Ik heb de afgelopen week nogal wat problemen met m'n verbinding (ADSL Fast van Xs4all). Hij wordt steeds verbroken en soms is ie heel traag of ff down...
Vandaag is het echt heel erg, dus ik maar weer eens op de xs4all site kijken voor eventuele storing, eerder zou daar geen sprake van zijn maar zou het aan mij liggen (volgende de helpdesk)... Ziet mijn oog dit bericht staan:
(had al zo iets in de newsgroups gelezen).
Zijn er hier mensen die hier wat meer van weten (niet dat jij xs4all aan het aanvallen bent, maar vanuit xs4all, eventuele oplossingen ofzo) en hebben nog meer mensen met een xs4all abbo problemen met hun verbinding de afgelopen dagen of ben ik de enige?
Vandaag is het echt heel erg, dus ik maar weer eens op de xs4all site kijken voor eventuele storing, eerder zou daar geen sprake van zijn maar zou het aan mij liggen (volgende de helpdesk)... Ziet mijn oog dit bericht staan:
Er zijn dus blijkbaar een paar gekken Xs4all aan het aanvallenGemeld door: Marco (helpdesk)
Datum melding: Tuesday 21 October 2003
Begintijd probleem: vrijdag 17 oktober
Geschatte tijd om het probleem te verhelpen: onbekend
Sinds vorige week vrijdag wordt het XS4ALL netwerk van buitenaf
aangevallen. Wij beschermen ons daartegen door slim te filteren. Zo
houdt XS4ALL haar diensten zo goed mogelijk bereikbaar.

Zijn er hier mensen die hier wat meer van weten (niet dat jij xs4all aan het aanvallen bent, maar vanuit xs4all, eventuele oplossingen ofzo) en hebben nog meer mensen met een xs4all abbo problemen met hun verbinding de afgelopen dagen of ben ik de enige?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop