Toon posts:

Scripting - is dit mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/hero/freeze/vb.jpg

Kan ik deze stations met mate van een inlog script tevoorschijn laten komen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! We werken hier met windows 2000 servers. Het liefst met KiX of batchfiles...

Alvast bedankt!

Maikel

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik begrijp je vraag niet helemaal, maar heb je al eens gekeken naar het NET USE commando?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• esf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-03 14:06

esf

Kan dit niet met "Netwerkverbinding maken..."? Hiermee map je een share van het netwerk op een lokale stationsletter. Als je dan "Opnieuw verbinding maken bij aanmelden" aanvinkt, hoef je het niet in een script te zetten maar wordt automatisch weer verbinding gemaakt..

[ Voor 42% gewijzigd door esf op 23-10-2003 10:10 ]

The hardest thing in the world to understand is the income tax. - Albert Einstein

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 22:00
esf schreef op 23 October 2003 @ 10:09:
Kan dit niet met "Netwerkverbinding maken..."? Hiermee map je een share van het netwerk op een lokale stationsletter. Als je dan "Opnieuw verbinding maken bij aanmelden" aanvinkt, hoef je het niet in een script te zetten maar wordt automatisch weer verbinding gemaakt..
Handig, als je een bedrijf van 500 werkplekken hebt ;)

Ontopic: ik zou je even verdiepen in de loginscripts, die je via een policy kan toevoegen.

[ Voor 13% gewijzigd door Massiefje op 23-10-2003 10:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
idd esf, het moet gebruiker gevoelig zijn, dus als ik of 1 van mijn collega's inlogt moeten alleen wij het kunnen zien... Maar ik probeer me er dus in te verdiepen maar vinden lukt niet, dus probeer ik het maar hier, maar bedankt voor de tip alvast...

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
dit kan je doen met Kix.
met een if statement dus if lid van groep dan map bla bla enzo.
Staat allemaal netjes beschreven in de kix handleiding :)

Denk dat het ook wel via policy kan maar dat kan ik zo snel ff nie vinden

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer het met kix, maar dat pakt het elke keer net niet.. overal mssg boxxen maar hij geeft geen fouten :D erg raar, iemand een voorbeeld?? of alsnog een andere taal script?

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je hebt hier maandag al een topic over geopend: [rml][ Total Commander] Stations aanmaken..[/rml]
Waarom nu weer een nieuw topic? :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.