Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
360Degreez schreef op 22 december 2003 @ 22:25:
AARGH!! SPV E200 Infrarood problemen

ik heb op dit moment even geen tijd... euh.. zin om meer dan 700 berichtjes "even" door te nemen..maar heb er ook op internet niets over teruggevonden

Mijn laptopje (WinXP SP1) vraagt na het herkennen van de telefoon via IR om drivers voor een SmartPhone23452 ..

Nu heb ik internet al :
-5 dagen doorzocht naar IR drivers voor de telefoon,
-Hard Resets uitgevoerd,
-verschillende versies van ActiveSync geprobeerd
-software meerdere malen geprobeerd
-Windows opnieuw geinstalleerd en ge-update

maar aleen via de USB cradle werkt de boel, maar is niet erg mobiel!

iemand een idee waar ik die drivers vandaan moet halen? Orange geeft geen gehoor!!!
Vraagje.. hoe laat je jou LP je SPV herkenen? toch niet via `modemkoppeling´ ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteravond ben ik ook de trotse bezitter van een SPV :)

Maar na zo'n beetje alle delen van dit topic door te hebben gespit heb ik nog 1 vraagje..

Is er een offline-browser voor de SPV beschikbaar?

In mijn 'palm-tijd' had je avantgo!, een perfect programmatje waarmee je leuke
site's in je pda kon downloaden, om ze dan later lekker rusten door te lezen..
Helaas werkt avantgo! niet met de spv :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360Degreez
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-09 18:14

360Degreez

Typisch weer dit...

BadBoy18 schreef op 23 december 2003 @ 00:02:
[...]

Vraagje.. hoe laat je jou LP je SPV herkenen? toch niet via `modemkoppeling´ ?
Nope, ik leg hem gewoon naast de Infrarood poort, *bzzzzzzt* en hij herkent een SmartPhone23452 en dan krijg je een scherm waarin hij vraagt om stuurprogramma's. en komt hij in apparaatbeheer met een geel uitroepteken,

Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 19:03:
Als Orange zo veel fouten blijft maken met mms en met de smartphones, die maar half werken en te veel rare bugs hebbe, slaat het natuurlijk nooit aan. Waarom moet alles zo ingewikkeld, moet je de klantenservice bellen om mms te kunnen versturen en ontvangen, dat is toch niet gebruiksvriendelijk? Als ik mijn SPV aan iemand laat zien en ze willen m ff proberen, hebben ze altijd vragen hoe die werkt e.d, dat zegt ook wat.

Als ik bijvoorbeeld mediaplayer wil starten duurt t ongeveer 7 sec voordat er iets gebeurt(heb 2 nummers in me medialijst en veel geheugen vrij, ook zijn alle 8rgrond programma's uit.) Als ik bel naar Orange krijg je vast te horen dat je m moet resetten waardoor er dataverlies optreed. Ik vind dit echt geen degelijk product ofzo, ook doet mms het niet altijd en dan reboot je ff en dan doet ie het weer. Hoe verklaar je dat t de ene keer wel doet en de andere keer niet? lekker slordig allemaal hoor.
Vind t toch wel interessant, dat ik nog geen enkel probleem heb gehad met MMS :)
1 telefoontje, 10 minuten wachten en t werkt perfect!

Het valt mij wel op dat mensen lopen te :r op deze telefoon, maar dat dit voornamelijk komt omdat ze eens een keer meer dan 3 seconden na moeten denken in tegenstelling tot de nokia 3310 van de buurjongen.

Deze telefoon kan zo veel meer dan de gemiddelde andere telefoon, mag dat ding dan ook wat langzamer zijn af en toe en ook nog eens wat moeilijker te bedienen?

en trouwens, mijn neefje heeft mijn SPV 5 minuten in zijn hand gehad en had voor het gros van de dingen toch wel door hoe het werkt (MSN starten, spelletje starten etc, zonder dat ik ook maar iets had uitgelegd).

Denk gewoon dat een SPV of een andere Smartphone niet geschikt is voor mensen die niet echt de tijd kunnen nemen om een boekje te lezen of verder te kijken dan hun neus lang is.

Ik wil nu toch wel eens de 1.60 hoor :)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He Mensen,

Ik heb nu een probleempje en volgens mij best ernstig....

Ik wilde mijn SPV updaten en dat ging allemaal goed, totdat er ineens een foutmelding kwam..

Ik heb toen (zoals er stond) mijn spv ff uitgezet (batterij eraf) en vervolgens weer proberen up te daten, maar da ging nie meer.

Had besloten een hard reset uit te voeren, maar die werkt niet...

Wat moet ik doen???

Als ik nu mijn SPV aanzet krijg ik de melding: "Press any key to boatloader"
Vervolgens dat 3-deling scherm met linksonder "Serial"

Wie kan mij helpen!!!

Thanx

Mattee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:56
360Degreez schreef op 23 december 2003 @ 07:39:
[...]

Nope, ik leg hem gewoon naast de Infrarood poort, *bzzzzzzt* en hij herkent een SmartPhone23452 en dan krijg je een scherm waarin hij vraagt om stuurprogramma's. en komt hij in apparaatbeheer met een geel uitroepteken,
Orange SPV2 Smartphone daar is je vraag meer op zijn plaats..
edit:
Je moet bij die krengen eerst de software installeren voordat je hem laat detecteren. Anders installeert windows zijn "eigen software" en dat werkt niet.
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 13:08:
Wie kan mij helpen!!!

Thanx

Mattee
Eerst de FAQ door lezen. Daarna de verschillende SPV topic (nouja ik weet in ieder geval dat het aan het einde van deel 3 of begin deel 4 is voor gekomen).
En gebruik de search maar ja ik weet zelf ook dat de search de wensen overlaat mbt tot de juiste pagina ;)

[ Voor 45% gewijzigd door The-Source op 23-12-2003 13:12 ]

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent3k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 21:32
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 13:08:
He Mensen,

Ik heb nu een probleempje en volgens mij best ernstig....

Ik wilde mijn SPV updaten en dat ging allemaal goed, totdat er ineens een foutmelding kwam..

Ik heb toen (zoals er stond) mijn spv ff uitgezet (batterij eraf) en vervolgens weer proberen up te daten, maar da ging nie meer.

Had besloten een hard reset uit te voeren, maar die werkt niet...

Wat moet ik doen???

Als ik nu mijn SPV aanzet krijg ik de melding: "Press any key to boatloader"
Vervolgens dat 3-deling scherm met linksonder "Serial"

Wie kan mij helpen!!!

