Ja in het Phonehouse foldertje ook al, " reeds verkrijgbaar" maar ik heb hem nog niet in de winkels gezien..Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 19:40:
Op de site van de Phonehouse staat ie al! Morgen meteen ff langs daar.
Verwijderd
Ik ga morgen gelijk kijken, want deze telefoon ga ik echt meteen kopen als het kan.Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 20:29:
[...]
Ja in het Phonehouse foldertje ook al, " reeds verkrijgbaar" maar ik heb hem nog niet in de winkels gezien..
ja hijs wel heel stoer, alleen jammer geen mcc en geen mp3 speler
[ Voor 4% gewijzigd door Upbeat op 14-03-2004 20:53 ]
OE jeetje... wat is dit een ontzettend lelijke foon zeg
Overigens net als de 7700, 5140, 2300... die zijn al net zo lelijk.
Het design van de meeste Nokia's laat tegenwoordig echt te wensen over (imho). Ze maken 1. teveel verschillende modellen 2. zogenaamd "gewaagde" of "vernieuwende" designs die iedereen zo graag wil hebben omdat het het zo nodig cool is om zo iets dergelijks "vernieuwends" en "gewaagds" in je zak te hebben. En dus koopt iedereen zo'n Nokia want dan hoor je erbij als zelfbewuste, design tiener ...
</sla-door-mode>
Anyway, ik vind het helemaal niets wat de Finnen maken tegenwoordig. Op de 6xxx of 8xxx series na, die zijn nog wel om te doen..
[edit]: vooral dat stukje vloerbedekking wat erop zit... betekent dus toch dat ik erop moet lopen?

Overigens net als de 7700, 5140, 2300... die zijn al net zo lelijk.
Het design van de meeste Nokia's laat tegenwoordig echt te wensen over (imho). Ze maken 1. teveel verschillende modellen 2. zogenaamd "gewaagde" of "vernieuwende" designs die iedereen zo graag wil hebben omdat het het zo nodig cool is om zo iets dergelijks "vernieuwends" en "gewaagds" in je zak te hebben. En dus koopt iedereen zo'n Nokia want dan hoor je erbij als zelfbewuste, design tiener ...
</sla-door-mode>
Anyway, ik vind het helemaal niets wat de Finnen maken tegenwoordig. Op de 6xxx of 8xxx series na, die zijn nog wel om te doen..
[edit]: vooral dat stukje vloerbedekking wat erop zit... betekent dus toch dat ik erop moet lopen?
[ Voor 12% gewijzigd door Gully op 15-03-2004 00:54 ]
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
smaken verschillen... of jij hebt geen smaak
mjah, dat klopt, zal idd wel een andere smaak hebben
ik heb altijd t idee dat mensen deze foons mooi vinden omdat ze apart zijn, niet omdat het stylish zo'n hoogstandje is... maar goed, ik heb iig blijkbaar geen Finse smaak

haha, finse smaak
LOL
maar goed, als iemand de 7200 ergens ziet, bij Phonehouse ofzo, laat het ff weten
maar goed, als iemand de 7200 ergens ziet, bij Phonehouse ofzo, laat het ff weten
Het lijkt mij een mooie telefoon, ik vind het retro-futurisme erg kewl. Net alsof je een phone hebt uit a space odyssey 2001 of uit alien oid. Hij sprak mij iig direct aan, voor mij dus een werkend design. Het is alleen nog wel de vraag hoe hij is irl.
@rightone, als je een phone-post begint, doe je dat ter introductie van de phone. Waarom begin je met de woorden "ik vind hem erg lelijk", wat is daar de toegevoegde waarde van de info van de phone?
@gully, "imho" h --> humble. "OE jeetje... " en "gewaagde" of "vernieuwende" Komt niet zo humble over.
@rightone, als je een phone-post begint, doe je dat ter introductie van de phone. Waarom begin je met de woorden "ik vind hem erg lelijk", wat is daar de toegevoegde waarde van de info van de phone?
@gully, "imho" h --> humble. "OE jeetje... " en "gewaagde" of "vernieuwende" Komt niet zo humble over.
Net zo humble als jouw "erg kewl" en "werkend design"...Shook schreef op 16 maart 2004 @ 01:05:
Geef ook alleen een mening en toevallig net een andere als de jouwe
Leuke telefoon
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Verwijderd
Waar blijft dit ding nou. Op phonehouse.nl stond ie al, maar bij de winkel zelf wisten ze van niks.
Verwijderd
Ik werk zelf in een telefoonwinkel en zoals het er nu uitziet zal hij de eerste of tweede week april uitgeleverd worden door de importeur.
Is wel gewaagd, normaal als Nokia iets nieuws maakt wil men hem eerst zien, maar ik heb hem al voor 2 klanten besteld die willen m gewoon koste wat kost puur omdat het de eerste losklapgsm is van Nokia
Is wel gewaagd, normaal als Nokia iets nieuws maakt wil men hem eerst zien, maar ik heb hem al voor 2 klanten besteld die willen m gewoon koste wat kost puur omdat het de eerste losklapgsm is van Nokia
Verwijderd
Fijn hier heb ik wat aan. Ik ga hem ook zeker kopen, lijkt me gewoon hartstikke mooi, met die stof en inderdaad een klaptelefoon van nokia. Technisch en menu zijn sowiezo in orde, dus waarom niet alvast bestellen.
Hier twee fotos voor de liefhebber:
En nog een videotje:
Nokia 7200
Met dank aan Airliner

En nog een videotje:
Nokia 7200
Met dank aan Airliner
[ Voor 10% gewijzigd door Sur_G op 29-03-2004 03:18 ]
Alssie eerder is dan de v600 waar ik nou al heel lang op wacht neem ik deze... ik vind hem erg mooi!
de v600 is er toch al?911GT2 schreef op 31 maart 2004 @ 13:38:
Alssie eerder is dan de v600 waar ik nou al heel lang op wacht neem ik deze... ik vind hem erg mooi!
Van het kastje naar de muur lopen...
de nokia 7200 is ook al via internetshops leverbaar.
39
Zijn er ondetussen al mensen die deze telefoon hebben?
Zelf zit ik nog steeds te twijfelen om de telefoon te kopen, eerst hoor ik liever wat ervaringen.
Zelf zit ik nog steeds te twijfelen om de telefoon te kopen, eerst hoor ik liever wat ervaringen.
39
Sorry, maar ik vind dit echt een h**r* phone.
Specs zijn ook niet echt bijzonder.
Mij niet gezien!
Specs zijn ook niet echt bijzonder.
Mij niet gezien!
Verwijderd
Mmmm had net een 7200 in m'n hand die meegenomen is uit HongKong... leuk telefoontje voor de standaard beller. Maar doe mij toch maar de 6600 
Hier wat pics:

Meer foto's nodig??
Hier wat pics:

Meer foto's nodig??
Jammer dat ik geen HTML rechten heb, maar deze is zeker op z'n plaats:
Ik vind het goed dat Nokia als marktleider zeer varierende telefoons uitbrengt, en niet alleen telkens verbeteringen van een bestaan succesvol ontwerp (3110/8110/6510/8310 etc.) Dichtgeklapt vind ik hem zeker niet onaardig; een beetje speels maar ook chique. Opengeklapt echter, ligt het hoekige wat de binnenkant is wel erg duidelijk (bijna opdringerig) naar voren, doordat de witte rand wel afgerond is en er zo hoekjes overblijven. Ook valt de grootte van het scherm dan ietswat tegen. Overigens zorgt de witte rand aan de binnenkant er wel voor dat het onmiskenbaar een Nokia is, alhoewel dit behalve voor herkenbaarheid niet echt geslaagd is vind ik.
Kortom; aantrekkelijke (bijna aaibare, itt. het meestal nogal technische uiterlijk van een gsm) buitenkant, binnenkant vloekt bij de buitenkant. Ik zou hem zelf dan ook niet kopen.
Wat heeft het voor een nut enkel te gaan posten of je 'm wel of niet mooi vind zonder enige vorm van onderbouwing? Draagt weinig bij een discussie imo.Kaj. schreef op 02 februari 2004 @ 19:13:
<h1><font color="red">Even dit:
Als je een ontwerp niet mooi vindt, mag dat ook wel normaal en met onderbouwing gezegd worden, en niet met tien miljoen kotssmilies. Dank u.</font></h1>
Ik vind het goed dat Nokia als marktleider zeer varierende telefoons uitbrengt, en niet alleen telkens verbeteringen van een bestaan succesvol ontwerp (3110/8110/6510/8310 etc.) Dichtgeklapt vind ik hem zeker niet onaardig; een beetje speels maar ook chique. Opengeklapt echter, ligt het hoekige wat de binnenkant is wel erg duidelijk (bijna opdringerig) naar voren, doordat de witte rand wel afgerond is en er zo hoekjes overblijven. Ook valt de grootte van het scherm dan ietswat tegen. Overigens zorgt de witte rand aan de binnenkant er wel voor dat het onmiskenbaar een Nokia is, alhoewel dit behalve voor herkenbaarheid niet echt geslaagd is vind ik.
Kortom; aantrekkelijke (bijna aaibare, itt. het meestal nogal technische uiterlijk van een gsm) buitenkant, binnenkant vloekt bij de buitenkant. Ik zou hem zelf dan ook niet kopen.
[ Voor 6% gewijzigd door sdomburg op 04-05-2004 17:10 ]
YES,YES,YES
Eindelijk een nokia die dicht kan klappen.
Ik vond de 8850 al gaaf, vandaar dat ik deze 3 jaar lang had.
( en elke 6 maanden een nieuw scherm...)
Maar bij de nieuwe generatie wist ik het niet.
ik wilde een klapgsm, maar geen samsung of motorola, maar een gewoon een nokia.
Puur omdat de bediening van nokia gewoon goed is.
Ze hebben de laatste jaren alles aan de bediening gedaan, en niet aan de vormgeving.
samsung en siemens moesten zich wel van nokia onderscheiden, dus deze kwamen met mooie gsm's, maar wel met een k*t bediening.
Nu heeft nokia eindelijk een "klapper".
Kan niet wachten op 7200 serie 2 en serie 3,
met het verschil in design van N-gage 1 en n-gage 2 in het achterhoofd.
Eindelijk een nokia die dicht kan klappen.
Ik vond de 8850 al gaaf, vandaar dat ik deze 3 jaar lang had.
( en elke 6 maanden een nieuw scherm...)
Maar bij de nieuwe generatie wist ik het niet.
ik wilde een klapgsm, maar geen samsung of motorola, maar een gewoon een nokia.
Puur omdat de bediening van nokia gewoon goed is.
Ze hebben de laatste jaren alles aan de bediening gedaan, en niet aan de vormgeving.
samsung en siemens moesten zich wel van nokia onderscheiden, dus deze kwamen met mooie gsm's, maar wel met een k*t bediening.
Nu heeft nokia eindelijk een "klapper".
Kan niet wachten op 7200 serie 2 en serie 3,
met het verschil in design van N-gage 1 en n-gage 2 in het achterhoofd.
PinoPolio, bedankt voor de foto's.
Ik ga van de week wel even richting belcompany om de telefoon daadwerkelijk te "voelen", vind het namelijk wel een leuke telefoon.
Ik ga van de week wel even richting belcompany om de telefoon daadwerkelijk te "voelen", vind het namelijk wel een leuke telefoon.
39
Verwijderd
Ik heb deze telefoon sinds gister en ik vind hem erg relaxt in gebruik. Had geluk want belde toevallig gister of ze hem al hadden bij belcompany (waar ik al eerder was geweest om te vragen of ze hem al hadden trouwens) en toen hadden ze er net 2 binnengehad waarvan er 1 al weg was. Dan kan je wel raden voor wie die laatste was
Verwijderd
Had vandaag even bij de Mediamarkt in Utrecht een dummie in mijn hand en vind deze telefoon toch wel erg vet! Vond hem altijd al erg stoer maar besloot toch maar te wachten op de SE K700.... Ik wordt dat wachten nu een beetje zat en zit er nu wel heel erg aan te denken om deze te gaan halen!
