'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
heb ook veel dreamcast spellen (nadeel die doosjes gaan snel stuk)
heb nu een wii met 5 spellen.
en een halve boekenkast vol met pc spellen
zal straks ff paar foto's er op knallen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2007 15:10 ]
Best aardige verzamelingBoeboe schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 19:32:
Heb ook eindelijk eens de tijd genomen om foto's te nemen van mijn gehele collectie. Have fun
PS2
[afbeelding]
PSX
[afbeelding]
Gamecube
[afbeelding]
Wii
[afbeelding]
Xbox 360 + PSP
[afbeelding]
Gameboy Advance
[afbeelding]
Nintendo DS
[afbeelding]
PC games
[afbeelding]
Wat specialere controllers
[afbeelding]
Volgens mij een muziek-game liefhebber
nogal ja, ik rij regelmatig van Sint-Niklaas (België) naar Vlissingen, speciaal voor de muziekarcades die er staanUltraR-pc schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 15:23:
[...]
Best aardige verzameling![]()
Volgens mij een muziek-game liefhebber
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Cardbox games:

DVD-Box games:

CD-box games:

Als ik goed getelt heb kom ik tot 176 in totaal (2 staan er niet op, Neverwinter Nights uitbreidingen allebei). Ik heb ook nog wat games bij videokaarten etc gehad die in een kartonnetje zaten maar die nemen we niet mee in de telling
Picjes zijn allemaal klikbaar (mocht je om welke reden dan ook willen inzoomen
Zucht, Q3 key weggehaald
[ Voor 7% gewijzigd door IceStorm op 17-06-2007 21:15 . Reden: Mogelijke cdkey van Quake 3 even weggehaald :P ]
Totdat ik bij CD5 was en een crash had. Dát was balen!
Dat is idd super irritantExorcist schreef op zondag 17 juni 2007 @ 20:24:
Oef, Gabriël Knight : The Beast Within..die heb ik helemaal grijs gespeeld
Totdat ik bij CD5 was en een crash had. Dát was balen!
Btw, Q3 even weggehaald, helemaal niet gezien
Altijd fijn om mensen te zien die ooit Tiberiun Sun hebben gespeeld =PAuredium schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:33:
Belofte maakt schuld.
Mijn bescheiden gamescollectie voor de PC:
[afbeelding]
/edit; photobucket account vergeten en geen mail ontvangen ondanks juiste instellingen
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
C:\>_
Verwijderd
Tiberian Sun heb ik grijs gespeeld toen die tijd. Geweldig onlineXouxic schreef op zondag 17 juni 2007 @ 22:59:
[...]
Altijd fijn om mensen te zien die ooit Tiberiun Sun hebben gespeeld =P
Totaal niks mis mee met Tiberian Sun.
Zekers, meteen de eerste dag dat ie uit was in Nederland bij de winkel afgehaald.Xouxic schreef op zondag 17 juni 2007 @ 22:59:
[...]
Altijd fijn om mensen te zien die ooit Tiberiun Sun hebben gespeeld =P
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Hej, die Carmageddon van Replay heb ik ook nog eens gehad, gekocht voor 20 of 30 gulden, wat een tijdIceStorm schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:47:
Zo, het was weer eens tijd voor de jaarlijkse schoonmaakEn daar hoort ook bij dat ik mijn plank met games afstof. En aangezien er in de afgelopen tijd toch wel wat bijgekomen is ook maar weer eens wat foto's genomen.
Cardbox games:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
DVD-Box games:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
CD-box games:
[afbeelding]
Als ik goed getelt heb kom ik tot 176 in totaal (2 staan er niet op, Neverwinter Nights uitbreidingen allebei). Ik heb ook nog wat games bij videokaarten etc gehad die in een kartonnetje zaten maar die nemen we niet mee in de telling
Picjes zijn allemaal klikbaar (mocht je om welke reden dan ook willen inzoomen).
edit:
Zucht, Q3 key weggehaald
Hail to the king baby!
Deze was VEEL goedkoper, heb ik ook pas erg laat gekocht (ik had Carma III alurk_forever schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:05:
[...]
Hej, die Carmageddon van Replay heb ik ook nog eens gehad, gekocht voor 20 of 30 gulden, wat een tijd
Verwijderd
WTFBoeboe schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 19:32:
Heb ook eindelijk eens de tijd genomen om foto's te nemen van mijn gehele collectie. Have fun
PS2
[afbeelding]
PSX
[afbeelding]
Gamecube
[afbeelding]
Wii
[afbeelding]
Xbox 360 + PSP
[afbeelding]
Gameboy Advance
[afbeelding]
Nintendo DS
[afbeelding]
PC games
[afbeelding]
Wat specialere controllers
[afbeelding]

