3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Waar haal jij vandaan dat het goedgekeurd lijkt voor Europa? Ik haal er alleen maar uit dat ze nog steeds geen CE-goedkeuring hebben en dat ze andere validaties en toestemmingen ook aan het aanvragen zijn. Enige goedkeuring voor welk land dan ook, zie ik niet.tijsco schreef op 20 januari 2004 @ 14:51:
dit staat nu op de sendo website
[...]
ipv dit
[...]
dus voor europa lijkt het goedgekeurd!!
nu maar hopen dat de toestelletjes goed beschikbaar worden, en een beetje snel.
Trouwens, de phone was in Italië bij Tim al te bestellen. Weet iemand/kan iemand er achter komen of de Sendo X daar al daadwerkelijk verkrijgbaar is?
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
eerst stond erFreshbie schreef op 20 januari 2004 @ 17:32:
Waar haal jij vandaan dat het goedgekeurd lijkt voor Europa? Ik haal er alleen maar uit dat ze nog steeds geen CE-goedkeuring hebben en dat ze andere validaties en toestemmingen ook aan het aanvragen zijn. Enige goedkeuring voor welk land dan ook, zie ik niet.
Trouwens, de phone was in Italië bij Tim al te bestellen. Weet iemand/kan iemand er achter komen of de Sendo X daar al daadwerkelijk verkrijgbaar is?
nu staat er.The Sendo X phone has not yet received CE approval and has not yet been authorised as required by the rules of the Federal Communications Commission.
de zin: "has not yet received CE approval" is dus weggehaald. en daaruit maak ik op dat die goedkeuring is verkregenIn the USA, the Sendo X phone has not yet been authorised as required by the rules of the Federal Communications Commission.
Alleen het feit dat zij 'm op hun shop site hebben staan en dat je al in kunt tekenen betekend voor mij al dat ie er komt... Nu nog ergens hier in de buurt, want damn I want that phone!
Zie hier maar: http://www.iltelefoninonline.tim.it/ie/0,,63^434266,00.html
[ Voor 3% gewijzigd door zwahiel op 20-01-2004 22:49 ]
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
http://www.mtekk.com.au/browse/page440.html
edit: toch niet, die gozer vind een press-release hetzelfde als verkrijgbaar zijn

[ Voor 19% gewijzigd door tijsco op 21-01-2004 09:17 ]
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Kpn heeft sommige telefoons van sendo ondr hun eigen naam uitgebracht, nml de swing serie(ik dat vanaf de swing 600)Onderduikkip schreef op 26 januari 2004 @ 22:08:
Ik ben van t weekend eens langs geweest bij de bekende telecom winkels. Ikke vragen of ze al wisten wanneer deze phone zou binnen komen. Geen een van de winkels wist ook maar iets over de X. Overigens zeiden ze vaak al snel als ze naam sendo hoorden dat ik maar eens bij kpn moest informeren. Zou ie als eerst via de kpn winkels uitkomen??
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
Swing is toch Alcatel?Ethnocentrix schreef op 26 januari 2004 @ 22:23:
[...]
Kpn heeft sommige telefoons van sendo ondr hun eigen naam uitgebracht, nml de swing serie(ik dat vanaf de swing 600)
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Een vriend van mij heeft de Motorola MPX-200 gekocht, gisteren de hele avond zitten discuseren over MS vs Symbian. Ik zei, wacht maar todat ik de Sendo X heb, hehehe. Then you will know !!!
Ecodan warmtepomp
OMG, ga jij een telefoon niet kopen, omdat de camera geen flitser heeft?tijsco schreef op 20 januari 2004 @ 15:13:
[...]
knip
sonyericsson p900: (te duur, geen flits en te weinig geheugen )
nokia 6600: (leuk dingetje, maar iedereen heeft 'm dalijk en hij is dik, en heeft geen flits)
siemens sx1: (ook wel leuk, maar die toetsenbordindeling trekt me niet en heeft geen flits)

Zonder te zeuren, ik las ergens dat-ie kleiner zou zijn dan een 3310? Da's dus echt onzin, de sendo is alleen 113-110.5=2,5 mm (!) minder 'hoog' indien rechtop geplaatst. Verder lijkt 't me best een aardig toestel, maar ik wil deze eerst in handen gehad hebben voordat ik er meer over ga zeggen. Eerst zien, dan geloven, zeker bij Sendo.
