Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Decktron IMP-4256 mp3speler (256 MB, radio, recording)

Pagina: 1
Acties:

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 19:19
Volgens mij is deze vrij nieuw, heeft iemand m toevallig al geprobeerd? Hij is 179 euro bij www.mmport.nl.

Afbeeldingslocatie: http://www.mmport.nl/shop/include/afbeelding.php?id=74&size=150

• te gebruiken als pendrive
• FM-radio met 20 presets en automatische opslag, tevens opnamemogelijkheid
• MP3-encoder via line in, op drie bitrates: 128kbps,160kbps,224kbps
• Voicerecorder via ingebouwde microfoon op drie bitrates: 16kbps,32kbps,64kbps
• Line-in is te gebruiken als tweede koptelefooningang
• Backlighttijd en kleur instelbaar (Rood-groen-geel-blauw-paars-cyaan-wit)
• 33 gram
• Data overdracht 4 Mbps
• speelt MPEG 1/2/2.5 Layer 3, WMA, ASF (8Kbps ~ 320Kbps)

Het enige nadeel is dat ie geen geheugenslot heeft, verder zijn het wel erg fijne specs moet ik zeggen, mooier dan de MPIO FL100, maar die heeft als groot voordeel dat ie wel uitbreidbaar is.

[ Voor 4% gewijzigd door Azrael op 09-02-2004 20:47 ]

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:18
Ik heb er toevallig vanavond 1 besteld bij mmport.nl :) Ik vond de specs wel goed en vind 256 MB groot genoeg (voor mij iig).
Ik hoop dat ik hem snel binnen krijg. Ik weet niet of jij er al uit bent, of hem misschien al binnen hebt, zodat je wat ervaringen kunt delen misschien???

Ook leuk als wat andere mensen hier hun ervaringen willen posten zodat ik weet wat mij te wachten staat ;) Wat ik ervan lees lijkt hij mij gewoon bijna perfect :P

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Azrael
Mja ik twijfel nog te veel om er snel een te kopen ben ik bang :P
En het blijft redelijk veel geld, dus ik wil geen beslissing nemen waar ik later spijt van krijg.
En heb ook nog de nodige andere zaken om geld aan uit te geven om het nog lastiger te maken :P
Voordeel is dat die mp3spelers alleen maar in prijs zullen dalen :P

Fijn dat iemand het topic kickt in ieder geval :P

• Morax
Hehehe, ik kwam hem toevallig tegen :) Als ik hem binnen heb (waarschijnlijk maandag) zal ik eens mijn ervaringen posten, die je misschien wel over de streep zullen trekken (of niet). Dan weet je in ieder geval wat, want het is inderdaad veel geld. Ik koop normaal ook nooit zo snel iets en denk ik er 3 keer over na, maar er was bar weinig over dat ding te vinden en ik had gewoon een goed gevoel erbij :) Dus heb ik hem maar besteld.
Je hoort nog van me. Overigens, als je wat specifieks wilt weten, post het dan maar vast, dan zal ik maandag gelijk kijken wat mijn ervaringen er mee zijn en ook over datgene waar jij dan specifiek in dit topic over vroeg :Y)

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
Er loopt een inkoopactie waarin ook deze Decktron speler aangeboden wordt. De prijs daalt naarmate meer mensen meedoen. Ik heb zelf ook een besteld, ik ben zeer nieuwsgierig naar je gebruikerservaring Marox.

• Morax
Hmmmm, heb ik weer.
Hij kwam dus precies vanmorgen aan toen ik nog op school zat. Mijn pa had het geld niet en nu kan ik hem pas morgen op het postkantoor ophalen :/
Dus nog even een dagje wachten, en dan horen jullie van me :)

Edit:
Ik heb ook die inkoopactie gezien op inkoopacties.nl en in eerste instantie 1 besteld. Maar het zag er niet naar uit dat de 10 gehaald zou worden en zelfs als die wel gehaald zou worden, zou de prijs nauwelijks verschillen met die van MMPORT:
Inkoopactie bij 10 of meer: 173,- inclusief verzendkosten
MMPORT: 179,- inclusief verzendkosten.
En bij MMPORT heb ik hem een heel stuk sneller :)

