.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Hier is een trailer van Dungeon Siege : Legends of Aranna te downloaden:

http://files.worthplaying...Aranna%20-%20Trailer%20#2

Lijkt me zeer vermakelijk spel ook omdat ik Dungeon Siege veel heb gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
IK heb het filpje gezien het zit er weer goed en veel belovend uit:)

dus kom maar op met die game :)

Verwijderd

poeh.. das weer ff lang geleden.. weet niet eens meer hoe het verhaal ook alweer pcies ging. Moet ik maar weer ff opnieuw installeren en spelen om in te komen..:D

Ik heb toen ook volle pond betaald maar dat was het wel waard..!!

• Ikkuh84
Hmmz heb eindelijk het spel net ... start ik op zie ik wel eventjes kleine blokjes laden .. en dan zie ik niks meer .. hoor wel geluid. Maakt niet uit welke ik opstart ( normale of exp) alleen geluid geen beeld ...

Heb al nieuwste drivers enzo ....

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

heb je iets geOC'd :?

daar is dungeon siege dus niet gek op.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Ik weet wel dat dungeon siege niet kon opschieten met mijn config met oudere drivers. (lockups en infinite loops, vrij snel in het spel, >640x480).

Toch maar eens kijken hoe het gaat met nieuwere drivers. Als de oude versie vastloopt, zal de nieuwe het ook wel niet doen :/ :(

• Ikkuh84
Ben nu al verder ... als ik alt tab doe ( als ik hoor dat ik hoofdmenu zit ) en weer terug ga naar het spel dan zie ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/vaag_1.JPG

Ik heb niks overclocked of iets dergelijks dus daar ligt het denk ik niet aan ...

-edit- Ingame heb ik nergens last van en als ik uit de game ga naar hoofdmenu is die ook ineenkeer weer normaal .. vreemd ... maarja kan nu wel normaal spelen :) Alleen het menu nog

[ Voor 23% gewijzigd door Ikkuh84 op 13-11-2003 19:47 ]

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Bij mij is het zelfs zo dat ik nooit uit het spel kan alt-tabben, want dikwijls loopt de boel dan gewoon vast.

• Ikkuh84
Sfeerplaatje :

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Dungeon_Siege_Screen_-_0000.JPG

Zeer mooi spel weer :) Vooral de muziek is weer van top kwaliteit .. vooral nummer waarmee je ook begint in Dungeon Siege normaal ... dat vind ik echt mooi nummer

• ravw
Even een vraagje voor die gene die hem al hebben.

Cd 1 en 2 zijn toch gewoon de normale CD's van het spel en CD 3 is die nieuwe update?

Want hhet lijk me raar dat het niet zo is

• Ikkuh84
Blackhole schreef op 13 november 2003 @ 21:49:
Even een vraagje voor die gene die hem al hebben.

Cd 1 en 2 zijn toch gewoon de normale CD's van het spel en CD 3 is die nieuwe update?

Want hhet lijk me raar dat het niet zo is
Yups ... cd 1 en 2 gewoon origineel en cd 3 is uitbreiding ( weet niet zeker want heb gewoon alledrie geinstalleerd :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Zal maar weer een plaatje erop gooien :) Ben nu wel verder dan dit ... zit nu namelijk in het oerwoud best cool :)

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Dungeon_Siege_Screen_-_0001.JPG

Speelt echt verder niemand dit coole spel ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, op wat voor moeilijkheidgraad draait het spel bij jullie (ik heb gehoord dat op "hard" de dropped items namelijk beter zijn als op "normal" en op "normal" beter dan "easy")?

Ik heb hem nu op normal staan, omdat hard wel heel erg moeilijk werd/veel potions verbruikte. Ik speel btw nog niet met de add-on, maar misschien haal ik hem ook wel.

Draait het spel bij jullie ook enigszins "brak"? Ik haal gemiddeld 25 fps :?

(xp2000+, 512 MB DDR, radeon 9700pro, voor de mensen die (te lui zijn in de sigs te kijken/ze niet hebben aanstaan)* ;) @1024x768, alles hoog, en schaduwen alleen teamleden)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 20:00 . Reden: * doorhalen wat niet van toepassing is ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 17:47:
Trouwens, op wat voor moeilijkheidgraad draait het spel bij jullie (ik heb gehoord dat op "hard" de dropped items namelijk beter zijn als op "normal" en op "normal" beter dan "easy")?

Ik heb hem nu op normal staan, omdat hard wel heel erg moeilijk werd/veel potions verbruikte. Ik speel btw nog niet met de add-on, maar misschien haal ik hem ook wel.

Draai hem op easy :p anders speel ik hem nooit uit .. want binnekort komen weer andere goeie spellen uit ( Spellforce ) en dan speel ik dit niet meer en nu wel.