Update:
Ai ai ai.... Ik zie net op de Nokia Site dat er GEEN Bluetooth opzit!!?? Foutje bedankt! tja erg jammer... maar dan gaat deze toch aan mij voorbij vrees ik...
Update:
Ai ai ai.... Ik zie net op de Nokia Site dat er GEEN Bluetooth opzit!!?? Foutje bedankt! tja erg jammer... maar dan gaat deze toch aan mij voorbij vrees ik...
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2004 21:58 ]
Dat is mooiVerwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 17:53:
Ik heb deze telefoon sinds gister en ik vind hem erg relaxt in gebruik. Had geluk want belde toevallig gister of ze hem al hadden bij belcompany (waar ik al eerder was geweest om te vragen of ze hem al hadden trouwens) en toen hadden ze er net 2 binnengehad waarvan er 1 al weg was. Dan kan je wel raden voor wie die laatste was
Zou je, mits het niet teveel tijd en moeite kost, een kleine review wilen typen? en/of foto's van je telefoon willen plaatsen?
Ik ben zelf nog niet richting het centrum gegaan maar als deze telefoon is dicht geklapt, is de telefoon dan erg dik?
39
Een kleine kick.
Nog steeds zo weinig mensen met de 7200?
Jammer opzich, had toch wel meer mensen verwacht.
Zelf ga ik straks de stad even in om hem goed te bekijken, het design vind ik erg gaaf.
Bleutooth heb ik wel op m'n pc (destijds zo'n module gekocht voor mijn T68i) maar ik deed er werkelijk niks mee. ook omdat de BT dongle flink liep te bitchen in xp.
Ben alleen bank dat de telefoon erg dik is, maar dat zien we straks wel.
Nog steeds zo weinig mensen met de 7200?
Jammer opzich, had toch wel meer mensen verwacht.
Zelf ga ik straks de stad even in om hem goed te bekijken, het design vind ik erg gaaf.
Bleutooth heb ik wel op m'n pc (destijds zo'n module gekocht voor mijn T68i) maar ik deed er werkelijk niks mee. ook omdat de BT dongle flink liep te bitchen in xp.
Ben alleen bank dat de telefoon erg dik is, maar dat zien we straks wel.
39
Oke, ik ben net terug uit de stad en ik vind de telefoon echt super gaaf.
Ik zit alleen heel erg te twijfelen over het geheugen, aangezien ik weet niet hoe snel dat vol zal zitten als ik foto's ga schieten, iemand die dat weet?
het lijkt wel of ik onderhand tegen mezelf klets in deze topic
Ik zit alleen heel erg te twijfelen over het geheugen, aangezien ik weet niet hoe snel dat vol zal zitten als ik foto's ga schieten, iemand die dat weet?
het lijkt wel of ik onderhand tegen mezelf klets in deze topic
[ Voor 18% gewijzigd door Fietsbel op 12-05-2004 15:18 ]
39
Verwijderd
Van de Nokia Site: "Camera images: Approximately 25 high-resolution VGA images"Homedisc schreef op 12 mei 2004 @ 15:18:
Je kunt dus nog best veel foto's opslaan voordat het geheugen helemaal volzit..
Ik vind deze telefoon helemaal geweldig en ga hem morgen halen! blijf het alleen jammer vinden dat er geen Bluetooth opzit, maarja dat schijnen ze nog niet helemaal te snappen daar bij Nokia...
Verder leek het mij ook dat er weinig mensen deze telefoon hebben gezien de populariteit van het topic maar hij was bij 4 van de 5 winkels die ik net belde uitverkocht en die krijgen hem allemaal pas weer volgende week binnen! En hoe meer mensen hem lelijk vinden, hoe exclusiever hij wordt!
Prachtige telefoon...jammergenoeg staat de SE P900 nog op m'n verlanglijstje
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Tja die heb ik alweer een tijdje
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 17:42 ]
SJOE®DO, ik ben benieuwd van je bevindingen.
Ik ga morgen weer even terug bij de nokia store in rotterdam (daar hebben ze hem in het bruin op voorraad) om te kijken hoeveel hij bij welk abo moet gaan kosten.
(ook al op i-net gekeken maar de meete bedrijven hebben hem niet op voorraad)
Ik hoop anders dat sitel.nl hem wel heeft, die is lekker goedkoop
25 foto's is niet veel, had toch wel richting de 50 verwacht, maarja je kan niet alles hebben (BT, uitbreidbaar geheugen...)
Ik ga morgen weer even terug bij de nokia store in rotterdam (daar hebben ze hem in het bruin op voorraad) om te kijken hoeveel hij bij welk abo moet gaan kosten.
(ook al op i-net gekeken maar de meete bedrijven hebben hem niet op voorraad)
Ik hoop anders dat sitel.nl hem wel heeft, die is lekker goedkoop
25 foto's is niet veel, had toch wel richting de 50 verwacht, maarja je kan niet alles hebben (BT, uitbreidbaar geheugen...)
39
Verwijderd
Ik zal morgen gelijk even wat bevindingen + foto's hier plaatsen! Ik heb de blauwe kleur gereserveerd, die vind ik het mooist!
Verwijderd
Dat lijkt zo idd, maar het is een standaard 128x 128 series 40 scherm net zoals op de 7210, 6610, 6100, 7250 enz..
Alleen heeft dit scherm net als de Nokia 6230, 65.000 kleuren!
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 00:02 ]
SJOE®DO, wat is voor jou de reden geweest om voor de N7200 te kiezen ipv b.v. de N6230 ? Puur het design?
39
Verwijderd
Ja ik denk idd wel het design idd! Ik vind de Nokia 6230 gewoon niet zo mooi.. wel aardig maar niet om zoveel geld voor te betalen.. OOk is de 7200 een klaptelefoon die ik nog nooit gehad heb, is weer eens wat anders!
haha zo dacht ik er zelf ook over, aangezien je (helaas) de nokia 6230 al bij een pakwismiddel krijgt (figuurlijk dan).Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 12:32:
Ja ik denk idd wel het design idd! Ik vind de Nokia 6230 gewoon niet zo mooi.. wel aardig maar niet om zoveel geld voor te betalen.. OOk is de 7200 een klaptelefoon die ik nog nooit gehad heb, is weer eens wat anders!