EDIT 2:
Het is Morax ipv Marox ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Morax op 20-10-2003 16:09 ]

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

BadVibes schreef op 20 October 2003 @ 13:59:
Er loopt een inkoopactie waarin ook deze Decktron speler aangeboden wordt. De prijs daalt naarmate meer mensen meedoen. Ik heb zelf ook een besteld, ik ben zeer nieuwsgierig naar je gebruikerservaring Marox.
verkeerde volgorde denk ik...
eerst kijken of het wat is en daarna pas bestellen ;)

ik heb weinig vertrouwen in dit soort 'made in taiwan' plakmerken, teveel slechte ervaringen mee gehad...(qua stevigheid, duurzaamheid en werking)

ik heb er al behoorlijk wat in mijn handen gehad (op mijn werk) en de enige 3 flash-mp3-spelers die ik echt voldoende vind qua prijs/kwaliteit-verhouding zijn de Muvo, iBead en iRiver...

maarja, dit kan een aangename verrassing worden, ff afwachten dus en niet meteen bestellen...

edit: ik zie dat de iRiver 190T net zo duur is en de 380T 15 euro meer...mwah niet zo'n moeilijke keus denk ik dan, dat is een speler die zich heeft bewezen...

[ Voor 26% gewijzigd door Mooody op 20-10-2003 16:34 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 21:28

shameblaster

BB4E^Cons

Afbeeldingslocatie: http://www.decktron.com/images/products/mp3_4128_features.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.decktron.com/images/products/mp3_4128_intro.gif

Ik ben er eindelijk uit ;) of eindelijk :P
Het word de decktron of de msi megastick!
Ik vind dees zoiezo een erg vet uiterlijk hebben, kwil aleen weten of de fm ontvangst goed is

Cons:::BB4E

• Morax
Moet je even wachten voor de FM ontvangst, ik haal hem morgen op :)
Overigens, over een tijdje kan een vriend van me ervaringen geven over die MSI megastick, want die heeft hij besteld ;)
Ik zal vragen offie ook eens wil posten alsie hem heeft :)

EDIT:
Razorfist is degene waar ik het hierboven over heb :)

[ Voor 12% gewijzigd door Morax op 20-10-2003 22:15 ]

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Oh oke bedankt,
offtopic:
In het forum over aiptek, heeft iemand de msi beteld die verteld zijn er varingen ook:) (razorfist) heet die

Khoop dat de fm ontvangst goed is, Ik vind het jammer dat mmport hem niet in 128 mb heeft. Dan zal de prijs een stuk schelen denk ik

[ Voor 5% gewijzigd door shameblaster op 20-10-2003 20:53 ]

• Morax
Nou, ik heb hem dan en heb ook meteen wat muziek naar dat ding toe gekopieerd :)
Ik zit nu te luisteren, dus stel je vragen en ik zal het zo snel mogelijk uitproberen en antwoorden volgens mijn ervaringen :)

Alvast wat praktische info:

- Inhoud van het doosje:
  • Twee oordopjes
  • Een USB-aansluitkabel van ongeveer 1,20 meter
  • Een USB aansluitstuk om zonder tussenkomst van kabel de speler in een USB-poort te stoppen. Die aansluiting is 4 cm lang.
  • een touwtje om hem aan je nek te hangen
  • Een volle AAA batterij
  • Een audio-kabeltje van ongeveer een meter (met aan elk uiteinde een pinnetje, dus aan elke kant een aansluiting als aan je koptelefoon zit)
  • Een driver-CD (Niet nodig als je windows ME of hoger hebt)
  • En natuurlijk de speler zelf :P
De speler zelf heeft de volgende afmetingen:
  • Lengte: 9 cm
  • Breedte: 3,4 cm
  • Hoogte: 1,4 cm
Al deze lengtes heb ik net zitten meten (inclusief de lengte van de kabels ja! ;)

Vraag wat je wilt, en ik zal zo snel mogelijk verdere info geven :)

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Oke:

