Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM/WC] Liquid-Li by Anus Cocainus

Pagina: 1
Acties:
  • 1.441 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Anus Cocainus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Topicstarter
Omdat ik mijn Chieftec kast na 6 maanden alweer saai vond, vond ik het tijd voor een nieuwe kast.
Na wat GoT'en en Google was mijn keus gevallen op de Lian-li PC70. Gekozen voor zijn ruimte, stijlvol uiterlijk
en geringe gewicht.

De volgende hardware heb ik gekocht:
- Abit NF7-s
- Athlon XP2500
- Twinmos PC3700 256MB
Ik had nog een 40 gig hd en een Geforce 4 TI4200

Van te voren even een lijstje gemaakt met wat ik met de kast wilde gaan doen:

- Waterkoeling inbouwen
- extern reservoir aan de voorkant!
- Weinig toeters en bellen
- overclock mogelijkheden
- Een raampje met UV licht
- text 'liquid-li' in het zij-paneel

Het zijpaneel

1. Het raampje word gezaagd met een decoupeerzaag
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~f.deryder/tweakers/zagen.jpg
2. De letters worden afgetekend
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~f.deryder/tweakers/letters.jpg
3. Het resultaat
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~f.deryder/tweakers/resultaat.jpg

De Waterkoeling

Dit is mijn eerste ervaring met watercooling, dus vantevoren eerst veel opgezocht hier op GoT enzo,
en vervolgens de volgende producten besteld:

- DangerDen Maze4
- DangerDen Chipset
- DangerDen GF4
- LiquidIcer radiator
- Hydor L20 pomp
- plexi reservoir

Ik wou het reservoir graag aan de voorkant hebben omdat ik dat eigenlijk nog nergens had gezien,
en ik vind het strak uitzien, en daar gaat het natuurlijk om =)

1. M'n onderdelen even testen op lekken, niet alle blokjes getest...
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~f.deryder/tweakers/test.jpg
2. De radiator in de bovenkant van de kast
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~f.deryder/tweakers/rad.jpg
3. Het reservoir aan de voorkant, later heb ik hem 180 graden gedraaid, zodat je de aansluitingen niet ziet
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~f.deryder/tweakers/resbegin.jpg

Ik wou hem alvast inbouwen, dus zo gezegd zo gedaan, en na een tijdje had ik een mooi plasje op de bodem staan!
Eerst maar even een foto gemaakt van 'het plasje' en de druppel op mijn audigy2:
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~f.deryder/tweakers/drup.jpg

Het bleek de tygon-slang te zijn, die zo stug was dat er een opening onstond bij het aansluitpunt met je blokje (wanneer je hem te ver boog)
Dus die slangen maar even vervangen :D

Mn voeding even gemeshed:
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~f.deryder/tweakers/voeding_mesh1.jpg

Vervolgens alles netjes ingebouwd en wat uv ccfl's en een blauwe ccfl geplaatst.
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~f.deryder/tweakers/reslicht.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~f.deryder/tweakers/sidelicht.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~f.deryder/tweakers/darkside.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~f.deryder/tweakers/darktotal.jpg

Dit zijn de prestaties:
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~f.deryder/barton.JPG

Dit alles met een Barton2500 (AQXEA TPMW week 31)

Temps @ 2475 Mhz
Idle: 37
stressed: 42

• Compusmurf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-08-2024
het ziet er allemaal goed uit en die letters zijn strak gedaan, alleen vind ik het reservoir aan de voorkant niet echt mooi ma dat is mijn mening.

http://Compusmurf.xs4all.nl

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 14:24

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Wat? Dat reservoir ruled juist! Dat vond ik het mooiste aan deze mod!

• Compusmurf
  • Laatst online: 16-08-2024
Er zijn dus ook mensen die het wel mooi vinden, Maar ik vind de mod verder ook super Rulen.....

Gelukkig vind niet iedereen hetzelfde mooi anders zou het leven ook zo saai zijn.

http://Compusmurf.xs4all.nl

Verwijderd

is wel leuk die reservoir aan de voorkant maar dan verlies je wel wat bay's om andere hardware in te zetten. Misschien heb je het nu niet nodig maar later misschien wel en dan moet je weer gaan modden denk ik dat daar geen zin in hebt toch?. Ik heb er geen problemen mee ;) maar ik vind je mod wel goed gelukt

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 21:17 ]

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-11 22:24

JWR

Ik vind het reservoir aan de voorkant te druk. Als je hem toch in het zicht had willen plaatsen had ik hem aan de zijkant gemaakt. Dat leek me mooier.

Voor de rest mooi gedaan :)

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
Je zou een lichtje in het reservoir moeten modden ofzo dat dat ook oplicht in het donker, verder wel een mooie mod :)

Gaat dat wel makkelijk zo zagen met een decoupeerzaag in aluminium?

• Anus Cocainus

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Topicstarter
dev icey schreef op 21 October 2003 @ 21:27:
Je zou een lichtje in het reservoir moeten modden ofzo dat dat ook oplicht in het donker, verder wel een mooie mod :)

Gaat dat wel makkelijk zo zagen met een decoupeerzaag in aluminium?
Jah dat gaat echt heerlijk, als een mes door boter :D
De letters zijn gedremeld, dat kan gewoon niet anders.
Ik moet idd een uv-ledje of iets dergelijks plaatsen, maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik dat een beetje netjes kan oplossen...

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-11 18:43

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

hij ziet er strak uit!! alleen ben ik ook niet zon fan van dat reservoir aan de voorkant, soz. Het is en blijft wel een van de vetste standaard reservoirs die er te koop zijn!! nice work!!

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 14:18
Erg leuk gedaan, ik vind alleen dat reservoir aan de voorkant lelijk, had je beter achterop of binnenin kunnen doen.

Verwijderd

Een mooi staaltje zaag en dremelwerk... :9

• geforce666
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 12:19

geforce666

a.k.a Jan (nl)

ziet er mooi uit, maar durf zoiets met mijn kast nog niet te doen :)
maar heb even een vraagje: waar heb je jou UV reagerende spul gehaald
want ik heb het bij freezinghardware gekocht maar die reageert niet echt goed met UV (heb 2x30 CM UV CCFL)

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-11 07:19

t!mP

is inflatie gevoelig

wrom vul je dat reservoir niet tot de nok ?, of hoor je het niet borrelen ?;p

[ Voor 29% gewijzigd door t!mP op 21-10-2003 23:03 ]

• Anus Cocainus

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Topicstarter
geforce666 schreef op 21 oktober 2003 @ 23:01:
ziet er mooi uit, maar durf zoiets met mijn kast nog niet te doen :)
maar heb even een vraagje: waar heb je jou UV reagerende spul gehaald
want ik heb het bij freezinghardware gekocht maar die reageert niet echt goed met UV (heb 2x30 CM UV CCFL)
Klax CorrosieProtect + UV Dye Lite

• Anus Cocainus

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Topicstarter
t!mP schreef op 21 oktober 2003 @ 23:02:
wrom vul je dat reservoir niet tot de nok ?, of hoor je het niet borrelen ?;p
>:) Nog niet, maar dat zal snel komen want er is al best aardig wat verdampt.
Wel veel turbulentie bovenin nu 8)

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
Erg nice, en erg netjes
Alleen had ik dat reservoir wat minder opvallen aan de binnenkant gemonteerd en baybussen houd ik ook niet zo van eigelijk
Maar des al wel te plus erg kewl :)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik vind hem erg strak gedaan hoor! Da reservoir ruled zeker aan de voorkant!
Maar idd wel wat UV leds regelen bij dat reservoir, misschien kun je die van binnenuit plaatsen in de houdertjes van het reservoir? dat je daar een klein gaatje inmaakt en een ledje in schuift? kunnen 2 of 4 stuks toch mooi weer genoeg zijn...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Seesar
  • Laatst online: 28-11 20:07

