[ Voor 99% gewijzigd door BeZaX op 22-10-2003 14:14 ]
Moet je weer aanzetten in je prefs.
Who is John Galt?
je prefs weer goed zetten
Hallo peepz, heb jullie gemist
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ej, ik heb een dikke fout gemaakt in de topictitel.
Lijkt er wel op, alleen m'n MyReact bookmarks zijn 'lost in space'?
Zonde, want ik had nog een hoop na te lezen
Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Desalniettemin ros ik met alle liefde een pluim in de je-weet-wel-wat van de mensen die dit mogelijk gemaakt hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door Opi op 22-10-2003 14:21 ]
Quick reply??
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ook als je quote, die lijntjes zijn iets smaller geworden.
M'n F5 knop werkt niet meer
Feli enzo d'r mee!
Well..Sir_Killalot schreef op 22 October 2003 @ 14:14:
Er zou toch ook een view counter komen?
chem in "Woensdag 22-10 overstap react 1.8 -> 1.9"
er zijn natuurlijk ook features die React wel bied, maar GoT niet gebruikt. Net zoals de Private Messeges.
🌞🍃
Is opgelost.
[ Voor 18% gewijzigd door Pizzaman op 22-10-2003 14:17 ]
je liet me behoorlijk schrikken. maar gelukkig staat het er bij mij nog, ik weet niet of ze hier en daar nog aan het prutsen zijn?OpifexMaximus schreef op 22 October 2003 @ 14:15:
Woei ... al m'n icons en bookmarks zijn weer weg. \o/
Desalniettemin ros ik met alle liefde een pluim in de je-weet-wel-wat van de mensen die dit mogelijk gemaakt hebben.
wie zegt dat alles ook geimplementeerd is @ GoTSir_Killalot schreef op 22 October 2003 @ 14:14:
Er zou toch ook een view counter komen?
chem in "Woensdag 22-10 overstap react 1.8 -> 1.9"
lijkt me dat zoiets als een view counter een hogere load tot gevolg heeft.
Jammer dat het verwijst naar een testtopic van mezelf, maar dat is een futiliteit
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
MED staat er bij mij wel?wildhagen schreef op 22 October 2003 @ 14:15:
Ligt het aan mij, of is het mededelingen-forum verdwenen?
De usericons zijn zo te zien ook zo dood als een heel erg dode pier...
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 18:37
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Lekkere vlotte upgrade, mijn complimenten
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Om nou deze upgrade op mijn vrije ochtend te doen.. minder hoor
Maar wel lekker schnellll ! goei gedaan !
[ Voor 17% gewijzigd door boesOne op 22-10-2003 14:19 ]
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Ja, nu weer wel, hij was net op vakantie
Virussen? Scan ze hier!
En de mini policys zijn bij new topic en reply topic erbij gekomen!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
- We Are Borg
Niet bij iedereen dus want bij mij ook kwijt
Kan je ff linkje posten dan kan ik ff kijken of ik error krijg m.b.t. rechten enzo
iig hulde aan de upgraders!
C:\>_
Dat zal wel meevallen toch ?Erkens schreef op 22 October 2003 @ 14:16:
[...]
wie zegt dat alles ook geimplementeerd is @ GoT
lijkt me dat zoiets als een view counter een hogere load tot gevolg heeft.
Of als je met je muis over het aantal post gaat dat dan het aantal views tevoorschijn komt ofzo
Verwijderd
vertel me alsjeblieft dat het heel lang duurt todat je ie weer offline gaat
Mijn bookmarkt zijn trouwens gewoon blijven staan.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Speciaal voor WAB.We Are Borg schreef op 22 October 2003 @ 14:19:
Niet bij iedereen dus want bij mij ook kwijt
Kan je ff linkje posten dan kan ik ff kijken of ik error krijg m.b.t. rechten enzo
Woensdag 22-10 overstap react 1.8 -> 1.9
Verwijderd
verder goed werk hoor, upgraders
Overigens is de "Let op:" hierboven een goed idee
Hoezo? Nog steeds geen lijntjes te zien hier... de quotes zweven eenzaam rond...Pizzaman schreef op 22 October 2003 @ 14:16:
Ik vind die nieuwe quote manier een beetje vreemd eigenlijk.
