Verwijderd
Wat een duidelijk antwoord op zijn vraag.Op dinsdag 05 december 2000 11:24 schreef texel het volgende:
celeron is voor mensen die in de goot overnachten
Zierhieronder!!!!!
Mijn twee-maanden-oude 566 draait met een standaardkoeler op 850 mhz met 1.65 volt en op 934 en 1.80 volt alleen stabiel met koeien en GUI.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
Kan waarschijnlijk nog hoger (wordt nl nauwelijks warm). Maar dan ga ik toch eerst voor een betere koeler.
waar heb je hem gekocht ? en hoe zie je dat het een Cco is ?
Verwijderd
Dus in de winkel gewoon effe checken of het voltage 1.70 Volt is en je zit oke
Verwijderd
ja dus
Verwijderd
sigloos
Verwijderd
Greetz
als je een single hebt had je beter een duron kunnen nemen...
Vraag wel voor de zekerheid of je even de chip mag zien. Je moet een 1,7 Volt exemplaar hebben.
sigloos
Verwijderd
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Anders mail Eynstein (sp?) eens, schijnen goeie jongens te zijn die wel wat over hebben voor tweakend Nederland.
sigloos
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
Ikke!!! Ik kocht een 566 mhz cC0 en thuisgekomen stopte ik hem erin... bus op 100 mhz... volt op 1.75 -> tjak pats, 850 mhz out-of-da-box...Op woensdag 06 december 2000 13:08 schreef Remko het volgende:
Wie heeft er al zo'n Cc0 en hoeveel haalt deze ???
Celeron 633 die nu vrolijk op 1064 Mhz staat te draaien... (9.5 x 112 Mhz) Hoger wou hij helaas niet.
Warm wordt ie ook niet echt... De hele dag met een
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Verwijderd
teerling@kabelfoon.nl
Verwijderd
doet het op 950 op 1.75 volt op 1000mhz doet hij het ook temperatuur is 48 graden met een
standaartkoeler met hittepasta wel met een slotadapter van asus
Verwijderd
Ze zijn er dus echt al even hoor!
Thijs