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ziet er goed uit, die Lian-Li's zijn mooie kasten, alles netjes weggewerkt, maar ik vind zoals, aantal anderen, de reservoir niet zo mooi daar, maar wel heel netjes afgewerkt, ook de toevoer/afvoer gaten, daar heb ik niets op af te dingen, en indd niet teveel toeters en bellen.
nog niet maar dat zal snel komen want er is al best aardig wat verdamt.....
kan niet, als het goed is is het een gesloten circuit, of je hebt al weer wat gedrupt ergens.......;)

T60P Widescreen

Verwijderd

Het reservoir ziet er imo, heel onnatuurlijk uit, alsof het er gewoon opgeplakt is en niet bij de case hoort. Ik houd toch echt meer van een strakke voorkant. Je had ook nog meer dan genoeg ruimte in die pc70 om dat reservoir voor het raampje te krijgen als je dat zo nodig wilde zien. Ik vind dit gewoon jammer van die lian-li.

• droeftoeter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 00:34
1 ding is zeker, verdeelde meningen over het reservoir :) Ik vind koel, origineel, prima afwerking. Zo ook het raampje die niet een standaard vierkant of L-vorm heeft. Liquid-Li, wederom een staaltje modding skillz.

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-11 11:38

Eijkb

Zo.

Dat reservoir is wel een twistpunt. Ben nog aan het bedenken wat ik er van vind. Een ding kan ik al wel opmerken en dat is idd de plaatsing ivm de bays. Maar als de TS die bays niet nodig heeft (en gaat hebben) is er natuurlijk niks aan de hand. Vind een zichtbare (in- of extern) reservoir wel tof en dit is daar een oplossing voor natuurlijk. Relaxed hoor. Eindconclusie: positief!

.

• Twhomp
  • Laatst online: 28-11 00:03

Twhomp

Stayin' Alive

Ik vind dat reservoir wel cool: juist nu gebruik je eens een keer wel die extra bays. Ik bedoel: die kleinere midi-kastjes zijn niet voor niks zo populair: wat moet je mer een big-tower?
En nu heb je tenminste een nut ervoor.

Wat ik gedaan zou hebben daarentegen, is al die frontjes vervangen voor één groot front. En daar dan ook je naam uitgesneden met blauw/uv/whatever erachter.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Verwijderd

Erg strak gemaakt, dat reservoir aan de voorkant had ik achter het window gezet of achter een apart klein window. Verder super!

Mare, zitten er geen cdrom/dvdrom/cdrw/dvdrw ofzo in? Of ze zijn gestealth, maar dan nog zie ik ze niet bij je specs staan.. ;)

• McRam
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

McRam

Tja...

Ziet er goed uit!!! :P En ben je zelf tevreden met het reservoir? De plaats lijkt i.m.h.o. niet helemaal ideaal. Maar goed je kunt hem altijd later nog verplaatsen als dat nodig is.

Mooie OC ook _/-\o_ . Ik moet nog steeds beginnen met de mijne.

Pain don't hurt. Babes love scars. Broken bones heal.

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-11 19:47

Garrett

Watercooler

Mooie mod hoor... maar ja die kast is gewoon geil ;)

Maar zie ik dat nou goed, de lucht uit de radiator blaas je naar beneden de kast in?
PS @ hoeveel volt loopt de Barton?

[ Voor 12% gewijzigd door Garrett op 22-10-2003 09:19 ]

I love watercooling

Verwijderd

reservoir aan de voorkant is nais naar mijn mening. Voor de rest vind ik het gewoon een standaard mod:

- koop dure alu kast
- raampje dr in
- cffls
- waterkoeling.

behalve dat reservoir niet erg origineel.