Ik heb zojuist de Nokia 7200 gehaald, in de beige kleur
Echt een hele gave telefoon, ik zal in de loop van de week even een mooie revieuw typen.
39
Verwijderd
Hele goede keuze!!!Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 12:32:
Verwijderd
hehe.. Heb jij hem nou ook inmiddels al itsontoday? En Homedisc gefeliciteerd met je aankoop! Ik heb hem gisteren ook gekocht maar ben toen gelijk de hele avond/nacht weggeweest dus heb hem nog niet echt uit kunnen proberen.. de eerste impressies zijn goed, alleen zit er een beetje speling tussen mijn batterij cover... wel jammer dus... maargoed misschien is dat met een ander frontje wel opgelost.. Ik zal vanavond even wat fotootjes plaatsen!
Verwijderd
net ff de review gelezen. erg mooi Homedisc!
maareh.. één opmerkinkje: heb zelf de Nokia 6230, helaas zit daar niet dezelfde headset bij als bij de 7200. denk nu wel dat ik die aan ga schaffen, want ziet er een stuk mooier/steviger uit.
In mijn kennissenkring hebben wij tegelijkertijd een 6230 en een 7200 aangeschaft. Wanneer we de toestellen naast elkaar legden moesten we constateren dat het scherm van de 7200 flikkert en grijze horizontale streepjes over de hele hoogte van het scherm laat zien, waardoor letters ook licht vlekkerig worden getoond. Net of er problemen zijn met de verversing van de schermopbouw.Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 00:00:
Dat lijkt zo idd, maar het is een standaard 128x 128 series 40 scherm net zoals op de 7210, 6610, 6100, 7250 enz..
We hebben overlegd met de winkelier en mogen het toestel komen ruilen en een nieuwe halen zodra deze binnen is. Zo hoef ik maar 1x langs de winkel. De winkelier is op de hoogte van het probleem met de scherm omdat andere filialen ook deze problemen hebben gemeld.
Is hier ook iemand met deze schermproblemen?
BellySM, ik heb gekeken naar mijn eigen scherm, maar daar zie ik het niet bij wat jij beschrijft.
Ook heb ik gekeken met verschillende achtergronden maar jouw probleem kom ik niet tegen. Wellicht heb ik een andere versie
De software versie die bij op de telefoon staat:
V 3.110
18-03-04
RH-23
7200
(c) Nokia
De productie datum van mijn cover is april 2004
Ook heb ik gekeken met verschillende achtergronden maar jouw probleem kom ik niet tegen. Wellicht heb ik een andere versie
De software versie die bij op de telefoon staat:
V 3.110
18-03-04
RH-23
7200
(c) Nokia
De productie datum van mijn cover is april 2004
39
Verwijderd
Ik heb precies dezelfde software versie als Homedisc, maar ik heb ook nergens last van! Het scherm is prima, echt vele male beter trouwens dan al die 7210, 6610, 6100 schermen!
Ik heb ook dezelfde softwareversie als Homedisc.
Ik heb intussen iets nieuws ontdekt. De weergaveproblemen zijn er niet als het toestel enige tijd uit heeft gestaan. Ik verwacht dan ook dat deze terugkomen als het toestel al enige uren aan staat. Anders is het wel heel moeilijk bij de winkelier aan te tonen dat het toestel niet helemaal 100% ok is.
Ik laat het toestel nu aan staan en kijk wanneer deze weergaveproblemen weer terugkomen.
Ik heb intussen iets nieuws ontdekt. De weergaveproblemen zijn er niet als het toestel enige tijd uit heeft gestaan. Ik verwacht dan ook dat deze terugkomen als het toestel al enige uren aan staat. Anders is het wel heel moeilijk bij de winkelier aan te tonen dat het toestel niet helemaal 100% ok is.
Ik laat het toestel nu aan staan en kijk wanneer deze weergaveproblemen weer terugkomen.
Verwijderd
Mijn telefoon is sinds ik hem vorige week donderdag heb gekocht slechts 1 keer uitgeweest en verder heeft hij continu aangestaan! Ik zie helemaal niks in mijn scherm.. Prima..
Verwijderd
Als mijn Orange abonnement is opgezegd, dan haal ik hem ook! Ik heb gister die witte limited gezien en die is wel errug mooi, maar alleen los verkrijgbaar en kost 935 euroVerwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 15:47:
Mijn telefoon is sinds ik hem vorige week donderdag heb gekocht slechts 1 keer uitgeweest en verder heeft hij continu aangestaan! Ik zie helemaal niks in mijn scherm.. Prima..

Verwijderd
Bij de Nokia Store in Amsterdam staat ie achter glas bij de kassa, grote witte doos met telefoon, extra witte frontjes, hoesje, lader, enz.Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 01:37:
Waar heb je die gezien? Ik wil hem ook wel eens in het echt zien....

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 11:42 ]
yepz, dat is de mooiste 7200Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 11:39:
[...]
Bij de Nokia Store in Amsterdam staat ie achter glas bij de kassa, grote witte doos met telefoon, extra witte frontjes, hoesje, lader, enz.
[afbeelding]
In de nokia store in Rotterdam ligt hij ook netjes te schitteren in een vitrine.
39
das de limited edition van de 7200 , met leer zonder dat de prijs idd een stuk hoger ligt !!
Verwijderd
Je betaalt dus eigenlijk 400 euro extra voor dat kleine lapje leer...Ghostface schreef op 20 mei 2004 @ 12:34:
das de limited edition van de 7200 , met leer zonder dat de prijs idd een stuk hoger ligt !!
Ik vraag me af of er over een tijdje niet sowiezo meer frontjes komen voor de 7200, niet originele bijv. en dan ook wit.
