[Opscheptopic] Je legale gamecollectie (pics)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 63.302 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-08 14:40
dat is een mooie collective, zitten wel leuke games tussen die ik zelf nog moet hebben

ik moet je gelijk geven een collectie is nooit af.

hoewel als er uiteindelijk geen nieuwe game consoles meer komen denk ik dat je ooit wel klaar bent met verzamelen en echt alles wel hebt wat je wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
Het is echt de spaarpot en het verstand die mij tegenhouden.

Er zijn nog veel games die ik niet heb (donkey kong reeks nes en snes, hele berg dreamcastspellen en heb wel veel games voor de mega drive, maar die vallen bijna allemaal een beetje tegen)

Het leukste van het verzamelen op deze manier is dat er periodes zijn waar in je vaak op marktplaats rondneust en zoekt naar goeie dealtjes. Vervolgens heb je echt een hele berg om weer te spelen en zo kom je weer op andere spellen die je gaat zoeken.

Ik speel zeker elke week wel iets en er zijn genoeg avondjes met vrienden gamen, alles staat ook gewoon aangesloten. Enkel de tulpstekkertjes omgooien en het draait.

Ben nu bezig met:

N64 zelda ocarine of time
SNES mystic quest
GC SoulCalibur II weapon master
NES Metroid
Dreamcast Metropolis street racer
PSP GTA Chinatown Wars

En speel door elkaar heen, net waar ik zin in heb,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:27
http://www.retrocollect.c...y-Game-Collection-Photos/

Moet dringend nieuwe / betere foto's maken. GBA en N64 sectie zijn uitgebreid met wat leuke titels, en ik heb wat CiB consoles erbij. Oude Wii maar eens aangesloten, en oude pc op een los meubeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Mantus schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:56:
Het is echt de spaarpot en het verstand die mij tegenhouden.

Er zijn nog veel games die ik niet heb (donkey kong reeks nes en snes, hele berg dreamcastspellen en heb wel veel games voor de mega drive, maar die vallen bijna allemaal een beetje tegen)

Het leukste van het verzamelen op deze manier is dat er periodes zijn waar in je vaak op marktplaats rondneust en zoekt naar goeie dealtjes. Vervolgens heb je echt een hele berg om weer te spelen en zo kom je weer op andere spellen die je gaat zoeken.

Ik speel zeker elke week wel iets en er zijn genoeg avondjes met vrienden gamen, alles staat ook gewoon aangesloten. Enkel de tulpstekkertjes omgooien en het draait.

Ben nu bezig met:

N64 zelda ocarine of time
SNES mystic quest
GC SoulCalibur II weapon master
NES Metroid
Dreamcast Metropolis street racer
PSP GTA Chinatown Wars

En speel door elkaar heen, net waar ik zin in heb,
zoek zelf ook nog vele games. probeer het wel altijd cib te vinden als ik het wil houden en in nette staat.dit doe ik bewust omdat als je een losse game of console al hebt dan ga je automatisch haast niet meer naar compleet omdat je het toch al hebt. Zoek ook altijd de nodige deals.

ben zelf op het moment bezig met

castlevania dawn of sorrow ds

ps2

ico
shadow of the colossus
kof 2000-2001

ps1

suikoden 1
street fighter collection 2

ps2 speelt veel leuker met mijn officiele sony ps2 component kabel die gisteren is binnen gekomen veel beter beeld kwaliteit :)

sega

shinobi 1
truxton

ik moet bij sega zeggen dat je als je echt de goeie games erbij pakt dat het me zeker niet tegenvalt.

voor alle consoles verzamel ik enkel games die ik als goed beschouw de rest laat ik liever liggen. uiteraard kan ik me voorstellen dat heel veel sega megadrive spellen niet al te best zijn. overgrote deel is niet eens speelbaar geld voor alle consoles.

sega is vooral goed met shoot em ups, platformers en vechtgames. maar er zitten ook een paar ijzer sterke rpg games bij waaronder de phantasy star serie die erg leuk zijn om te spelen op de megadrive, heb daar zelf deel 2 en 3 van. zitten ook de nodige 2d vechtspellen bij en de megadrive heeft de beste muziek die het meest op de arcade lijkt van alle consoles.

zeer goede console tevens mijn goedkoopste investering. Van alle consoles die ik heb als ik relatief kijk naar hoeveelheid kwaliteit en wat ik er aan heb uitgegeven heb ik voor de sega relatief het minste uitgegeven.

voor snes heb ik echt het minste uitgegegven maarja daar heb ik enkel maar 4 cib games van. hebben me 5 euro gekost incl verz dankzij uitsteknde marktplaats deals. zijn tevens ook top games en uitstkende staat maar relatief gezien wint sega alsnog gezien de hoeveelheid en kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
Welke titels zou je nog meer aanraden voor de sega dan? Heb me in die eigenlijk nog niet verdiept.
Shinobi staat wel al op mn lijstje :).