• Anus Cocainus

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Topicstarter
Seesar schreef op 22 October 2003 @ 00:40:
Ziet er goed uit, die Lian-Li's zijn mooie kasten, alles netjes weggewerkt, maar ik vind zoals, aantal anderen, de reservoir niet zo mooi daar, maar wel heel netjes afgewerkt, ook de toevoer/afvoer gaten, daar heb ik niets op af te dingen, en indd niet teveel toeters en bellen.

[...]

kan niet, als het goed is is het een gesloten circuit, of je hebt al weer wat gedrupt ergens.......;)
Tja zoals ik al zei ben ik nieuw met waterkoeling :*) Maar dan zal het wel aan mij liggen maar het ziet er gewoon naar uit dat er in de afgelopen weken wat is 'verdwenen'. En er zitten geen lekken meer in...

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-11 23:19
hele mooie mod, reservoir aan de voorkant ziet er stoer uit, letters mooi gedaan en afgewerkt. heel mooi!

wel raar dat er water verdwijnt :?

• Anus Cocainus

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 02:23:
Het reservoir ziet er imo, heel onnatuurlijk uit, alsof het er gewoon opgeplakt is en niet bij de case hoort. Ik houd toch echt meer van een strakke voorkant. Je had ook nog meer dan genoeg ruimte in die pc70 om dat reservoir voor het raampje te krijgen als je dat zo nodig wilde zien. Ik vind dit gewoon jammer van die lian-li.
Zoals in mijn to-do list stond, moest hij van mij aan de voorkant.
Hij had idd erg makkelijk in de kast gepast, er is zat ruimte dat is het probleem ook niet. En tja ik vind het erg tof zo'n borrelende water-tube voorop mijn kast, maar ik respecteer natuurlijk ieders mening.

• Anus Cocainus

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Topicstarter
T7D_Sneezy schreef op 22 October 2003 @ 11:12:
hele mooie mod, reservoir aan de voorkant ziet er stoer uit, letters mooi gedaan en afgewerkt. heel mooi!

wel raar dat er water verdwijnt :?
8)7 Tja, ben een blowtje aan het roken en net wakker, maar gister zag ik het ook... Is het echt onmogelijk?

• Anus Cocainus

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 08:23:
Erg strak gemaakt, dat reservoir aan de voorkant had ik achter het window gezet of achter een apart klein window. Verder super!

Mare, zitten er geen cdrom/dvdrom/cdrw/dvdrw ofzo in? Of ze zijn gestealth, maar dan nog zie ik ze niet bij je specs staan.. ;)
Jawel zit een 52x brander in de onderste bay, maar had ik niet in mijn topic vemeld omdat ik dat vanzelf sprekend vond.
De bay daarboven is ook nog vrij, dus er is ook nog plaats voor een dvd brandertje.
Maar ik snap de ophef over die slots niet, ik gebruik dat ding niet als cd-copy fabriek ofzo, dus er komen echt niet meer als 2 bays in gebruik. Als ik veel bays gebruikte dan had ik mijn ontwerp natuurlijk drastisch aangepast, want anders had dit topic nu bij 'De Mislukkingen' gestaan
:*)

• Anus Cocainus

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Topicstarter
Garrett schreef op 22 oktober 2003 @ 09:18:
Mooie mod hoor... maar ja die kast is gewoon geil ;)

Maar zie ik dat nou goed, de lucht uit de radiator blaas je naar beneden de kast in?
PS @ hoeveel volt loopt de Barton?
De lucht word word idd, van bovenaf in de kast gezogen, en vervolgens met 3 fans (2x case , 1x voeding) meteen weer afgevoerd.
Mn case temp is op dit moment 23 graden, maar het is ook niet bijzonder warm hier op de zolder.
Mn Barton loopt op 1,75V

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Die lekkage bij je koelblok had je heel makkelijk kunnen voorkomen door er slangklemmen op te zetten.. (8>

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Anus Cocainus: Als je meerdere berichten wilt quoten, kun je dat dat a.u.b. in 1 post doen? 5 berichten binnen een paar minuten is niet de bedoeling.