-edit-
Ik las net nog even verder in de PDF die eerder gepost was (extended specs), en wat daar allemaal bij DRM (digtal rights management) staat, is voor mij eigenlijk al genoeg om 'm niet te kopen. Je kunt geen ringtones, spelletjes of wat dan ook doorsturen naar anderen. Belachelijk: mijn telefoon, mijn zooi erop, en met wie ik dat deel is mijn zaak, niet die van Sendo.
[ Voor 21% gewijzigd door epoman op 28-01-2004 12:46 ]
als ik kan kiezen tussen een met en een zonder heeft degene met flits toch weer een pluspuntje.epoman schreef op 28 januari 2004 @ 12:40:
[...]
OMG, ga jij een telefoon niet kopen, omdat de camera geen flitser heeft?
je zeurt wel een beetje. hij is namelijk ongeveer even groot als een 3310, afhankelijk van wat je als maat neemt zelfs kleiner en aangezien de meeste smarphones behoorlijke bakstenen zijn, valt deze dus behoorlijk mee. dat is het enige wat ik er mee wou zeggen.Zonder te zeuren, ik las ergens dat-ie kleiner zou zijn dan een 3310? Da's dus echt onzin, de sendo is alleen 113-110.5=2,5 mm (!) minder 'hoog' indien rechtop geplaatst.
1
2
3
4
5
| 3310 X lengte : 113 111 breedte: 048 049 dikte : 022 023 gewicht: 133 120 |
dus korter en lichter, maar wel breder en dikker
Lekker danepoman schreef op 28 januari 2004 @ 12:40:
-edit-
Ik las net nog even verder in de PDF die eerder gepost was (extended specs), en wat daar allemaal bij DRM (digtal rights management) staat, is voor mij eigenlijk al genoeg om 'm niet te kopen. Je kunt geen ringtones, spelletjes of wat dan ook doorsturen naar anderen. Belachelijk: mijn telefoon, mijn zooi erop, en met wie ik dat deel is mijn zaak, niet die van Sendo.

Geen bmp, geen wallpapers, geen ringtones, geen midi, geen java, kan je allemaal gewoon NIET doorzenden

[ Voor 10% gewijzigd door JT op 29-01-2004 14:57 ]
Ecodan warmtepomp
Konden er op de nokia 6600 ook "geen" ngage spellen gespeeld worden?JT schreef op 29 januari 2004 @ 14:53:
[...]
Lekker danIdd een hele goede reden om hem niet te kopen
Geen bmp, geen wallpapers, geen ringtones, geen midi, geen java, kan je allemaal gewoon NIET doorzenden
Er zijn zoveel creatieve geesten, ik zou me daar niet zo druk om maken hoor
Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not
Verwijderd
Zover ik het (DRM) heb begrepen is het niet mogelijk ze te forwarden. M.a.w. als je ze online bestelt en ze komen als bericht binnen kan je het niet doorsturen. Het is, dacht ik, wél mogelijk via bluetooth/infrarood dit door te sturen. En al zou het niet direct vanuit je standaard-folders gaan, is het nog mogelijk ze middels een programma als Seleq te sturen, volgens mij....JT schreef op 29 januari 2004 @ 14:53:
[...]
Lekker danIdd een hele goede reden om hem niet te kopen
Overigens schijnen de Nokia Smartphones dezelfde versies DRM te hebben, maar ik kan niet vinden of daar ook een forward lock in zit (wat me wel logisch lijkt bij dezelfde versies, maar goed..)
Maar als je vanaf je eigen PC de bmp, wallpapers, ringtones, midi en java upload naar je telefoon dan kun je ze toch wel versturen? Die zijn niet beveiligd, toch?JT schreef op 29 januari 2004 @ 14:53:
Of zie ik dat verkeert...
Nou ja, er zullen vast wel creatieve mensen een "oplossing" verzinnen

Ecodan warmtepomp
Digital Media Junkie
Ecodan warmtepomp
kom maar, kom maar, kom maar
Heb je een link waar dat van het opvragen van instellingen?
http://www.sendo.com/config/Djingiz Chan schreef op 01 februari 2004 @ 22:46:
Ik ben zo benieuwd of Orange deze phone wel in het assortiment gooit, aangezien ze natuurlijk liever de SPV's verkopen.
Heb je een link waar dat van het opvragen van instellingen?
wap-instellingen van Orange NL kun je wel selecteren, mms (nog) niet.
ik denk niet dat Orange dit toestel in haar assortiment gaat voeren, inderdaad vanwege het hebben van haar eigen smartphone: de SPV.
