Toon posts:

Ibead 150 of de iRiver iFT 390T??

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een mp-3 speler kopen en ben nu al helemaal fan van de iRiver 390T maar heb na wat internetten toch mn twijfels. De Ibead 100 lijkt me namelijk ook erg goed. Aangezien de specificaties erg op elkaar lijken heb ik geen flauw idee welke ik nu moet nemen.. :/

Ik wil in ieder geval een speler met 256 mb (hebben ze allebei) en een goed ontvangende fm-radio. De geluidskwaliteit moet heel erg goed zijn (ook bij allebei) en de prijs ongeveer rond de 200 euro liggen (liefst eronder. De pluspunten van de iRiver vind ik: heel mooi design, goed merk, veel accesoiries in de doos (vin de ketting en de armband waar hij op kan erg handig) en de prijs (190 euro). Over de Ibead weet ik niet zoveel, het enige verschil wat ik op heb kunnen merken is de prijs (hij is duurder) en het design.

Maar aangezien er hier op het forum best veel Ibead aanhangers zijn moet er toch iets zijn dat de Ibead beter maakt dan de iRiver. :?

Kan iemand voor- en nadelen noemen van de Ibead en de iRiver? Of weet iemand een andere hele goede speler met 256 mb en een goede prijs?

/edit: ik bedoel trouwens de ibead 100, heb me even vergist.. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 19:16 ]

• PsYcHoPunK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:10
Ik heb zelf een 390t sinds kort, en de redenen die mij deden kiezen voor deze speler inplaats van de i-bead zijn:

- Het grootste voordeel is toch wel dat er een gewone batterij in gaat in plaats van de oplaadbare opbaterij die in de i-bead zit.
- Het design vind ik veel mooier als de i-bead (heel persoonlijk uiteraard)
- Ook de sportband was een reden om hem te kopen (bij de i-bead zit die er standaard niet bij.
- Ook de goede recencies en ervaringen van iedereen gaven een reden om een 390t te kiezen.
- En ik heb hem voor 169 euro kunnen bemachtigen. :9 :9 (speelt heel erg mee)

Verder zou ik ook geen andere redenen weten. Ik zou gewoon voor de iriver gaan, krijg je zeker geen spijt van.

Verwijderd

Topicstarter
owk dank je..

maar hoe heb jij heem voor die 169 gekregen??

Verwijderd

Topicstarter
weet verder nog iemand een reden waarom ik voor een andere speler van 256 mb of 1 van de bovenstaande spelers zou moeten gaan?

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-02 14:11

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 19:53:
weet verder nog iemand een reden waarom ik voor een andere speler van 256 mb of 1 van de bovenstaande spelers zou moeten gaan?
Misschien Deze speler.
256mb voor ''maar'' 169 euro

Heeft 7 verschillende kleuren achter grond, line in , fm radio
En windows ziet hem als externe harde schijf zodat je ook adere documenten bijv word documenten erop kan zetten ;)

[ Voor 15% gewijzigd door shameblaster op 22-10-2003 20:05 ]

Cons:::BB4E

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 19:33:
owk dank je..

in het was er een bedrijf dat ze heel goedkoop verkocht (challenge Computer of DVC computers dacht ik) alleen die prijzen werden toen bekant met de dag duurder omdat de importeur moeilijk deed(ofzoiets). Nu zijn ze wat duurder, maar er wordt binnenkort mischien een inkoopactie geregeld. Kijk hier maar

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

• PsYcHoPunK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:10
Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 19:33:
owk dank je..

Ik heb hem bij maxpc gekocht, ook zij deden mee aan de zeer tijdelijke prijsgekte van deze speler.

Verwijderd

Topicstarter
hoe goedkoop zal het ONGEVEER met die inkoopactie worden? zit de prijs dan onder de 190 euro?

Verwijderd

Topicstarter
want de goedkoopste die ik kon vinden kost nu 192 euro

Verwijderd

Topicstarter
thx @ shamblaster. maar dat zie ik niet zo zitten aangezien de radio geen goed ontvangst schijnt te hebben en ik toch liever een gerespecteerd merk heb.. over de decktron staat helemaal niets op internet, geen reacties van gebruikers, geen info, helemaal niets..

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik heb ook getwijfeld tussen de Ibead en de Iriver, en uiteindelijk voor de Iriver gekozen vanwege de normale batterijen (AA) en het design 8)
Pagina: 1