Cco stepping Celeron II al verkrijgbaar ?

Pagina: 1
Acties:

• Remko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:19
iemand een idee waar ik zo ene op 633mhz (>950) kan krijgen ??

Verwijderd

celeron is voor mensen die in de goot overnachten

Verwijderd

Op dinsdag 05 december 2000 11:24 schreef texel het volgende:
celeron is voor mensen die in de goot overnachten
Wat een duidelijk antwoord op zijn vraag. :(

Verwijderd

Wat is er mis met celeron?

• Remko
Texel :r als je niks zinnigs te melden hebt, rot dan ff op kerel !

Verwijderd

Remko volgens mij zijn ze nog nie te krijgen.

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 12:50

DaOverclocker

Overclocker for life...

Jaaaaaweeel! Ik heb er al een op de HCC gekocht!! EEn 566!

Zierhieronder!!!!!

systeem specs

• budi
  • Laatst online: 22:13
Henri, hoe hoog heb je hem gekregen? Ik ben wel benieuwd :9

Mijn twee-maanden-oude 566 draait met een standaardkoeler op 850 mhz met 1.65 volt en op 934 en 1.80 volt alleen stabiel met koeien en GUI.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Heb een 633 cCo. Draait met een standaard coolermaster koelertje op 979.
Kan waarschijnlijk nog hoger (wordt nl nauwelijks warm). Maar dan ga ik toch eerst voor een betere koeler.

• Remko
Pascal graag wat meer details...

waar heb je hem gekocht ? en hoe zie je dat het een Cco is ?

Verwijderd

Een cC0 stepping herken je eenvoudig aan zijn Vcore, deze is 1,70 Volt. Bij cB0 stepping is dit 1,50 of 1,65 Volt. Ze zijn naar ik weet vanaf week 43 (laatste week oktober) geproduceerd. Een voorbeeld is de SL4PB (Malay). cC0 is trouwens beschikbaar voor de gehele CeleronII reeks (dus van 533 t/m 766 MHz).

Dus in de winkel gewoon effe checken of het voltage 1.70 Volt is en je zit oke >:)

• Remko
heel interessant Taylor :) , kan iemand dit besvestigen ?? dit zou wel heel mooi zijn :P

Verwijderd

Kijk aan Taylor hebben ik wat. Gaan voor de 1,7 volt exemplaren dan komt het allemaal goed bedankt Taylor voor de verheldering!!:9~

• Remko
"I was lucky to receive mine today, and it overclocked like a dream :) 900MHz (FSB 100) at default 1.7V (new voltage if I'm right, the previous stepping was at 1.5V, wasn't it? Yes"

ja dus :P

Verwijderd

Een cC0 Celeron is in de regel beter overklokbaar dan een cB0 Celeron, dit hangt echter wel grotendeels af van de tolerantie van je overige computeronderdelen. Ouwere agp videokaarten bijvoorbeeld willen nog wel is weigeren op 'vreemde' bussnelheden te draaien wat natuurlijk resulteert in een onstabiel systeem. In zo'n geval valt er dus weinig over te klokken en heb je geen ruk aan je super OC'bare cC0 Celeron.

• Remko
Wie heeft er al zo'n Cc0 en hoeveel haalt deze ???

• _mARCO_
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

Ik krijg op mijn werk regelmatig te maken met die nieuwe cC0 Celerons. Ik moet zeggen dan ze nog beter over te klokken zijn dan de oude revisie. De 600 Mhz halen namelijk zo goed als altijd de 927 Mhz (103 Mhz FSB), op 1,7 Volt. Het zou me niks verbazen als de 633 de 950 zou halen, wellicht met een beetje voltage opkrikken.

sigloos

Verwijderd

Ach mijn cBo stepping Celeron 2 komt ook wel aardig ver met een standaard cooler vind ik. :) Hij loopt ook goed op 950mhz@1.85 V, maar dit vind ik iets te riskant met die bagger cooler van mij. Ik heb binnen een paar weekjes een nieuwe Alpha PEP66 dus dan wil ie nog wel wat verder denk ik. >:)

Greetz

• GraasGast
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

Als je een dual celeron hebt ben je the man!
als je een single hebt had je beter een duron kunnen nemen...

