Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Termaltake Xaser III V1000A Vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat deze draad hier wel op zn plaats is, anders excuses

Ik ben van plan zon kastje te gaan kopen

http://www.thermaltake.com/xaserCase/xaser3/v1000a.htm

maar nu vroeg ik me af, al die fan's enzo, moet ik die op mijn voeding aansluiten? of op mijn mobo? ( heb nog nooit met extra casefans ofzo gewerkt :S)

kan er ook niks over vinden op de site.

zal ik dan ook een minimaal 350 watt voeding moeten hebben?

alvast bedankt! :)

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 10:57
Deze sluit je simpel aan op een molex, hiervoor worden stekkertjes meegelevert. Ik draai 5 casefans op een 360w voeding. Die fans hebben echt niet veel nodig. Ik zal kijken of ik een screenshotje van zon stekkertje kan vinden. Die fans zijn ook aan te sluiten op de fanbus, als je die standaard fanbus gaat gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://www.xxlcases.nl/webshop/assets/big/3pin_4pin.jpg
Bron: XXLCases.nl

Zo eentje dus.

[ Voor 36% gewijzigd door Novah op 23-10-2003 01:02 ]

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik heb een 365 enermax en ja alles moet je daar op aansluiten.
er zit geen voeding bij

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Verwijderd

Topicstarter
Top Novah :)

komen al die fans samen in 1 molexje dan? want je hebt dan dus maar 1 aansluitpuntje

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 01:02 ]

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 10:57
Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 01:00:
Top Novah :)

komen al die fans samen in 1 molexje dan? want je hebt dan dus maar 1 aansluitpuntje
Als je goede fans koop (panaflo, papst ofzo) zit er bij elke fan zo'n stekkertje, genoeg aansluitpunten dus.

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 02:50

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

ligt er aan

als jij het netjes wilt doen kun je alles een beetje verdelen heb hier een antec 300 watt en er zitten ook 4 ventilatoren op aangesloten heb het verdeeld zodat ik alles netjes weg kon werken ivm mijn doorkijkraampje

je hoeft geen problemen te verwachten bij het aansluiten alles wijst vanzelf

trouwens een goede keuze zijn prima kasten :9

computer voor alle werkzaamheden

Verwijderd

Topicstarter
das lekker om te horen :)

Edwin, heb jij de zwart-rode versie ook? ik vroeg me namelijk af, het ziet er meer roze achtig uit op de plaatjes.. is het wel mooi rood? en heb je ook zo neon licht er onder zitten?

thanks jongens :)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 01:13 ]

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Je kunt natuurlijk ook creatief met je soldeerbout aan de gang gaan. :)
En alles op 1 connetor aansluiten. Of je koopt of maakt een baybus en sluit ze daar op aan. Kun je ze ook nog regelen. Best leuk. :7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 00:57:
Denk dat deze draad hier wel op zn plaats is, anders excuses

Ik ben van plan zon kastje te gaan kopen

http://www.thermaltake.com/xaserCase/xaser3/v1000a.htm

maar nu vroeg ik me af, al die fan's enzo, moet ik die op mijn voeding aansluiten? of op mijn mobo? ( heb nog nooit met extra casefans ofzo gewerkt :S)

kan er ook niks over vinden op de site.

zal ik dan ook een minimaal 350 watt voeding moeten hebben?

alvast bedankt! :)
Ikzelf heb al zo'n kast thuis staan. Het is heel simpel de fans zijn al aan een molex stekkertje vastgemaakt de hoeft ze alleen op de voeding aan te sluiten en klaar is kees.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Tsja, 't is dat de search het niet doet he ;)

Ervaring met Thermaltake Xaser III

🖥️ | 🚗

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

ik heb zelf ook een antec kast genomen en een heleboel dingen die in mijn kast zitten kom ik ook tegen bij de xaser

ik ben nog steeds van mening dat een goede kast een investering is voor de langere termijn btw vind de xaser er wel mooier uitzien dan de mijne
verder heb ik er ook van die verlichte ventilatoren inzitten (4 stuks) en aan iedere GOEDE ventilator zit een molex aansluiting dus in principe is het plug and play

waar je wel op moet letten is dat je ventilatoren de goede kant uitdraaien
die voorin zitten moeten lucht naar binnen blazen en die achter zitten moeten die warme lucht er weer uitblazen (zie airflow) want je kan ze op 2 manieren plaatsen

ik voorzie bij jou geen enkel probleem zou bij zon kwaliteitskast wel een merkvoeding nemen tegenwoordig word er al gepraat over een minimum van 350 watt

succes met je pckast mischien zien we hem nog terug in de topic casemodding :*)

• pres_lincoln
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:45
Ik heb een goeie kennis ook deze kast geadviseerd, heb twee fans die in de achterkant van de kast gemaakt plus 1x fan op de vookant van de kast op de baybus van het LCD display gemaakt: HI/LOW/OFF.. de fan aan de zijkant zit op de CHA_FAN, die regelt zichzelf dus.. Proc komt zelden boven de 37°C, als alles op High staat.. Betreft een 3000+ AMD, en da's heel netjes..Alle fans zijn trouwens voorzien van LED gebeuren, dat trekt ook krek een half watt voeding, maar goed... Heb er trouwens meteen een Enermax EG465AX-VE(G) FMA voor 'm bijbesteld voor de voeding, ook xxlcases.nl.. Prima kastje, nooit geen problemen mee..

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

ff wat vergeten

ik weet niet of er filters bijzitten voor de voorkant van je kast bij je ventilatoren.

rip anders even de panty van je vriendin om er een stoffilter van te maken want bij mij zat de voorkant helemaal vol met stof die aangezogen was

dit idee heb ik ook van GoT ;)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Dit is wel erg simpel. Als je aansluitingen op je moederbord vrij hebt kun je ze daar op aansluiten. Heb je dat niet dan kun je ze op de molexen van je voeding aansluiten, eventueel met een verloopkabeltje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.