Verwijderd

Anus Cocainus schreef op 22 October 2003 @ 11:23:
[...]

De lucht word word idd, van bovenaf in de kast gezogen, en vervolgens met 3 fans (2x case , 1x voeding) meteen weer afgevoerd.
Mn case temp is op dit moment 23 graden, maar het is ook niet bijzonder warm hier op de zolder.
Mn Barton loopt op 1,75V
Koude lucht van boven aanzuigen? Warme lucht stijgt op dus je kunt beter van onderaf koude lucht aanzuigen, daar zit altijd de meest koude lucht.

Acouse 1x posten is genoeg hoor :+ ;) O-)
<font color=blue>Dat weet ik ook wel, maar ik heb deze post even in het [BUG]-forum gemeld</font>
;)

;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 19:06 . Reden: Slowchat ]

• MaNDaRK
  • Laatst online: 09:54
Standard modje :)

Alleen dat reservoir aan de voorkant is wel erg orgineel opdeze manier :D
Niet mijn smaak, maar toch leuk!

• McRam
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

McRam

Tja...

Je gebruikt geloof ik siliconen slangen en deze "zweten". Vandaar dat je vloeistofniveau afneemt. Ik heb o.a. daarom voor plastic slangen gekozen.

Pain don't hurt. Babes love scars. Broken bones heal.

• Anus Cocainus

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Topicstarter
Demoniac schreef op 22 October 2003 @ 11:36:
Die lekkage bij je koelblok had je heel makkelijk kunnen voorkomen door er slangklemmen op te zetten.. (8>
Ja achteraf gezien wel ja, maarja dat is lekker makkelijk praten achteraf, gewoon mijn eigen stomme schuld. Achja weer wat geleerd :*)
MarcM schreef op 22 oktober 2003 @ 14:46:
Je gebruikt geloof ik siliconen slangen en deze "zweten". Vandaar dat je vloeistofniveau afneemt. Ik heb o.a. daarom voor plastic slangen gekozen.
Aha dus lag het toch niet aan mijn ogen :P

[ Voor 31% gewijzigd door Anus Cocainus op 22-10-2003 14:48 ]

• PilatuS
  • Niet online
heel erg mooie mod, alles netjes afgewerkt zo zie ik het graag, ik vind alleen dat reservoir aan de voorkant wat minder

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:51

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Mooie mod
Ook je reservoir, alleen had ik de uitvoering iets anders gedaan, namelijk het reservoir in een soort van bay plaatsen, waardoor het in een ruimte in de voorkant van de kast komt te zitten. Zoals het nu zit, lijkt het me erg kwetsbaar... Verder wel bijzonder netjes.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

ziet er zeer mooi uit...

tis wel wat anders dat reservoir voor maar is wel mooi :), ik heb die ook en hij bevalt me heel erg goed...

je kan voor dat water ook gewoon blauw ledje nemen hoor :) heb ik ook ligt heel erg op... (zal zo ff pic maken) ik heb 3ledjes op een rij die ik zo gekocht had... naja ik heb hem ertegenaan geplakt :)

beetje vage foto, maar digicam vind donkere ruimtes nie echt leuk :X
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/IM000312_1.JPG

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 16:02 ]

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
Zoals ik al zei erg mooie mod, ook dat reservoir voorop is erg leuk.