De beste deal die ik ooit had was een dreamcast met drie controllers, trilpacks en drie VMU, met 9 spellen o.a. dead or alive 2, headhunter, chuchu, virtua tennis 2, tomb raider voor 45 euro.

Was van d'r ex-man geweest en lag al een half jaar in de kast :o
Kreeg dr zelfs nog wat meuk bij waarvan ze niet wist wat het was:

http://segaretro.org/Arca..._Special_Champion_Edition

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
Flozem schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:25:
http://www.retrocollect.c...y-Game-Collection-Photos/

Moet dringend nieuwe / betere foto's maken. GBA en N64 sectie zijn uitgebreid met wat leuke titels, en ik heb wat CiB consoles erbij. Oude Wii maar eens aangesloten, en oude pc op een los meubeltje.
Yo! Dat zijn een hoop games!

Heb je die stuk voor stuk bij elkaar gezocht? Lijkt me dat je dit soort aantallen meer op beurzen haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:27
Mantus schreef op woensdag 12 november 2014 @ 00:59:
[...]

Yo! Dat zijn een hoop games!

Heb je die stuk voor stuk bij elkaar gezocht? Lijkt me dat je dit soort aantallen meer op beurzen haalt?
Marktplaats deals, rommelmarkten, af en toe een kringloop, en soms via handelaren (al dan niet online). Dat laatste pas als ik een spel voor mijn verzameling lastig kan vinden en er toch een redelijke prijs uit kan slepen. Misschien ga ik volgend jaar eens in Deurne kijken, maar de reistijd, entreeprijs en de vraagprijzen op beurzen hebben me er tot nu toe van weerhouden.

Van de Gameboy classic (en hybride) cartridges wil ik alle US en EU releases bij elkaar krijgen. Wel alleen de cartridge in dustcover gezien het compact formaat en de bescheiden prijsjes. Doosjes en boekjes alleen als die er goedkoop bij zitten. Het is mijn "postzegelverzameling".

Voor de overige consoles koop ik alleen de spellen die ik wil spelen of extreem goedkoop kan kopen, waarbij ik N64 en GBA compleet in doos probeer te krijgen. NDS en alle discs moeten CiB zijn.

Dubbele spellen worden gewoon weer voor een redelijke prijs doorverkocht. Ik zet daarbij in op doorloopsnelheid en kostenneutraal ipv "winst" maken. Zo heb ik altijd geld vrij om op lokale deals mee te bieden. Een setje met twee nieuwe Gameboy spellen is voor mij al interressant. Zeker als er label upgrades of ontbrekende accessoires, doosjes of boekjes bij zitten.

[ Voor 9% gewijzigd door Flozem op 12-11-2014 06:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Mantus schreef op woensdag 12 november 2014 @ 00:57:
Welke titels zou je nog meer aanraden voor de sega dan? Heb me in die eigenlijk nog niet verdiept.
Shinobi staat wel al op mn lijstje :).

De beste deal die ik ooit had was een dreamcast met drie controllers, trilpacks en drie VMU, met 9 spellen o.a. dead or alive 2, headhunter, chuchu, virtua tennis 2, tomb raider voor 45 euro.

Was van d'r ex-man geweest en lag al een half jaar in de kast :o
Kreeg dr zelfs nog wat meuk bij waarvan ze niet wist wat het was:

http://segaretro.org/Arca..._Special_Champion_Edition

:)
heb met sega enkel goede deals weten te scoren overgrote deel dat ik nu in de collectie heb heeft me maar 5 a 6 euro als niet minder per spel cib incl verz gekost mede omdat het deals waren met grote hoeveelheden spellen in een lot. duurste game voor de megadrive voor mij is castlevania cib voor minder dan 12 euro incl verz

maar mijn beste deal voor nop met de megadrive was.

een complete megadrive 2 sonic 2 set met tails etc op de voorkant (niet de sticker versie) complete in doos in uitstkende staat alle papiertjes plastic als nieuw. met games als sonic & knucles cib street fighter 2 cib sonic immortal strider II etc ook allen in uitstkende staat wat me uiteindelijk door die ene deal maar 6,05 euro heeft gekost na de rest te verkopen. voor een console cib de mooie versie en wat top spellen die ook enige waarde hebben vond ik dat niet slecht

in elk geval

spellen die ik je kan aanraden voor de megadrive

castlevania new generation
sparkster
rocket knight adventures
phantasy star II, III & IV laatste is wat prijzig maar bij verre de beste grapics
strider 1 & 2
phelios
mystic defender
second samurai
street of rage 1 2 en 3
golden axe 1 en 2
shinobi 1 2 en 3 shadow dancer is volgens mij het tweede deel.
turrican en mega turrican
alien soldier
truxton
musha aka aleste
street fighter ce
gun star heroes
atomic runner
wonderboy
arrow flash
burning force
altered beast
zero wing
batman & robin adventures
sunset riders

zijn wel meer titels maar maar dit zijn wat voorbeelden van de betere titels als je geode spellen zoekt voor de megadrive

zitten ook wat titels bij die ik zelf ook nog moet hebben.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste