De nieuwste iPaq 4155 via Amazon.com, echt goedkoop?

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• radicalEMT
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:53
De nieuwste iPaq 4155 (zelfde als 4150, alleen dan voor de Amerikaanse markt) is via Amazon te bestellen voor ongeveer 390 eurootjes. In Nederland is hij te bestellen bij perfect-systems voor iets van 640 euro. Ik heb in Amerika kennissen zitten die hem wel naar mij via de post kunnen versturen. Dit kost iets van 15 dollar + verzekering van 6 dollar. Al met al veeel goedkoper dan in Nederland bestellen. Zie ik nou iets over het hoofd, of is het echt zo makkelijk en goedkoop? Ik zou dan alleen maar een nieuwe oplader moeten kopen voor het europese lichtnet.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-02 20:37

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

van de site van amazon:

Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S

dus dat gaat niet lukken. ook zullen de verzendkosten wel wat duurder zijn en moet je natuurlijk nog BTW betalen als het wel zou kunnen.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Snoeiman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-10-2025

Snoeiman

Snoeien maar!!!

Lezen is ook een kunst...

Hij zegt toch dat hij kenissen in de US heeft die dat ding voor 'm willen kopen... en dan naar NL willen sturen.

Het wordt tijd de modificaties van de aanpassingen bij te stellen!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

idd; en dat is hier een goede optie. Ik vraag me wel af waarom deze grote prijsverschillen er zijn. Je zou een winkel in Nederland eens met deze vraag kunnen confronteren; als je het toch erg graag in Nederland zou willen regelen ivm. garantie ed.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• radicalEMT
Een groot gedeelte van het prijsverschil komt door de BTW, hier 19% in de VS in de meeste staten 5%. Scheelt toch wel op zo'n bedrag.........
Maar ik wacht wel even totdat hij hier ook beschikbaar is zodat ik een europese lader kan kopen.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Zoek even op op welke voltages de lader werkt, vaak zijn dat universele 110-240v-bakjes, dan moet je enkel een stekkertje ervoor kopen.

Verwijderd

Waar moet je het apparaat ergens plaatsen in het iPaq assortiment? Wat zijn bijvoorbeeld de voordelen t.o.v. de 3970?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 12:45 ]

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-02 20:37

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Snoeiman schreef op 23 October 2003 @ 07:54:
Lezen is ook een kunst...

Hij zegt toch dat hij kenissen in de US heeft die dat ding voor 'm willen kopen... en dan naar NL willen sturen.
ok, sorry. had het snel doorgelezen en had dat over het hoofd gezien.

Dan is het idd interessant om hem in de VS te kopen, probleem kan alleen garantie zijn weet niet of ze daar moeilijk over doen.

Ik heb zelf mijn pda ook uit de vs gehaald, maar dan gewoon zelf besteld bij www.compgeeks.com er komt dan idd BTW bij. maar als jou kennissen hem opsturen heb je daar natuurlijk geen last van.

adapter kan meestal gewoon 230V aan (die van mijn dell axim iig wel) alleen moet je dus een verloopstukje hebben zodat het ook echt past.
Mijn adapter is zo'n klein blokje waar een standaard netsnoer in kan (niet zo'n stekker als in de computer maar een zonder aarde wat ook in veel apparatuur wordt gebruikt, als je dan dus gewoon een nederlandse kabel erop aansluit is er geen verschil meer.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• radicalEMT
De belangrijkste voordelen t.o.v. de iPaq 3970 zijn de ingebouwde wifi, windows mobile 2003 i.p.v. pocket pc 2002 en de kleinere afmetingen. Voor de rest is hij vergelijkbaar met de 3970. Zie voor details ook mijn topic http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/826074.

[ Voor 22% gewijzigd door radicalEMT op 24-10-2003 09:41 ]

Pagina: 1