Ook in duitsland zie ik m nog niet in de lijsten
Maar wat is dat ding dik! http://www.sendo.com/products/x/3d/3dphone.asp
[ Voor 34% gewijzigd door rik op 02-02-2004 01:33 ]
april/meiGeachte heer,
Ik verwacht dat we in april/mei in Nederland zullen gaan leveren. Onze klanten (operators of distributeurs) bepalen de prijs. Maar om u een idee te geven, in Italie zal TIM de Sendo X gaan verkopen voor ongeveer 500 Euro, zonder subsidie en SIM.
Met vriendelijke groet,
Marijke van Hooren
Director of Communications
Sendo Ltd.
Sendo Base Station
Hatchford Brook
Hatchford Way
Birmingham
B26 3RZ
tel. +44 121 251 5060
fax +44 121 251 5001
mobile phone +44 7968 820 701
Ecodan warmtepomp
De dikte valt reuze mee hoor. Ik blijf altijd maar zeggen, beoordeel een telefoons grootte nooit aan de hand van een foto of plaatje. Ik schrik toch elke keer weer hoe klein de 6600 in het echt is terwijl je op foto's het gevoel hebt dat hij enorm is. Btw:rik schreef op 02 februari 2004 @ 01:29:
Grr ik wil dat ding
Ook in duitsland zie ik m nog niet in de lijsten
Maar wat is dat ding dik! http://www.sendo.com/products/x/3d/3dphone.asp
X
110.5mm x 48.5mm x 22.8mm
6600
108.6 x 58.2 x 23.7mm
De Sendo X is dus dunner dan de 6600.
klote, dat duurt nog een tijdje. en ik heb hem nou nodig! want m'n s300 begint te vervelen en ik kan mijn contract over een week opzeggen
klopt zeker, ik vergelijk het altijd met telefoons met ongeveer dezelfde maat. de 6600 valt idd best mee, al is ie behoorlijk breed.De dikte valt reuze mee hoor. Ik blijf altijd maar zeggen, beoordeel een telefoons grootte nooit aan de hand van een foto of plaatje. Ik schrik toch elke keer weer hoe klein de 6600 in het echt is terwijl je op foto's het gevoel hebt dat hij enorm is.
een van de vele redenen om voor de Sendo te gaanBtw:
X
110.5mm x 48.5mm x 22.8mm
6600
108.6 x 58.2 x 23.7mm
De Sendo X is dus dunner dan de 6600.
[ Voor 60% gewijzigd door tijsco op 05-02-2004 09:04 ]
leuke review en nog zo wat
[ Voor 2% gewijzigd door tijsco op 08-02-2004 18:03 . Reden: valt eigenlijk wel mee, alleen een review, maar het kan nog meer worden ]
Hier staat hij voor bijna 1000 dollar te koop...Naja je kunt hem hier reserveren
Ecodan warmtepomp
Moet een nieuwe hebben.......mijn Nokia 6600 kan niet tegen water
Dat wil ik ook weten! Ik ben ook opzoek naar een nieuwe telefoon. En zit nu erg te twijfelen tussen de 6600 en de mpx200. Aangezien ik geen overhaaste beslissing wil nemen wacht ik maar ff........... en dan kan ik net zo goed ook op de Sendo X wachten. Ik vind hem van deze 2 namelijk wel de mooisteKiTsEr schreef op 03 maart 2004 @ 16:55:
Heeft iemand hem al weten te bemachtigen?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Verwijderd
Dat betreft helaas alleen de oude (niet-smart) phones van sendo.Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 16:23:
op www.sendo.com staat bij 'where to buy' dat het toestel bij de Phonehouse gekocht kan worden.....
nog even geduld dus...Ik verwacht dat we in Nederland in mei introduceren.
Met vriendelijke groet,
Marijke van Hooren
Ook vreemd dat ze de telefoon aankondigen, en dan maandenlang niets loslaten... Toch dodelijk als je van plan bent een baanbrekend toestel op de markt te brengen.tijsco schreef op 16 maart 2004 @ 14:18:
[...] nog even geduld dus...