Kom ik aan met maar 4 titels

Dreamcast FTW. Nice oneAap schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 21:47:
Laatste aanschaf:
[afbeelding]
De games lijken geseald maar zijn ze niet hoor, alles 2e hansje.

Sorry voor de slechte kwaliteit
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ja, FRS wilt alle GC spellen uit hun assortiment halen. Bijna alle filialen verkopen alle GC spellen voor maar 10,-johnnyv.nl schreef op zondag 08 juli 2007 @ 15:16:
Zelda voor 10 euro?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
RPG

FPS

Mix

RTS/Building

Mix race/sport

Alles op stapeltjes

In totaal 139 spellen voor de PC. Waarvan ik sommige nog niet eens gespeeld heb en sommige 1 of 2 keer en daarna nooit meer aangeraakt. Veel speel ik ook nog wel trouwens, vooral de nieuwere spellen.
Ik zou me eigenlijk moeten schamen als ik dit zo zie

Maar sinds een paar jaar dat ik wel genoeg geld heb hiervoor heb ik wel het een en ander kunnen kopen.

Ik heb ook nog een stapel met Gameboy (advance) spellen (die zijn even op vakantie met mn broertje) en mn Wii spellen, die wilde niet op de foto
Mijn NES/SNES games, wat oudere PC games, en nog wat gamezooi liggen veilig in een berghok opgeborgen.
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 13-07-2007 02:26 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Mijn collectie:

Alles origineel en waar mogelijk eerste uitgaves.
Police Quest 3 (3,5") 1991
Police Quest 4 (3,5") 1993
California Games 1 (3,5") (sealed) 1988
California Games 2 (3,5") (sealed) 1990
World Games (3,5") 1986
Where in the world is carmen san diego (5,25") 1985
Chuck Yeager's Air Combat (5,25") 1991
2 x Streetrod 1 (3,5") 1989
2 x Streetrod 2 (3,5") 1991
The Cycles (3,5") 1989
Simcity (5,25" en 3,5") 1989
Testdrive 2 (5,25" en 3,5") 1989
Testdrive 3 (3,5") 1990
Operation Wolf (5,25" en 3,5") (sealed) 1989
Xenon 2 (5,25" en 3,5") 1990
Budokan (ik vermoed 3,5") (sealed) 1989
De verzameling begon met Streetrod waarvan ik ondertussen de trotse eigenaar van 4 exemplaren ben. (Ik had er 5, maar heb die cadeau gedaan aan een vriend waarmee ik destijds deze spellen speelde)
Ik speelde dit soort spelletjes altijd van gekopieerde versies. (Rond die tijd dat je met een priem van een DD diskette een HD diskette kon maken) Ik heb dus nooit originele dozen gehad. Nu achteraf wil ik de leuke herinneringen aan die spellen vast houden door nu de originele versies te kopen. De verzameling is nog lang niet compleet, maar deze hobby van oude spelletjes sparen gaat ook niet echt snel, je moet net geluk hebben dat je ze tegenkomt.
Euhm, nee
Het spel is niet mooi en het zit vol met bugs en dergelijke. Ook nog een hele grote memory leak waardoor je spel binnen 10 minuten loopt te hakkelen als een gek. Helaas, want het concept was leuk. Als je zoiets zoekt kan je beter Stronghold 2 gaan spelen.
Daar zitten er een paar bij (zoals Operation Wolf) die iedere die-hard gamer van het eerste uur helemaal grijs heeft gespeeld.LAN schreef op zondag 15 juli 2007 @ 15:10:
Leuk topic.
Mijn collectie:
[afbeelding]
World Games (3,5") 1986
The Cycles (3,5") 1989
Testdrive 3 (3,5") 1990
De verzameling begon met Streetrod waarvan ik ondertussen de trotse eigenaar van 4 exemplaren ben. (Ik had er 5, maar heb die cadeau gedaan aan een vriend waarmee ik destijds deze spellen speelde)
Ik speelde dit soort spelletjes altijd van gekopieerde versies. (Rond die tijd dat je met een priem van een DD diskette een HD diskette kon maken) Ik heb dus nooit originele dozen gehad. Nu achteraf wil ik de leuke herinneringen aan die spellen vast houden door nu de originele versies te kopen. De verzameling is nog lang niet compleet, maar deze hobby van oude spelletjes sparen gaat ook niet echt snel, je moet net geluk hebben dat je ze tegenkomt.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Nice,LAN schreef op zondag 15 juli 2007 @ 15:10:
Leuk topic.
Mijn collectie:
[afbeelding]
World Games (3,5") 1986
The Cycles (3,5") 1989
Testdrive 3 (3,5") 1990
ik heb nu ook alle space quests 1 - 3, kings quests 1-6, Hero's Quest en Larry 1 allemaal in de originele box. Ziet er toch leuker uit dan die standaard cd-rom versies. Die streetrods zijn die te ruil? Heb nog wel wat leuk retro spul liggen, AD&D collector series, Xwing, Tie fighter en een Wing Commader complete pack en nog wat oude sierra's.
Verwijderd
niet slecht opzich

