Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.
GeForce 3 MX ?
Jij bent er snel bij 
BTW GF2MX kan je heel fijn overclocken
BTW GF2MX kan je heel fijn overclocken
Was ik maar zo snel 
Nee dat was een typ foutje. Het moet gewoon Geforce 2 MX zijn
Nee dat was een typ foutje. Het moet gewoon Geforce 2 MX zijn
Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.
da's niet vreemd, maar behoorlijk onstabiel.
* Bzzje denkt dat je binnenkort je ge-force2MX alleen nog maar kan gebruiken als waterkoker.
Koeling dient vooral om de temperatuur laag te houden (duh!). Door een hoge temp "slijt" je processor (any processor) veel sneller. Geen idee wat precies de max work temp is, maar neem van mij aan: Hoe koeler, hoe beter.
kijk ook anders maar eens bij superconductors. Die proberen te werken rond het absolute nulpunt (0 kelvin). schijnt dat de weerstand dan ook het laagst is. Maar dat haalt je pc voorlopig (nog) niet
* Bzzje denkt dat je binnenkort je ge-force2MX alleen nog maar kan gebruiken als waterkoker.
Koeling dient vooral om de temperatuur laag te houden (duh!). Door een hoge temp "slijt" je processor (any processor) veel sneller. Geen idee wat precies de max work temp is, maar neem van mij aan: Hoe koeler, hoe beter.
kijk ook anders maar eens bij superconductors. Die proberen te werken rond het absolute nulpunt (0 kelvin). schijnt dat de weerstand dan ook het laagst is. Maar dat haalt je pc voorlopig (nog) niet
Negeren is vooruitzien
het heeft volgens mij niet zoveel zin om je core hoger te zetten dan je memory, ik geloof dat geheugen de bottleneck is. (als jouw benchmarks anders uitwijzen, let me know!)Op dinsdag 05 december 2000 14:33 schreef Chaos_Eagle het volgende:
Core = 220Mhz
Memory = 205Mhz
Verwijderd
Ik heb ook de core en geheugen op 200/200 lopen met beide actieve koelers.
Er gaan tegenstrijdige berichten de ronde, dat het geheugen niet zo gauw warm zou worden, had nog zo'n klein koelertje liggen,
voor alle zekerheid.
Ook over de noodzaak van de core verhoging hoor ik verschillende verhalen, maar als je hem koelt, en het loopt stabiel, kan het geen kwaad.
Er gaan tegenstrijdige berichten de ronde, dat het geheugen niet zo gauw warm zou worden, had nog zo'n klein koelertje liggen,
voor alle zekerheid.
Ook over de noodzaak van de core verhoging hoor ik verschillende verhalen, maar als je hem koelt, en het loopt stabiel, kan het geen kwaad.
Verwijderd
Jij zegt een socket 7 koeler past precies over het geheugen heen? Ik heb een heatsinkie erop zitten, wat is nou beter?
Verwijderd
Ik had standaard er al een heatsink op, dat vergemakkelijkt het opschroeven juist van oud type Pentium coolers.
Verwijderd
Bleu orb?Ik neem aan dat je de Blue orb bedoelt.Op woensdag 06 december 2000 14:52 schreef Flipke het volgende:
ben je dus wel 1 Pci slot kwijt!!
handig, waarom geen Bleu Orb?
Verwijderd
Is een Franse Orb LOL:POp woensdag 06 december 2000 16:26 schreef Emperor het volgende:
[..]
Bleu orb?Ik neem aan dat je de Blue orb bedoelt.
met een blue orb ben je ook een pci slot kwijt! en wat haalt het uit? dat slot shared toch de irq met je agp slot. onbruikbaar dus!Op woensdag 06 december 2000 14:52 schreef Flipke het volgende:
ben je dus wel 1 Pci slot kwijt!!
handig, waarom geen Bleu Orb?
ik krijg mijn hercules GF2 MX (retail). met extra koeling op de proc. op 220 core en 225 mem. dit is het max wat ik haal. ga ik nog hoger dan krijg ik witte puntjes en andere spookbeelden. hoogste 3dmark is 5662
Verwijderd
HE Rambeer als je een retail heb dan moet je geheugen standaard op 183 lopen en bij jouw is dat 166
je hebt gelijk, heb het gelijk ff aangepast.
RAMBEER>> ZULLE WE WEDDE DA JIJ GEEN 5600 SCORE HEPT!!!!!, dank u voor uw aand8.....
da is gwoon nie te hale....
da is gwoon nie te hale....
I see dead pixels...
hier is dan maar ff een bewijs, en er is zelfs al 6200 met een GF2 MX gehaald, helaas niet door mij 
http://www.madonion.com/performance/orb/?publish_compare.shtml?&dprid=1006261
maar ben hier ook erg blij mee.
http://www.madonion.com/performance/orb/?publish_compare.shtml?&dprid=1006261
maar ben hier ook erg blij mee.
Effe vermelden Geforce 2 MX P3 700@933 3dmark 5763...... kan wel (gpu 200. mem 215)
Verwijderd
*Flipke, maar ik heb een tweakers mobo met 6 PCI sloten... ;)(MSI6163Pro)
De ruimte die deze twee platte fannetjes(die ik nog had liggen, is minder dan de Blue Orb, en daarom geef ik geen extra geld uit als het niet nodig is.
Hier _stond_ SPAM
De ruimte die deze twee platte fannetjes(die ik nog had liggen, is minder dan de Blue Orb, en daarom geef ik geen extra geld uit als het niet nodig is.
Hier _stond_ SPAM
Verwijderd
Hier nog wat tips voor de geforce
http://www.3dgpu.com/tweaking/index.cfm
staan best leuke tips tussen.
Mijn MSI Geforce2mx met tbird900 haalt 5475 3D-marks, niet slecht voor deze MSI dacht ik.
http://www.3dgpu.com/tweaking/index.cfm
staan best leuke tips tussen.
Mijn MSI Geforce2mx met tbird900 haalt 5475 3D-marks, niet slecht voor deze MSI dacht ik.
Pagina: 1