Thanx

Mattee
Check even dit topic:

http://smartphone.modaco.com/viewtopic.php?p=97945#97945

greetz
Silent

Silent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
SPee schreef op 22 december 2003 @ 11:55:
Die applicatie heet WebWap select. Daarmee kun je kiezen hoe je foontje zich identificeert. (SPV, WEB, WAP, IMODE)
Heeft iemand al een link naar deze app???

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He silent, het werkt niet...

Ik heb nog vanalles geprobeerd maar hij is nog steeds dood...

Mijn Computer kan op dit moment ook geen contact maken met mijn SPV... Terwijl hij toch verbonden is.... Heb tevens active-sync opnieuw geinstalleerd, maar werken ho maar!!

Weet iemand nog iets anders???

Als ik mijn SPV aanzet krijg ik het volgende:
"press any key to enter bootloader"

Als ik nix doe dan verschijnt er de bootloader.

Rechtsonder verschijnt dan : Serial (of USB als hij verbonden is met de pc)

Meer kan ik niet doen, enne ik kan er vanaf mijn pc niet meer bij en een hard reset heeft geen effect....

HELP ME!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 17:02:
He silent, het werkt niet...

Ik heb nog vanalles geprobeerd maar hij is nog steeds dood...

Mijn Computer kan op dit moment ook geen contact maken met mijn SPV... Terwijl hij toch verbonden is.... Heb tevens active-sync opnieuw geinstalleerd, maar werken ho maar!!

Weet iemand nog iets anders???

Als ik mijn SPV aanzet krijg ik het volgende:
"press any key to enter bootloader"

Als ik nix doe dan verschijnt er de bootloader.

Rechtsonder verschijnt dan : Serial (of USB als hij verbonden is met de pc)

Meer kan ik niet doen, enne ik kan er vanaf mijn pc niet meer bij en een hard reset heeft geen effect....

HELP ME!!!
Je drukt op een toets, en komt in de bootloader. Zet de telefoon in de cradle. Start de update van de 1.5 software zoals hier voorin de topic vermeld. Pak een flinke kop koffie, en dan doet ie het daarna als het goed is weer.

Waarmee dacht je 'm ff te gaan patchen dan, soepele henkie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
360Degreez schreef op 23 december 2003 @ 07:39:
[...]

Dat is apart :?

Voor zover ik het weet is de IR ontvangst van je SPV uit, tenzij je hem op dat moment activeert, anders loopt je accu nog sneller leeg 8)7

Je kunt IR op 4 verschillende manieren actieveren:

1. Via een Explorer tool (send/recive) (iets ontvangen)
2. Via Bureauaccessoires -->Infraroodontvangst (iets ontvangen)
3. Via Bureauaccessoires --> Modemkoppeling (IR modem of gewone GPRS modem)
4. Via ActieveSync --> Verbinden via IR... (hier moet je een paar instellingen aanpassen) (hetzelfde als je Cradle kabel, maar dan langzamer)

De drivers heb je alleen nodig als je" SPV als IRDA Modem" wilt gebruiken

[ Voor 2% gewijzigd door BadBoy18 op 23-12-2003 17:49 . Reden: Spatie vergeten ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poepel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

Poepel

MindBlower ®

kan ik mijn E200 al unlocken???

If there's Oldskool i'm there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Poepel schreef op 23 december 2003 @ 18:33:
kan ik mijn E200 al unlocken???
nope; de 1.6 software is ook nog niet unlockbaar. Orange is working on it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 17:44
(jarig!)
Ik heb anders mijn 1.6 UK versie zonder problemen kunnen app-unlocken? of heb je het over een simlock? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360Degreez

360Degreez

Typisch weer dit...

BadBoy18 schreef op 23 december 2003 @ 17:49:
[...]

Dat is apart :?

Voor zover ik het weet is de IR ontvangst van je SPV uit, tenzij je hem op dat moment activeert, anders loopt je accu nog sneller leeg 8)7

Je kunt IR op 4 verschillende manieren actieveren:

1. Via een Explorer tool (send/recive) (iets ontvangen)
2. Via Bureauaccessoires -->Infraroodontvangst (iets ontvangen)
3. Via Bureauaccessoires --> Modemkoppeling (IR modem of gewone GPRS modem)
4. Via ActieveSync --> Verbinden via IR... (hier moet je een paar instellingen aanpassen) (hetzelfde als je Cradle kabel, maar dan langzamer)

De drivers heb je alleen nodig als je" SPV als IRDA Modem" wilt gebruiken
Infra-rood heb ik in de telefoon ingeschakeld "Inkomende stralen ontvangen" enne.. in de laptop heb ik in principe niets ingesteld met active sync, ik laat activesync gewoon zoeken naar apparatuur op USB,COM en IR... toch blijft dit gekke ding vragen om drivers,

Zou het aan de laptop (Dell Precision M50) liggen? op de Dell van mijn vriendin doet hij hetzelfde...

Drivers, Drivers, Drivers..... grmbl.......

Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
LosserNL schreef op 23 december 2003 @ 18:44:
Ik heb anders mijn 1.6 UK versie zonder problemen kunnen app-unlocken? of heb je het over een simlock? :)
app-unlock op de NL 1.6 beta (feitelijk 1.5.6.5 dus nog) werkt nog niet goed. Geheel niet mag ik eigenlijk wel zeggen.

[ Voor 7% gewijzigd door HunterPro op 23-12-2003 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poepel

Poepel

MindBlower ®

LosserNL schreef op 23 december 2003 @ 18:44:
hoe heb je dat gedaan :D???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poepel

Poepel

MindBlower ®

hoe kan ik btw dat scherm licht continue aan laten staan, bv als ik een filmpie kijk>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

HunterPro schreef op 23 december 2003 @ 19:41:
[...]

app-unlock op de NL 1.6 beta (feitelijk 1.5.6.5 dus nog) werkt nog niet goed. Geheel niet mag ik eigenlijk wel zeggen.
da's wel een minpunt dus, ach ja, hopelijk met echte release verholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:39
http://smartphone.modaco.com/viewtopic.php?t=98422

Meer info over het unlocken van de applications.
Proberen op eigen risico uiteraard.

De beta-versies zijn dus wel te unlocken. :z

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Smarron schreef op 23 december 2003 @ 23:02:
http://smartphone.modaco.com/viewtopic.php?t=98422

Meer info over het unlocken van de applications.
Proberen op eigen risico uiteraard.

De beta-versies zijn dus wel te unlocken. :z
mja, maar dat appje blijft continu gewoon de lock er afrossen. Niet echt de netste manier :)

-edit-

hmm now this is interesting; dacht dat he dat appje van coolsmartphone was wat je bedoelde :)

[ Voor 13% gewijzigd door HunterPro op 23-12-2003 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HunterPro schreef op 23 december 2003 @ 17:16:
[...]

Je drukt op een toets, en komt in de bootloader. Zet de telefoon in de cradle. Start de update van de 1.5 software zoals hier voorin de topic vermeld. Pak een flinke kop koffie, en dan doet ie het daarna als het goed is weer.

Waarmee dacht je 'm ff te gaan patchen dan, soepele henkie?
Tja, echt stom ben ik nie... Dus vandaar dat ik een keer een vraag op het forum stel

Ik heb naar orange gebeld en 't schijnt dat ie software dood is! De complete software zal er daar weer voor me opgezet worden, hopelijk is ie dan weer helemaal 100%

grtz. Soepele henkie :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
360Degreez schreef op 23 december 2003 @ 19:26:
[...]

Infra-rood heb ik in de telefoon ingeschakeld "Inkomende stralen ontvangen" enne.. in de laptop heb ik in principe niets ingesteld met active sync, ik laat activesync gewoon zoeken naar apparatuur op USB,COM en IR... toch blijft dit gekke ding vragen om drivers,

Zou het aan de laptop (Dell Precision M50) liggen? op de Dell van mijn vriendin doet hij hetzelfde...

Drivers, Drivers, Drivers..... grmbl.......
hmm nee dat is hem niet..
je moet bij activeSync instellen dat je via IR verbinding moet maken.
Eerst op je pc op dat (grijze/groene/gele) balletje (van activesync) met je rechtermuis knoop drukken en naar "Connection Settings" gaan, en kies "allow serial cable or infrared connection to this COM port". dan zie je com(x) en IR. Andere drivers weet ik echt niet. want het hoeft niet.. activeSync is je driver als je via IR verbindt om gegevens heen en weer te sturen..

en als je nu op je mobiel activesync opent en kiest "verbind via ir.. moet het doen ;) als het nog niet lukt voeg me ff op je msn haydar17@hotmail.com
HunterPro schreef op 23 december 2003 @ 19:41:
[...]

Tuurlijk wel.. hebben we het over die uitgelekte 1.6?? ik heb hem geunlockt nu op mijn spv.. met msn })

voer die setup bestand, tot die moment dan versie nummers verschijnen en klaar is om te updaten/upgraden. Nu ga je met die "smartphone rom pach" tool ff je NK.nbf bestand pachen.. daarna ga je verder met update.. 8) >:)

en jahoor msn is terug en app lock is weg..

:Y)

[ Voor 12% gewijzigd door BadBoy18 op 24-12-2003 02:22 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
(jarig!)
Poepel schreef op 23 december 2003 @ 19:48:
[...]

hoe heb je dat gedaan :D???
gewoon via de orange developer site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met die versie kun je nog steeds niet mms'en en ook msn werkt niet 100% (vele gevallen is de dienst onbereikbaar!!)

Stuur de mijne ff naar orange, zetten ze compleet nieuwe software erop, incl. de nieuwe rom-versie (hopelijk :> )

Gr. Mattee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360Degreez

360Degreez

Typisch weer dit...

Afbeeldingslocatie: http://www.volvo300club.nl/discus/messages/37/2406.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.volvo300club.nl/discus/messages/37/2407.jpg

Ik kan activesync nieteens opstarten, hij blijft continu "Device Not Found" zeggen, en kan dus ook de opties van activesync niet aanpassen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
360Degreez schreef op 24 december 2003 @ 18:18:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik kan activesync nieteens opstarten, hij blijft continu "Device Not Found" zeggen, en kan dus ook de opties van activesync niet aanpassen,
Nou op het moment dat deze scherm verschijnt "Get connected" moet je met je activesync op je spv via ir laten verbinden. dan doet je het wel..

anders kom ff op msn ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360Degreez

360Degreez

Typisch weer dit...

Woohoo!!!

inderaad, het werkt!!!

vanaf USB gaat hij automatisch synchroniseren,

Via USB moet je het vanuit de telefoon doen,

Toppertje,

Heren, bedankt voor de tips!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
360Degreez schreef op 24 december 2003 @ 20:34:
Woohoo!!!

inderaad, het werkt!!!

vanaf USB gaat hij automatisch synchroniseren,

Via USB moet je het vanuit de telefoon doen,

Toppertje,

Heren, bedankt voor de tips!!!!!!
Waren dat mijn tips? of iets/iemand anders.. graag gedaan ;)

Specs

Verwijderd

Even snel vraagje tussendoor... Heb net 256Mb van Dane-Elec besteld voor mijn SPV,
nu hoor ik van een e200 bezitter op irc dat Dane-Elec niet werkt met een e200...

Weet iemand of het wel werkt met een SPV?

• BadBoy18
Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 01:01:
Even snel vraagje tussendoor... Heb net 256Mb van Dane-Elec besteld voor mijn SPV,
nu hoor ik van een e200 bezitter op irc dat Dane-Elec niet werkt met een e200...

Weet iemand of het wel werkt met een SPV?
Merk heeft niets mee te maken hoor. als het niet mee werkt dan ligt het aan zijn/haar spv.. ik heb zelf ook van DANE-ELEC 128 MB, en het werkt prima.

Specs

• LosserNL
(jarig!)
met een E200 schijnt het zo te zijn dat als je de SD kaart eruit laat de batterijduur gewoon 3 dagen is?! Wie kan dit even testen (nou ja even, 3 dagen)

Verwijderd

LosserNL schreef op 25 december 2003 @ 12:51:
met een E200 schijnt het zo te zijn dat als je de SD kaart eruit laat de batterijduur gewoon 3 dagen is?! Wie kan dit even testen (nou ja even, 3 dagen)
Als ik die van mij weer heb zal ik het zeker proberen! Misschien handig om in het topic Orange SPV2 Smartphone verder te praten over de SPV E-200 :)

• The-Source
Bij mij doet met 256MB sanDisk kaartje het perfecto in me spv e-100 ;)
Stroom verbruik zou eigenlijk alleen beter horen te worden wanneer je de SD kaart minder gebruikt. En ik gebruik hem eigenlijk al nooit en nog doet die er 1 dag over.
PS ik denk ook dat je dan van die stof gevallen krijgt :/

Verwijderd

Misschien een id om een oud kaartje open te maken en leeg te slopen,
om hem zo dienst te laten doen als 'anti-stof-achter-het-scherm-dummy'?