En idd bij mij draait ie ook op 25 frames .. soms zelfs een framedrop naar 14 ofzo ... bijv in dorpjes .. echt irritant zou verwachten met deze specs een goeie framerate te hebben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Timocos schreef op 14 november 2003 @ 14:22:

Speelt echt verder niemand dit coole spel ??
wil hem wel spelen maar ik zie hem nergens :'(
hier bij de frs/bartS/inter niet.
bij play.com staat ie ook nog niet ?

vrijdag maar eens bij mediamarkt kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

mmm release 28 november :(

waar hebben jullie hem gekocht ?
want overal waar ik kijk op inet moet ie nog komen, of ik moet de amerikanse nemen maar die willen ze weer niet buiten amerika versturen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik zit ook hard tewachten op een exemplaar van deze update.

Mijn geld heb ik er al voor opzij gezet :)
Want deze update moet ikz eker hebben.

Want ik vind DS nog steeds een van de betere H&H van het moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Blackhole schreef op 17 november 2003 @ 14:57:
Ik zit ook hard tewachten op een exemplaar van deze update.

Mijn geld heb ik er al voor opzij gezet :)
Want deze update moet ikz eker hebben.

Want ik vind DS nog steeds een van de betere H&H van het moment :)
je noemt het up date maar het is het orginele spel plus addon ;)

moet ook maar verzinnen aan wie ik het orgineel ga geven die ik hier nog heb liggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
chucky666 schreef op 17 november 2003 @ 14:59:
[...]

je noemt het up date maar het is het orginele spel plus addon ;)

moet ook maar verzinnen aan wie ik het orgineel ga geven die ik hier nog heb liggen :?
Dat probleem heb ik ook :(
Ik zal hem wel kwijd raken, daar niet van ..maar voor hoeveel :)
FF kijken of er iemand zo gek is ... want hij is wel met org nummer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

weet iemand al waar je hem kan bestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:57
chucky666 schreef op 17 november 2003 @ 22:30:
weet iemand al waar je hem kan bestellen ?
Winkelwijs.nl heeft 'm voor €28, maar daar zit Dungeon Siege zelf al bij inbegrepen.
Het zou wel enigzins dom zijn als ze die add-on niet ook als losse koop zouden verkopen, want er zijn zat mensen die DS al hebben, maar toch ook de update willen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

MaRc0 schreef op 17 november 2003 @ 22:34:
[...]
Winkelwijs.nl heeft 'm voor €28, maar daar zit Dungeon Siege zelf al bij inbegrepen.
Het zou wel enigzins dom zijn als ze die add-on niet ook als losse koop zouden verkopen, want er zijn zat mensen die DS al hebben, maar toch ook de update willen.
Release datum : 21-11-2003 :(
ik vraag me af hoe lang het duurt voordat ie bij play.com in de lijst komt :?

hoezo dom ?
je koopt de add-on en ze doen er gratis de hele game bij.
ik denk dat als ze hem apart zouden verkopen dat ie dan nog steeds dezelfde prijs is.
dus doe mij maar het totaal pakket dan pak ik die ander wel in voor kerst voor me neefje ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Weet iemand al of hij te koop is?
zo ja welke winkel .
Want als het goed is moet hij vandaag uit komen , maar heb nog niets kunnen vinden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Blackhole schreef op 21 november 2003 @ 09:44:
Weet iemand al of hij te koop is?
zo ja welke winkel .
Want als het goed is moet hij vandaag uit komen , maar heb nog niets kunnen vinden .
hij is weer verschoven :(
release uk 28 november.
duitsland 3 december.

kan nog wel ff duuren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Heb hem nu tijdje zitten spelen ... en vind hem zelfs eentoniger dan deel 1 dus heb hem er maar afgegooid ... levels zijn wel leuk maar herhalen zich vaak :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Timocos schreef op 21 november 2003 @ 10:22:
Heb hem nu tijdje zitten spelen ... en vind hem zelfs eentoniger dan deel 1 dus heb hem er maar afgegooid ... levels zijn wel leuk maar herhalen zich vaak :/
waar heb jij hem besteld dan ?
kan ze wel vinden in amerika maar die willen hem niet naar europa versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 20:19
is er nog iemand die de uibreiding wel erg veel op diablo vind gaan lijken met die soort van backpak, de nieuwe spells (bevries in bepaalde range, aura palla en nog meer) de opbouw van de werelden en de nieuwe set items en paarse items en vooral de quests.

er zitten wel weirde dingen in trouwens die soms gewoon te goed voor woorden zijn zoals een disco pet in verborgen gedeelte en een spreuk die je daar krijgt zijn niet normaal meer.

het is ook wel kewl dat de nieuwe items ook in de multi map gewoon zitten maakt die map toch weer iets minder saai misschien dat er nu weer wat beters te vinden valt hehe.

en die online chars van lvl 150 moet je bannen gewoon zelf server starten die zitten er nu nog steeds in alleen jammere voor hun is dat alle mods niet meer werken en hacked items ook niet geloof ik.
anders moet je eens online game zoeken met de naam gathering zitten nooit cheat chars in is wel een vet server.