Testdrive 1 (5,25" en 3,5") 1987 (Moeilijk te verkrijgen)
Streetrod 1 (3,5") (sealed) 1989 (Een bijzonder gaaf exemplaar)
Streetrod 2 (3,5") 1991 (De UK variant) (Die heb ik nog nooit in de verkoop gezien)
I am a happy camper.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
OMGLAN schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:49:
M'n nieuwste aanwinst:
[afbeelding]
Testdrive 1 (5,25" en 3,5") 1987 (Moeilijk te verkrijgen)
Streetrod 1 (3,5") (sealed) 1989 (Een bijzonder gaaf exemplaar)
Streetrod 2 (3,5") 1991 (De UK variant) (Die heb ik nog nooit in de verkoop gezien)
I am a happy camper.
Eigenlijk heb ik alles tot nu toe via Ebay en dat gaat goed. Er is één keer eentje in de post 'kwijt' geraakt, Xeno bots, ik ben hem nooit meer tegengekomen ):
Maar ik wil ook eens via Mobygames of Game Trading Zone kijken of dat wat is.
Voor deze laatste set van 3 spellen had ik direct contact met iemand uit Amerika. Na wat over en weer mailen moest ik dan maar een bod uitbrengen vond hij. Ik wilde $50 per spel geven maar hij vond $100 voor alledrie ook goed. Klasse deal.
Dat met die kleuren van car keys snap ik niet. Bij alle originele versies die ik hier heb, staan geen kleurtjes in de manuals of plaatjes van car keys (de manuals zijn zelfs zwart-wit).
Ik kan me indenken dat dat briefje gewild was. Ik speelde gelukkig toentertijd met een gekraakte versie waarbij iedere kleur goed was.
IceStorm schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:51:
[...]
OMGWaar komen die in hemelsnaam vandaan en vooral wat heb je er voor betaald als ik zo vrij mag zijn? Streetrod 1 heb ik zulke goede herinneringen aan
Een spel wat ik (uiteraard in die tijd) illegaal had en waar ik heel lang bezig ben geweest om de juiste kleurencodes te matchen. Had ik aan het einde alle mogelijkheden op een blaadje staan (en oei wat was daar veel belangstelling voor
).
Mee eens. Zeker zijn geld waard (en sealed versies raak je altijd nog kwijt als je in geldnood zitLAN schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:47:
Ik wilde $50 per spel geven maar hij vond $100 voor alledrie ook goed. Klasse deal.
Leuke verzameling iig!