Hij kost daar 529 euro, waarvan je 100 euro moet aanbetalen. Op zich geen gekke prijs.Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 19:15:
op http://www.websale.net/cg...bsale-ini=websale_ta.ini/ kan je 'm voorbestellen...
idd dom dat ze niets laten weten. zo gaan mensen denken dat ie helemaal niet meer komt.IvoB schreef op 16 maart 2004 @ 19:50:
Ook vreemd dat ze de telefoon aankondigen, en dan maandenlang niets loslaten... Toch dodelijk als je van plan bent een baanbrekend toestel op de markt te brengen.
en zo baanbrekend is het ook niet meer. als je bijvoorbeeld de motorola mpx220 bekijkt is die toch ook wel heeel leuk en die komt ook in q2 uit(als het goed is)
Maar volgens mij is hier nog geen nieuws over.
Ze zijn lekker bezig.
Duurt wel erg lang
maar ik ben bang dat Nederland pas mei/juni gaat
worden...
Gisteren op de Cebit even mee gespeeld en ik vind het een serieuze foon geworden. Hij lijkt wat groter dan ie in werkelijkheid is, hij is iets dikker dan mijn T300, maar wel liever
Doordat ie zwart en een soort van carbon achtige afwerking heeft zie ie er wel cool uit. Hij lijkt ontzettend op de Orange Smartphone qua software (goh hoe zal dat komen) maar is wel 100x zo snel als de SPV, echt gewoon vloeiend en makkelijk te bedienen.
Omdat ie veeeel goedkoper is als de SE S700 komt ie ook wel in aanmerking, nu moet ie alleen nog te verkrijgen zijn.
Het OS is gewoon zoveel keer sneller als ik gezien heb terwijl het wel gewoon oogt als superstabiel en super stevig.
Hij ligt ook ontzettend lekker in de hand kunt er goed mee bellen. De camera is ook weer wat donker, maar verlichting was nou niet bepaald licht op sommige stands ook bij Sendo niet. De taal van de foon kan ik volledig Nederlands gezet worden, ik heb alleen de T9 functie niet kunnen vinden, maar die zit er ongetwijfeld wel op denk ik zo...
Straks maar even mailen naar Sendo
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Het is een kwestie van Compromissen he.. De X is de Kleinste en lichtste Symbian 60, dus er moeten altijd punten zijn waar de X het moet afleggen. Vergeleken met de concurrentie, 6600, SX1 kun je zeggen dat alleen de 6600 betere toesten heeft. De SX1 heeft een nog lastigere toetsen aan de zijkant, beter zijn de heerlijk grove bedieningsknoppen onder het beeldscherm.thefox154 schreef op 24 maart 2004 @ 18:46:
ik heb er op de cebit ook idd even mee gespeelt. Maar onafhankelijk van elkaar vonden ik en me 3 collega's allemaal een groot minpunt. De toetsen, ze zijn te klein om lekker snel met t9 te kunnen typen. En in een smartphone type je nou net iets meer gegevens als in een normale mobiel dus dat was een hele grote tegenvaller. Verder zag het er wel goed uit overigens hoor, lekker vlot, goed in de hand..... alleeen die toetsen
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Hoe lang moet ik nu nog wachten
"Hé Bob, drie bier!"
bron: www.handyattacke.devon Sendo wg Softwareproblemen verschoben auf Mitte/Ende April
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
Tegenwoordig zit er zoveel op die dingen dat ze gewoon niet bugvrij te krijgen zijn
Verwijderd
Als het maar weer recht gezet wordt met door de gebruiker zelf te installeren software updates, welke iig geen jaren op zich laten wachten.. Dan vind ik bugs niet zo'n probleem...
Je moet er iets voor over hebben om voor te lopenVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 09:21:
Dan vind ik bugs niet zo'n probleem...
Verwijderd
Geachte ,
Ik verwacht dat de Sendo X in juni in Nederland op de markt komt. Prijs ongeveer 500 Euros zonder subsidie en SIM vrij.
Met vriendelijke groet,
Marijke van Hooren
aan de sendo x heb ik gelukkig nog niks opgemerkt wat slecht is, hij kan evenveel als de siemens sx1, alleen jammer dat hij pas in juni uitkomt
Dit lijkt de perfecte telefoon
Verwijderd
Verwijderd
En toen kreeg ik bovenstaande (nederlandse) reactie terug.
bron: www.handyattacke.dwerneut Erstauslieferung von Sendo verschoben auf Ende Mai
was het eerst verschoven naar eind april/begin mei
nu dan al uitstel tot eind mei.... dus een release in
Nederland voor juli zie ik niet meer zitten
Verwijderd
Tegen die tijd is zijn de SE K700 en S700 ook uit, en dan koop ik toch liever een SE..