- Hoe is de Fm ontvangst??
- Ligt die lekker in hand
- Zijn kleuren backlight mooi?
- Zitten knoppen beetje goed
- Kan je er ook andere bestanden op zetten dan aleen mp3 en wma bijv word docs
- Is ie makkelijk te bedienen

Dit komthet eerste bij mij op

• Morax
Oke, daar ben ik dan. Jouw vragen:
  • De FM-ontvangst heb ik nog niet goed kunnen proberen, ik zal dalijk buiten ff rondfietsen :)
  • Ik vind hem lekker in de hand liggen, al vergt het wel een beetje training om dan goed bij alle knopjes te komen.
  • De kleuren blacklight zijn mooi, alhoewel wit er een beetje gelig uitziet jammer genoeg. Zeker in het donker zijn ze erg goed te zien. Overigens is de contrast aan te passen, dus als je het met een kleur niet goed kan lezen, kan je die aanpassen :)
  • De bovenste knoppen zitten zeker goed. Met je duim kan je er goed bij als hem goed bij houdt. Het vergt alleen wel een beetje moeite om de "hold" knop aan de onderkant in te drukken met je wijsvinger.
  • Alles kan er op. Als je hem erin doet is het hetzelfde als een USB-stick. Er staat gewoon een extra HDD op waar je alle zooi op kan zetten die je wilt. En over WMA bestanden, die speelt hij gewoon af, en ook ASF moet lukken. Ik zal zo kijken of hij geen fout geeft oid als je er een ander type bestand op zet.
  • Zie twee vragen hierboven.
EDIT:
Andere bestanden (heb ZIP en EXE geprobeerd) slaat hij gewoon over en kan je dus ook gewoon meenemen :)

EDIT2:
Ik kan in huis iig 538 en Yorin perfect ontvange, skyradio wat minder, maar dat hangt af van de plek :) Ik zal zo noordzee even opzoeken en nog meer als jij er nog wat wilt weten :)

[ Voor 20% gewijzigd door Morax op 21-10-2003 15:58 ]

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Morax schreef op 21 October 2003 @ 15:27:
Oke, daar ben ik dan. Jouw vragen:
  • De FM-ontvangst heb ik nog niet goed kunnen proberen, ik zal dalijk buiten ff rondfietsen :)
  • Ik vind hem lekker in de hand liggen, al vergt het wel een beetje training om dan goed bij alle knopjes te komen.
  • De kleuren blacklight zijn mooi, alhoewel wit er een beetje gelig uitziet jammer genoeg. Zeker in het donker zijn ze erg goed te zien. Overigens is de contrast aan te passen, dus als je het met een kleur niet goed kan lezen, kan je die aanpassen :)
  • De bovenste knoppen zitten zeker goed. Met je duim kan je er goed bij als hem goed bij houdt. Het vergt alleen wel een beetje moeite om de "hold" knop aan de onderkant in te drukken met je wijsvinger.
  • Alles kan er op. Als je hem erin doet is het hetzelfde als een USB-stick. Er staat gewoon een extra HDD op waar je alle zooi op kan zetten die je wilt. En over WMA bestanden, die speelt hij gewoon af, en ook ASF moet lukken. Ik zal zo kijken of hij geen fout geeft oid als je er een ander type bestand op zet.
  • Zie twee vragen hierboven.
EDIT:
Andere bestanden (heb ZIP en EXE geprobeerd) slaat hij gewoon over en kan je dus ook gewoon meenemen :)

EDIT2:
Ik kan in huis iig 538 perfect ontvange, skyradio wat minder, maar dat hangt af van de plek :) Ik zal zo noordzee even opzoeken en nog meer als jij er nog wat wilt weten :)
Kan je misschien een foto'tje maken van de speler zelf naast bankpasje ofzo of aa batt.
Is kijken hoe ie er in het echt uitziet ipv die opgepoetste plaatjes die je op internet ziet :o

• Morax
Oke, ik heb zelf geen digitale camera, maar ik heb net een vriend gebeld (woont straat naast me) en ik mag die van hem ff gebruiken. Ik ga er nu heen en als ik weer terug ben zet ik ze meteen on-line voor je (jullie :? )

