Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• radicalEMT
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-11 05:47
Trillend van genot zat ik de specs te lezen voor de nieuwste iPaq. Hij is klein, heeft wifi en blue tooth en er zit een goede accu en dito scherm bij. Lekkere snelle proc en voldoende geheugen en uitbreidingsmogelijkheden. Wat wil je nog meer voor de ideale PDA?
De 4155 is bedoelt voor de Amerikaanse markt, de 4150 voor de rest van de wereld. Enige verschil is dat de 4155 2 kleine programma's extra meegeleverd krijgt voor zover ik weet.

Afbeeldingslocatie: http://hpshopping.speedera.net/www.shopping.hp.com/shopping/images/products/fa175a_400.jpg

specifications

Integrated wireless1

Integrated WLAN 802.11b
Bluetooth®
IrDA

Operating system

Powered by Microsoft® Windows® Mobile 2003 Premium software for Pocket PC
Pocket versions of Microsoft software are included (Outlook®, Word, Excel and Internet Explorer for Pocket PC)

Processor

400MHz Intel® XScale™ technology-based processor

Display

3.5" transflective TFT display with 64K colors

Memory

64MB SDRAM, 32MB Flash ROM Memory (55MB user accessible)
Up to 2.8MB iPAQ File Store

Dimensions

4.47 in x 2.78 in x 0.5 in (113.6 mm x 70.6 mm x 13.5 mm)

Weight

4.67 oz (132 g)

Notification system

Alarms
Solid amber LED (right) – battery in unit fully charged
Flashing amber LED (right) – battery in unit is charging
Flashing green LED (right) – event alarm/notification
Flashing green LED (left) – WLAN active
Flashing blue LED (left) – Bluetooth® active
Notification: Sound and message on the display

Power

Battery: Removable/Rechargeable 1000 mAh Lithium-lon user swappable battery (optional extended 1800 mAh Lithium-lon battery available for purchase)2
AC Input: 100~240 VAC, 50/60Hz
AC Input Current: 0.2 Aac max
Output Voltage: 5Vdc (typical)
Output Current: 2A (typical)

Expansion

Integrated SD slot – Supports SD/MMC type standard, SDIO ready3

Audio

Microphone, speaker, one 3.5 mm headphone jack, MP3 stereo (through audio jack)

HP exclusive applications

Bluetooth® Manager
iPAQ File Store: non-volatile storage in Flash ROM (not available in Japanese, Simplified Chinese, Traditional Chinese and Korean versions)
iPAQ Backup: utility for Backup/Restore to Main Memory, Memory Card or iPAQ File Store
iPAQ iTask Manager: access and launch programs easily
iPAQ Image Zone: view images and create slide shows
Utilities: Self Test, iPAQ Audio, Power Status

Ergonomic design features

Instant on/off and Backlight Power button, 5-Way Navigation button, Touch-sensitive display for stylus, 4 programmable application launch buttons (Calendar, Contacts, Inbox, iTask)
Built-in speaker and microphone, Record button

Meer foto's (van http://www.davesipaq.com/4150review.htm):

Afbeeldingslocatie: http://www.davesipaq.com/images/IMG_5082.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.davesipaq.com/images/IMG_5073.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.davesipaq.com/images/IMG_5078.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.davesipaq.com/images/IMG_5076.JPG

Bij Perfect-Systems kon je hem al bestellen voor € 642,06. Op Amazon.com staat hij voor $449.99.

Zie ik het nu verkeerd of is dit echt een mooie iPaq?

Verwijderd

Ziet er inderdaad geweldig mooi uit! Ik dacht erover om een iPaq 3970 aan te schaffen voor TomTom2, maar misschien is dit ook wel het overwegen waard!

• radicalEMT
Ik wacht ook tot deze uit is en koop hem dan i.c.m. Tomtom navigator 2 en de nieuwste GPS muis de Rikaline GPS Muis X5 High Performance (http://www.pdashop.nl/product/2428). Nog even wachten tot de carkits verkrijgbaar zijn. Heb pdashop al gemaild met de vraag wanneer dit zo ver is.

[ Voor 3% gewijzigd door radicalEMT op 24-10-2003 09:41 ]

Verwijderd

Prima posting, zeer informatief!
Ik ga er voor, krijg binnenkort toch bezoek uit de VS.
Ik kan zo snel niet zien welke twee programma'tjes het verschil maken tussen de 4150 en de 4155, kun je dat nog even vertellen?

Thanx
Rob

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-11 11:27
*zucht* ik zit al maanden te kwijlen op die iPAQs. Ik heb vroeger eentje gehad en ik heb er nog altijd spijt van dat ik hem terug verkocht heb 8)7
Hoeveel kost zo'n carkit eigenlijk ongeveer?

Verwijderd

Beetje aan het knoeien Blaz0r?? :)

Zeker een mooie PDA dit, jammer dattie in NL nog vrij duur is.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik heb m nu bijna een week, hiervoor een 3870 gehad. ik tik dit bericht ook op de 4150. Dit apparaat is zo gaaf! Wifi ontvangst is erg goed, als je er eenmaal aan gewend bent wil je niet anders meer. Pocket internet explorer ondersteunt bijna alles wat IE6 ook ondersteunt. Het mooie is dat IE de pagina zo indeelt dat kolommen gelezen kunnen worden zonder horizontaal te scrollen. Dus de pagina's met een tabelindeling (zoals www.xboxworld.nl) passen horizontaal niet helemaal op het scherm, maar de afzonderlijke kolommen dus wel. Zo blijft de indeling van de site en je herkenning gelijk, maar kun je tekst toch leesbaar zonder horizontaal scrollen.