Neem wel een klein kaartje, en niet je 1Gb sd :P

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 14:56
Euh, er zat standaard toch een dummy in?
Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 19:05:
Misschien een id om een oud kaartje open te maken en leeg te slopen,
om hem zo dienst te laten doen als 'anti-stof-achter-het-scherm-dummy'?

Neem wel een klein kaartje, en niet je 1Gb sd :P

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
DustMan4u schreef op 25 december 2003 @ 21:15:

[...]
Alleen lastig dat mijn ringtones (in totaal 5MB) erop staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:45
Alleen lastig dat mijn ringtones (in totaal 5MB) erop staan :/
Op een dummy kan je niets zetten hoor, ook geen ringtones. Er zat een plastic kaartje bij (de dummy) en een 8 mb sdcard, jij zal de laatste bedoelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaar bijna voorbij... en nog geen update .. zal wel volgende kerst komen ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
llpineapple schreef op 26 december 2003 @ 14:12:
[...]

Op een dummy kan je niets zetten hoor, ook geen ringtones. Er zat een plastic kaartje bij (de dummy) en een 8 mb sdcard, jij zal de laatste bedoelen
Ik denk eerder dat hij bedoelde dat als hij er een dummy instopt om de standby-tijd te vergroten, hij zijn ringtones niet kan gebruiken! ;)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Xanion schreef op 26 december 2003 @ 15:04:
[...]

Ik denk eerder dat hij bedoelde dat als hij er een dummy instopt om de standby-tijd te vergroten, hij zijn ringtones niet kan gebruiken! ;)
hij heeft maar 5 MB aan ringtones ik 23 MB >:)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/orangespv/images/ring.bmp

edit:
weer wat van mijn perfecte Nederlands verbeterd

[ Voor 12% gewijzigd door BadBoy18 op 26-12-2003 15:54 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
BadBoy18 schreef op 26 december 2003 @ 15:33:
[...]

hij heeft maar 5 MB aan ringtones ik 23 MB >:)
[afbeelding]
edit:
weer wat van mijn perfecte Nederlands verbeterd
Maar hoeveel heb je er intotaal dan op staan, ik heb er zelf precies 100 op staan (3 zelf gemaakt) de rest gratis van het internet via een eerder geposte link.
Xanion schreef op 26 december 2003 @ 15:04:
[...]

Zelfs met mijn IQ snapte ik dat ook al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DustMan4u schreef op 25 december 2003 @ 21:15:

[...]
Excuses, dat wist ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nu PRECIES het verschil tussen de E100 & de E200
maakt de nieuwe "windows" (smartphone eigenlijk) nog wat uit????

Want ik vind het niet waard 150 euro meer te betalen voor alleen een
-ingebouwde camera (nu los)
-blauwtand (nu infrarood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 19:41:
Wat is nu PRECIES het verschil tussen de E100 & de E200
maakt de nieuwe "windows" (smartphone eigenlijk) nog wat uit????

Want ik vind het niet waard 150 euro meer te betalen voor alleen een
-ingebouwde camera (nu los)
-blauwtand (nu infrarood)
blauwtand is heel uitbreidbaar.
Als je mobo een module er voor heeft dan kun je makkelijk (zwaar energie verbruikend :P ) draadloos syncen.
Ook zou het in de toekomst mogelijk moeten zijn om via blauwtand apparatuur aan/uit te zetten.
Draadloze headset is daardoor ook mogelijk.
Ingebouwde camere is stukke makkelijker dan add-on omdat je die maar net bij je moet hebben en met ingebouwd heb je die gewoon altijd bij je.
Verder vind ik het niet zoveel extra waarde om me e-100 die ik nu heb daardoor te vervangen maar als ik nu zou moeten kiezen (dan zou ik wel voor de e-200 gaan ipv e-100 maar omdat ik er al 1tje heb wacht ik liever op een echte verbetering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
klaasbram schreef op 26 december 2003 @ 17:22:
[...]

Maar hoeveel heb je er intotaal dan op staan, ik heb er zelf precies 100 op staan (3 zelf gemaakt) de rest gratis van het internet via een eerder geposte link.
Ik heb iets van 46 zelf gemaakt (ik spaar ze ook via internet allemaal wavjes. ik heb ze allemaal op mijn site staan). de rest omgezet van mp3 naar wav.. je weet wel preview van ploy ringtones }). Ik gebruik mijn eigen register tweak, http://members.lycos.nl/o...d=6&mode=&order=0&thold=0
vandaar dat ik ook die standard systeem geluiden op sd kaart heb.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 14:47
Klein en subtiel schopje omdat ie verdwenen was...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
net de klantenservice gebeld voor een vraag over de rekening. Gelijk ook maar ff gevraagd naar de update, begin januari is ie in de winkels en op de site. Maarja, dat hebben we al vaker gehoord

kan daarnaast iemand mij vertellen van de url van share is. Ik heb namelijk de engelse 1.6 versie en alle favorieten verwijzen naar engelse sites

[ Voor 28% gewijzigd door llpineapple op 29-12-2003 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

llpineapple schreef op 29 december 2003 @ 10:23:
net de klantenservice gebeld voor een vraag over de rekening. Gelijk ook maar ff gevraagd naar de update, begin januari is ie in de winkels en op de site. Maarja, dat hebben we al vaker gehoord

kan daarnaast iemand mij vertellen van de url van share is. Ik heb namelijk de engelse 1.6 versie en alle favorieten verwijzen naar engelse sites
wsp://wap.orange.nl/colour/

Zo staat ie bij mij onder Orange Share

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net die 1.6 eng. update geinstalleerd!
alles werkt perfect!
maar alleen ik kan niet meer op internet komen, en ook niet share'en!
weet iemand de internet instellingen die je bij mms setup moet invullen?
ip nummer, port... enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 13:14:
ik heb net die 1.6 eng. update geinstalleerd!
alles werkt perfect!
maar alleen ik kan niet meer op internet komen, en ook niet share'en!
weet iemand de internet instellingen die je bij mms setup moet invullen?
ip nummer, port... enz.
Staan volgens mij in dit topic ergens wel :)
net als de mededeling dat je die dingen eerst op moet schrijven voor je de UK update doet, want die heeft natuurlijk niet diezelfde instellingen :) ;)

En ik denk dat je ze ook op de Orange site kan vinden btw.

En ja hoor:
GPRS data verbindingen

Stap 1: Ga naar Programma's
Stap 2: Kies voor instellingen
Stap 3: Kies voor Dataverbindingen
Stap 4: Druk op de toets onder 'Menu'
Stap 5: Kies voor 'Verbind. bewerken'
Stap 6: Kies voor 'GPRS-verbindingen'
Stap 7: Druk op de toets onder 'Menu'
Stap 8: Kies voor 'Toevoegen' om een GPRS verbinding toe te voegen.
Stap 9: Vul bij 'Beschrijving' in: Share
Stap 10: Selecteer bij 'Maakt verbinding met': 'Internet'
Stap 11: Druk drie maal op de toets onder 'Gereed'

WAP proxy configuratie

Stap 6: Kies voor 'Proxyverbindingen'
Stap 8: Kies voor 'Toevoegen' om een nieuwe Proxy toe te voegen.
Stap 9: Vul bij 'Beschrijving' in: wap proxy
Stap 10: Selecteer bij 'Maakt verbinding van': 'Internet'
Stap 11: Selecteer bij 'Maakt verbinding van': 'WAP-netwerk'
Stap 12: Vul in, bij 'Proxy (naam:poort): 10.250.255.188
Stap 13: Selecteer bij 'Type': WAP
Stap 11: Druk vier maal op de toets onder 'Gereed'

GPRS dataverbinding voor internet

Stap 6: Kies voor 'GPRS-verbindingen'
Stap 8: Kies voor 'Toevoegen' om een GPRS verbinding toe te voegen.
Stap 9: Vul bij 'Beschrijving' in: Internet GPRS
Stap 10: Selecteer bij 'Maakt verbinding met': 'Internet'
Stap 11: Vul bij 'Toegangspunt' in: internet
Stap 12: Vul bij 'Primaire DNS' in: 10.250.255.188
Stap 13: Vul bij 'Secondaire DNS' in: 10.250.255.188
Stap 14: Druk drie maal op de toets onder 'Gereed'

Type verbinding

Stap 4: Selecteer bij 'Internet-verbinding': 'Internet GPRS'
Stap 5: Selecteer bij 'Werkverbinding': Automatisch
Stap 6: Selecteer bij 'WAP'-verbinding': Share
Stap 7: Beveiligde 'WAP-verb.': 'Geen beschikbaar'
Stap 8: Druk op de toets onder 'Gereed'
Alsjeblieft

[ Voor 67% gewijzigd door philipnorth op 29-12-2003 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Laatst online: 21:52

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik heb een vraagje...

Is het ook mogelijk om het start scherm aan te passen? (en zo ja hoe?)

Ik zie bv kleine icoontjes met sport, news, gallery en downloads staan op plaatjes van de eerste pagina van dit draadje. Verder is de indeling ook anders dan op mijn spv. Iemand een idee?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Erhnam schreef op 29 december 2003 @ 15:29:
Ik heb een vraagje...

Is het ook mogelijk om het start scherm aan te passen? (en zo ja hoe?)

Ik zie bv kleine icoontjes met sport, news, gallery en downloads staan op plaatjes van de eerste pagina van dit draadje. Verder is de indeling ook anders dan op mijn spv. Iemand een idee?
Ja dit is mogelijk,
Je kan skins downloaden/maken om zo het uiterlijk aan te passen.
Staat volgens mij ook in de openeningspost een linkje naar skins.
Zo niet, neem eens een kijkje op http://smartphone.modaco.com/
daar vind je het een en ander over skins, hoe ze te maken, en skins van anderen die je kunt downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 16:41
Even het topic doorlezen, daar staat precies hoe je dat zelf aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

philipnorth schreef op 29 december 2003 @ 15:33:
[...]
Ja dit is mogelijk,
Je kan skins downloaden/maken om zo het uiterlijk aan te passen.
Staat volgens mij ook in de openeningspost een linkje naar skins.
Zo niet, neem eens een kijkje op http://smartphone.modaco.com/
daar vind je het een en ander over skins, hoe ze te maken, en skins van anderen die je kunt downloaden
Ik bedoelde meer die kleine icoontjes (leken mij soort snelkoppelingen) die ik op de foto's van de spv zie. Verder zie ik dat ze sms,mms etc.. naast elkaar zetten.. Ik was er niet echt op uit om kleuren e.d. allemaal aan te passen. Valt die ook onder skinning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philipnorth schreef op 29 december 2003 @ 14:58:
[...]

Staan volgens mij in dit topic ergens wel :)
net als de mededeling dat je die dingen eerst op moet schrijven voor je de UK update doet, want die heeft natuurlijk niet diezelfde instellingen :) ;)

En ik denk dat je ze ook op de Orange site kan vinden btw.

En ja hoor:

[...]

Alsjeblieft
Egt HEEEEEEEEEEEEL erg bedankt!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 12:10
Yep.

Je kunt je hele scherm aanpassen zoals jij dat wil.

Je agenda gegevens weglaten of op een bepaalde plek neerzetten, enz.

Via: instellingen -> beginscherm
kun jij je scherm ook aanpassen met de standaard indelingen.
[schermindeling, orange layout xx, eenvoudig, basis, groot lettertype]

En je kunt ook je achtergrond en kleurgebruik daar aanpassen. Kun je eens een ander achtergrondje kiezen :)
Probeer het eens uit en je zult zien wat het kan doen. :)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:39

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

waar de &@^#*! blijft die 1.6 update??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Ik zit even behoorlijk te stoeien maar kom er niet echt uit.. Waar ik uiteindelijk heen wil is dezelfde indeling als deze phone:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1072707423.jpg

Ik vind deze indeling stukken beter dan die van orange.... Als er iemand aan die samsung kan komen en die xml kan posten graag!

[ Voor 3% gewijzigd door Erhnam op 29-12-2003 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Erhnam schreef op 29 december 2003 @ 22:40:
Ik zit even behoorlijk te stoeien maar kom er niet echt uit.. Waar ik uiteindelijk heen wil is dezelfde indeling als deze phone:

[afbeelding]

Ik vind deze indeling stukken beter dan die van orange.... Als er iemand aan die samsung kan komen en die xml kan posten graag!
Ik zal morgen eens (gebaseerd op plaatje) kijken of ik zo'n homescreen kan bouwen.
Hij ziet er erg simpel uit, dus dat zal het probleem zeker niet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erhnam schreef op 29 december 2003 @ 22:40:

[afbeelding]

Kweenie meer waar ik um vandaan heb, maar ik gebruik een "bijna" exacte skin genaamd kl1wdr XP. Bovenin een balkje voor 10 kleine icoontjes, daarboven je battery, ontvangst en GPRS. Dan een apart klein countertje voor SMS en mail, dan de tijd en daarachter een lege ruimte (voor een plaatje). En ergens op 40% van onderen begint dan de kalender en het gebruikte profiel.