• Azrael
Er lezen meer mensen mee hoor ;)

• Morax
Helaas, de foto's zijn niet gelukt. Ik had foto's gemaakt maar de resolutie stond op zijn laagst en toen we opnieuw wilden proberen waren zijn batterijen op :/
Maar morgen weer een dag, dus morgen zijn er hopelijk foto's :)
Ik ben iig erg tevreden met de speler :D

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Nog is over de radio ontvangst:
Als je gewoon buiten loopt heb je dan goede ontvangst of als je jogt of hoor je dan veel gekraak

Verwijderd

BadVibes schreef op 20 October 2003 @ 13:59:
Is dat toevallig mijn inkoopactie? :) Mensen die interesse hebben kunnen altijd inschrijven natuurlijk. Verder lijkt hij ook wel leuk dus ik neem hem zelf ook heb er al heel wat goede dingen over gelezen.

Mss ook wel een leuk weetje:

Per afnamen van 1000 stuks kost deze speler bij de fabrikant slechts 90€ kun je wete hoeveel winst ze daar eigenlijk niet op maken op die mp3-spelers. Maar dit is niet enkel voor deze speler maar dat is zo met elke speler.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 19:46 ]

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Zie jij maar is 1000 man te regelen :+

• Azrael
Nou voor 90 euro wil ik er sowieso wel 1 hebben, voor 170 niet :P

• BadVibes
Morax schreef op 21 October 2003 @ 15:07:
Ik zit nu te luisteren, dus stel je vragen en ik zal het zo snel mogelijk uitproberen en antwoorden volgens mijn ervaringen
Vraag wat je wilt, en ik zal zo snel mogelijk verdere info geven
• Ik ben benieuwd naar de weergave van verschillende kwaliteiten mp3s.
Ik bedoel dus CBR (128k, 160k, 192k, 224k, 256k & 320k.) maar vooral de VBR's. Hoe speelt de Decktron deze af wanneer ze mixed in het appraat staan opgeslagen. En gaat het afspelen van een assortiment asf/wma/mp3 bestanden goed?
• Laat de display de volledige titel (of ID3 tag) van de songs zien en scrollen deze?
• Misschien kun je een kort (liever lang en uitgebreid :+) testrapport maken?
• Ik zou graag wat opgenomen mp3 fragmenten willen horen van verschillende bronnen/bitrates.
• Dat was het wel ;)

[edit]
Sorry van de naamsverwarring Morax ;)
Andere bestanden (heb ZIP en EXE geprobeerd) slaat hij gewoon over en kan je dus ook gewoon meenemen
Beetje onduidelijk of je nou wel of niet zip en exe kan kopieren...

[ Voor 13% gewijzigd door BadVibes op 21-10-2003 20:53 ]

• BadVibes
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 19:44:
Is dat toevallig mijn inkoopactie? :)
Kijk in m'n sig.. ik dacht het dus stiekum wel ;)
Mooooody schreef op 20 October 2003 @ 16:26:
ik heb weinig vertrouwen in dit soort 'made in taiwan' plakmerken, teveel slechte ervaringen mee gehad...(qua stevigheid, duurzaamheid en werking)
Dit is dus een speler welke in het verre Oosten een grote hit is. Ja, het is inderdaad een plakmerk, maar onder de plak zit dus wel een uitstekend bevonden apparaatje.

• Morax
Badvibes,
eerst ff die quote van mij uitleggen:
Andere bestanden (heb ZIP en EXE geprobeerd) slaat hij gewoon over en kan je dus ook gewoon meenemen
Andere bestanden zoals EXE en ZIP bestanden, slaat hij over als muziekbestanden. Hij probeert ze dus niet te lezen en geeft dan een error ofzo, met andere woorden, je kan ze zonder problemen erop zetten en meenemen en toch naar je muziek luisteren :)

Ik ga een beetje random door je vragen, maar ten eerst:
Het display laat de titel en artiest van de ID3-tag zien, en je kan omschakelen of hij de bestandsnaam of tags moet weergeven in het display. Als de naam te groot is scrollt hij zodat je alsnog de hele naam kunt lezen.

Ten tweede, ik wil best een soort testrapport maken, maar ik heb dit eigenlijk nooit gedaan (bij wat voor produkt dan ook). Dus als je zegt _wat_ ik moet testen en _hoe_, dan wil ik best voor je testen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Morax op 22-10-2003 00:10 ]

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

[ongeduldig]\
Lukken pics nog
[/ongeduldig]

Verwijderd

Ziet er dus een goede speler uit.

Ik vind zelf ook dat 128Mb te weinig is. Ik heb ooit, lang geleden een 64Mb speler gekocht, maar die was al snel terug de deur uit gewoon omdat dat echt wel te weinig was. 256Mb lijkt mij al leuk en 512Mb is gewoon de max, voor zo een kleine speler moet het voor mij niet meer dan 512Mb meer worden, ik bestel zelf de 256Mb versie want die 512 kan nog wel een tijdje duren denk ik.

Verwijderd

is iedereen wel helemaal tevreden over deze speler? zijn er ng geen minpunten gevonden??

• BadVibes
Er zijn een heleboel reviews van mp3 players op het net te vinden. Misschien dat je bestaande reviews als voorbeeld kan nemen. Hier een paar van de Modsynergy website:
http://www.modsynergy.com/Review%2080.htm
http://www.modsynergy.com/Review%2083.htm

Ik ben heel beniewd naar de geluidskwaliteit van de Decktron. Ik twijfel of de "Signal to Noise ratio" van 55dB wel genoeg is. Kan iemand mij vertellen of dit echt belangrijk is? Hoe hoger hoe beter toch? Veel mp3 players zitten op zo'n 90dB, en reviewers schrijven dat deze waarde voor goede geluidskwaliteiten zorgt.

Edit:
Quote van CNET
signal-to-noise ratio: A measure of the strength of the audio signal in comparison to that of the background noise. Essentially, a low signal-to-noise ratio means that the device or file has lots of hiss and static, while a high rating means clear-sounding audio.

[ Voor 22% gewijzigd door BadVibes op 22-10-2003 22:14 ]

• Morax
Heeft iemand misschien wat VBR files voor mij om te kunnen testen. Ik weet zo snel niet waar ik ze vandaan zou moeten halen :)

Ik zal binnenkort overigens ook proberen om wat van de radio op te nemen via het bijgeleverde kabeltje en die on-line zetten voor jullie.

• BadVibes
Er zijn wel test mp3z te downloaden hier en daar, gewoon ff zoeken.
Je kan toch direct opnemen van de ingebouwde FM radio?

• the12be
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 09:39
heb deze speler ook sinds een weekje.

bevalt me prima.

vbr files spelen zonder problemen.

Het enigste irritante van de speler is dat hij de playlist maakt op de volgorde van hoe je de files naar de speler kopieert en dat je alle mp3's in de root van de speler moet zetten.

voor de rest perfect. lekker klein, en zo'n 6 uur speeltijd met m'n cheap-ass 600 mAh batterijen.

• Morax
Nog even wat info. Ten eerste is het opnemen erg makkelijk. Als je de radio op hebt staan, dan begint hij met opnemen op het moment dat jij op het "Rec" knopje drukt, en bij de tweede keer stopt hij gewoon.
Voor de voice recorder: Zet je MP3-speler op "voice-mode" ipv muziek of radio, en verder hetzelfde.
Om muziek via de line-in op te nemen: Zet je MP3-speler op "music-mode" en ook dan is het verder hetzelfde.