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
chucky666 schreef op 21 november 2003 @ 10:23:
[...]

waar heb jij hem besteld dan ?
kan ze wel vinden in amerika maar die willen hem niet naar europa versturen.
Had hem, niet besteld ... gedownload :X vond hem toch niet waard op te kopen ... koop liever Spellforce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Heb het orgineel wel een tijdje gespeeld, maar het werd erg eentonig, en normale servers werden bijna altijd wel ver***kt door cheaters (en waren zowieso extreem saai). De enige server waar ik eigenlijk speelde was Eseven's server, waar je met maximale cheats nog steeds moeite had met de monsters. We hadden daar gewoon alle monsters sterker gemaakt, en meer aanvals mogelijkheden gegeven, waardoor de sterkste wapens nog net newbie monsters konden doodkrijgen.

Toen ontdekten we nog een paar bugs en hield iedereen het voor gezien (was niet leuk meer wanneer iedereen onkwetsbaar is en bijna ongelimiteerde schade kan doen)

Hebben ze hier eindelijk dat soort dingen onmogelijk gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar de staff of stars, en krijg een verwijzing uit mijn journal naar de lost queen's lair. Deze kan ik echter niet vinden, kan iemand mij helpen zodat ik hem wel vind

(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 20:42:
Ik ben op zoek naar de staff of stars, en krijg een verwijzing uit mijn journal naar de lost queen's lair. Deze kan ik echter niet vinden, kan iemand mij helpen zodat ik hem wel vind

(8>
Had je graag willen helpen maar :( ik moet nogw achten tot ik hem in bezit heb ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 17:47:

(xp2000+, 512 MB DDR, radeon 9700pro, voor de mensen die (te lui zijn in de sigs te kijken/ze niet hebben aanstaan)* ;) @1024x768, alles hoog, en schaduwen alleen teamleden)
Ik heb bijna dezelfde config als jij, maar met een XP2400+. En ik heb nergens problemen mee. Met 4xAA en 16xAF op 1024x768 krijg ik een gemiddelde FPS van rond de 40-50 (soms iets hoger, soms iets lager), afhankelijk van hoe ver ik ingezoomd ben. Zelf ben ik zeer tevreden met de soepelheid die ik nu krijg met alle opties aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb LoA nu ook net geïnstalleerd, maar ik heb een beetje problemen om de boel op te starten.

Als ik de game start (LoA) dan krijg ik na het filmpje van "Mad Doc Games" (kewl filmpje overigens), een zwart scherm, ik zie de cursor (zwaard) en hoor het menu, maar daarna staat mijn PC dus helemaal vast. Kan zelfs niet meer alt-tabben.

De, originele DS, doet nu hetzelfde, start, en zodra het menu naar beneden komt zetten, zwart scherm met alleen een cursor en weer helemaal vast.

Is overigens ALLEEN bij DS en DS:LoA.

Ik draai op een AMD 2600+ (Barton) stock speed, 1Gb Samsung PC3200 geheugen, Creative Audigy 2 en mijn beeldplankje is een Radeon 9700@9700Pro (flashed). Windows XP Pro, DX9.0a etc. Drivers zijn up-to-date, alleen Radeon gebruik ik nog de 3.8 Omega's.

Any ideas??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik kan pas voor je kijken vanaf vrijdag.
want dan komt ie hier uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 16:42:
Ik heb LoA nu ook net geïnstalleerd, maar ik heb een beetje problemen om de boel op te starten.

Als ik de game start (LoA) dan krijg ik na het filmpje van "Mad Doc Games" (kewl filmpje overigens), een zwart scherm, ik zie de cursor (zwaard) en hoor het menu, maar daarna staat mijn PC dus helemaal vast. Kan zelfs niet meer alt-tabben.

De, originele DS, doet nu hetzelfde, start, en zodra het menu naar beneden komt zetten, zwart scherm met alleen een cursor en weer helemaal vast.

Ik draai op een AMD 2600+ (Barton) stock speed, 1Gb Samsung PC3200 geheugen, Creative Audigy 2 en mijn beeldplankje is een Radeon 9700@9700Pro (flashed). Windows XP Pro, DX9.0a etc. Drivers zijn up-to-date, alleen Radeon gebruik ik nog de 3.8 Omega's.

Any ideas??
Ik had eerder dit topic geopend, waar overigens geen antwoord uit kwam.