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
U vraagt, wij antwoorden.

Het leven is te kort om geduld te hebben!
Hoewel, pas nog eens Dune 2 gespeeld en Streetrod wil ik ook nog eens een slinger geven.
Ze stonden een tijdje geleden in een vitrinekast uitgestald, maar ik heb 1:18 WRC modellen ook als hobby en die hebben de vitrinekast veroverd.
Heel heel vetLAN schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 18:39:
Drie-werf hoera, eindelijk gevonden:
[afbeelding]
Prince of Persia (5,25") 1989
Toen de CD-Rom kwam, heb ik heel veel diskette games weggegooit: Oude Troep
Toen de DVD kwam, dacht ik: Waarom heb ik al mijn oude spellen niet bewaard
Hey die heb ik ook nog boven op zolder in een doos liggenLAN schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 18:39:
Drie-werf hoera, eindelijk gevonden:
[afbeelding]
Prince of Persia (5,25") 1989
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik heb Alladin nog legaal liggen op floppyTweakJerommeke schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:26:
Vette shit, waar heb je die gevonden?Eerste keer dat ik het doosje zie, tja toen deed bijna vrijwel iedereen gewoon die floppy kopiëren ..
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
http://img68.imageshack.us/my.php?image=gamesvanmijci8.jpg
[ Voor 43% gewijzigd door H.Boss op 25-09-2007 21:43 ]
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Verwijderd
De winter 2006/2007 heb ik een Sega Megadrive gekocht, vooral NBA JAM en Mortal Kombat was geweldig om weer eens te spelen aangezien mijn oude Sega Megadrive verkocht heb ergens midden jaren 90. Domste beslissing ooit!
Ik zit er over te denken om nog even de PS2 prijsdaling af te wachten en dan die te halen voor deze winter, veel leuke spellen en vaak voor weinig. Dat moet wel goed komen.
Zoals je ziet zitten er ook de nodige dubbele exemplaren tussen. Dat zijn imports die gekocht heb, of omdat de PAL versie suckte (FFX International, Soul Reaver 2, Tekken Tag, en in zekere zin ook Twisted Metal Black), of omdat ik benieuwd was naar de Japanse stemmen en m'n katakana wat wilde oefenen (FFX again, MGS2).
Nu moet ik nog eens foto's maken van m'n PSX, PC, Dreamcast en Xbox 360 collecties

Streetrod 1 (3,5") 1989 (Ja sorry, ik kan er geen genoeg van krijgen)
Streetrod 2 (3,5") 1991 (Eén of andere editie waarbij de cover art anders is aangebracht)
Indiana Jones and The Last Crusade (5,25") 1989 Yay (:

Xeno Bots (3,5") 1993 (Eindelijk, deze keer niet 'zoek' geraakt in de post)

Xbox spellen

PSX spellen

PS2 spellen

GBA spellen

Wat ouder spul

Management spellen

Derdepersoons spellen

Snel van A naar B spellen

Alles moet dood spellen

Silent Hill verzameling

Guild Wars verzameling

Boxsets en CE's

Spel gerelateerd spul

Supreme Commander standout

Waar de magie gebeurt

Zicht vanaf de bank op de ouwe tv en de consoles
Bij nader inzien had Diablo 2 bij de 3rd person gemoeten. Nouja, jammer dan
Ik heb even op 'check images' gedrukt voor je. Zou je dat de volgende keer zelf willen doen? Dan verspringt het forum niet zo.
[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 12-05-2008 21:40 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Roland MT-32. Space Quest is niets zonder dat ding.
En zo een:

SC-155. Voor de General Midi en GS. Dit is voor de latere spellen zoals Day of the Tentacle enzo erg leuk. Ook voor Duke Nukem enz...
Met die 2 dingen kan ik alles spelen.
(Heb verder nog een DB50XG voor XG midi en een AWE64 Gold voor de soundblastereffecten en een Gravis Ultrasound voor epic pinball en andere trackermuziek.)
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Kun je mij vertellen hoe je Day of the tentacle kan spelen met die apparatenmace schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 00:17:
Me games collectie heb ik ff geen foto van bij de hand, maar ik heb er wel zo een:
[afbeelding]
En zo een:
[afbeelding]
SC-155. Voor de General Midi en GS. Dit is voor de latere spellen zoals Day of the Tentacle enzo erg leuk. Ook voor Duke Nukem enz...
Met die 2 dingen kan ik alles spelen.