Heb 'm inmiddels al weer 3 onafgebroken dagen aan, maar kan het schermprobleem niet reproduceren. Ik zit echter wel met een 'kale' 7200, d.w.z. alle java-proggies, poly-deuntjes, telnummers en plaatjes zijn er uit gegooid omdat het toestel terug naar de winkelier zou gaan.BellySM schreef op 18 mei 2004 @ 23:46:
Ik heb ook dezelfde softwareversie als Homedisc.
Nu ik 'm zo al een paar dagen heb, vermoed ik dat het probleem softwarematig is. Wellicht is het scherm na het spelen van een slecht geprogrammeerd java-spelletje in een andere scherminstelling terecht gekomen en blijven staan. Er waren o.a. spelletjes van de 7210, 6610 en 6100 overgezet op dit toestel middels ir-verbinding.
Hoe dan ook, zo'n opgeschoonde 7200 heeft het schermprobleem niet, dus kennelijk moet het probleem in de software gezocht worden. Het toestel hoeft (en kan) dus ook niet terug naar de winkelier.
[ Voor 3% gewijzigd door BellySM op 20-05-2004 23:03 ]
Verwijderd
Jammer dat de LE meer dan € 900.00 moet kosten! Wilde eerst wachten op dat toestel maar heb nu maar een 'normale' versie gekocht. Echt een toptoestel!
Denk wel dat er lederen covers gaan uitkomen, misschien niet door Nokia zelf, dan wel third party. Minder kwaliteit misschien maar LE is nog meer design dan de 7200... wat een toestel!
Trouwens, waar staat de review van HomeDisc
Denk wel dat er lederen covers gaan uitkomen, misschien niet door Nokia zelf, dan wel third party. Minder kwaliteit misschien maar LE is nog meer design dan de 7200... wat een toestel!
Hopelijk komen er inderdaad ook lederen hoesjes uit voor de 7200, dat zou wel erg mooi zijn.Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 15:08:
Jammer dat de LE meer dan € 900.00 moet kosten! Wilde eerst wachten op dat toestel maar heb nu maar een 'normale' versie gekocht. Echt een toptoestel!
De review kun je hier vinden:
Review Nokia 7200
39
Verwijderd
Erg mooie en vooral eerlijke review! Op de CeBIT had ik het toestel ook al gezien en daar werden de covers om de 3 dagen vervangen! Anders werden ze te vuil. Maarja, dat kan ook komen doordat iedereen er met zijn vette kleffe handen constant aanzit.Homedisc schreef op 21 mei 2004 @ 16:46:
[...]
Hopelijk komen er inderdaad ook lederen hoesjes uit voor de 7200, dat zou wel erg mooi zijn.
De review kun je hier vinden:
Review Nokia 7200
Hoop echt dat ze ook leren covers gaan maken.... en dan ook in't zwart
Wat een draak van een, een, tja hoe wil je het gedrocht noemen
Hij is ook wel heel erg retro hoor, met die vierkant/ronde camera, de kleurtjes... Zijn specs zijn misschien wel leuk maar laten we hopen dat dit een eenmalig uitstapje is naar 'die goede oude flower-power tijd'...

Use the Search Luke...
Verwijderd
Laten we hopen dat Nokia niet teveel naar jou luistert en voor de mensen die wel van Trendy toestellen houden gewoon dit soort telefoons blijft produceren!
Verwijderd
Nou nou, waarom moet dat nou weer zo negatief. Dat de meningen zeer uiteenlopen over dit toestel is waar. Maar het is gewoon een design toestel. Of het design mooi vind of niet maakt dan niets uit. Hoop echt dat Nokia meer van dit soort uitstapjes maakt.Silentpuma schreef op 23 mei 2004 @ 22:52:
Wat een draak van een, een, tja hoe wil je het gedrocht noemenHij is ook wel heel erg retro hoor, met die vierkant/ronde camera, de kleurtjes... Zijn specs zijn misschien wel leuk maar laten we hopen dat dit een eenmalig uitstapje is naar 'die goede oude flower-power tijd'...
Dat Silentpuma met de massa wil meelopen en zich niet wil onderscheiden is prima! Noka 7200 In Touch with Your Senses
Ondertussen loopt de hele massa ook weer mee met alle "design" Nokia's. Dus zo erg onderscheid je je er al niet meer van hoorVerwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 14:54:
[...]
Nou nou, waarom moet dat nou weer zo negatief. Dat de meningen zeer uiteenlopen over dit toestel is waar. Maar het is gewoon een design toestel. Of het design mooi vind of niet maakt dan niets uit. Hoop echt dat Nokia meer van dit soort uitstapjes maakt.
Dat Silentpuma met de massa wil meelopen en zich niet wil onderscheiden is prima! Noka 7200 In Touch with Your Senses
Ik vraag me altijd af of je een dergelijke foon nou mooi vindt omdat:
1. hij zo apart, rertro, speciaal, onconventioneel, gedurfd, etc. van design is
of
2. je hem "oogstrelend" mooi vindt?
offtopic:
vooral dat lapje stof erop, mag je hem eens in de maand wel behandelen met tapijtreiniger...
vooral dat lapje stof erop, mag je hem eens in de maand wel behandelen met tapijtreiniger...

[ Voor 12% gewijzigd door Gully op 25-05-2004 01:35 ]
Tja. lelijk... mooi... smaken verschillen.
Ik heb hem besteld iig. Gewoon omdat IK em wél mooi vindt. Niet omdat ik me wil "onderscheiden" of watdanook.
Geen bluetooth is idd jammer. Maar Nokia is niet de enige die dat op weinig telefoons implementeerd (kijk Samsung eens bijvoorbeeld)
btw. ik heb zo'n ding in m'n handen gehad, en het was geen stof, maar suede. das wel wat steviger dan stof IMO. En je krijgt er 3 covers bij heb ik gehoord.
Ik heb hem besteld iig. Gewoon omdat IK em wél mooi vindt. Niet omdat ik me wil "onderscheiden" of watdanook.