Wat ik heb gedaan om het aan de praat te krijgen: verwijder de drivers van de videokaart volledig (dus alle ati* zooi verwijderen), reset, installeer nieuwste chipset drivers, daarna videokaart.

Bij mij draait het als een zonnetje. (behalve de relatief lage performance vergeleken met andere systemen :/).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-10 22:34
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 16:42:

Any ideas??
Dit is duidelijk een driver probleem van je videokaart. Effe de nieuwste installeren. (misschien ook nog directx). Dan kun je gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dinokiller schreef op 25 november 2003 @ 16:28:
[...]

Dit is duidelijk een driver probleem van je videokaart. Effe de nieuwste installeren. (misschien ook nog directx). Dan kun je gamen :)
Probleem opgelost, heb de nieuwste Omega's eroverheen gezet en spel startte in een keer zonder morren op. :) Je had dus helemaal gelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, ik had begrepen dat je je party uit de originele DS kon importeren in LoA. Iemand dit al gedaan??? Ik krijg het niet voor elkaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 23:05:
Even een vraagje, ik had begrepen dat je je party uit de originele DS kon importeren in LoA. Iemand dit al gedaan??? Ik krijg het niet voor elkaar....
In MP neem ik aan alleen dan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 23:17:
[...]
In MP neem ik aan alleen dan?
Ow, d8 ook in SP... Zou inderdaad niet echt eerlijk zijn bedenk ik me zo.... >:)

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
chucky666 schreef op 24 november 2003 @ 17:55:
ik kan pas voor je kijken vanaf vrijdag.
want dan komt ie hier uit ;)
Nee hoor. Dynabyte had 'm al maandag of dinsdag. Ik heb 'm vandaag (woensdag) gehaald. :)

Ben dus al druk aan het spelen. :D
Als je de mooie manual had gelezen die bij het spel zat, dan had je daar het antwoord gevonden over het importeren van karakters uit de original DS. ;)

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 14:56
Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 20:42:

(8>
ALS JE NIET WIL WETEN WAAR JE DE STAFF OF STARS KRIJGT, DAN MOET JE DEZE POST NIET VERDER LEZEN !!!

Je krijgt deze staff pas helemaal op het einde van het spel als ik het goed heb, dus gewoon doorspelen en dan kom je hem vanzelf tegen

[ Voor 19% gewijzigd door InNuedo op 27-11-2003 19:01 . Reden: Spoiler ]

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
InNuedo

Daar hebben ze de "spoiler" optie voor uitgevonden.

Stoer he?

Je maakt hem zo...
code:
1
[table][tr][td bgcolor=#000000]spoilertext[/td][/tr][/table]

Beetje omslachtig... op Fok hebben ze het namelijk nog simpeler.

code:
1
2
3
[spoiler]
Tekst
[/spoiler]

Maar die werkt hier helaas (nog) niet.

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
En bedankt voor de spoiler. :|

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

CJ schreef op 27 november 2003 @ 00:52:
[...]

Nee hoor. Dynabyte had 'm al maandag of dinsdag. Ik heb 'm vandaag (woensdag) gehaald. :)

Ben dus al druk aan het spelen. :D
heb hier stad en land afgezocht en eindelijk bij de inter toys gevonden :)

ff spelen.

en ik kan het in de manual ook niet vinden om een oude char. toe te voegen ?
maar gelukkig heb ik het orgineel ook nog en daar staat het wel in ;)

Verwijderd

Raden jullie mij dit spel aan?

Ik speel voornamelijk shooters en RTS games. Een aantal jaren geleden heb ik wel via een snes-emulator Chrono Trigger gespeeld en ben van plan om dit te kopen, omdat ik de demo van originele wel leuk vond.

Alvast bedankt voor de reacties.

• Ikkuh84
CJ schreef op 27 november 2003 @ 01:33:
En bedankt voor de spoiler. :|
Hij zegt nog zo
ALS JE NIET WIL WETEN WAAR JE DE STAFF OF STARS KRIJGT, DAN MOET JE DEZE POST NIET VERDER LEZEN !!!
en dan lees je het toch .... |:(

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
chucky666 schreef op 27 november 2003 @ 11:13:
[...]

heb hier stad en land afgezocht en eindelijk bij de inter toys gevonden :)

ff spelen.

en ik kan het in de manual ook niet vinden om een oude char. toe te voegen ?
maar gelukkig heb ik het orgineel ook nog en daar staat het wel in ;)
Hehe. De originele manual staat overigens ook op een van de LoA disks.

In de nieuwe staat alleen wat er mogelijk is in de game. En aangezien er alleen maar een vermelding staat over het importeren van karakters in de multiplay, leek het me duidelijk dat het dus niet mogelijk was in singleplay.
Playing a multiplayer game
You can import players from Dungeon Siege single player or multiplayer games, as well as characters from Dungeon Siege: Legends of Aranna single player games, into Dungeon Siege: Legends of Aranna multiplayer games.