Is opgelost.
--edit--
Ze zijn er weer, maar in het lichtgrijs. Waardoor ze bijna niet opvallen en we er dus nog niet veel aan hebben...
[ Voor 20% gewijzigd door Wildfire op 22-10-2003 14:23 ]
Nope... heb ik uitstaan, en toch kwam MED weer terug...Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 14:21:
als je MED wilt zien moet je volgens mij "toon tweakers.net headlines' in je prefs aanzetten..., ik zie dan wel MED, maar geen T.net headlines
Virussen? Scan ze hier!
Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.
- We Are Borg
Ik volg je ff niet, wat bedoel je preciesbazs2000 schreef op 22 October 2003 @ 14:20:
Cool, we kunnen nu door de topic-pagina's bladeren. Dat is één van de betere veranderingen voor het gebruik van het forum.
Die message boven het replyen met "let op" is erg handig en MED is weer terug
Wat foutjes? Ik krijg een javascript error en ik zie geen forum lijst...41.6C.6D.61.72 schreef op 22 oktober 2003 @ 14:21:
Krijg nog wel wat javascript foutjes op de index (forum lijst) en hier in dit reply scherm.
Overigens is de "Let op:" hierboven een goed idee.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
De islam kan uw vrijheid schaden
Een topic met meerdere pagina's heeft nu ook een knop je dat lijkt op > of <. Zo kun je bladeren.
Med is wel terug. Misschien moeten sommige gewoon even een harde "refresh" doen, of de cache leeg maken
hier ook traag
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
75.000 verslaafden zijn aan het inloggen en alles aan het bekijken. vind je het gek
Verwijderd
Ehm... dat kon altijd al, als je dat in je prefs aanzette... of bedoel je iets anders?bazs2000 schreef op 22 October 2003 @ 14:24:
[...]
Een topic met meerdere pagina's heeft nu ook een knop je dat lijkt op > of <. Zo kun je bladeren.Kijk maar eens naar dit topic, deze heeft het ook.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Hoe kom je daarbij? 10 seconde voordat ik deze quote voor mn neus krijg.
Total: 8.17 | Incl: 0.04, Init: 5.74, Action: 3.02 | DB: 4.77/24, Tpl: 0.01
En de MED is weg, en ik krijg een javascript error op regel 1 teken 1(mainpagina forum).
Verwijderd
Roelant in "Woensdag 22-10 overstap react 1.8 -> 1.9"
Verwijderd
Genoemde problemen omtrend de bookmarks en MED zijn ook bekend als ik het zo lees
- We Are Borg
Ah, dat knopjebazs2000 schreef op 22 oktober 2003 @ 14:24:
[...]
Een topic met meerdere pagina's heeft nu ook een knop je dat lijkt op > of <. Zo kun je bladeren.Kijk maar eens naar dit topic, deze heeft het ook.
Version van react staat niet meer onderaan de pagina. De parse devvers vonden het niet meer mooi om het versie nummer te vermelden?
GG85 in "nVidia Detonator 50.xx serie"
Leuk dat rode uitroepteken
[ Voor 11% gewijzigd door We Are Borg op 22-10-2003 14:32 ]
Virussen? Scan ze hier!
Goed werk
[ Voor 76% gewijzigd door Luke! op 22-10-2003 14:37 ]
Wat je niet hebt gedaan, is gelezen... dat is al lang in MED vermeld...Vincent Bovelander schreef op 22 October 2003 @ 14:34:
In MyReact zegt ie dat ik geen bookmarks heb. Maar die heb ik wel! Potjandosie...
Virussen? Scan ze hier!
Jeuj! Dat lostte ook bij mij de problemen op! (bij elke reply een javascript error: "messageid not defined")41.6C.6D.61.72 schreef op 22 October 2003 @ 14:25:
Javascript foutjes zijn nu weg![]()
Med is wel terug. Misschien moeten sommige gewoon even een harde "refresh" doen, of de cache leeg maken. Geen idee, maar lijkt me het proberen waard?