Geen bluetooth is idd jammer. Maar Nokia is niet de enige die dat op weinig telefoons implementeerd (kijk Samsung eens bijvoorbeeld)
btw. ik heb zo'n ding in m'n handen gehad, en het was geen stof, maar suede. das wel wat steviger dan stof IMO. En je krijgt er 3 covers bij heb ik gehoord.
dat is idd waar... als jij hem wel gewoon mooi vind is dat nog steeds de beste redenAeon schreef op 24 mei 2004 @ 23:53:
Tja. lelijk... mooi... smaken verschillen.
hmm.. suede hebben ze dan idd wel slimmer gedaan, want gewoon stof is, denk ik, niet ideaal voor een foon die je zoveel (meestal dan
w00t! ik hebbem! 
Ik moet zeggen hij valt me niet tegen. Het toestel voelt degelijk aan, en bediening is erg prettig. Een aantal kleine details; Je kan een profiel tijdelijk kiezen
Zo kan je je telefoon een aantal minuten/uren/etc op stil zetten (zodat je niet kan vergeten je geluid weer aan te zetten) en er zitten een aantal handige shortcuts op.
Ik las ergens dat iemand het vervelend vond dat het toestel een vertraging heeft bij het opnemen. (dmv het openklappen) Dit hoort. Hiermee heb je net genoeg tijd om een telefoontje te weigeren. Als je de opnemen toets gebruikt zal je het gesprek direct opnemen.
Ik moet zeggen hij valt me niet tegen. Het toestel voelt degelijk aan, en bediening is erg prettig. Een aantal kleine details; Je kan een profiel tijdelijk kiezen
Ik las ergens dat iemand het vervelend vond dat het toestel een vertraging heeft bij het opnemen. (dmv het openklappen) Dit hoort. Hiermee heb je net genoeg tijd om een telefoontje te weigeren. Als je de opnemen toets gebruikt zal je het gesprek direct opnemen.
Verwijderd
Ik ben degene die dat zei..
Ik heb ook weleens de opneem knop ingedrukt om hem sneller op te willen nemen maar toen zette ik diegene in de wacht, ook heel irri, maar ik zal het nog eens uitproberen!
Ik heb vandaag mijn nieuwe "stylepacks" binnen gekregen!
Voor de mensen die denken, waar heeft die gozer het over!? FOTO'S!

Ik las ergens dat je er bijpassende achtergrondjes en screensavers bijkreeg, maar wat blijkt! die moet je ook nog kopen van nokia.com/shop!! wat een afzetterij zeg! najaa, die frontjes zijn iig
Ik heb vandaag mijn nieuwe "stylepacks" binnen gekregen!
Voor de mensen die denken, waar heeft die gozer het over!? FOTO'S!

Ik las ergens dat je er bijpassende achtergrondjes en screensavers bijkreeg, maar wat blijkt! die moet je ook nog kopen van nokia.com/shop!! wat een afzetterij zeg! najaa, die frontjes zijn iig
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 14:10 ]
Verwijderd
Ja ik had ze al een tijdje geleden besteld dus ik weet niet of je ze inmiddels ook al in Nederland kunt kopen.. Ik hoop van niet.. 
Maar ze zijn 34 euro per stuk, alleen zijn de verzendkosten 35 euro! das dus wel een beetje jammer.. maarja ze zijn wel een van de weinige sites die ze allemaal op voorraad heeft (www.l8shop.net) http://l8shop.net/Product...ias-Nokia-7200-Covers.asp
Maar ze zijn 34 euro per stuk, alleen zijn de verzendkosten 35 euro! das dus wel een beetje jammer.. maarja ze zijn wel een van de weinige sites die ze allemaal op voorraad heeft (www.l8shop.net) http://l8shop.net/Product...ias-Nokia-7200-Covers.asp
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 14:47 ]
Verwijderd
Beide, meest belangrijk is misschien wel omdat vrijwel niemand hem heeft. De Nokia 6230 zie ik al behoorlijk vaak. Toch koop ik geen telefoon die ikzelf niet mooi vind, dus "oogstrelend" mooi is-ie zeker ook! Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd meer voor design ga dan voor features.Gully schreef op 24 mei 2004 @ 16:04:
[...]
Ondertussen loopt de hele massa ook weer mee met alle "design" Nokia's. Dus zo erg onderscheid je je er al niet meer van hoor![]()
Ik vraag me altijd af of je een dergelijke foon nou mooi vindt omdat:
1. hij zo apart, rertro, speciaal, onconventioneel, gedurfd, etc. van design is
of
2. je hem "oogstrelend" mooi vindt?
Trouwens, heb al 3 weken lang een zwarte 7200 in bestelling staan bij de BelCompany. Is er iemand die al een zwarte heeft? En zo ja, waar vandaan?
mooie covers SJOE®DO 
Zelf heb ik wel een bug gevonden in de software, ik niet of jullie dat ook hebben?
De bug is als volgt: als ik een plaatje vanuit b.v. de Graifsche map naar een andere map wil verplaatsen gaat dat niet. Ik kan wel kiezen voor verplaatsen en dan kan ik de map waar het plaatje in moet komen ook selecteren maar dan kan ik niks meer kiezen. Ja, alleen de optie om terug te gaan
Zelf heb ik wel een bug gevonden in de software, ik niet of jullie dat ook hebben?
De bug is als volgt: als ik een plaatje vanuit b.v. de Graifsche map naar een andere map wil verplaatsen gaat dat niet. Ik kan wel kiezen voor verplaatsen en dan kan ik de map waar het plaatje in moet komen ook selecteren maar dan kan ik niks meer kiezen. Ja, alleen de optie om terug te gaan
39
kickje...
Heb hem vanmorgen gekocht bij de belcompany voor 499..
het bedrag was wel slik maar als je hem open in je handen heb
heb je wel het idee van ik heb een telefoon
verder heb ik momenteel nog alleen een paar foto`s gemaakt maar verders nog niet
Heb hem vanmorgen gekocht bij de belcompany voor 499..
het bedrag was wel slik maar als je hem open in je handen heb
heb je wel het idee van ik heb een telefoon
verder heb ik momenteel nog alleen een paar foto`s gemaakt maar verders nog niet
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Verwijderd
Ik blijf het een mooi toestel vinden, in het begin twijfelde ik, maar ben toch redelijk over, dit zou mijn eerste nokia worden als hij bluetooth had. Maar helaas.
