Who's general failure, and why is he reading my disk?
Verwijderd
Is vrij lastig om dit naderhand 100% te doen. Ik heb dit gedaan door m'n registry te exporteren, via een texteditor alle verwijzingen vervangen en vervolgens de registry weer te importeren. Let op, is geen aanbevolen methode !! Gaat niet altijd goed namelijk.
Beter is om dit met gelijk met de installatie van XP op te zetten, als je een unattended installatie doet, dan kan je dit doen dmv een en ander op floppy te zetten in een bepaald filetje. Wat je dan doet is de Windows CD erin, en die floppy en het wordt allemaal voor je geregeld. In dat filetje kan je dan aangeven waar de profiles terecht moeten komen.
[edit]
Thuis heb ik ergens precies staan hoe dit moet, is trouwens een methode die ik hier op GoT gevonden had.
Beter is om dit met gelijk met de installatie van XP op te zetten, als je een unattended installatie doet, dan kan je dit doen dmv een en ander op floppy te zetten in een bepaald filetje. Wat je dan doet is de Windows CD erin, en die floppy en het wordt allemaal voor je geregeld. In dat filetje kan je dan aangeven waar de profiles terecht moeten komen.
[edit]
Thuis heb ik ergens precies staan hoe dit moet, is trouwens een methode die ik hier op GoT gevonden had.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 14:59 ]
Ik denk dat je bij Computerbeheer > Lokale gebruikers en groepen > Gebruikers > Eigenschappen van %user% > Profiel > Profielpad wel iets zult kunnen doen 
edit: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;322014 tadaa! volgens mij is dit wel wat je zoekt
is eigenlijk voor Win2k Pro, maar zal hoogstwaarschijnlijk ook wel toepasbaar zijn op XP Pro
edit: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;322014 tadaa! volgens mij is dit wel wat je zoekt
is eigenlijk voor Win2k Pro, maar zal hoogstwaarschijnlijk ook wel toepasbaar zijn op XP Pro
[ Voor 52% gewijzigd door G33rt op 21-10-2003 15:05 ]
[rml][ WinXP] Gehele documents and settings verplaatsen.[/rml]
[rml][ XP] Complete map Documents and settings verplaatsen*[/rml]
[rml][ Win XP] %userprofile% verwijzing[/rml]
Changing Profile location "documents and Settings
Gevonden met [search=schijf profiel wijzigen]
Zit daar wat tussen?
Allemaal trouwens in WOS, omdat dit toch wel een vraag is over Windows zelf
[rml][ XP] Complete map Documents and settings verplaatsen*[/rml]
[rml][ Win XP] %userprofile% verwijzing[/rml]
Changing Profile location "documents and Settings
Gevonden met [search=schijf profiel wijzigen]
Zit daar wat tussen?
Allemaal trouwens in WOS, omdat dit toch wel een vraag is over Windows zelf
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Daar heb je gelijk in inderdaad, maar ik had er inderdaag iets aan! het werkt in ieder geval, harstikke bedankt!!
Who's general failure, and why is he reading my disk?
Verwijderd
Is toch iets heel anders dan ik had gelezen bij microsoft tijdje terug, dit ziet er een stukk simpeler uit.G33rt schreef op 21 October 2003 @ 15:01:
Ik denk dat je bij Computerbeheer > Lokale gebruikers en groepen > Gebruikers > Eigenschappen van %user% > Profiel > Profielpad wel iets zult kunnen doen
Pagina: 1