Mocht je willen hebben; mail me ff op highwaydevil@zonnet.nl want ik moet um dan ff van mijn SPV syncen naar mijn PC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
Ik heb die engelse update erop gezet maar share sites werken nu niet meer. Toestel vraagt of er wel bereik van het netwerk is. Overige sites kan ik wel bereiken. Iemand een oplossing.

Terug gaan naar de nederlandse 1.5 versie kan alleen op een speciale methode, weet alleen niet meer hoe en kan het ook niet vinden. Weet iemand nog hoe je terug kan gaan naar versie 1.5 (zodat share het weer doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
llpineapple schreef op 30 december 2003 @ 11:34:
Ik heb die engelse update erop gezet maar share sites werken nu niet meer. Toestel vraagt of er wel bereik van het netwerk is. Overige sites kan ik wel bereiken. Iemand een oplossing.

Terug gaan naar de nederlandse 1.5 versie kan alleen op een speciale methode, weet alleen niet meer hoe en kan het ook niet vinden. Weet iemand nog hoe je terug kan gaan naar versie 1.5 (zodat share het weer doet)
Misschien ff de laatste 2 pagina's lezen (bij 50 per pagina) want het is nu al 3x gevraagd binnen korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
Misschien ff de laatste 2 pagina's lezen (bij 50 per pagina) want het is nu al 3x gevraagd binnen korte tijd.
Dat heb ik natuurlijk gedaan, alle gegevens van de orange site ingevuld maar wsp pagina's kan ik niet openen. Daarom wil ik terug naar 1.5 maar hoe dat ookalweer moest...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
llpineapple schreef op 30 december 2003 @ 11:48:
[...]

Dat heb ik natuurlijk gedaan, alle gegevens van de orange site ingevuld maar wsp pagina's kan ik niet openen. Daarom wil ik terug naar 1.5 maar hoe dat ookalweer moest...?
dat kan wel.. ik schrijf vanavond een artikel over op mijn site .. maar een hier ff een korte versie.
pak die 1.5 update, setup openen en tot laatste stap gaan. maar hij kan niet updaten. nu wordt een map gemakt in je "program files". Die heet geloof ik iets van "RUU" en nog wat. ga naar die map, copier die ".nk" bestand.
Voer die 1.6 update en ga met alle stappen door.. tot je bij het laatste stap bent, dat is waar die versie nummers verschijnen, en dat hij klaar is om up te daten. nu copier je die die ".nk" bestand van 1.5 update "RUU" naar de map van 1.6 update "RUU_ORG_NL" als je nu verder gaat. wordt 1.5 update weer op je spv gezet.. let wel op.. in alle stappen steeds je spv in "drie kleuren modes" zetten door die power en memo record knoop ingedrukt te houden.

p.s. deze tip van een tweakers hier, maar naam ff kwijt sorry.. _/-o_

edit:
Ik zou vanavond een artikel hierover schrijven, en op mijn site zetten (Bij nader inzien merk ik dat ik nog steeds ziek ben. Zijn hier mensen die een artikel hierover willen schrijven? dan plaats ik het onder jou naam op mijn site. mailen kan naar haydar17@hotmail.com)

[ Voor 15% gewijzigd door BadBoy18 op 30-12-2003 20:39 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
thanks, wist dat het zoiets was. Ben nu de 1.5 versie er weer op aan het zetten, dan maar geen msn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Volgende week komt de MPX-200 ook op de markt, zit er steeds meer over te twijfelen om mijn SPV de deur uit te doen, enige nadeel van die MPX-200 is dat ie ook geen blauwe tand heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:39
llpineapple schreef op 30 december 2003 @ 17:25:
thanks, wist dat het zoiets was. Ben nu de 1.5 versie er weer op aan het zetten, dan maar geen msn
De 1.6 is gewoon te unlocken hoor. Antwoord staat wel ergens in dit topic.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Laatst online: 17-09 20:35
BadBoy18 schreef op 30 december 2003 @ 15:37:
[...]

dat kan wel.. ik schrijf vanavond een artikel over op mijn site .. maar een hier ff een korte versie.
pak die 1.5 update, setup openen en tot laatste stap gaan. maar hij kan niet updaten. nu wordt een map gemakt in je "program files". Die heet geloof ik iets van "RUU" en nog wat. ga naar die map, copier die ".nk" bestand.
Voer die 1.6 update en ga met alle stappen door.. tot je bij het laatste stap bent, dat is waar die versie nummers verschijnen, en dat hij klaar is om up te daten. nu copier je die die ".nk" bestand van 1.5 update "RUU" naar de map van 1.6 update "RUU_ORG_NL" als je nu verder gaat. wordt 1.5 update weer op je spv gezet.. let wel op.. in alle stappen steeds je spv in "drie kleuren modes" zetten door die power en memo record knoop ingedrukt te houden.

p.s. deze tip van een tweakers hier, maar naam ff kwijt sorry.. _/-o_

edit:
Ik zou vanavond een artikel hierover schrijven, en op mijn site zetten (Bij nader inzien merk ik dat ik nog steeds ziek ben. Zijn hier mensen die een artikel hierover willen schrijven? dan plaats ik het onder jou naam op mijn site. mailen kan naar haydar17@hotmail.com)
Het kwam van mij af.... Wil er geen crediet voor ofzo maar is toch leuk om te zeggen :9

Kan nu ook helaas niks voor je schijven voor het op je site te zetten, want zit nu uit 1 of ander gaar internet cafe in cran canaria te tikken.
Als je wil kan het voor je schrijven als ik terug ben........ :?

[offtopic] Weerz wenst bij deze iedreen een heel gelukkig nieuw jaar [\offtopic]

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle SPV'ers een goed nieuwjaar toegewenst! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkig nieuw jaar. Goede voornemens: 1.6 update installeren :p

maareh.. sms-jes bij orange rond 12 uur gingen netjes ... sommige kregen hem 3x .. andere hadden em om 6 uur nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
heb gisteravond leuk lopen SMS-spammen met m'n SPV; heerlijk dat je meerdere recipients kunt instellen, en zo aan 30 contacts in één keer een SMS kunt sturen :P

is SMS nou trouwens ook gratis tot 1 februari :? Of is dat alleen MMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sms is alleen gratis als je tijdens die actie een abbo hebt afgesloten.. anders is alleen mms gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 15:25:
gelukkig nieuw jaar. Goede voornemens: 1.6 update installeren :p

maareh.. sms-jes bij orange rond 12 uur gingen netjes ... sommige kregen hem 3x .. andere hadden em om 6 uur nog niet binnen.
Nou dat groeps sms van Orange via de site werkt voor geen meter. IK weet niet of het wel op me rekening komt, maar t leek me wel handig om voor 60 ct, 15 mensen te smsn. Ook buiten oud en nieuw werkt t slecht bij mij... Je moet je telefoon aanlaten en dan krijg je een bevestiging, nooit gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Laatst online: 16-09 21:00
GroepsSMS werkt bij mij prima. Ik heb het niet rond Oud & Nieuw gebruikt, maar gebruik het wel vaker om naar meer mensen tegelijk te smssen, of om gewoon simpelweg goedkoper naar 1 persoon te smssen...

Je telefoon moet wel aanstaan ja, dat klopt. De bevestiging die je krijgt, krijg je via een tekstbericht, dus _NIET_ via een sms. Op mn SPV komtie mooi fullscreen te staan, met alleen de mogelijkheid om op [ok] te drukken.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt dat heb ik ook, alleen komt die bevestiging zowat nooit, en ze komen niet aan. Ik zal ze orange es bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orange spve100 UK-Rom: 1.6.1.1.10:

Ik had dus ook dat ik wel kon internetten via GPRS maar dus niet naar share pagina's

En nu dus de echt juiste instellingen voor share:

Ga naar de instellingen en dataverbindingen en bewerk verbindingen, dan naar GPRS verbindingen:
Edit de Share verbinding of maak er een aan met de volgende instellingen:

- Maakt verbinding met (connects to): The internet (internet)
- Acces point (als je deze vergeet werkt het dus niet): wap

De laatste staat dus goddamnit niet op de orange site wat een amateurisme zeg!

De rest leeglaten zoals ze staan, dus dns allebei op 0.0.0.0

Selecteer bij de dataverbindingen bij WAP connectie de share die je aangemaakt/gewijzigd hebt!

Je kan als je nu alles goed hebt staan dus naar share oftewel HTTP en niet wsp (want dat ziet ie als het goed is zelf): http://wap.orange.nl/colour maar ja wsp://wap.orange.nl/colour werkt ook als je dat "intypt"

Happy new year allemaal en graag niet meer die eindeloze posts met o dat is al vaker gevraagd en dat staat daar. En wat daar dus staat klopt niet volledig dus geen posts als je het antwoord op een vraag niet 100% zeker weet. Thanks in advance.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2004 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Goed...

Even twee vragen over het sms-gebeuren:

* Hoe kan je zien hoeveel karakters je al gebruikt hebt in je bericht?
* Hoe kan je via je SPV ook afleverrapporten krijgen? Mijn nokia kon dat wel, en dat was verrekte makkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Groentenboer schreef op 02 januari 2004 @ 10:31:
Goed...

Even twee vragen over het sms-gebeuren:

* Hoe kan je zien hoeveel karakters je al gebruikt hebt in je bericht?
* Hoe kan je via je SPV ook afleverrapporten krijgen? Mijn nokia kon dat wel, en dat was verrekte makkelijk...
Karakters in sms: ff iets typen in het cc vak (en weer weghalen) en dan komt de teller te voorschijn. moet wel een numeriek karakter zijn!
Als je tijdens het opstellen naar berichtopties (via menu knop) gaat zie je dat je het kan aanzetten (Voor die sms, functie om altijd aflever rapporten krijgen weet ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
ah, ik had die tip wel zien staan (iets in CC veld), maar niet dat het numeriek moest zijn. Vroeg me al af waarom dat niet werkte :)

En ik ben inderdaad opzoek naar een permanente oplossing voor die rapporten, want deze optie had ik ook al gezien. Mja, om dat nu ieder bericht te gaan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Ben bang dat je daarvoor iets in je register moet aanpassen, want een vaste optie ben ik nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Weerz schreef op 31 december 2003 @ 22:15:
[...]

Als je wil kan het voor je schrijven als ik terug ben........ :?
Heel graag :D _/-\o_

het kan via mail of op mijn site posten.
www.spv-nl.tk
haydar17@hotmail.com

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
nog steeds geen update 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren mijn SPV maar verkocht, ik had het helemaal gehad met dat ding. Knopjes niet fijn, vooral die knop in het midden. Software slecht, update blijft uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:57

sjaak

un giorno credi

Ik vind het niet leuk dat die update er nog niet is, maar liever een goede update die op zich laat wachten dan eentje die nog meer roet in het eten gooit. Ik zie nl. liever niet dat er zomaar smsjes/mmsjes verdwijnen of dat je het ding 3 keer per dag moet 'rebooten'. Ben nog steeds gek met het ding dus houd um nog wel even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
SPee schreef op 22 december 2003 @ 11:55:
Die applicatie heet WebWap select. Daarmee kun je kiezen hoe je foontje zich identificeert. (SPV, WEB, WAP, IMODE)
Spee, kun je ons ook al een link geven naar deze app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Als ik m'n spv in de craddle zet gaat ie syncen, echter, die naam die ActiveSync weergeeft wil ik veranderen, ik weet echter niet waar. Heb me helemaal rot gezocht. :{ Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Even je partnership deleten (file, delete partnership), en dan een nieuwe maken met een andere naam.

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

megter schreef op 04 januari 2004 @ 22:01:
Even je partnership deleten (file, delete partnership), en dan een nieuwe maken met een andere naam.
Mijn SPV wordt voor de tweede keer omgeruild. Kan ik dan wel gewoon dezelfde naam kiezen als de vorige keer? Ik heb daar na de eerste omruiling niet mee te maken gehad, omdat ik toen een nieuwe installatie had gedaan.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
BadBoy18 schreef op 03 januari 2004 @ 03:30:
[...]

Heel graag :D _/-\o_

het kan via mail of op mijn site posten.
www.spv-nl.tk
haydar17@hotmail.com
Nou ik ben terug en morgen neem ik de laptop mee naar het werk en dan schrijf ik wel ff wat in word en mail het dan naar je........ ;)

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

megter schreef op 04 januari 2004 @ 22:01:
Been there, done that.. Maar kan nergens een naam opgeven. :{ Ook als ik met infrarood verbinding maak op een pc waar die nog nooit aan heeft gehangen zegt ie verbinding met die naam, dus neem aan dat het ergens in de telefoon zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Xanion schreef op 04 januari 2004 @ 20:17:
[...]

