Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op 21 mei 2004 @ 16:46:
[...]

Hopelijk komen er inderdaad ook lederen hoesjes uit voor de 7200, dat zou wel erg mooi zijn.

De review kun je hier vinden:
Review Nokia 7200
Erg mooie en vooral eerlijke review! Op de CeBIT had ik het toestel ook al gezien en daar werden de covers om de 3 dagen vervangen! Anders werden ze te vuil. Maarja, dat kan ook komen doordat iedereen er met zijn vette kleffe handen constant aanzit.

Hoop echt dat ze ook leren covers gaan maken.... en dan ook in't zwart 8) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 19:11

Silentpuma

To much mind...

Wat een draak van een, een, tja hoe wil je het gedrocht noemen :r Hij is ook wel heel erg retro hoor, met die vierkant/ronde camera, de kleurtjes... Zijn specs zijn misschien wel leuk maar laten we hopen dat dit een eenmalig uitstapje is naar 'die goede oude flower-power tijd'...

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we hopen dat Nokia niet teveel naar jou luistert en voor de mensen die wel van Trendy toestellen houden gewoon dit soort telefoons blijft produceren! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silentpuma schreef op 23 mei 2004 @ 22:52:
Wat een draak van een, een, tja hoe wil je het gedrocht noemen :r Hij is ook wel heel erg retro hoor, met die vierkant/ronde camera, de kleurtjes... Zijn specs zijn misschien wel leuk maar laten we hopen dat dit een eenmalig uitstapje is naar 'die goede oude flower-power tijd'...
Nou nou, waarom moet dat nou weer zo negatief. Dat de meningen zeer uiteenlopen over dit toestel is waar. Maar het is gewoon een design toestel. Of het design mooi vind of niet maakt dan niets uit. Hoop echt dat Nokia meer van dit soort uitstapjes maakt.

Dat Silentpuma met de massa wil meelopen en zich niet wil onderscheiden is prima! Noka 7200 In Touch with Your Senses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er leuk uit, maar weer geen bluetooth :X

Ik denk dat ik voor deze ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 14:54:
[...]

Nou nou, waarom moet dat nou weer zo negatief. Dat de meningen zeer uiteenlopen over dit toestel is waar. Maar het is gewoon een design toestel. Of het design mooi vind of niet maakt dan niets uit. Hoop echt dat Nokia meer van dit soort uitstapjes maakt.

Dat Silentpuma met de massa wil meelopen en zich niet wil onderscheiden is prima! Noka 7200 In Touch with Your Senses
Ondertussen loopt de hele massa ook weer mee met alle "design" Nokia's. Dus zo erg onderscheid je je er al niet meer van hoor :Y)

Ik vraag me altijd af of je een dergelijke foon nou mooi vindt omdat:

1. hij zo apart, rertro, speciaal, onconventioneel, gedurfd, etc. van design is
of
2. je hem "oogstrelend" mooi vindt?

offtopic:
vooral dat lapje stof erop, mag je hem eens in de maand wel behandelen met tapijtreiniger... :r

[ Voor 12% gewijzigd door Gully op 25-05-2004 01:35 ]

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:35
Tja. lelijk... mooi... smaken verschillen.

Ik heb hem besteld iig. Gewoon omdat IK em wél mooi vindt. Niet omdat ik me wil "onderscheiden" of watdanook.

Geen bluetooth is idd jammer. Maar Nokia is niet de enige die dat op weinig telefoons implementeerd (kijk Samsung eens bijvoorbeeld)

btw. ik heb zo'n ding in m'n handen gehad, en het was geen stof, maar suede. das wel wat steviger dan stof IMO. En je krijgt er 3 covers bij heb ik gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Aeon schreef op 24 mei 2004 @ 23:53:
Tja. lelijk... mooi... smaken verschillen.

Ik heb hem besteld iig. Gewoon omdat IK em wél mooi vindt. Niet omdat ik me wil "onderscheiden" of watdanook.

Geen bluetooth is idd jammer. Maar Nokia is niet de enige die dat op weinig telefoons implementeerd (kijk Samsung eens bijvoorbeeld)

btw. ik heb zo'n ding in m'n handen gehad, en het was geen stof, maar suede. das wel wat steviger dan stof IMO. En je krijgt er 3 covers bij heb ik gehoord.
dat is idd waar... als jij hem wel gewoon mooi vind is dat nog steeds de beste reden :)

hmm.. suede hebben ze dan idd wel slimmer gedaan, want gewoon stof is, denk ik, niet ideaal voor een foon die je zoveel (meestal dan ;)) in je handen houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

*knip*

verkeerd knoppie...beetje jammer ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Gully op 25-05-2004 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
w00t! ik hebbem! :)

Ik moet zeggen hij valt me niet tegen. Het toestel voelt degelijk aan, en bediening is erg prettig. Een aantal kleine details; Je kan een profiel tijdelijk kiezen :) Zo kan je je telefoon een aantal minuten/uren/etc op stil zetten (zodat je niet kan vergeten je geluid weer aan te zetten) en er zitten een aantal handige shortcuts op.