Verder heb ik deze uitbreiding gedaan, verzamel pic van gemaakt:

Nog meer mensen grote of kleine updates? Alleen Pics mensen!!! geen lange games lijsten!
Je hebt een MIDI-interfacekaartje nodig in je PC. Je sluit de MT32 dan aan op je PC via een MIDI-kabel en het geluid van de MT32 beluister je over je versterker. Ik heb vroeger ook een MT32 gehad. Was leuk spul in die tijdJuliettPapa schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 14:15:
Topic kick
[...]
Kun je mij vertellen hoe je Day of the tentacle kan spelen met die apparatenik snap het echt niet
NES![]() | Megadrive![]() |
Gamegear![]() | Gameboy (Advance)![]() |
Gamecube![]() | Xbox![]() |
DS![]() | Xbox 360![]() |
Wii![]() | PC![]() |
PC![]() | PC![]() |
PC![]() |
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Playstation 2![]() | Playstation 2![]() |
Playstation 2![]() | Playstation 2![]() |
Playstation 2![]() | PSX![]() |
Gameboy Advance![]() | Gameboy Advance![]() |
Nintendo DS![]() | Nintendo DS![]() |
Nintendo DS![]() | PSP![]() |
Wii![]() | Gamecube![]() |
Xbox 360![]() |
[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 13-05-2008 00:00 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Jij hebt Silent Hill 1 voor de pc? Voor hoeveel verkoop je die?Vanitas schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:06:
Zo, dan post ik ook maar eens mn collectie. Over de jaren best veel verzameld, vooral als je het zo naast elkaar ziet liggen op de grondIk heb de consoles er niet bijgezet want die kennen we allemaal wel.
-knip-
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dat is de playstation versie die geport is naar de PC. Daar heb ik zelf gewoon een hoesje bij gemaaktTroonStaal schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 07:57:
[...]
Jij hebt Silent Hill 1 voor de pc? Voor hoeveel verkoop je die?
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ooh, dus ik mis niks extra's/verschillends met mijn PSX versie? Gelukkig maarVanitas schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 08:49:
[...]
Dat is de playstation versie die geport is naar de PC. Daar heb ik zelf gewoon een hoesje bij gemaakt
Verwijderd

Mmm, das kleiner dan ik dacht... Dat zwarte ding links is de CE-box van GTA IV en verder ben ik heel blij met mijn Limited Edition van The legend of Zelda: The Windwaker. Andere CE's en LE's zijn van Bioshock, Forza Motorsport 2, Gears of War, Halo 3, Mass Effect, God of War 2 en Tomb Raider: Anniversary.

Hier mist de Baldur's Gate I Collectie uit het rijtje, die ben ik namelijk weer aan het spelen
Bovenop links ligt deel één van Neverwinter Nights.

Een zootje boeken en de CE-box van The Witcher. Mijn PSP/DS collectie mag nog wel wat uitbreiding gebruiken...