Het apparaat is bloedsnel en het beeld is prachtig. De 4150 is zoals een pda hoort te zijn. M'n 3870 was voor bepaalde dingen te traag en minder stabiel. De 4150 is stuk stabieler (voor zover je dat na een week kunt zeggen) en, nogmaals, erg snel.

Als je vragen hebt, stel ze dan. misschien kan ik het voor je beantwoorden. :)

[ Voor 3% gewijzigd door ErectionJackson op 13-11-2003 19:07 ]

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• aem kei
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:12
misschien een rare vraag...

maar ik ben aan het twijfelen voor een PDA te kopen icm TomTom2 nav systeem

zouden jullie mij die kunnen aanraden?
want ik had eigelijk mijn gedacht op een dell axim X5 gezet...

is dit een gezonde keus of toch voor deze HP gaan? vermits de functies allemaal hetzelfde zijn qua mhz en MB behalve de built in BT en WiFi

• ErectionJackson

ErectionJackson

Als je het alleen voor de navigatie doet, is de 4150 wat prijzig. Maar op zich is ie er zeker grschikt voor, ook omdat de speaker luider is dan die van de 5000 serie (hoewel de 3000 serie nog altijd de topper is op dit gebied).

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 11:17
ErectionJackson schreef op 14 november 2003 @ 15:35:
Als je het alleen voor de navigatie doet, is de 4150 wat prijzig. Maar op zich is ie er zeker grschikt voor, ook omdat de speaker luider is dan die van de 5000 serie (hoewel de 3000 serie nog altijd de topper is op dit gebied).
de 4150 kost in de u.s.a. nu 400 dollar, snap werkelijk niet waarom hij hier in NL zoveel duurder moet zijn. Ik hoop dat met de concurrentie van de Dell X3 hij wat in de prijs gaat dalen, anders moet je hem gewoon uit amerika halen.

• radicalEMT
Ik heb hem inmiddels in bezit en tot volle tevredenheid! Enige dat ik erbij moest kopen is een verlengsnoer ($ 1,05) zodat de amerikaanse adapter erin kan. Even aan de andere kant een europese stekker (de adapter kan 240 volt aan) en klaar. Werkt perfect. Verbazingwekkend overigens hoeveel wireless netwerken gewoon openstaan als je door een stad als Washington DC loopt ;-)

• radicalEMT
Als je naar Amerika gaat (retourtje Washington +/- € 350) en je koopt twee 4155's voor € 320 heb je je geld er al weer uit en een leuke trip (hoewel erg koud daar nu).

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

huidige prijs hier in nederland heb ik nu op 499 euri's, daarvoor heb ik m mogen bestellen iig... zal je net zien dat ie weer wat lager is :P

Deze plek is te koop.

Verwijderd

iemand enig idee wat dat dng in Taiwan kost?
Ik zit over een weekje in Taipei en wil toch al heeeel lang zo`n speeltje hebben >:)

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

Hmm, ben eigenlijk anti-PDA, na mijn ervaringen met de 3630, en moet nu een keuze maken tussen een laptop en een PDA, en ik kan je zeggen dat deze de keuze weer heel wat moeilijker maakt, wat een geil ding, en wat een spex...

Gregor van Egdom Krekr

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Leuk ding, alleen dat surfen op 320x240 lijkt me mega irritant aangezien er haast niks op het beeldscherm past.

Alors.

Verwijderd

Denk dat ik deze dus ook ga halen morgen :)

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nu voor 400 euro te halen bij inkoopacties.net (ben er zelf ook over aan het denken..)

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11 00:28
_Richie_ schreef op 31 januari 2004 @ 20:16:
Nu voor 400 euro te halen bij inkoopacties.net (ben er zelf ook over aan het denken..)
mmm ik kan hem niet vinden maar waarschijnlijk worden deze dan in de usa besteld...zeker met grotere aantallen komt er douanekosten bij + btw
dus 400 euro + 19%
tenzij je toevallig net ff weekje naar new york gaat ofzo dan kun je er leuk een meenemen :)

Verwijderd

Ik kan hem ook niet vinden bij inkoopacties.net. Maar als je hem daar voor € 476 (incl 19%) kan kopen, waarom dan niet bij coolelectronics voor € 475,- (Tweakers Pricewatch)?

Verwijderd

Zit binnenkort in NY, zit er over te denken om een 4150 daar te kopen. Is er behalve de stekker (waar je met een verloopstekker wel uitkomt) nog iets waar je rekening mee moet houden?? Connector richting carkit of heet die houder waar hij dan in moet? :? Of is dat overal hetzelfde?

• ErectionJackson

ErectionJackson

Dat is overal hetzelfde

Verwijderd

Is er behalve de stekker (waar je met een verloopstekker wel uitkomt) nog iets waar je rekening mee moet houden??
De stekker/adapter is geschikt voor 100 tot 240 volt dus een verloopstekker is ook niet nodig.

Verwijderd

domme vraag mssh, maar ondersteunt hij compact flash geheugen kaart?

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 23:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 12:47:
domme vraag mssh, maar ondersteunt hij compact flash geheugen kaart?
Alleen SD, Voor de 39xx series waren er jackets tekoop waarmee je flash geheugen kon gebruiken.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

eventjes mn order aanpassen 8)7

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Wil je CF gebruiken kan je de 2210 overwegen, die is net zo snel en kan naast SD/MMC ook CF kaartjes lezen. Hij mist alleen het wifi gedeelte, weet niet of dat extreem belangrijk is?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Phuji, kijk op de HP-site. Verder is het kicken van een oud topic niet de bedoeling, dus deze gaat dicht :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.