Verwijderd
Ik heb hem nu ook! Gratis bij 2 jaar t-mobile 150 bij de Belcompany. Erg gaaf toestel, moest ff wennen aan de dikte als ie dicht is, maar het scherm maakt dat ruimschoots goed en openklappen is elke keer weer een feest. Toch nog wat vraagjes...
Heeft iemand al een oplossing gevonden waarmee het operatorlogo kan worden verwijdert, ik vind dat het behoorlijk de layout van het beginscherm verpest. Vooral als er t-mobile staat.
Heeft iemand al een oplossing gevonden waarmee het operatorlogo kan worden verwijdert, ik vind dat het behoorlijk de layout van het beginscherm verpest. Vooral als er t-mobile staat.
Verwijderd
Drupje siliconenspray?Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 22:09:
Mijn scharnier kraakt de laatste tijd.. beetje jammer.....
Verwijderd
Sjoerde heb jij nog geen oplossing gevonden voor het operatorlogo? Ik heb trouwens de zwarte.Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 22:34:
Ik hou niet zo van smeer en alles wat daarme te maken heeft....
Verwijderd
heee..Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 22:49:
[...]
Sjoerde heb jij nog geen oplossing gevonden voor het operatorlogo? Ik heb trouwens de zwarte.
Nee geen idee.. je hebt van die blanco logo's geloof ik, of althans bij eerdere series 40 telefoons kon je het zelfs uitschakelen geloof ik.. bij je 6610 had je dat toch wel?
ik erger me er niet zo aan eigenlijk....
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 01:45 ]
Vanuit het topic van de 6230, kijk maar of jullie er wat aan hebben. OP mijn 6230 werkt het perfect.
Worden de mensen op GoT steeds luier?
Maar goed, hier de oplossing:
Het werkt goed, zelf heb ik het ook gedaan toen mijn instellingen nog niet goed waren. LET OP!!! HET KOST 1,30!! maar dat is altijd nog goedkoper dan een gprs abo
- Ga naar www.logopainter.nl
- Selecteer de telefoon (6230 staat er niet bij, dus pak maar de 6220)
- Selecteer operatorlogo
- Klik op verzenden
- Selecter nogmaals 6220 en operator logo
- datum hoef je niets mee te doen
- Vul je 06 nummer in
- Je krijgt dan een code
let op!! 1,30 per gesprek
- Bel naar 0909-1234594 (met een willekeurige telefoon )
- Toets de code in
- Toest het nummer in waar het naar toegestuurd moet worden
- Je krijgt heel snel een berichtje
- Operator logo opslaan
- En weg is je operator logo.............
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Verwijderd
Niet echt mijn stijl, deze telefoon.
Zit trouwens een foutje in de startpost
GSM 900 / 1800 Mhz
Weight: 115g
Dimension: 86 x 50 x 26mm
Battery: Li-on 760mAh
Talk Time 150 - 300 hours
Standby Time: 2- 5 hours
Langer bellen dan standby? Dat zal wel andersom moeten zijn...

GSM 900 / 1800 Mhz
Weight: 115g
Dimension: 86 x 50 x 26mm
Battery: Li-on 760mAh
Talk Time 150 - 300 hours
Standby Time: 2- 5 hours
Langer bellen dan standby? Dat zal wel andersom moeten zijn...
Verwijderd
Ja klopt die werkt! Sjoerdo ik raad het je aan, veel rustgevender. Maar goed bij mij stond er t-mobile en dat vind al verschrikkelijk genoeg, dus wil er niet elke keer aan herinnert worden.GAEvakYD schreef op 08 juni 2004 @ 07:45:
Vanuit het topic van de 6230, kijk maar of jullie er wat aan hebben. OP mijn 6230 werkt het perfect.
[...]
Verwijderd
Nog een vraag dan maar, kunnen jullie normale polyfonische ringtones gebruiken? Als ik bijv. van mobelle download geeft ie aan dat ie het niet kan gebruiken.
Ik moet zeggen, hij is best wel mooi en zo, maar erg traag vind ik.
Ik heb de Nokia 6230 ook gebruikt, en die is heel snel en de video opname is ook veel vloeiender dan de 7200 van mij.
Als ik een filmpje opneem, dan schokt het als de nete. Iemand anders problemen met traagheid en dat soort gedoe ?
Ik heb de Nokia 6230 ook gebruikt, en die is heel snel en de video opname is ook veel vloeiender dan de 7200 van mij.
Als ik een filmpje opneem, dan schokt het als de nete. Iemand anders problemen met traagheid en dat soort gedoe ?
Let them fight the good fight, I'll fight the war.
Verwijderd
Ik heb hem na 3 weken in gebruik inmiddels verkocht....
Het is een erg mooi en leuk design maar verkeerd uitgewerkt naar mijn mening..
- Het oortje (wat je tegen je oor houdt) is te zacht, op het hardste volume is het nog te zacht...
- Ik vind het irritant dat het klepje doorbuigt als je je oor ertegen houdt.
- Ik kreeg veel klachten van mensen die ik aan de lijn had over slecht geluid/ontvangst.
- Na 1,5 week ging het klepje kraken! AAAHH heeeel irri elke keer als je hem open deed!....
Heb dus maar besloten om hem in de verkoop te zetten. Ook komt er genoeg leuks uit en dit was dus een leuk "tussendoortje"....
Op naar de SE K700 of de Nokia 7610......
Het is een erg mooi en leuk design maar verkeerd uitgewerkt naar mijn mening..
- Het oortje (wat je tegen je oor houdt) is te zacht, op het hardste volume is het nog te zacht...
- Ik vind het irritant dat het klepje doorbuigt als je je oor ertegen houdt.
- Ik kreeg veel klachten van mensen die ik aan de lijn had over slecht geluid/ontvangst.
- Na 1,5 week ging het klepje kraken! AAAHH heeeel irri elke keer als je hem open deed!....
Heb dus maar besloten om hem in de verkoop te zetten. Ook komt er genoeg leuks uit en dit was dus een leuk "tussendoortje"....