Jammer, als ze nu voor de verandering zich eens aan de woorden hadden gehouden hadden ze nu een leuk marktaandeel kunnen pakken..
Verwijderd
Andere telefoons zijn voor mij vooralsnog geen optie. Er ontbreekt altijd wel wat aan. Qua functie is de SX1 geloof ik wel gelijkwaardig, maar daarvan bevalt het uiterlijk (toetsen) me niet. Dus dan houdt het op
Wat mist de Nokia 6600 voor jou? Ben wel benieuwd, want ik ben er nog niet helemaal uit welk toestel het voor mij moet worden.Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 13:36:
Andere telefoons zijn voor mij vooralsnog geen optie. Er ontbreekt altijd wel wat aan. Qua functie is de SX1 geloof ik wel gelijkwaardig, maar daarvan bevalt het uiterlijk (toetsen) me niet. Dus dan houdt het op
Verwijderd
Hij is wat kleiner dan de 6600. Er zit een MP3 speler in. Bovendien kan je thuis een firmware upgrade (legaal:) ) uitvoeren.
Het enige wat de 6600 voor heeft is het Symbian 7.0 OS en een "betere" naam.
Als ik enigszins zou twijfelen tussen de X en een andere telefoon zou het de 7610 zijn. Maar ook die heeft niet de mogelijkheid voor SD én MMC.
Is dat zo? Waar haal je die Info vandaan? Zou wel een groot pluspunt zijn, aangezien er problemen zijn met de software. Je ziet bij de SX1 dat een firmwareupdate een hoop goeds kan doenVerwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 16:01:
Hij is wat kleiner dan de 6600. Er zit een MP3 speler in. Bovendien kan je thuis een firmware upgrade (legaal:) ) uitvoeren
Verwijderd
Wil niet vervelend doen, maar de Sendo X heeft nog altijd als eerste gsm een GPU, iets wat tot nu toe bij alle modellen behalve de N-gage serie (volgens mij ook alleen de nieuwe) en de Communicator ontbreekt... (die laatste twee vallen bij mij niet onder categorie GSM).
Ik heb 'm in de hand gehad en er even mee mogen spelen op de CeBit, en ik moet zeggen dat ik zelden zo'n snelle telefoon gezien heb! Ook heb ik Nokia's in mijn handen gehad en toch vond ik de Sendo X veel sneller en minder log in gebruik...
Al moest ik wel even kijken voordat ik die zwarte toetsen onder 't scherm ontdekte (tja donkere stand hé
Maar wanneer komt ie nou eindelijk in Nederland uit! Voor je 't weet issie te laat, waarom duurt 't altijd zo lang verdorie! Straks komen de 1mpx gsm's en hoger al uit en dat heb je een supergeavanceerde telefoon met een flut cam erin

Verwijderd
Wilde eigenlijk de k700 halen, maar dat duurt nog ff. Bovendien heeft die geen memoryslot, en de 6230 wel.. Flink voordeel, aangezien 32mb van de k700 toch wel erg weinig is als je er mp3s op wil opslaan.
Ben tot nu toe erg tevreden over de 6230.. Een smartphone hoeft niet perse van mij, gebruikt het meeste denk ik toch niet..
Met de sendo schiet het zo iig niet op.. Als ie dan pas in italie uitkomt, daarna pas in duitsland en dan ook nog in NL moet uitkomen, ben je al diep in de zomer..
Verwijderd
Sendo X launch 'imminent'
By: Jørgen Sundgot, Friday 14th May 2004, 10:39 GMT
Despite having missed its Q1 launch window, Sendo's first smartphone, the X, is now facing an 'imminent' launch according to the British manufacturer. Kevin Lawless, Sendo's Director of Marketing, confirmed in an interview with infoSync World that the smartphone is currently undergoing validation with operators, and will be launched in a matter of "weeks, not months".
When asked to comment on the delay of the X, Lawless cited Sendo's previously stated intent not to bring the X to market under any circumstance before the device was ready. Also, Lawless added, the hardware and software aspects of the X are complete, with operator validation being the final hurdle on the road to commercial availability.
The manufacturer has yet to announce which operators will be the first to bring the Sendo X to market, however said customers worldwide will be able to purchase the smartphone without contract should they not be covered by a particular operator's footprint. Pricing for the handset has yet to be determined, but is according to company representatives not to exceed 500 EUR without contract.
Ik zal zeggen, sounds promising.
Heb nu voorlopig een Smartphone met Windows Mobile 2003 van een Taiwanees merk, de Mitak Mio 8380. Leuk toestel, maar doe mij maar de Sendo X met Symbian !!!!
kijk, dat begint ergens op te lijken, maar ondertussen komen er toch nog wel een aantal heel erg leuke foontjes aan/zijn er alVerwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 14:59:
Dit berichtje las ik op http://www.infosyncworld.com
Sendo X launch 'imminent'
By: Jørgen Sundgot, Friday 14th May 2004, 10:39 GMT
nokia 6230 lijkt me al heel leuk en die is er al
motorola mpx220 ook erg leuk, windows mobile 2003/ 1,3 mp cam
heb je nog een speciale reden dat je voor symbian gaat ipv windows mobile? ik zit zelf namelijk te twijfelen wat ik wilHeb nu voorlopig een Smartphone met Windows Mobile 2003 van een Taiwanees merk, de Mitak Mio 8380. Leuk toestel, maar doe mij maar de Sendo X met Symbian !!!!
directe link: http://www.nieuwemobiel.nl/review/sendo_x/Review_x.php
[ Voor 45% gewijzigd door koen op 21-05-2004 09:22 ]
Verwijderd
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 02:26 ]
welke winkel/site dan? Handyattacke.de meldt niet dat de toestellen leverbaar zijn, enkel dat het eind mei zou zijn.koen schreef op 28 mei 2004 @ 21:44:
toestel is leverbaar in Duitsland
hopelijk met een aantal weken dus ook hier verkrijgbaar!
als ik zo de prijzen bekijk met contract in Duitsland zie ik een kostprijs van zo'n 190,- met contract, maar 't is een beetje vaag daaro... niet echt overzichtelijk...van HandyAttacke.de
Sendo Sendo X
Das Sendo X ist ein Multimedia-Smartphone. Um es zu bauen, hat Sendo die besten Technologien aus der ganzen Welt verwendet.
mehr info...
ab 121.00 €*
*zzgl. Mobilfunk-Kartenvertrag
edit1:
Losse verkoopprijs: 479.95 € KIJK dat begint ergens op te lijken!
edit2:
Op handyjoker.de issie te krijgen in een aanbieding van T-mobile voor € 173,-
[ Voor 43% gewijzigd door zwahiel op 29-05-2004 03:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Maar op de P900 is er wel een TomTom dus die draait misschien (hopelijk) ook op deze Sendo. Is alleen wel duur natuurlijk.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2004 21:43 ]
Verwijderd
er is ook een symbian versieVerwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 21:40:
Dat is inderdaad wel vet. Maar dat is toch voor Windows Mobile Smartphone, dan draait dat niet op de Symbian OS van de Sendo X toch?
Maar op de P900 is er wel een TomTom dus die draait misschien (hopelijk) ook op deze Sendo. Is alleen wel duur natuurlijk.
Er staat toch duidelijk dat Sendo een van de fabrikanten is waarvoor het navigatiegebeuren zal werken?Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 21:40:
Dat is inderdaad wel vet. Maar dat is toch voor Windows Mobile Smartphone, dan draait dat niet op de Symbian OS van de Sendo X toch?
En zover als ik en Sendo weten, heeft Sendo alleen maar Symbian based phones...
Verwijderd
yep, ze wouden eigenlijk een microsoft based telefoon maken, maar dat liep niet goed en zo ontstond de sendo x met symbianzwahiel schreef op 01 juni 2004 @ 11:29:
[...]
Er staat toch duidelijk dat Sendo een van de fabrikanten is waarvoor het navigatiegebeuren zal werken?
En zover als ik en Sendo weten, heeft Sendo alleen maar Symbian based phones...
Verwijderd
Op mijn Mitak Mio draait Windows Smartphone 2003 Versie 4.20.0. Op de features in de software heb ik niets aan te merken, maar de telefoon crasht minimaal 2-3 keer per dag. Misschien ligt het aan mijn versie (build 13291), super vervelend in ieder geval.heb je nog een speciale reden dat je voor symbian gaat ipv windows mobile? ik zit zelf namelijk te twijfelen wat ik wil
Het vertrouwen in Symbian komt met name door mijn Nokia 9210. Ik installeerde van alles op die telefoon. Had er weinig problemen mee.
Ik begrijp nu wel waarom Sendo de deal met MS op het laatste moment heeft afgeblazen. Windows Smartphone draait gewoon niet stabiel genoeg.
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Ik hoop dat dat ding snel uitkomt, snel halen
Dit topic is gesloten.