• LordRAN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 09:10
De staff of stars krijg je inderdaad aan het eind van het spel als je de Shadow Jumper verslaat. De staff heeft opzich goede stats.

Ook opent er een deur naar het geheime Disco-level als je de eindbaas verslaat.
Kijk voor meer details op:

http://ds.heavengames.com/gameinfo/aranna/disco.html

Ik heb het spel nu al 3 weken en het begint alweer te vervelen, dus ben ik maar weer begonnen met het hacken van mijn characters.

Ha, in PVP kan mijn character meer als 1.000.000 hp krijgen als ik hem boost })

Verwijderd

Wat Legion zei is een heel goed idee. Als je een spoiler hebt (ook in andere topics), gebruik dan de volgende code:

code:
1

Dank u :)

• InNuedo
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 15:42:
Wat Legion zei is een heel goed idee. Als je een spoiler hebt (ook in andere topics), gebruik dan de volgende code:

code:
1

Dank u :)
Ow, ja, dat wist ik dus niet :)

Dus daarom die tekst maar en de spoiler in subjes. maar zal het de volgende keer zo doen :)

• ravw
Morgen dan maar weer even gaan zoeken , want van daag ben ik hem niet tegen gekomen :(

Maar hier hebben ze ook een Intertoys in Vlaardingen , morgen maar even op zoek gaan naar een Intertoys.

[ Voor 15% gewijzigd door ravw op 27-11-2003 20:46 ]

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Heb net weer een paar uur achter elkaar gespeeld. Zit nog te wachten tot een aantal vrienden 'm ook hebben, om dan lekker online te spelen. :)

Afbeeldingslocatie: http://phoenix.interex-net.com/forum/uploads/post-10-1069881426.jpg

Afbeeldingslocatie: http://phoenix.interex-net.com/forum/uploads/post-10-1069881465.jpg

Afbeeldingslocatie: http://phoenix.interex-net.com/forum/uploads/post-10-1069961345.jpg

Afbeeldingslocatie: http://phoenix.interex-net.com/forum/uploads/post-10-1069961715.jpg

Meer screens kan je vinden in dit topic op m'n clansite: http://phoenix.interex-net.com/forum/index.php?showtopic=865

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-10 15:52

Bosmonster

*zucht*

Even rondgekeken hier.. heb hem uiteindelijk gevonden bij toys 'r us voor 29,95 (inclusief origineel dus).

Maakt mij niet uit.. ik had dat origineel nodig. .want mijn origineel was niet helemaal. ehh.. origineel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
ZO eindelijk heb ik hem nu ook in het bezit :P

En ik heb me rot gelachen al bij het intro filmpje met de Uitvinder :)

Heerlijk die Humor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:03
Ik heb hem ook!!

Gister gescoord bij Dynabite voor 24 euro nog wat, met klanten kaart.
Echt weer die mooie DS sfeer.

Ben alleen nog niet zo ver, maar dat komt nog wel.

Wat is BTW de speelduur van Aranna? :?
Dit kan je volgens mij alleen doen in multipplayer.

[ Voor 27% gewijzigd door Vanitas op 28-11-2003 12:50 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Vanitas schreef op 28 november 2003 @ 12:47:
Wat is BTW de speelduur van Aranna? :?
Ongeveer 20 uur SP. MP weet ik niet want ik zit nog te wachten tot een aantal vrienden 'm hebben voordat ik die ga uitproberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zo hier weer even wat foto's voor de mensen die hem nog willen of moeten gaan kopen ...

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/DS_LoA_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/DS_LoA_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/DS_LoA_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/DS_LoA_04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik zit nu bijna op het einde van het spel...

Maar ik heb een vraag wanneer kan ik nu eens goee spullen kopen .
Want ik loop wel met een vermogen aan geld .
Maar goede wapens en zo kan ik niet kopen. :(

Want ik wil nu wel eens goede vecht dingen hebben ..
al mijn Char hebben nog geen een wapen wat boven de 100 uit komt :( en dan als je al bijna op het einde zit ...

http://server2.fs2002.com...n_Siege_Screen_-_0017.jpg

Hier een foto waar ik nu ongeveer rond loop ..

[ Voor 18% gewijzigd door ravw op 30-11-2003 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

fijn zo'n spoiler map :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
wat is daar op te zien dan :( ik geef alleen maar aan waar ik nu zit ....
En verder kan je er niets uit opmaken.
Want die kaart heeft iedereen die het spel heeft.

het geeft alleen maar aan welke stuk land je gehad heb en welke je nog moet.

Nu weer terug op mijn vraag aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Zo moeilijk is het toch niet er gewoon een link van te maken? Die map vordert naarmate het spel vordert... en die hoefde ik dus nog niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Bosmonster schreef op 30 november 2003 @ 14:59:
Zo moeilijk is het toch niet er gewoon een link van te maken? Die map vordert naarmate het spel vordert... en die hoefde ik dus nog niet te zien.
Zo dan :D en nu weer lachen :D

maar zal het voortaan wel zo doen als ik game info heb.

Maar ik vind het raar want als dit al als Spoiler gezien wordt , dan mogen gewoone screenshots eigelijk ook niet om dat je dan ook kan zien wat je te wachten staat.

Daarom ben ik er zelf ook nooit zo happerig op dat die warez mensen al heel het spel in een topic lopen te vertellen terwijl 80% het spel nog moet installeren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 28-10 10:13

Willybubba

Nut up or shut up.

Woei, net aangeschaft op de HCC bij Mediamarkt voor 26 eurootjes :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Kan iemand mij helpen ?

Ik zit bijna op het einde , nu heb ik net dta grote beest verslagen die in dat Barack zat met die grote glazen raam .
Maar nu kom ik niet verder.
Wat moet ik nu doen ..

Ik sta op het moment bij die glazen raam in de barack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 16-10 10:47
Hmm ik zit n beetje vast.

Heb die undead centaur verslagen. Ben nu weer bij dat kamp van die reuzen.
Ik heb geen idee waar ik nu naartoe moet aangezien ik geen nieuwe quest heb.
Ik moet nog steeds die stone van Lhaoc hebben. Kheb die hassat dinges nog niet gevonden. Waar zit die gast ? want ik denk dat ik die eerst moet vinden wil ik verder gaan.
Ik heb al een hele tijd rond zitten zoeken, maar ik weet gewoon niet hoe ik verder moet, kheb die hele dungeon waar ik algher heb gevonden al helemaal uitgepluist maar ken niks vinden. Dus weet iemand waar ik naartoe moet of wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Waar zit ergens die beer die je in het begin van het spel dood moet maken???
Die yellow eye oid.

Ik kan hem niet vinden, en dan kan ik mijn objectives ook niet halen. (duh... >:) )
CJ schreef op 28 november 2003 @ 13:45:
[...]

Ongeveer 20 uur SP. MP weet ik niet want ik zit nog te wachten tot een aantal vrienden 'm hebben voordat ik die ga uitproberen. :)
Daz niet zo lang als DS, daar deed ik iets van 35 uur over!! _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door Vanitas op 30-11-2003 19:55 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Blackhole schreef op 30 november 2003 @ 18:14:
Kan iemand mij helpen ?

Ik zit bijna op het einde , nu heb ik net dta grote beest verslagen die in dat Barack zat met die grote glazen raam .
Maar nu kom ik niet verder.
Wat moet ik nu doen ..

Ik sta op het moment bij die glazen raam in de barack.
Ik neem aan dat je die hagedissenkoning bedoelt? Dan moet je de kelder in... daar kom je door even richting de kerkers te gaan (vlakbij waar je ouders opgebaard liggen).
Vanitas schreef op 30 november 2003 @ 19:50:
Waar zit ergens die beer die je in het begin van het spel dood moet maken???
Die yellow eye oid.

Ik kan hem niet vinden, en dan kan ik mijn objectives ook niet halen. (duh... >:) )

[...]

Daz niet zo lang als DS, daar deed ik iets van 35 uur over!! _/-\o_
Het eerste:
Die zit echt vlak bij de stad hoor, vlakbij die grote grot met die reus er in. Je moet helemaal naar beneden afdalen en dan vind je de beer ergens in een hoekje gestopt

Over het tweede. Ik heb 'm net dus in 18 uur uitgespeeld. :) En nee, het is niet lang, maar voor een 'expansionpack' mag je het toch best lang noemen. Er zijn volledige games die nog geeneens een speeltijd hebben van 10 uur (neem bv een Unreal 2). Dus voor het geldt van zo'n €29 euro krijg je dus meer dan waar voor je geld als je kijkt naar speeluren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Iemand die mij even tips kan geven over die eind boss?

Voor meer info lees verder,

Want ik krijg hem maar niet dood , en hij laad zich ook elke keer weer op :( dus dan ben je zo dood.
Of moet ik die vent met die staff niet rechtstreeks aanvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Blackhole schreef op 01 december 2003 @ 00:00:
Iemand die mij even tips kan geven over die eind boss?