En dan nog de steam games om het af te maken!
Verwijderd
- Diablo I en Diablo II + Lord of Destruction (expansion), 3 sets
- Medal of Hono(u)r, alle delen.
- Alle delen Ghost Recon
- 3 (of 4) opeenvolgende edities Rainbow Six
- Unreal
- Unreal II
- Unreal Tournament 1e versie
- Half-life game of the year-editie, + 2 of 3 add-ons (o.a. Gunman, Blueshift, )
Aanvulling:
- Battlefield 1942 + Vietnam
- Spec Ops
- Soldier of Fortune
- Mobile Forces
- Panzer General I, II, III
- Redneck Rampage
- Duke Nukem (alles)
- Carmageddon 1 en 2
- Prince of Persia
- Quake
- Call of Duty (Game of the Year)
[ Voor 34% gewijzigd door Ramzzz op 20-05-2008 18:43 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Oeh! Memories! Ik heb ook ooit een MT 32 gehad. De eerste keer dat ik Red Baron speelde. Dat heeft meer indruk gemaakt dan de huidige next-gen games.mace schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 00:17:
Me games collectie heb ik ff geen foto van bij de hand, maar ik heb er wel zo een:
[afbeelding]
Hier een luisterlinkje
mijn games (allemaal PS3):
• AC
• Call of Duty 3
• Call of Duty 4
• Formula 1
• Virtua Tennis 3
• GTA4
• GT5P (japanse versie)
• Stuntman Ignition
• Sega Rally
• DiRT
• Burnout Paradise
• Flow
• Pain
• Super Rub 'a' duck
• Pixeljunk Monsters
[ Voor 19% gewijzigd door sopsop op 20-05-2008 15:42 ]
Streetrod > All.LAN schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:14:
Weer wat nieuwe (oude) games gekocht.
[afbeelding]
Streetrod 1 (3,5") 1989 (Ja sorry, ik kan er geen genoeg van krijgen)
Streetrod 2 (3,5") 1991 (Eén of andere editie waarbij de cover art anders is aangebracht)
Indiana Jones and The Last Crusade (5,25") 1989 Yay (:
[afbeelding]
Xeno Bots (3,5") 1993 (Eindelijk, deze keer niet 'zoek' geraakt in de post)
Close but, no cigar punk!
Mvg, Rob.
Verwijderd
Mijn Legale colectie bestaat uit:
Age of the empires 1 gold collection
Age of the empires 2 collecters edition
Age of the empires 3
Empire Earth
Half-life
ET Quake wars
Crises
Mijn Mooiste tevens goedkoopste spel blijft tog Age of the empires 1 Gold Editon
Dit spel speel ik nog dagenlijks alleen is het jammer dat er bijna geen mensen zijn die dit spel nog online spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 16:20 ]
Verwijderd

Deel van de PC-games verzameling (adventures en RPG's). Console/handheld games staan in een andere kamer.
Verwijderd
Huil, huil, wat een gezeik, installeer een 64-bit OS en je kan je oude 16 bit PC games niet meer spelen. Je PS2 gaat over 15 jaar kapot, probeer dan nog een nieuwe te kopen. Wat een hoop bullshit is dit toch. Digitale distributie is de toekomst, helaas hebben we dan geen mooie wand met dozen meer om mee te showen, maar ja.Boeboe schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:37:
steam collectie telt niet mee, die ben je vroeg of laat toch kwijt terwijl zij nog altijd jouw geld hebben

Om maar even een extreme situatie erbij te halen: Er breekt plots een wereldoorlog uit, telecommunicatie voor de gewone gebruikers valt volledig weg. Wie heeft er zijn games nog en wie niet? Wie kan zijn games nog installeren en wie niet?
[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 21-05-2008 08:36 ]
Ik denk dat als er een wereldoorlog uitbreekt en jij maakt je zorgen over het (installatie) medium van je games, dat er dan sowieso al iets mis is...Boeboe schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:34:
Wil je nu echt beweren dat je nu geen 15 jaar oude consoles meer kan kopen ofzo. Om maar te zwijen over het feit dat die dingen vandaag de dag nog even goed werken als toen je hem gekocht hebt.
Om maar even een extreme situatie erbij te halen: Er breekt plots een wereldoorlog uit, telecommunicatie voor de gewone gebruikers valt volledig weg. Wie heeft er zijn games nog en wie niet? Wie kan zijn games nog installeren en wie niet?(hint: degenen die hun games BEZITTEN)
Iets met klok, klepel.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Je bent een verzamelaar of je bent het nietUTwizard schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:37:
[...]
Ik denk dat als er een wereldoorlog uitbreekt en jij maakt je zorgen over het (installatie) medium van je games, dat er dan sowieso al iets mis is...
Verwijderd
om toch even dit topic zuiver te houden, kun je je mening over digitale verzamelingen in een nieuw topic posten?
Bvb dank
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2008 13:27 ]
Mijn hele collectie kan een update gebruiken eigenlijk, maar aangezien ik recent een nieuw deel van een van men favo gameseries in huis gehaald heb besloot ik dat het tijd was om eens op te scheppen met een nieuwe fotoserie van mijn disgaea collectie
Een overzicht van alle disgaea games die in Europa uitgebracht zijn, samen met enkele Japanse versies, audio cd's, artbook en strategy guide. Ook een stapeltje andere games die zich ook in het disgaea universum afspelen. Binnenkort moet hier ook nog de DS versie bij.

Poppetjes

De andere poppetjes. Van links naar rechts: een succubus, Jennifer en een acolyte.

Wie heeft er inmiddels weer een lading fotos van zn collectie om mee op te scheppen??
Ik zal gelijk maar aftrappen met een megalading van de laatste tijd
http://i50.tinypic.com/2d1k3ef.jpg
http://i49.tinypic.com/t8p946.jpg
http://i48.tinypic.com/2v2d3yd.jpg
http://i46.tinypic.com/24dltlv.jpg
http://i49.tinypic.com/mt7a6w.jpg
http://i46.tinypic.com/5tyrzl.jpg
http://i48.tinypic.com/2ef0sr6.jpg
http://i48.tinypic.com/k99w5s.jpg
http://i50.tinypic.com/2em3hbo.jpg
http://i46.tinypic.com/33z9o51.jpg
http://i45.tinypic.com/ev1h1d.jpg
http://i46.tinypic.com/2u5cj1x.jpg
http://i48.tinypic.com/wuhr7q.jpg
http://i46.tinypic.com/jb1tn9.jpg
http://i47.tinypic.com/2i7agj7.jpg
http://i46.tinypic.com/5nj141.jpg
http://i47.tinypic.com/dw9u9f.jpg
http://i47.tinypic.com/1phuux.jpg
http://i48.tinypic.com/2a7a0kw.jpg
http://i46.tinypic.com/e04tft.jpg
http://i46.tinypic.com/s33s5z.jpg
http://i49.tinypic.com/2u5rlhs.jpg
http://i50.tinypic.com/25zm4vs.jpg
http://i45.tinypic.com/2lik35z.jpg
http://i48.tinypic.com/20p7lp1.jpg
http://i45.tinypic.com/15g8gea.jpg
http://i50.tinypic.com/2v8oazd.jpg
http://i40.tinypic.com/sz7dr9.jpg
http://i39.tinypic.com/5lnxnd.jpg
http://i39.tinypic.com/14xmdz6.jpg
http://i42.tinypic.com/2lbkktx.jpg
http://i43.tinypic.com/ifz78w.jpg
http://i44.tinypic.com/4qonmc.jpg
http://i44.tinypic.com/2j50znk.jpg
http://i42.tinypic.com/19uxb4.jpg
http://i41.tinypic.com/15chxzn.jpg
http://i39.tinypic.com/y0a4g.jpg
http://i41.tinypic.com/2rogxef.jpg
http://i39.tinypic.com/dwt2r9.jpg
http://i39.tinypic.com/2m2asl1.jpg
http://i42.tinypic.com/sqjzn6.jpg
http://i40.tinypic.com/2wrf2p0.jpg
http://i40.tinypic.com/2417788.jpg
http://i43.tinypic.com/1zq564j.jpg
http://i39.tinypic.com/121ddv6.jpg
http://i43.tinypic.com/wu0877.jpg
http://i39.tinypic.com/4hefqv.jpg
http://i43.tinypic.com/icqubo.jpg
http://i41.tinypic.com/j6j5gw.jpg
http://i42.tinypic.com/au6txx.jpg
http://i47.tinypic.com/bdpcfo.jpg
http://i47.tinypic.com/332zfgl.jpg
http://i47.tinypic.com/vnfedv.jpg
http://i50.tinypic.com/2say0zo.jpg
http://i49.tinypic.com/1zznd7b.jpg

