Vandaag m'n Hercules 9800 Non Pro binnen gekregen, na wat benches besloot ik om hem te flashen naar 9800 Pro ( [rml]vrtnn in "[ OC | MOD] Radeon 9800 > 9800 pro"[/rml] & http://www.madshrimps.be/...a8&postid=43669#post43669 )
So far so good. Maar eenmaal in Windows kwam ik erachter dat ik de refreshrate niet hoger dan 75hz kon instellen. Dus ik de monitor verwijderen via Device Manager, en nieuwe installeren.
Het gaat trouwens om een IIyama VisionMaster Pro 410 (A702HT)
Dat werkte ook niet, en toen heb ik maar besloten om te gaan formatteren, want dat ben ik inmiddels wel gewend na al mn problemen met mn computer de afgelopen tijd.
Na een reinstall kon ik het echter weer niet boven 75hz instellen.
Ik kan kiezen uit de volgende opties:
Komt iemand dit probleem bekend voor? Want ik heb echt ongelooflijke koppijn van die 75hz ...
Zou graag willen dat ie weer op 85 kan op 1280x1024, desnoods alleen op 1024x768, want zo kan ik gewoon niet achter de PC zitten
edit: ik werk trouwens met Windows2000 (SP4, Engels).
systeem staat in me sig
So far so good. Maar eenmaal in Windows kwam ik erachter dat ik de refreshrate niet hoger dan 75hz kon instellen. Dus ik de monitor verwijderen via Device Manager, en nieuwe installeren.
Het gaat trouwens om een IIyama VisionMaster Pro 410 (A702HT)
Dat werkte ook niet, en toen heb ik maar besloten om te gaan formatteren, want dat ben ik inmiddels wel gewend na al mn problemen met mn computer de afgelopen tijd.
Na een reinstall kon ik het echter weer niet boven 75hz instellen.
Ik kan kiezen uit de volgende opties:

Komt iemand dit probleem bekend voor? Want ik heb echt ongelooflijke koppijn van die 75hz ...
Zou graag willen dat ie weer op 85 kan op 1280x1024, desnoods alleen op 1024x768, want zo kan ik gewoon niet achter de PC zitten
edit: ik werk trouwens met Windows2000 (SP4, Engels).
systeem staat in me sig
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 00:35 ]