Muziek via line-in word tussen je bestaande muziekfiles gezet, en dus gewoon in de lijst opgenomen. Radio en Voice zet hij in een aparte map "Voice" en deze bestanden kan je gewoon afspelen als hem in de "Voice-mode" zet.
Wat Samples:
Eerste stukje van de radio
Tweede stukje van de radio
Eerste stukje via de line-in
Tweede stukje via de line-in
Let er wel op dat mijn WinAmp nog met de Equalizer settings op "Headset" stond, aangezien ik in mijn kamer eigenlijk alleen maar met een koptelefoon zit :)

Voor het opnemen kan je voor het opnemen de volgende functies instellen:
- VAD setting = Voice Activity Setting
- Silence Setting = Weet niet precies, maar heeft geloof ik met achtergrondgeluid oid te maken
- Quality setting = Lijkt me wel duidelijk toch ;)

Voor alle opties geldt dat je ze op "Low", "Medium" en "High" kan zetten. Voor de kwaliteit betekent dit een bitrate van 128 kbps op medium en 224 kbps op high. Low heb ik nog niet geprobeerd.

Wat ik ook erg handig vind, is de optie om bestanden te wissen op je speler zelf. Je kan muziekbestanden afzonderlijk verwijderen: Erase File
Je kan al je muziek verwijderen, maar ander soort bestanden niet: Erase all
En je kan het gehele geheugen leeg maken, muziek en overige bestanden: Format :)

Ik ben tot zover zeer tevreden over deze speler :D

[ Voor 8% gewijzigd door Morax op 23-10-2003 23:10 ]

• Azrael
Je links kloppen niet, 2x dezelfde ;)

• Morax
Oeps :P
Klopt, ik kopieerde de eerste link 4 keer om daarna alles bij de overige 3 goed te zetten (zo min mogelijk moeite ;) ), maar ik ben dus vergeten om bij de laatste 2 links RADIO te veranderen in MUSIC, maar ik heb ze al aangepast en nu werken ze wel :)

Kom maar op met dat commentaar :D

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Morax schreef op 23 oktober 2003 @ 23:11:
Oeps :P
Klopt, ik kopieerde de eerste link 4 keer om daarna alles bij de overige 3 goed te zetten (zo min mogelijk moeite ;) ), maar ik ben dus vergeten om bij de laatste 2 links RADIO te veranderen in MUSIC, maar ik heb ze al aangepast en nu werken ze wel :)

Kom maar op met dat commentaar :D
Klinkt zeer goed _/-\o_
offtopic:
Aleen ik heb tog besloten om voor de msi tegaan door de prijs

• BadVibes
't klinkt allemaal wel een beetje overstuurd, niet? Ik heb even op m'n koptelefoon geluisterd en het stond behoorlijk te knallen. Waarvan heb je van line in opgenomen? Rechtstreeks van je geluidskaart of van een koptelefoonuitgang of je stereo of ..? M.a.w. wat is de source? Ik hoor namelijk in het eerste stukje line in een kraak/sis.

FM ontvangst is acceptabel voor mij, niks mis mee.

• BadVibes
Kan iemand zijn licht schijnen over dat Signaal-ruisverhouding? Hoe zit het daar nu mee. Ik lees bijvoorbeeld op de site van www.mp3man.nl dat de iRiver iFP-395T het volgende heeft:

Signaal-ruisverhouding 90dB (MP3) 50dB (Radio)

Kan het zijn dat de Decktron 55dB op radio heeft en de 'gewone' 90dB voor mp3??
Morax, kun je daar iets over vinden in de specs?

Verwijderd

Dat opnemen klinkt zeker goed en ik ben ook zeer tevreden over het de geluidskwaliteit van de radio opname. Hoe lang gaan de baterijen bij jou mee en wat voor batterijen steek je er in?

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11 10:50
Decktron IMP-4256 256Mb heb ik laatst ook gekocht! Moet zeggen ding is het geld wel waard alleen vind ik het jammer dat je de MP3's niet in een map kan zetten en dan gewoon een MAP selecteren en afspelen! heb de nieuwe fireware er ook al opstaan en werkt prima, de radio is wel iets minder! Kan ook zijn dat ik gewoon een beetje te achteraf fiets altijd!

Hoor graag van de rest

• BadVibes
Neptunes, kun jij eens kijken in de specs in je handleiding naar welke signaal-ruisverhouding dit ding heeft.

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 14:23

nnk

Spreek uit: en en kaa

op de site van mmport staat s/n van 90dB :D
Nog meer mensen ervaringen? twijfel nu tussen deze en de iAudio CW300...

