Toon posts:

Wat voor cooler op mijn geforce 2 MX?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Hercules geforce2MX, ik heb 'm al een beetje overclockt, maar ik wil meer >:)

Maar dan moet je wel gaan coole dacht ik er zit al een heatsink op maar er zit vast wel een gaatje voor een fan. En moet er ook op het geheugen cooling en wat voor?

Verwijderd

In een review heb ik eens een plaatje gezien van een cooler die je op de kaart zelf hing. Dit waren twee fans die dan over de hele breedte koelden (dus ook je geheugen). Helaas kan ik die review niet meer vinden. Mocht jij meer te weten komen, post het hier dan nog ff.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

als je gewoon je core wat wilt koelen.. moet je de koeler van je oude 4-86 afschroeven en erop zetten.. of kopen voor 9,95. Als je ook je geheugen wilt koelen, moet je van die vage koelers kopen waardoor volgens mij je kast niet dicht kan ... bij ned-cool.nl hebben ze die volgens mij.
als je het echt sjiek wilt doen zet je ook nog eens heatsinkjes op je geheugen >:)

Geen inspiratie

Verwijderd

Ik heb dezelfde kaart!
loopt hier probleemloos op core 220 en geheugen 210MHz mbv het standaardtooltje van de CD.

Lukt dat bij jou niet?
iig als je em verder hebt gekoeld; laat je ons de resultaten weten? (incl fotows enzow :P)

owja! ik heb er idd een koelertje van een 486 op geplakt.

Verwijderd

ik heb fff rond zitten neuzen...
bij de oc-shop hebben ze heatsinks die je op geheugen kan plakken.
Kijk op de link onder 'heatsinks' en dan 'chipset'

Verwijderd

Heeft het Nut om er heatsinks op te doen..
ok nut heeft het natuurlijk wel
maar bedoel heb 220/210 en 486 koeler voor op de core en meer niet ...

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
blue orb en dan de huidige heatsink op het RAM plakken

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Ik heb die dingetjes van de OC shop op mijn GF2 pure gepropt....maakt niet veel uit. Zonder haalde ik 395 en met 400. OK mooi voor de afronding, maar om nu te zeggen....16 piek plus verzending voor een miezerige procent......

Maarja de tweaker die ik ben zegt...1% KIKKUH!!! >:)

reserveringshouder Tesla Model 3

Verwijderd

Ik heb gewone Pentium coolers er op de heatsink geschroefd, zie foto
http://www.hardwarexpo.net/graphics/816mfans.jpg

rest http://www.HardwareXpo.net/816.html

Verwijderd

Ik heb gewoon 2 10x10 fans aan elkaar gebonden en aan een slotplaatjes bevestigt, deze blazen nu dus over de gehele videokaart core, mem enz. Bijkomend voordeel is dat een gedeelte van de lucht langs de kaart heengaat en direct mijn processor extra koelt(scheelt me 6graden).

Verwijderd

Topicstarter
Thankx ik ga ff kijken en jullie horen wel wat! :)

Verwijderd

Je kan denk ik als je de pci naast je agp niet gebruikt ook gewoon een slotcooler plaatsen die dan gelijk op je gehele GeForce coolt
Pagina: 1