AE86 gevonden! | So what I thought I'd do was, I'd pretend to be one of those deaf-mutes.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
ik wil het waarschijnlijk niet weten
Verwijderd
MED is btw ook weer trug
Volgens mij kan react niet meer tellen
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Ja, jullie kunnen alle berichten uit topic verwijderen, berichten verplaatsen naar ander topic, topics mergen, enz..

[ Voor 19% gewijzigd door Roelant op 22-10-2003 14:42 ]
André schreef op 22 October 2003 @ 14:40:
[...]
Ja, jullie kunnen alle berichten uit topic verwijderen, berichten verplaatsen naar ander topic, topics mergen, enz..
Yups
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
[ Voor 10% gewijzigd door Glacier op 22-10-2003 14:44 ]
Verwijderd
Ff testenRoelant schreef op 22 October 2003 @ 14:42:
ToDo = een bookmark die je bookmarkt met doel erop te reageren, die als ToDo blijft staan totdat je erop gereageert hebt. Zodra je hebt gereageerd verdwijnt ie uit de bookmarks.
Ik let op en gedraag me altijd netjes. 't is irri dusbazs2000 schreef op 22 October 2003 @ 14:41:
Alleen maar mooi, misschien gaan mensen dan beter opletten.
'Upload naar fotoalbum' abo feature heb ik weer terug \o/ \o/
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
"DarkX schreef op 22 October 2003 @ 14:44:
let op regels?
Let op: Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
Lees je eigen bericht even door voor je het post.
"
Of staan die er speciaal voor mij?
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
OwjaWokschotel schreef op 22 October 2003 @ 14:45:
[...]
"
Let op: Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
Lees je eigen bericht even door voor je het post.
"
Of staan die er speciaal voor mij?![]()
hmm, handigRoelant schreef op 22 oktober 2003 @ 14:42:
ToDo = een bookmark die je bookmarkt met doel erop te reageren, die als ToDo blijft staan totdat je erop gereageert hebt. Zodra je hebt gereageerd verdwijnt ie uit de bookmarks.
zou nog handiger zijn als die niet onderaan de lijst met bookmarks wordt neergezet maar bovenaan
Hele mooie optie opzich, maar op het moment dat ik in een topic zit waar ik wil reageren doe ik dat ook direct.Roelant schreef op 22 October 2003 @ 14:42:
cache leeg en m'n CTRL-F5 is nu versleten. iemand meer dit probleem?
uitgelogd werkt het wel...
heb al geschiedenis, bestanden en cookies verwijderd, hielp niet...
Verwijderd
Dit ziet er verschrikkelijk uit
Erkens schreef op 22 oktober 2003 @ 14:46:
hmm, handig
zou nog handiger zijn als die niet onderaan de lijst met bookmarks wordt neergezet maar bovenaan
Volgens mij was dat oorspronkelijk ook de bedoeling, zou een template foutje kunnen zijn. Vraag het nog in BUG zou ik zeggen, als de eerste 1.9-upgrade-storm is gaan liggen
André schreef op 22 October 2003 @ 14:47:
Hele mooie optie opzich, maar op het moment dat ik in een topic zit waar ik wil reageren doe ik dat ook direct.
Dan is het ook niet interessant, maar soms moet je eerst iets uitzoeken of regelen voor je reactie (foto maken, iets navragen of opzoeken, plaatjes uploaden) wat je niet direct wil doen.
Het is voor een hobbieforum niet direct interessant misschien, meer voor zakelijk cq. professioneel gebruik van het forum.
Verder ga ik nu ff m'n prefs weer goed zetten, de index van GoT laad trouwens ook niet goed bij mij, maar zal deels wel door de grote load komen denk ik.
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Jullie kunnen nu dus ook topics mergen
En wordt het ook niet eens tijd voor een nieuwe "look" van GOT?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 15:26 . Reden: typo's ]
- We Are Borg
Pushmessages zijn nooit bedoelt geweest om te verwijderenVerwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 15:24:
Jullie kunnen nu dus ook topics mergenKunnen jullie dan ook die push messages eens verwijderen?
Cheatah is er mee bezig en ik weet ook wanneer het af is, namelijk "when it's done"En wordt het ook niet eens tijd voor een nieuwe "look" van GOT?