Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Om te zien welke drivers je hebt kun je in het apparaatbeheer van Windows bij "Toetsenbord" kijken.
In Windows 9x: Rechtermuis op Deze Computer -> Eigenschappen en dan Apparaatbeheer.
In Windows 2k/XP: Rechts op Deze Computer -> Beheren en dan de map Apparaatbeheer.
Welke windows enzo heb je?
In Windows 9x: Rechtermuis op Deze Computer -> Eigenschappen en dan Apparaatbeheer.
In Windows 2k/XP: Rechts op Deze Computer -> Beheren en dan de map Apparaatbeheer.
Welke windows enzo heb je?
[ Voor 14% gewijzigd door Room42 op 20-10-2003 19:23 ]
Koop al mijn ads!
Je zou de nieuwste drivers van Logitech.com kunnen halen, waarschijnlijk heb je een standaard windows driver voor je keyboard (en dat zal bijna zeker zo zijn als je WinXP hebt) als je last heb van haperingen
Ehh..........draadloos dus batterijen
klinkt vaag maar bij een kennis had he tmet elkaar te maken slome PC & Lege batterijen, nou was het geen Logitech/MS ofzo gewoon Trust maar ja je weet maar nooit
En anders een frequentie die je speakers stoort
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
ok, alvast bedankt voor de tips, ik heb net de logitech drivers geinstalleerd.
het probleem lijkt nu over te zijn
echter krijg ik nu dus mijn itouch config scherm niet meer geopend. Maarja, het haperen is tenminste weg
het probleem lijkt nu over te zijn
echter krijg ik nu dus mijn itouch config scherm niet meer geopend. Maarja, het haperen is tenminste weg
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Pagina: 1