Voor meer info lees verder,

Want ik krijg hem maar niet dood , en hij laad zich ook elke keer weer op :( dus dan ben je zo dood.
Of moet ik die vent met die staff niet rechtstreeks aanvallen?
:D :D Herkenbaar! ;)

Ik kreeg 'm ook niet dood, maar heb eerst alles zo ingesteld dat m'n poppetjes niet als een dolle dwaas richting alle vijanden liepen die ze tegenkwamen, want dan was ik binnen no-time dood. Daarna 2 constant op healing wind, 2 archers achterin die constant met zwaar geschut schoten. En toen met een paar mages en melee fighters eerst de hulpjes uitgelokt. Per machine heb ik ze weg gelokt en afgeslacht. Uiteindelijk blijven er 3 over + de baas die natuurlijk ondertussen ook al een beetje verzwakt is. Toen was het me uiteindelijk gelukt om 'm dood te krijgen. Maar ik heb hier wel een 30 minuten lang zitten vloeken en met F11 weer even m'n quicksave in moeten laden. :X :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
CJ schreef op 01 december 2003 @ 00:16:
[...]

:D :D Herkenbaar! ;)

Ik kreeg 'm ook niet dood, maar heb eerst alles zo ingesteld dat m'n poppetjes niet als een dolle dwaas richting alle vijanden liepen die ze tegenkwamen, want dan was ik binnen no-time dood. Daarna 2 constant op healing wind, 2 archers achterin die constant met zwaar geschut schoten. En toen met een paar mages en melee fighters eerst de hulpjes uitgelokt. Per machine heb ik ze weg gelokt en afgeslacht. Uiteindelijk blijven er 3 over + de baas die natuurlijk ondertussen ook al een beetje verzwakt is. Toen was het me uiteindelijk gelukt om 'm dood te krijgen. Maar ik heb hier wel een 30 minuten lang zitten vloeken en met F11 weer even m'n quicksave in moeten laden. :X :D
Oeps dan heb ik er een groot probleem bij ik heb 2 boogschutters en 2 melee vechters :( dat is mijn hele groep. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InNuedo
Blackhole schreef op 01 december 2003 @ 00:53:
[...]

Oeps dan heb ik er een groot probleem bij ik heb 2 boogschutters en 2 melee vechters :( dat is mijn hele groep. :(
Het kan makkelijker:

Ik heb als combat mage hem in m'n eentje verslagen. gewoon eerst een beest summonen. Deze gaat de eindbaas aanvallen. Hierna de dark dingen (die kristallen) slopen en daarna 1 voor 1 de bij-beestjes slopen. Toen ik terug kwam was m'n beestje net dood en had de eindbaas nog 170 hitpoints :P

Ok, ik moet erbij vertellen dat ik geen party members meeneem, maar in m'n eentje speel, omdat ik dan veeeel meer XP krijg en dus hoger ben dan als je party members hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Sinds gister net op het eiland gekomen.
Het valt me wel op dat dit veel mooier is gemaakt dan het eerste deel van het spel.

Kheb nu ook die reus in m'n party, hij ziet er alleen een beetje suf uit met die kleren. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Hmm.. dat wordt nog lastig dan.. ik speel DS namelijk altijd met maar 1 mannetje omdat ik een hekel heb aan parties :P

Gelukkig ben ik nog lang niet zo ver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik heb nu het gehele pakket, waabij je dus DS en de expansion hebt, maar na installatie zie ik 2 icons op m'n desktop.... En dat had ik neit verwacht :P Ik dacht dat je eerst het spel moest uitspelen en dan de expansion zou kunnen gebruiken oid, maar dit is net als Starcraft met expansion enzo.. Dus raden jullie me aan eerst het origineel te spelen, of meteen aan de expansion te beginnen? :) Het is me namelijk niet geheel duidelijk of het ook om een "vervolg-verhaal" gaat.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Als je het origineel nog nooit gespeeld hebt zou ik eerst lekker dat spelen. Want de uitbreiding is iets mooier en bevat wat nieuwigheden, waardoor het origineel wat minder aantrekkelijk wordt na het spelen van de expansion. En dat is zonde, want het origineel is ook geweldig :)

Qua verhaallijn maakt het niet uit overigens. Er zijn wat kleine verwijzingen, maar het is goed volledig los te spelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 02-12-2003 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mkae, hartelijk dank! :D
Ik vind de framerate btw best wel te doen :) Ik had begrepen dat dat een beetje tegenviel op de niet allernieuwste videokaarten, maar ik draai op een g4ti4600 @ 1024*768 met 4xAF en dan heb ik nog niets onder de 70fps gezien :)