Ik las ergens dat iemand het vervelend vond dat het toestel een vertraging heeft bij het opnemen. (dmv het openklappen) Dit hoort. Hiermee heb je net genoeg tijd om een telefoontje te weigeren. Als je de opnemen toets gebruikt zal je het gesprek direct opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben degene die dat zei.. ;) Ik heb ook weleens de opneem knop ingedrukt om hem sneller op te willen nemen maar toen zette ik diegene in de wacht, ook heel irri, maar ik zal het nog eens uitproberen!

Ik heb vandaag mijn nieuwe "stylepacks" binnen gekregen! >:)

Voor de mensen die denken, waar heeft die gozer het over!? FOTO'S! ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/7200_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/7200_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/7200_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/7200_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/7200_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/7200_6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/7200_7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/7200_8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/7200_9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/7200_10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/7200_11.jpg

Ik las ergens dat je er bijpassende achtergrondjes en screensavers bijkreeg, maar wat blijkt! die moet je ook nog kopen van nokia.com/shop!! wat een afzetterij zeg! najaa, die frontjes zijn iig :9 :)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
nice. wat kosten die style packs eigenlijk als ik vragen mag? En waar heb je ze vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik had ze al een tijdje geleden besteld dus ik weet niet of je ze inmiddels ook al in Nederland kunt kopen.. Ik hoop van niet.. ;)

Maar ze zijn 34 euro per stuk, alleen zijn de verzendkosten 35 euro! das dus wel een beetje jammer.. maarja ze zijn wel een van de weinige sites die ze allemaal op voorraad heeft (www.l8shop.net) http://l8shop.net/Product...ias-Nokia-7200-Covers.asp

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gully schreef op 24 mei 2004 @ 16:04:
[...]

Ondertussen loopt de hele massa ook weer mee met alle "design" Nokia's. Dus zo erg onderscheid je je er al niet meer van hoor :Y)

Ik vraag me altijd af of je een dergelijke foon nou mooi vindt omdat:

1. hij zo apart, rertro, speciaal, onconventioneel, gedurfd, etc. van design is
of
2. je hem "oogstrelend" mooi vindt?
Beide, meest belangrijk is misschien wel omdat vrijwel niemand hem heeft. De Nokia 6230 zie ik al behoorlijk vaak. Toch koop ik geen telefoon die ikzelf niet mooi vind, dus "oogstrelend" mooi is-ie zeker ook! Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd meer voor design ga dan voor features.

Trouwens, heb al 3 weken lang een zwarte 7200 in bestelling staan bij de BelCompany. Is er iemand die al een zwarte heeft? En zo ja, waar vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die krengen zijn nergens te krijgen, heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toestel toevallig vandaag bij een Tell-Me winkel gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

mooie covers SJOE®DO :)

Zelf heb ik wel een bug gevonden in de software, ik niet of jullie dat ook hebben?
De bug is als volgt: als ik een plaatje vanuit b.v. de Graifsche map naar een andere map wil verplaatsen gaat dat niet. Ik kan wel kiezen voor verplaatsen en dan kan ik de map waar het plaatje in moet komen ook selecteren maar dan kan ik niks meer kiezen. Ja, alleen de optie om terug te gaan :?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 23:07

Duinkonijn

Huh?

kickje...

Heb hem vanmorgen gekocht bij de belcompany voor 499..

het bedrag was wel slik maar als je hem open in je handen heb
heb je wel het idee van ik heb een telefoon :P

verder heb ik momenteel nog alleen een paar foto`s gemaakt maar verders nog niet

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf het een mooi toestel vinden, in het begin twijfelde ik, maar ben toch redelijk over, dit zou mijn eerste nokia worden als hij bluetooth had. Maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu ook! Gratis bij 2 jaar t-mobile 150 bij de Belcompany. Erg gaaf toestel, moest ff wennen aan de dikte als ie dicht is, maar het scherm maakt dat ruimschoots goed en openklappen is elke keer weer een feest. Toch nog wat vraagjes...

Heeft iemand al een oplossing gevonden waarmee het operatorlogo kan worden verwijdert, ik vind dat het behoorlijk de layout van het beginscherm verpest. Vooral als er t-mobile staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn scharnier kraakt de laatste tijd.. beetje jammer..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 22:09:
Mijn scharnier kraakt de laatste tijd.. beetje jammer..... :(
Drupje siliconenspray?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou niet zo van smeer en alles wat daarme te maken heeft.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 22:34:
Ik hou niet zo van smeer en alles wat daarme te maken heeft.... ;)
Sjoerde heb jij nog geen oplossing gevonden voor het operatorlogo? Ik heb trouwens de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 22:49:
[...]