Maar misschien is het toch mooier dat reservoir half in de bays te verwerken, dus dat de helft eruit steekt :P (copyright dev icey)

• Math2k
  • Laatst online: 31-01-2021
Vind het alleen een beetje raar dat ik geen cdrom speler ed zie 8)

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11 12:25
Cd-rom is nergens voor nodig, gewoon extra HD's halen en iso's op de schijf zetten. En daarbij hebben sommige mensen een externe cd rom

Digital Media Junkie

• Anus Cocainus

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Topicstarter
Math2k schreef op 22 oktober 2003 @ 17:40:
Vind het alleen een beetje raar dat ik geen cdrom speler ed zie 8)
De cdrom speler is verstopt achter de onderste bay, en ik heb een externe floppdrive...

[ Voor 8% gewijzigd door Anus Cocainus op 22-10-2003 18:13 ]

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Gaer schreef op 22 October 2003 @ 17:50:
Cd-rom is nergens voor nodig, gewoon extra HD's halen en iso's op de schijf zetten. En daarbij hebben sommige mensen een externe cd rom
Jammer genoeg werkt dat met de beveiligingen van tegenwoordig niet meer bij de meeste games :/ Ik maak ook graag images van games (en om dat te doen heb je sowieso nog een CD-ROM-speler nodig :)) omdat het makkelijker werkt en bovendien een stuk sneller laadt, maar bij de meeste games werkt dat tegenwoordig niet meer zonder cracks :(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Hmmm Hmmm.. leuke mod, Anus Cocainus (ik wil niet weten wat je in je vrije tijd doet, kijkende naar je nick :+ )! Wat ik ff wou vragen is met welk letter type die 'Liquid-Li' daar staat? Alvast Thnx!

[ Voor 4% gewijzigd door X-G op 22-10-2003 18:38 ]

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Verwijderd

mooie mod, dat reservoir is vett :) resultaten zijn ook netjes _/-\o_

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
zeer netjes gedaan ! Alle onderdelen lijken voor elkaar gemaakt. Persoonlijk zou ik het reservoir aan de zijkant plaatsen , wat niet wegneemt dat ik het erg strak gedaan vind. Ook over je naam cut-out ben ik zeer te spreken

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-11 15:53

mace

Sapere Aude

Demoniac schreef op 22 October 2003 @ 18:22:
[...]
Jammer genoeg werkt dat met de beveiligingen van tegenwoordig niet meer bij de meeste games :/ Ik maak ook graag images van games (en om dat te doen heb je sowieso nog een CD-ROM-speler nodig :)) omdat het makkelijker werkt en bovendien een stuk sneller laadt, maar bij de meeste games werkt dat tegenwoordig niet meer zonder cracks :(
Met alcohol 120% (of 52%) of daemon tools, en emulatie aan wel hoor! probeer maar eens met alcohol 120% een iso te maken met RPMS aan en al die zooi, en om hem dan te mounten lukt je echt wel!

ontopic:
Ik vind dit een hele mooie mod, ik had alleen dat resevoir aan de voorkant wel al eerder gezien: http://www.blingmethod.com/ version7 plaatje 17 (is flash dus plaatjes niet te rippen) :(. Maar goed, ik ga zelf ook zo iets dergelijks doen, als ik de dinero er voor heb :Y)

edit: typo's

[ Voor 3% gewijzigd door mace op 23-10-2003 22:43 ]

• Anus Cocainus

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Topicstarter
X-G schreef op 22 October 2003 @ 18:37:
Hmmm Hmmm.. leuke mod, Anus Cocainus (ik wil niet weten wat je in je vrije tijd doet, kijkende naar je nick :+ )! Wat ik ff wou vragen is met welk letter type die 'Liquid-Li' daar staat? Alvast Thnx!
Ik heb gezocht maar kan het niet meer vinden, was geen standard font volgens mij...

Verwijderd

Bekend font is dat, kijk eens op van die grote (gratis) font-sites, daar staat ie vast wel ergens op. Dit lettertype kom ik wel vaker tegen.. of iets wat er heel sterk op lijkt.. :)

• zebra
  • Laatst online: 20-06 10:27
Heel erg mooie mod! Vooral de letters zijn erg goed gelukt, mijn complimenten.