Spee, kun je ons ook al een link geven naar deze app?
Ik heb hem volgens mij gedownload van www.spv-nl.tk

Ik heb ook geprobeerd om de naam te wijzigen, maar de eerste keer kon ik geen eens een naam opgeven. Kan dat bij de 2e of volgende keer wel dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Canaria schreef op 04 januari 2004 @ 22:44:
[...]

Mijn SPV wordt voor de tweede keer omgeruild. Kan ik dan wel gewoon dezelfde naam kiezen als de vorige keer? Ik heb daar na de eerste omruiling niet mee te maken gehad, omdat ik toen een nieuwe installatie had gedaan.
ik had 't met m'n SPV na elke firmware up/downgrade dat ik een nieuwe naam mocht verzinnen; voor de werking van 't systeem maakte het niet echt uit. Ding heet nu iets van 'hypersuperfoon' of zo 8)7 :P

Overigens met bovenstaande handleiding perfect kunnen downgraden van 1.6 naar 1.5; welkom terug tijden met brakke batterij-tijden en niet-werkende MMS :P

[ Voor 16% gewijzigd door HunterPro op 05-01-2004 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uit verveling maar even testje gaan doen... heb em eigenlijk altijd 's nachts in de lader gestopt ga nou maar eens kijken hoe lang ie het kan trekken ik zit nu zo op de 1.5 dag gewoon gebruik (bellen/sms/mp3) met nog zo'n 60-70% batterij over :s
hij lijkt bij mij akelig lang gebruikt te kunnen worden (is eigenlijk zo sinds ik hem heb laten maken door orange.. daarvoor was ie aan einde van een dag (dus 's ochtens uit de lader en 's avonds er weer in) toch wel tot 2 streepjes leeg (bij geen gebruik toch wel 3 streepjes over). Zou wel gaaf zijn als ik de 3 dagen redt met 1.6 update +33% zit ik dan toch op 4 dagen 8)
Maja.. even kijken tot hoever hij het gaat redden :D

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 19:09:
uit verveling maar even testje gaan doen... heb em eigenlijk altijd 's nachts in de lader gestopt ga nou maar eens kijken hoe lang ie het kan trekken ik zit nu zo op de 1.5 dag gewoon gebruik (bellen/sms/mp3) met nog zo'n 60-70% batterij over :s
hij lijkt bij mij akelig lang gebruikt te kunnen worden (is eigenlijk zo sinds ik hem heb laten maken door orange.. daarvoor was ie aan einde van een dag (dus 's ochtens uit de lader en 's avonds er weer in) toch wel tot 2 streepjes leeg (bij geen gebruik toch wel 3 streepjes over). Zou wel gaaf zijn als ik de 3 dagen redt met 1.6 update +33% zit ik dan toch op 4 dagen 8)
Maja.. even kijken tot hoever hij het gaat redden :D
Bij zulk gebruik is je accuverbruik minimaal; de 1.6 update zal hier dus praktisch geen verschil uitmaken. Echter voor de gemiddelde gebruiker, die wel es een mailtje ontvangt, een belletje doet, een SMS'je verstuurt en een spelletje speelt zal het batterijverbruik dalen, omdat achtergrondprocessen en de energie daarvoor ernstig verbeterd is. En dat merk je idd bij gemiddeld gebruik; een 48 uur uptime met normaal gebruik (dus niet eens bizar weinig of 0 gebruiken) was bij mij eerder regel dan uitzondering met 1.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labooh
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-07 12:19

labooh

Jaja...

Ok guys,

even een vraagje: Mijn Telefoon blijft in het opstartlogo van Orange hangen en krijg hem er met geen mogelijkheid meer uit....
Nu is mijn vraag of al m'n contactgegevens en sms'jes behouden blijven als ik een hard reset uitvoer?

Bij deze...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
weekendploeg schreef op 06 januari 2004 @ 12:49:
Ok guys,

even een vraagje: Mijn Telefoon blijft in het opstartlogo van Orange hangen en krijg hem er met geen mogelijkheid meer uit....
Nu is mijn vraag of al m'n contactgegevens en sms'jes behouden blijven als ik een hard reset uitvoer?

Bij deze...
Je sms'jes blijven niet behouden tenzij deze zijn opgeslagen op je sd kaartje....
Je contacts hangt af van of je ze hebt opgeslagen je sim-kaart (telefoonummers dan), Heb je dat wel dan heb je ze gewoon nog staan is dat niet het geval dan ben je ze meestal kwijt. Je kan geluk hebben dat ze behouden blijven maar dat gebeurt echt maar een enkele x, dus ga er maar vanuit dat je gewoon helaas alles kwijt bent..... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Heb je al geprobeerd om zonder SD kaart te booten?

Je contacten kun je snel weer terug krijgen door te synchroniseren met Outlook (als je dat regelmatig hebt gedaan :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
heb em eigenlijk altijd 's nachts in de lader gestopt ga nou maar eens kijken hoe lang ie het kan trekken ik zit nu zo op de 1.5 dag gewoon gebruik (bellen/sms/mp3) met nog zo'n 60-70% batterij over :s
hij lijkt bij mij akelig lang gebruikt te kunnen worden (is eigenlijk zo sinds ik hem heb laten maken door orange.. daarvoor was ie aan einde van een dag (dus 's ochtens uit de lader en 's avonds er weer in) toch wel tot 2 streepjes leeg (bij geen gebruik toch wel 3 streepjes over). Zou
Nou ik gebruik hem ook niet veel (hoogstes 15min per dag bellen) en als ik hem rond 11.00 's ochtens van de lader af haalt dan is hij 's avonds/ nachts rond een uur of 1 toch wel op een laag energie niveau :/
Kan het er soms aan liggen dat ik een ander home screen heb die meer energie verbruikt?
Ik open hoogstens wel eens IE of de calender en met regelmaat me Inbox. voor de rest gaat hij ook regelmatig wel eens uit (lees vast gelopen).

Hoe komt het dan dat mijn energie niveau zo snel op is?
[edit]
Het gaat om een SPV e-100 met 1.5 als software versie.

[ Voor 6% gewijzigd door The-Source op 06-01-2004 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Laatst online: 07:21
Heeft iemand trouwens nog Softs-Mitac.zip voor me ?
De link is dood en kan m verder zo gauw niet vinden via google ofzo :(

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.