Op naar de SE K700 of de Nokia 7610......
nouja zeg, als ik dit had geweten, dan had ik de 6230 gehaald of de Samsung E700. Die dan in dit geval veel beter zijn vind ik.

Verwijderd
Ik heb 'm nu ook helemaal blij ben ik...
Maar nu wil ik 'm verbinden met de pc suite 6.2
Een data kabel kost erg veel euro's en ik twijfel of ik een infrarood ontvanger moet kopen aangezien ik met de 7650 dat niet aan de praat kreeg...
heeft iemand hier ervaring mee?
Of een link met uitleg/review?
bij voorbaat dank
Roy
3 dagen later...:
Ik heb 't gewoon gedaan,een infrarood ontvanger/zender van sweex voor 27 euro,nokia pc suite 6.2,windows xp pro engelse versie,en 't werkt fantasties...backups,synchroniseren met outlook,toontjes plaatje helemaal top,ik raad 't iedereen aan!
Roy
Een data kabel kost erg veel euro's en ik twijfel of ik een infrarood ontvanger moet kopen aangezien ik met de 7650 dat niet aan de praat kreeg...
bij voorbaat dank
Roy
3 dagen later...:
Ik heb 't gewoon gedaan,een infrarood ontvanger/zender van sweex voor 27 euro,nokia pc suite 6.2,windows xp pro engelse versie,en 't werkt fantasties...backups,synchroniseren met outlook,toontjes plaatje helemaal top,ik raad 't iedereen aan!
Roy
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 12:46 ]
Verwijderd
edit: sorry ik heb het topic niet doorgelezen en weet het nu al.
de limited edition is dus veels te duur.
de limited edition is dus veels te duur.
[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 23:54 ]
roynothere,
Heb jij problemen dat de telefoon erg "traag" is? Ik heb mijne vergeleken met een 6230 van een vriend en er is een wereld van verschil. Ik moet gewoon een halve seconde wachten voor elke toets dat ik indruk. Vooral als ik door menu items wil browsen duurt dat eeuwen. Ook lukt het mij niet om alle midi files af te spelen in mijn telefoon, en terwijl als ik via IR het midi bestand overzet naar die 6230 het wel werkt...
Zou er iets mis zijn met mijn telefoon ??
Alvast bedankt!
Groet,
Springs
Heb jij problemen dat de telefoon erg "traag" is? Ik heb mijne vergeleken met een 6230 van een vriend en er is een wereld van verschil. Ik moet gewoon een halve seconde wachten voor elke toets dat ik indruk. Vooral als ik door menu items wil browsen duurt dat eeuwen. Ook lukt het mij niet om alle midi files af te spelen in mijn telefoon, en terwijl als ik via IR het midi bestand overzet naar die 6230 het wel werkt...
Alvast bedankt!
Groet,
Springs
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 16:44:
Ik heb 'm nu ook helemaal blij ben ik...
bij voorbaat dank
Roy
3 dagen later...:
Ik heb 't gewoon gedaan,een infrarood ontvanger/zender van sweex voor 27 euro,nokia pc suite 6.2,windows xp pro engelse versie,en 't werkt fantasties...backups,synchroniseren met outlook,toontjes plaatje helemaal top,ik raad 't iedereen aan!![]()
![]()
![]()
![]()
Roy
Ik heb het toestel nu een maand of 3. Ik heb het probleem dat het toestel regelmatig uitvalt. Zeeeeer irritant. Zojuist de firmware laten upgraden (zelfde versie
) en dat heeft zoals verwacht niet geholpen. Ik ga nu terug naar de leverancier.
Ik hoop dat het gemaakt kan worden. Het toestel bevalt me verder wel goed. Geen problemen met het klepje, en met de headset. Wel een klein beetje irritant dat het scharnier doorbuigt, maar dat stoort me niet zo.
Zijn er meer mensen die last hebben dat het ding steeds uit valt? Ik hoorde ergens dat het vaker voor komt, maar ik ben erg benieuwd of andere gebruikers dit probleem ook hebben.
Ik hoop dat het gemaakt kan worden. Het toestel bevalt me verder wel goed. Geen problemen met het klepje, en met de headset. Wel een klein beetje irritant dat het scharnier doorbuigt, maar dat stoort me niet zo.
Zijn er meer mensen die last hebben dat het ding steeds uit valt? Ik hoorde ergens dat het vaker voor komt, maar ik ben erg benieuwd of andere gebruikers dit probleem ook hebben.
Verwijderd
Aan Aeon
Hoi,ik heb er ook last van...had ook al gezien dat de zelfde software er op stond...Heb jij de jouwe al terug?en is het verholpen? is namelijk zwaar irritant...
Hoi,ik heb er ook last van...had ook al gezien dat de zelfde software er op stond...Heb jij de jouwe al terug?en is het verholpen? is namelijk zwaar irritant...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 00:55 ]
Verwijderd
Hoi volgens mij istie niet traag ,maar ligt het aan je menu indeling,kies de meest simpele...anders weet ik t ook niet...
Dat midi probleem zit m volgens mij in de ringtone converter in de nokia pc suite,probeer minder sporen te gebruiken...de mijne heeft 't zelfde probleem.
groet roy
Dat midi probleem zit m volgens mij in de ringtone converter in de nokia pc suite,probeer minder sporen te gebruiken...de mijne heeft 't zelfde probleem.
groet roy
Springs schreef op 26 juli 2004 @ 14:07:
roynothere,
Alvast bedankt!
Groet,
Springs
[...]
Ik heb em inmiddels weer terug. Nu met deze firmware: V4.24 (15-06-04) RH-23Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 00:52:
Aan Aeon
Jammer... Nog steeds blank screens. Hij gaat wéér terug naar Nokia. Ik hoop dat ik niet weer 2 maanden moet wachten.
Verwijderd
niet dat ik een 7200 heb (mijn vriendin overigens wel, wat een onding zegGAEvakYD schreef op dinsdag 08 juni 2004 @ 07:45:
[...]

maar ik kan die painter niet openen, hij geeft steeds 'Your browser is not compatible with this applet!'
ik heb mn beveiliging al veranderd maar dat werkt ook niet ..
iemand enig idee?