Hier is het grootste deel van mijn gamesverzameling (tot 23 feb 2010 toen ik de foto maakte). Niet compleet, want ik heb nog wat meer oude PS2- en 360-games en er zijn de afgelopen twee maanden ook nog games bijgekomen (FFXII, Nier, Mass Effect 2, Super Street Fighter, Resonance of Fate, God of War, Another Code R...) De PSP-verzameling met zo'n 25 games staat er ook niet op net als een flink deel van mijn oude PC-games, Alle downloadgames ontbreken natuurlijk ook.
(Kortom, ik kan beter een nieuwe foto maken met echt alles erop...
[ Voor 25% gewijzigd door ymmv op 25-05-2010 15:44 ]
Pffff... ben blij dat je het als links hebt gepost ipv plaatjes. Elke foto is 1MB grootLampuhkap schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:05:
Nou, Lampuhkap doet een kick van het topic!
Wie heeft er inmiddels weer een lading fotos van zn collectie om mee op te scheppen??
Ik zal gelijk maar aftrappen met een megalading van de laatste tijd
http://i50.tinypic.com/2d1k3ef.jpg
http://i49.tinypic.com/t8p946.jpg
http://i48.tinypic.com/2v2d3yd.jpg
[..]

tip: je kan ook die hele serie met Google Picasa in een klap exporteren naar 640 of 1024 formaat en dan is het maar 50~100kb groot
Hoeveel tijd gaat daar niet inzitten om alles te spelen, of is het meer verzamelen van goede titels ipv daadwerkelijk elke titel uitspelen?ymmv schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:39:
[afbeelding]
Hier is het grootste deel van mijn gamesverzameling (tot 23 feb 2010 toen ik de foto maakte). Niet compleet, want ik heb nog wat meer oude PS2- en 360-games en er zijn de afgelopen twee maanden ook nog games bijgekomen (FFXII, Nier, Mass Effect 2, Super Street Fighter, Resonance of Fate, God of War, Another Code R...) De PSP-verzameling met zo'n 25 games staat er ook niet op net als een flink deel van mijn oude PC-games, Alle downloadgames ontbreken natuurlijk ook.
(Kortom, ik kan beter een nieuwe foto maken met echt alles erop...)
Het idee is om alles te spelen, het komt er alleen niet van. Een deel ervan heb ik uitgespeeld, andere titels deels gespeeld, nog andere titels een stukje gespeeld en sommige titels nog helemaal niet opgestart.DCFreak schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:53:
[...]
Hoeveel tijd gaat daar niet inzitten om alles te spelen, of is het meer verzamelen van goede titels ipv daadwerkelijk elke titel uitspelen?
Er zijn ook games die ik koop voor de heb, zoals een aantal PS2-RPGs, mijn selectie Gamecube-games, de Metal Gear Solid, Final Fantasy en Resident Evil-games waarvan ik alle delen uit de hoofdserie wil hebben.
Hier zijn trouwens de ontbrekende games:

Ik denk dat ik zo'n 350+ games heb als ik ook de DLC meereken. Het is toch een aardige verzameling geworden...

[ Voor 5% gewijzigd door ymmv op 25-05-2010 21:42 ]
Heb ik. Kijk maar op de grote foto die ik op 15:39 plaatste.Boeboe schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 23:18:
De beste rpg's ontbreken nog in je ps2 collectie! Puur persoonlijke mening natuurlijk, maar Dragon Quest 8 is ZO ongelofelijk goed, die mag echt niet ontbreken
http://b.zdclan.nl/games/meelobee.html (Red Dead Redemption en Wet ontbreken nog)
Ik zal vanavond wel een foto maken
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Hier rustig mee bezig. Elke keer een beetje sprokkelen en wat tegenkomen. Zitten geen enorme collectors items bij, gewoon wat ik zelf leuk vind, wat ik tegen kom en welke ik nog graag hebben.
1 ding is zeker, je verzameling is nooit af!