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:17

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
zit er een ook een ingebouwde equaliser in? eentje die je zelf kan instellen, zodat je lekkere diepe bas >:) en heldere hoge tonen kan horen?

zo ja, is het geluid te vergelijken met een sony discman, die 2 stappen super bass heeft:?

Gallery V&A

Verwijderd

Waar issie eigenlijk van gemaakt???

Ik wil graag een aluminium exemplaar dat lekker koud aan voelt!

Wie weet meer???

Groeten,
Guus

Verwijderd

Hey.. ik ben ook benieuwd naar het materiaal van deze mp3speler.. en voelt ie een beetje stevig aan? is er ook al een nieuwe firmware beschikbaar met bijv. een mapstructuur, das toch wel handig voor een 256mb..
weet iemand antwoord??

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 00:47 ]

Verwijderd

Morax.. is het al gelukt met het maken van een review en het posten van foto's.. het topic is een beetje dood. Wel jammer, want neig er steeds meer aan deze mp3 speler aan te schaffen 8)

• BadVibes
Ik ook.
Morax, Neptunes, nog iets kunnen vinden over de signaal-ruisverhouding??

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 16:31

PanMan

Spun!

Vet dat je direct van radio kan opnemen. Overigens zou dat wel op minder kbps mogen dan 128, FM haalt dat geloof ik toch niet qua kwaliteit.
En voor voice zit er dus een microfoontje in?
* PanMan twijfelt. Wil zoizo een handydrive gaan kopen, maar weet nog niet of met of zonder MP3 functie. Heb al een Ipod :). Maar die kan niet opnemen :( En MP3 functie kost (in dit geval) 100E extra...

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Verwijderd

kan iemand die hem heeft misschien foto's posten van deze mp3speler? hij is erg mooi op het plaatje, maar vraag me af hoe ie erin het echt uit ziet. en bijv. naast een batterij.. gewoon om ff te vergelijken :) Morax of neptunes???

bvd VentjeXL

Verwijderd

heb ff decktron gemaild.. kreeg de volgende dag gelijk mailtje terug.. in de nieuwe firmware 1.12 zit een folder ondersteuning.. ga hem dus denk ik nu wel bestellen :D

• BadVibes
Waar ga jij bestellen, VentjeXL?? De pricewatch heeft het artikel niet in z'n lijst namelijk.

Verwijderd

ik heb hem vanmiddag besteld bij mmport.nl voor 179 euro.. :Y) Heb me bevestigingsmailtje gehad.. echter hij is niet op voorraad.. |:( Iemand enig idee hoe lang dat kan gaan duren? ik krijg weer een mailtje als hij er is en dus verstuurd wordt..

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 17:26 ]

• BadVibes
Maak jij wat fotootjes als je hem binnen hebt? En misschien kun je een kleine review maken? Thanks.

• BadVibes
heb ff decktron gemaild.. kreeg de volgende dag gelijk mailtje terug.. in de nieuwe firmware 1.12 zit een folder ondersteuning.. ga hem dus denk ik nu wel bestellen :D
Aanvullend:
Mapnamen kunnen nu maximaal 8 karakters lang worden weergegeven (langere mapnamen worden met de bekende ~1 afgekort). Er wordt hard aan gewerkt om bij een volgende firmware langere mapnamen te ondersteunen.

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-11 01:50
Hallo, ik ben ook van plan deze mp3 speler te kopen.
Heeft iemand inmiddels al foto's gemaakt hiervan? Zou iemand die kunnen posten? Verder wat zijn de ervaringen (meningen, nadelen, voordelen) van deze Decktron IMP-4256?

Post ze hier :) Ik ben erg benieuwd!

Verwijderd

Ik zou er graag eens foto's van maken en misschien ook wel een kleine review willen schrijven, alleen heb hem nu al 2 weken besteld bij mmport en nog steeds niet binnen.. eerst stond op de site eind november weer leverbaar.. en sinds 2 dagen staat er midden december weer leverbaar :? dus nog ff wachten dan maar.. :(

Verwijderd

okeej vet! er is dus een remote control beschikbaar als extra optie! alleen deze is volgens mij nog niet leverbaar bij mmport? Weet iemand waar deze wel te koop is en wat deze extra gaat kosten?