Verwijderd

Nu nog één vraagje: welke winkel? :)

• _mARCO_

_mARCO_

Hier staat niks

Overal wel, lijkt mij. Die nieuwe stepping is al een paar weken uit, en de meeste winkels zijn wel door hun oude voorraad heen, schat ik zo.

Vraag wel voor de zekerheid of je even de chip mag zien. Je moet een 1,7 Volt exemplaar hebben.

sigloos

Verwijderd

De winkels die ik gemaild heb schijnen ze anders nog niet te hebben (maar goed.. dat kan ook komen omdak er nog maar van 2 antwoord heb gehad) ;)

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 00:46
Bleh.. ik haat die mensen die liggen te zeiken over Celeron 2 is kut. Is vaak wel de goedkoopste oplossing voor mensen met een BX bord. Voor 250 gulden ben je de man en heb je 900mhz die presteert voor rond de p3-800 @100fsb. Koop jij dan maar een duron + mobo voor 600 gulden en dan mag jij iets sneller zijn. Maar ik ben voor 250 gulden de man en jij bent 600 kwijt. LEKKER PUH 8-)

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• _mARCO_

_mARCO_

Hier staat niks

Daarom kun je misschien eens bij je lokale pc-boer naar binnen lopen. Is misschien wel een paar tientjes duurder, maar je weet wat je krijgt. En als je mazzel hebt tref je een mede-tweaker die precies weet wat je wilt.....

Anders mail Eynstein (sp?) eens, schijnen goeie jongens te zijn die wel wat over hebben voor tweakend Nederland.

sigloos

• Remko
Niemand anders die al zo'n nieuwe Cc0 heeft kunnen vinden ????

• Remko
niemand ???

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 13:08 schreef Remko het volgende:
Wie heeft er al zo'n Cc0 en hoeveel haalt deze ???
Ikke!!! Ik kocht een 566 mhz cC0 en thuisgekomen stopte ik hem erin... bus op 100 mhz... volt op 1.75 -> tjak pats, 850 mhz out-of-da-box... :P Ik probeer (nog) niet hoger omdat stabiliteit erg belangrijk voor me is! En ach... ben zo wel aardig tevreden :z

• CHiLL1972
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 23:28
Ik heb een Celeron 600 met cC0 stepping. Draait prima op 900MHz, misschien ook nog wel hoger. Spanning iets opgekrikt naar 1.75V op een ABIT BE6, maar gaat ook prima op een ASUS P3B-F of CUSL2-C. Gekocht via het werk bij BDCC in Alkmaar. Alleen verkopen ze volgens mij niet aan particulieren. ;(

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 08:20

E-Vix

Nu met sneeuw!

Ik heb een Celeron II met Cc0 stepping...
Celeron 633 die nu vrolijk op 1064 Mhz staat te draaien... (9.5 x 112 Mhz) Hoger wou hij helaas niet.
Warm wordt ie ook niet echt... De hele dag met een }:O is ie toch maar zo rond de 40c (wel met een PEP66T koeler er op.)

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

bij eynstein een c600 cC0 gekocht, draait zonder problemen op 927 met die Coolermaster van hun op 1.8 volt.

Verwijderd

Ik heb een celly 2 600@900 voor je! Stepping Cc0 SL4PB +abit slotket !!! +spire MA324-15. meel me als je belangstelling hebt.
teerling@kabelfoon.nl

Verwijderd

mijn celly 2 633 1,65 volt
doet het op 950 op 1.75 volt op 1000mhz doet hij het ook temperatuur is 48 graden met een
standaartkoeler met hittepasta wel met een slotadapter van asus

Verwijderd

Ik werk zelf in een computerwinkel in Nijmegen (mag niet zeggen welke in verband met reclame). En wij hebben al een tijdje van die nieuwe Celerons op 1.7v.
Ze zijn er dus echt al even hoor!

Thijs
Pagina: 1