Hoi ik heb al een paar keer een topic geopend voor dit, maar dit word denk ik echt de laatste en nadat ik ze geopend had heb ik niet altijd de vragen kunnen beantwoorden en dat vatten mensen verkeerd op sorry maar het ligt aan mijn internet die het pas doet.
systeem:
P4G8X Deluxe (bios 1006)
P4 3.06 FSB 533 HT(on)
2x 512 pc 2100 dual channel
Zalman 7000cu
geforce4 mx 64 mb
probleem:
nadat ik mijn comp had gekocht ongeveer een maand geleden zat ik een beetje in de bios te spelen(had ik dat maar nooit gedaan
) en ik had een beetje overgeklokt daarna bleef mijn systeem hangen toen die windows ging booten.
Daarna werd mijn systeem best wel sloom dat ik maar newsbin + winrar + quickpar start dat mijn harde schijven volle toeren draaien.
Ik ben vandaag ook naar informatiq geweest en daar is een korte diagnose gehouden, en ze kwamen uiteindelijk nergens op. Ze zagen dat mijn cooler beetje vies was met een beetje stof erin en ze zeiden dat het daaraan lag ( de cooler zit vol met stof kan niet genoeg koeiling geven aan proc ddus die clockt zich terug). Ze hebben de cooler schoongemaakt en er is niks veranderd.
Dus jullie zijn mijn enige hoop
.
En ik heb ook zo'n diagnose bestand op mijn pc dat met MS-dos werkt en hij mijn cpu fout zien maar mijn npu niet ( wat is een NPU eigenlijk
)
ik heb voor de zekerheid een ppaar foto's gezet op tripod maybe helpt het

Ik hoop dat we het kunnen oplossen want wil echt wel mijn games weer spelen (battlefield 1942
)
systeem:
P4G8X Deluxe (bios 1006)
P4 3.06 FSB 533 HT(on)
2x 512 pc 2100 dual channel
Zalman 7000cu
geforce4 mx 64 mb
probleem:
nadat ik mijn comp had gekocht ongeveer een maand geleden zat ik een beetje in de bios te spelen(had ik dat maar nooit gedaan
Daarna werd mijn systeem best wel sloom dat ik maar newsbin + winrar + quickpar start dat mijn harde schijven volle toeren draaien.
Ik ben vandaag ook naar informatiq geweest en daar is een korte diagnose gehouden, en ze kwamen uiteindelijk nergens op. Ze zagen dat mijn cooler beetje vies was met een beetje stof erin en ze zeiden dat het daaraan lag ( de cooler zit vol met stof kan niet genoeg koeiling geven aan proc ddus die clockt zich terug). Ze hebben de cooler schoongemaakt en er is niks veranderd.
Dus jullie zijn mijn enige hoop
En ik heb ook zo'n diagnose bestand op mijn pc dat met MS-dos werkt en hij mijn cpu fout zien maar mijn npu niet ( wat is een NPU eigenlijk
ik heb voor de zekerheid een ppaar foto's gezet op tripod maybe helpt het
Ik hoop dat we het kunnen oplossen want wil echt wel mijn games weer spelen (battlefield 1942
[ Voor 12% gewijzigd door ilhan op 23-10-2003 22:00 ]