Ik ben het btw nu enkel aan het proberen. Ik dacht zo van: Tja, de wat "klassiekere" cRPGs (Torment, Fallout, Arcanum) spreken me wel aan, maar met Diablo en Dark Alliance heb ik me ook vermaakt en aangezien DS me een mix lijkt van deze dingen... :)
Maar als ik het wat vind, haal ik hem in huis voor de kerstvakantie, heb ik iets leuks om te doen :D En het is voor een vriendelijke prijs verkrijgbaar! :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een leuke game, alleen jammer dat ik zo vaak die crc errors krijg. Ik dacht dat het met de expansion misschien verbeterd zou zijn maar helaas moet ik nog om de zoveel tijd saven anders heb ik een dikke kans dat ik weer opnieuw mag beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 12:59:
Het is een leuke game, alleen jammer dat ik zo vaak die crc errors krijg. Ik dacht dat het met de expansion misschien verbeterd zou zijn maar helaas moet ik nog om de zoveel tijd saven anders heb ik een dikke kans dat ik weer opnieuw mag beginnen..
Dat is raar want ik heb maar 1 keer een vastloper gehad , en dta kwam meer door MSN dan door het spel ...
Maar je zou eens kijken of je wat drivers kan vernieuwen of zo .

Achja MS produckten ..
Ze werken heel goed, alleen niet zamen met andere MS produckten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ook nergens last van.. Heb de originele bijna 3x uitgespeeld en geen enkele 'crc' error gezien. De enige bug die ik tegenkwam heb ik zelf veroorzaakt en heeft te maken met het disbanden van party-members. Beetje lang om uit te leggen, maar het crasht heel je Dungeon Siege :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik ga het nog een keertje spelen, maar dan ook met 1 speler. Ben toch benieuwd geworden of het dan gemakkelijk wordt. :)

Heeft iemand overigens de originele singleplay al opnieuw gespeeld na installatie van Legends of Aranna? Het schijnt dat de originele singleplay nu dus automatisch gespeeld wordt met de nieuwe spells, wapens, armor etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

CJ schreef op 02 december 2003 @ 14:16:
Ik ga het nog een keertje spelen, maar dan ook met 1 speler. Ben toch benieuwd geworden of het dan gemakkelijk wordt. :)

Heeft iemand overigens de originele singleplay al opnieuw gespeeld na installatie van Legends of Aranna? Het schijnt dat de originele singleplay nu dus automatisch gespeeld wordt met de nieuwe spells, wapens, armor etc.
Dat lijkt me lastig, want de meeste set-items liggen op vaste plekken in de expansion. En veel van de nieuwe armor en wapens hebben te maken met de volkeren die je in de expansion tegenkomt.

Het zou dus eigenlijk ook niet 'passen' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op 02 december 2003 @ 14:09:
Ook nergens last van.. Heb de originele bijna 3x uitgespeeld en geen enkele 'crc' error gezien. De enige bug die ik tegenkwam heb ik zelf veroorzaakt en heeft te maken met het disbanden van party-members. Beetje lang om uit te leggen, maar het crasht heel je Dungeon Siege :P
Ik had zelfs tot 2 keer de originele naar de winkel terug gebracht en deze voor een ander exemplaar verwisseld, nog steeds crc errors. Sterker nog ik heb nu een nieuwe pc en ik heb ze weer. Heel random in objects, terrain of expansion.dsres. Enige wat ik kan doen dan is de crc's verifien en de betreffende file opnieuw kopieren. Maar ondanks die crc ellende hoort ie nog op me top 5 favoriete games thuis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm.. Doet me een beetje denken aan Darkstone, dat was een regelrechte Diablo clone in 3d :) Met vrolijker kleurtjes ;)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 17:17:
[...]
Ik had zelfs tot 2 keer de originele naar de winkel terug gebracht en deze voor een ander exemplaar verwisseld, nog steeds crc errors. Sterker nog ik heb nu een nieuwe pc en ik heb ze weer. Heel random in objects, terrain of expansion.dsres. Enige wat ik kan doen dan is de crc's verifien en de betreffende file opnieuw kopieren. Maar ondanks die crc ellende hoort ie nog op me top 5 favoriete games thuis. :)
Mail anders even naar de makers van het spel , misschien dat hun meer weten .

Hulp gevraagd

Waar is die Disco kamer ik kan hem maar niet vinden , en de uit leg van hier eerder vermelde website bied geen uitkomst.

Ik sta nu in dta level waar je die eindbaas verslagen heb maar dan eenstukje terug bij die Machine waar je dingen kunt kopen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Okyah schreef op 02 december 2003 @ 12:37:
Mkae, hartelijk dank! :D
Ik vind de framerate btw best wel te doen :) Ik had begrepen dat dat een beetje tegenviel op de niet allernieuwste videokaarten, maar ik draai op een g4ti4600 @ 1024*768 met 4xAF en dan heb ik nog niets onder de 70fps gezien :)
Bij mij draai hij op 35 fps (max that is)!!

Smashing he. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 17:17:
[...]
heb je mischien wat ge oc'd ?
je videokaart mischien?
want daar houd ie niet van.
de uitbreiding ook niet, en ik ben bang dat ds2 daar ook niet van houd omdat het dezelfde engine is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw

Pagina: 1 2 Laatste