Sjoerde heb jij nog geen oplossing gevonden voor het operatorlogo? Ik heb trouwens de zwarte.
heee..

Nee geen idee.. je hebt van die blanco logo's geloof ik, of althans bij eerdere series 40 telefoons kon je het zelfs uitschakelen geloof ik.. bij je 6610 had je dat toch wel?

ik erger me er niet zo aan eigenlijk.... :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 22:10
Vanuit het topic van de 6230, kijk maar of jullie er wat aan hebben. OP mijn 6230 werkt het perfect.
Worden de mensen op GoT steeds luier?

Maar goed, hier de oplossing:

Het werkt goed, zelf heb ik het ook gedaan toen mijn instellingen nog niet goed waren. LET OP!!! HET KOST 1,30!! maar dat is altijd nog goedkoper dan een gprs abo

- Ga naar www.logopainter.nl
- Selecteer de telefoon (6230 staat er niet bij, dus pak maar de 6220)
- Selecteer operatorlogo
- Klik op verzenden
- Selecter nogmaals 6220 en operator logo
- datum hoef je niets mee te doen
- Vul je 06 nummer in
- Je krijgt dan een code
let op!! 1,30 per gesprek
- Bel naar 0909-1234594 (met een willekeurige telefoon )
- Toets de code in
- Toest het nummer in waar het naar toegestuurd moet worden
- Je krijgt heel snel een berichtje
- Operator logo opslaan
- En weg is je operator logo.............

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt mijn stijl, deze telefoon. :r Zit trouwens een foutje in de startpost

GSM 900 / 1800 Mhz
Weight: 115g
Dimension: 86 x 50 x 26mm

Battery: Li-on 760mAh
Talk Time 150 - 300 hours
Standby Time: 2- 5 hours

Langer bellen dan standby? Dat zal wel andersom moeten zijn... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAEvakYD schreef op 08 juni 2004 @ 07:45:
Vanuit het topic van de 6230, kijk maar of jullie er wat aan hebben. OP mijn 6230 werkt het perfect.

[...]
Ja klopt die werkt! Sjoerdo ik raad het je aan, veel rustgevender. Maar goed bij mij stond er t-mobile en dat vind al verschrikkelijk genoeg, dus wil er niet elke keer aan herinnert worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje voor de mensen die hem hebben. Vinden jullie hem ook soms langzaam? En is er een manier waarop je bij het menu die achtergrond weg krijgt, dus niet van het hoofdscherm, maar bijv. achter instellingen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraag dan maar, kunnen jullie normale polyfonische ringtones gebruiken? Als ik bijv. van mobelle download geeft ie aan dat ie het niet kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springs99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-02-2023

Springs99

Blasphemy

Ik moet zeggen, hij is best wel mooi en zo, maar erg traag vind ik.
Ik heb de Nokia 6230 ook gebruikt, en die is heel snel en de video opname is ook veel vloeiender dan de 7200 van mij.
Als ik een filmpje opneem, dan schokt het als de nete. Iemand anders problemen met traagheid en dat soort gedoe ?

Let them fight the good fight, I'll fight the war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem na 3 weken in gebruik inmiddels verkocht....

Het is een erg mooi en leuk design maar verkeerd uitgewerkt naar mijn mening..

- Het oortje (wat je tegen je oor houdt) is te zacht, op het hardste volume is het nog te zacht...

- Ik vind het irritant dat het klepje doorbuigt als je je oor ertegen houdt.

- Ik kreeg veel klachten van mensen die ik aan de lijn had over slecht geluid/ontvangst.

- Na 1,5 week ging het klepje kraken! AAAHH heeeel irri elke keer als je hem open deed!....

Heb dus maar besloten om hem in de verkoop te zetten. Ook komt er genoeg leuks uit en dit was dus een leuk "tussendoortje".... ;)

Op naar de SE K700 of de Nokia 7610...... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springs99

Springs99

Blasphemy

nouja zeg, als ik dit had geweten, dan had ik de 6230 gehaald of de Samsung E700. Die dan in dit geval veel beter zijn vind ik. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm nu ook helemaal blij ben ik...
Maar nu wil ik 'm verbinden met de pc suite 6.2
Een data kabel kost erg veel euro's en ik twijfel of ik een infrarood ontvanger moet kopen aangezien ik met de 7650 dat niet aan de praat kreeg...
heeft iemand hier ervaring mee?
Of een link met uitleg/review?
bij voorbaat dank
Roy

3 dagen later...:
Ik heb 't gewoon gedaan,een infrarood ontvanger/zender van sweex voor 27 euro,nokia pc suite 6.2,windows xp pro engelse versie,en 't werkt fantasties...backups,synchroniseren met outlook,toontjes plaatje helemaal top,ik raad 't iedereen aan! :) :) :) :)
Roy

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: sorry ik heb het topic niet doorgelezen en weet het nu al.
de limited edition is dus veels te duur.