Het reservoir is in ieder geval anders dan normaal, niet mijn smaak maar zoals ook al door anderen aangegeven is is dat gelukkig voor iedereen anders.

in ieder geval origineel en goed afgewerkt!

//Z

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:32
Bestaat er geen reservoir dat precies in een 5,25" bay past?
Met een doorzichtige voorkant zodat je het water er toch in ziet staan dan zou je het mooi kunnen wegwerken en het water toch zien.

[ Voor 3% gewijzigd door rvrbtcpt op 24-10-2003 16:31 ]

• CopperCAT
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-11 08:13

CopperCAT

Cu --> Cu(2+) + 2e-

Frijns.Net schreef op 24 October 2003 @ 16:31:
Met een doorzichtige voorkant zodat je het water er toch in ziet staan dan zou je het mooi kunnen wegwerken en het water toch zien.
Je zou het zo kunnen doen dat je slechts een halve cilinder meer aan de voorkant ziet. Ik bedoel dat je het reservoir gewoon integreert in de bays :)

Core2D E6600 :: Scythe Ninja 1000+ :: G-Skill DDR2 PC6400 4-4-4-12 HZ 2048Mb :: Asus P5W DH :: 2* Barracuda 7200.10 320Gb S2

Verwijderd

Frijns.Net schreef op 24 oktober 2003 @ 16:31:
Ja, zie de Twin Lian-Li :)

Edit: Dit topic dus, zie net trouwens dat het twee 5,25" bays ruimt inneemt.. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2003 17:58 ]

• Anus Cocainus

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 oktober 2003 @ 17:55:
[...]

Ja, zie de Twin Lian-Li :)

Edit: Dit topic dus, zie net trouwens dat het twee 5,25" bays ruimt inneemt.. ;)
Idd ziet er ook wel leuk uit, maar is volgens mij gewoon kant en klaar te koop, en als ik hem zou willen wegwerken, dan zou ik een manier zoeken om hetzelf erin weg te werken.
Maar ik wil hem niet wegwerken, anders is het helemaal zo'n standard kast :9

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Verwijderd schreef op 24 oktober 2003 @ 16:18:
Bekend font is dat, kijk eens op van die grote (gratis) font-sites, daar staat ie vast wel ergens op. Dit lettertype kom ik wel vaker tegen.. of iets wat er heel sterk op lijkt.. :)
Ja, ik vind het erug mooi, lekker strak :)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Verwijderd

Twhomp schreef op 22 October 2003 @ 07:31:
Ik vind dat reservoir wel cool: juist nu gebruik je eens een keer wel die extra bays. Ik bedoel: die kleinere midi-kastjes zijn niet voor niks zo populair: wat moet je mer een big-tower?
En nu heb je tenminste een nut ervoor.
ik heb maar 5 5.25" bays, en ik had er eigenlijk ook zes nodig gehad hoor... een big tower zit sneller vol dan je denkt

• Anus Cocainus

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 13:38:
[...]

ik heb maar 5 5.25" bays, en ik had er eigenlijk ook zes nodig gehad hoor... een big tower zit sneller vol dan je denkt
Wat heb jij dan in godsnaam in al die bays gepropt?

Verwijderd

Anus Cocainus schreef op 24 October 2003 @ 18:27:
[...]

Idd ziet er ook wel leuk uit, maar is volgens mij gewoon kant en klaar te koop, en als ik hem zou willen wegwerken, dan zou ik een manier zoeken om hetzelf erin weg te werken.
Maar ik wil hem niet wegwerken, anders is het helemaal zo'n standard kast :9
Ja, maar het was maar een voorbeeld voor Frijns.Net... ;)

Verwijderd

Anus Cocainus schreef op 25 October 2003 @ 14:11:
[...]

