Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 05:17:
[...]
laat ze maar bewijzen dat je wist dat ie gepikt was, zo lang ze dat niet kunnen moeten ze uitgaan van ter goede trouw en je mag de toestel dus houden. ik weet alleen niet of je wel gratis updates en 1 jaar garantie krijgt. heb je wel een soort van aankoopbon gekregen?
iig niet zomaar teruggeven, probeer desnoods een leuke deal te sluiten dat zij jou compenseren met bijv gratis T610 plus gratis BT autootje.

of uiteraard je geld terug.
succes.....
@ck2000nl het was een T630 met engelse menu. dan ga ik van een testexempelaar uit omdat als ie echt uit de magazijn is gepikt toch wel nederlands zou moeten zijn....
Ik heb er gewoon een aankoopbon bij gekregen van
Sony Ericsson: "Proof of purchase". Daar staat ook op dat hij op Aachen komt. Ik wist dus echt van niks! Ik belde met de SE helpdesk over dat er wat stof achter het display zat en of ik hem kon laten flashen naar een NL. Die man zei "geen probleem, om welk toestel gaat het". Ik zei dus een T630. Toen wou hij emei weten, deze heb ik ook gegeven omdat ik er een officiele bon van SE bij had dus dacht dat het allemaal wel goed zat. Toen wouden ze allemaal gegevens van me weten, deze heb ik niet gegeven. Ze hadden dus alleen mijn telefoonnummer. Toen werd ik op een zaterdag gebeld door
Sony Ericsson zelf waarin ze mij vertelden dat het een testtoestel van hun was en iemand van hun hem had doorverkocht. Ze wouden weten van wie ik hem had anders zou ik erook bij betrokken raken. Omdat ik de tel gekocht had met het idee dat alles goed was en ik er nu geen gedonder mee wou hebben, heb ik de naam genoemd van die medewerker van SE waar ik hem van gekocht heb. Later kreeg ik meteen een emailtje van hem dat hij nu vet gekloot was. Hij wou graag dat ik dat ding terugstuurde. Dat wil ik wel doen, maar dan wil ik EERST het geld op mijn rekening hebben.
Maar als ze dus geen poot op hebben te staan dan kan ik hem dus ook gewoon houden?

En moet hij dan voor de boetes/kosten opdraaien?
Kan ik dan ook nog wel naar een SE service point om het naar NL te laten flashen en het stof wat achter het display zit te verwijderen?