Mantus schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:56:
Het is echt de spaarpot en het verstand die mij tegenhouden.
Er zijn nog veel games die ik niet heb (donkey kong reeks nes en snes, hele berg dreamcastspellen en heb wel veel games voor de mega drive, maar die vallen bijna allemaal een beetje tegen)
Het leukste van het verzamelen op deze manier is dat er periodes zijn waar in je vaak op marktplaats rondneust en zoekt naar goeie dealtjes. Vervolgens heb je echt een hele berg om weer te spelen en zo kom je weer op andere spellen die je gaat zoeken.
Ik speel zeker elke week wel iets en er zijn genoeg avondjes met vrienden gamen, alles staat ook gewoon aangesloten. Enkel de tulpstekkertjes omgooien en het draait.
Ben nu bezig met:
N64 zelda ocarine of time
SNES mystic quest
GC SoulCalibur II weapon master
NES Metroid
Dreamcast Metropolis street racer
PSP GTA Chinatown Wars
En speel door elkaar heen, net waar ik zin in heb,
zoek zelf ook nog vele games. probeer het wel altijd cib te vinden als ik het wil houden en in nette staat.dit doe ik bewust omdat als je een losse game of console al hebt dan ga je automatisch haast niet meer naar compleet omdat je het toch al hebt. Zoek ook altijd de nodige deals.
ben zelf op het moment bezig met
castlevania dawn of sorrow ds
ps2
ico
shadow of the colossus
kof 2000-2001
ps1
suikoden 1
street fighter collection 2
ps2 speelt veel leuker met mijn officiele sony ps2 component kabel die gisteren is binnen gekomen veel beter beeld kwaliteit
sega
shinobi 1
truxton
ik moet bij sega zeggen dat je als je echt de goeie games erbij pakt dat het me zeker niet tegenvalt.
voor alle consoles verzamel ik enkel games die ik als goed beschouw de rest laat ik liever liggen. uiteraard kan ik me voorstellen dat heel veel sega megadrive spellen niet al te best zijn. overgrote deel is niet eens speelbaar geld voor alle consoles.
sega is vooral goed met shoot em ups, platformers en vechtgames. maar er zitten ook een paar ijzer sterke rpg games bij waaronder de phantasy star serie die erg leuk zijn om te spelen op de megadrive, heb daar zelf deel 2 en 3 van. zitten ook de nodige 2d vechtspellen bij en de megadrive heeft de beste muziek die het meest op de arcade lijkt van alle consoles.
zeer goede console tevens mijn goedkoopste investering. Van alle consoles die ik heb als ik relatief kijk naar hoeveelheid kwaliteit en wat ik er aan heb uitgegeven heb ik voor de sega relatief het minste uitgegeven.
voor snes heb ik echt het minste uitgegegven maarja daar heb ik enkel maar 4 cib games van. hebben me 5 euro gekost incl verz dankzij uitsteknde marktplaats deals. zijn tevens ook top games en uitstkende staat maar relatief gezien wint sega alsnog gezien de hoeveelheid en kwaliteit.