Ik heb 3 HD's bovenin zitten, voor de ene een baybus die nog in de maak is. Voor die andere 2 zit een 80mm fan. Daaronder zit een cdbrander en daaronder een dvdbrander. Op het moment helemaal onderin zit een floppydrive, maar die gaat naar boven toe. In mn 3,5" dingen komt een lcdscherm dat ik nog steeds op moet gaan halen bij oxigun.

Verwijderd

vraagje... heb je die watercooling spullen soms bij xxlcases.nl besteld???
want ik zag daar namelijk ook een setje, met een maze 4 etc. ...
maar heb jij er dan ook zo'n adapter ding bij gekregen dat ervoor zorgt dat je watercooling start wanneer je pas je pc aan doet???

• De_Bastaard
  • Laatst online: 07:40
Mooi gedaan dude :)

Ik moet ook maar eens zo'n Reservoir halen :9~

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Anus Cocainus schreef op 25 October 2003 @ 14:11:
[...]

je hebt het tegen iemand anders, maar:

ik heb nu een standaard miditwoer en de 4 5,25" bays zitten al vol met:

- harddisk
- audigy platinum bay
- CDRW drive
- DVDRW drive

geen ruimte meer voor baybus, LCD scherm, 5,25"reservoir en andere overbodige leuke dingetjes...!

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Verwijderd

Die harddisk kun je altijd nog in een 3,25" bay proppen.. :)
(behalve als die al volzitten of je 5,25" koeling voor je hd gebuikt.. ;))

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 16:13 ]

Verwijderd

misschien een n00bvraagje maaruh hoe doe je dat nou zo dat je pomp aangaat wanneer je pc aangaat?:s , want dat hydor pompje werkt toch op 220V , en moet dus gewoon in 't stopcontact worden gedaan? of kreeg je daar soms zo'n adapter ding bij die ook is aangesloten op je pc waardoor je pomp pas gaat werken wanneer je pc aangaat?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 16:55:
misschien een n00bvraagje maaruh hoe doe je dat nou zo dat je pomp aangaat wanneer je pc aangaat?:s , want dat hydor pompje werkt toch op 220V , en moet dus gewoon in 't stopcontact worden gedaan? of kreeg je daar soms zo'n adapter ding bij die ook is aangesloten op je pc waardoor je pomp pas gaat werken wanneer je pc aangaat?
Kan op verschillende manieren. Je kunt hem aansluiten op de voeding vóórdat de spanning omlaag gehaald wordt, of je kunt een relais gebruiken. Dit zijn de enigste manieren die me nu te binnen schieten, er zullen er nog wel wat zijn schat ik zo.. :) Ask exter ;)

edit: of het schuingedrukte wil twijfel ik eigenlijk aan, ik heb er geen ervaring mee, want ik weet niet waar de voeding aan/uit geschakeld wordt, op het moment dat de spanning nog 220V is, of pas nadat de spanning 12V, 5V enz gemaakt is.. Die relais werkt in ieder geval wel.. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 17:50 ]

• Anus Cocainus

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 16:55:
rofl, ik plug gewoon telkens die stekker erin, moet ik nog ff aan mn voeding maken

Verwijderd

Anus Cocainus schreef op 27 October 2003 @ 19:22:
[...]

rofl, ik plug gewoon telkens die stekker erin, moet ik nog ff aan mn voeding maken
Xie ut al voor me... komt er een vriend je mod bekijken.. aha leuke computer, ik zet hem wel vast aan... kom je trug, is je pc b'tje zwartgeblakerd.. :+

• Anus Cocainus

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 17:35:
[...]

Xie ut al voor me... komt er een vriend je mod bekijken.. aha leuke computer, ik zet hem wel vast aan... kom je trug, is je pc b'tje zwartgeblakerd.. :+
Is al een keer gebeurd 8)7 Gelukkig zit er tegenwoordig beveiliging op, en sprong de pc uit bij 70 Graden _/-\o_
Pagina: 1