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 09:25
Zijn er nu al foto's?

Verwijderd

Weet iemand toevallig wat die USB adapter precies is? Ik heb namelijk op de site van Decktron gezien dat die optioneel is. Is hij ook in Nederland te verkrijgen en klopt mijn vermoeden dat het een adapter is waarmee je de batterij kunt opladen via de USB?

2: Heeft iemand misschien al foto's van deze mp3-speler?

Verwijderd

Voor de mensen die nog wat foto's willen hebben..

Ik heb er een paar gevonden:
http://mstation.com.au/ms/products/?ID=238

• basvdijk1647
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-08 16:48

basvdijk1647

aka Osiris

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 18:50:
Weet iemand toevallig wat die USB adapter precies is? Ik heb namelijk op de site van Decktron gezien dat die optioneel is. Is hij ook in Nederland te verkrijgen en klopt mijn vermoeden dat het een adapter is waarmee je de batterij kunt opladen via de USB?

2: Heeft iemand misschien al foto's van deze mp3-speler?
Nee, die adapter is ervoor zodat je niet elke keer je kabel moet losmaken.

www.mmport.nl zegt:
"...Bovendien hoeft er niet met de USB-kabel gesleept te worden omdat er een simpele directe USB connector meegeleverd wordt!..."

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

• basvdijk1647
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-08 16:48

basvdijk1647

aka Osiris

Denk dat ik hem maandag ga bestellen...bij mmport.nl

edit:

Toch maar niet gedaan, heb nu de iAudio CW300 besteld...

[ Voor 44% gewijzigd door basvdijk1647 op 29-02-2004 21:08 ]

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

Verwijderd

Word er nog op deze site gereageerd??
'k Wil de Decktron aanschaffen maar MOET weten of de voicerecorder niet overstuurd als je muziek van buitenaf opneemt (acc. gitaar of concerten e.d)

Morax, are you still here?

Verwijderd

Ik heb 'm vandaag besteld op mmport.nl :).
Op het moment is daar de gelimiteerde metalic zwarte versie voor 159 euro, wel een leuk prijsje!
Ben erg benieuwd, kan niet meer w8en!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 18:42:
Ik heb 'm vandaag besteld op mmport.nl :).
Op het moment is daar de gelimiteerde metalic zwarte versie voor 159 euro, wel een leuk prijsje!
Ben erg benieuwd, kan niet meer w8en!
Heb 'm dus binnen, ben tot nu toe wel tevreden!
Alleen, als ik een liedje aanzet, knipperen de ledjes alle kleuren, beetje irri, kan dat niet uit, ik probeer vanalles, maar geloof niet 't juiste :). Weet iemand hoe?

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Geen idee hoe je dat weg krijgt :?
Ben jij er ondertussen al achter, Juss?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 10:14:
Ik heb hetzelfde probleem. Geen idee hoe je dat weg krijgt :?
Ben jij er ondertussen al achter, Juss?
Nope, nog steeds geen idee, heb al blacklight op 0 gezet, maar dan heb je dus helemaal geen kleur meer, ook niet leuk :). Heb kleuren veranderd en nog wat dingen, maar hij blijft die disco vertonen :D.

Dus anybody, hoe krijgen we dit uit? :).

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-11 17:30
Ik wil hem ook gaan bestellen... disco? minder... Iemand een idee of je dat uit kunt zetten?

• addictive
Geeft een rottrap tegen het topic, en hoopt dat iemand toch het antwoord weet...

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 09:25
Als iemand een idee had, had diegene wel gereageerd ;)

Mij lijkt dit een leuk spelertje, maar heb toch gekozen voor de Philips HDD-060, want wat wil je: 1.5 gigabyte voor 180 euro met een prachtig design.

• addictive
ziet er ook goed uit! Link (Tweakers review)

Het is toch ook lastig kiezen...
Pagina: 1