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springs99

Springs99

Blasphemy

roynothere,

Heb jij problemen dat de telefoon erg "traag" is? Ik heb mijne vergeleken met een 6230 van een vriend en er is een wereld van verschil. Ik moet gewoon een halve seconde wachten voor elke toets dat ik indruk. Vooral als ik door menu items wil browsen duurt dat eeuwen. Ook lukt het mij niet om alle midi files af te spelen in mijn telefoon, en terwijl als ik via IR het midi bestand overzet naar die 6230 het wel werkt...
Zou er iets mis zijn met mijn telefoon ??

Alvast bedankt!

Groet,
Springs
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 16:44:
Ik heb 'm nu ook helemaal blij ben ik...
Maar nu wil ik 'm verbinden met de pc suite 6.2
Een data kabel kost erg veel euro's en ik twijfel of ik een infrarood ontvanger moet kopen aangezien ik met de 7650 dat niet aan de praat kreeg...
heeft iemand hier ervaring mee?
Of een link met uitleg/review?
bij voorbaat dank
Roy

3 dagen later...:
Ik heb 't gewoon gedaan,een infrarood ontvanger/zender van sweex voor 27 euro,nokia pc suite 6.2,windows xp pro engelse versie,en 't werkt fantasties...backups,synchroniseren met outlook,toontjes plaatje helemaal top,ik raad 't iedereen aan! :) :) :) :)
Roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Ik heb het toestel nu een maand of 3. Ik heb het probleem dat het toestel regelmatig uitvalt. Zeeeeer irritant. Zojuist de firmware laten upgraden (zelfde versie :s ) en dat heeft zoals verwacht niet geholpen. Ik ga nu terug naar de leverancier.

Ik hoop dat het gemaakt kan worden. Het toestel bevalt me verder wel goed. Geen problemen met het klepje, en met de headset. Wel een klein beetje irritant dat het scharnier doorbuigt, maar dat stoort me niet zo.

Zijn er meer mensen die last hebben dat het ding steeds uit valt? Ik hoorde ergens dat het vaker voor komt, maar ik ben erg benieuwd of andere gebruikers dit probleem ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan Aeon

Hoi,ik heb er ook last van...had ook al gezien dat de zelfde software er op stond...Heb jij de jouwe al terug?en is het verholpen? is namelijk zwaar irritant...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi volgens mij istie niet traag ,maar ligt het aan je menu indeling,kies de meest simpele...anders weet ik t ook niet...
Dat midi probleem zit m volgens mij in de ringtone converter in de nokia pc suite,probeer minder sporen te gebruiken...de mijne heeft 't zelfde probleem.
groet roy
Springs schreef op 26 juli 2004 @ 14:07:
roynothere,

Heb jij problemen dat de telefoon erg "traag" is? Ik heb mijne vergeleken met een 6230 van een vriend en er is een wereld van verschil. Ik moet gewoon een halve seconde wachten voor elke toets dat ik indruk. Vooral als ik door menu items wil browsen duurt dat eeuwen. Ook lukt het mij niet om alle midi files af te spelen in mijn telefoon, en terwijl als ik via IR het midi bestand overzet naar die 6230 het wel werkt...
Zou er iets mis zijn met mijn telefoon ??

Alvast bedankt!

Groet,
Springs

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 00:52:
Aan Aeon

Hoi,ik heb er ook last van...had ook al gezien dat de zelfde software er op stond...Heb jij de jouwe al terug?en is het verholpen? is namelijk zwaar irritant...
Ik heb em inmiddels weer terug. Nu met deze firmware: V4.24 (15-06-04) RH-23

Jammer... Nog steeds blank screens. Hij gaat wéér terug naar Nokia. Ik hoop dat ik niet weer 2 maanden moet wachten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAEvakYD schreef op dinsdag 08 juni 2004 @ 07:45:

[...]
niet dat ik een 7200 heb (mijn vriendin overigens wel, wat een onding zeg |:( ) maar ik wil toch graag dat opperator logo weghebben

maar ik kan die painter niet openen, hij geeft steeds 'Your browser is not compatible with this applet!'
ik heb mn beveiliging al veranderd maar dat werkt ook niet ..

iemand enig idee?
Pagina: 1 2 Laatste