MSN 6 + Logitach Quickcam Messenger, geen audio

Pagina: 1
Acties:

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 21:56
Ik heb een Logitech Quikcam Messenger met ingebouwde camera aangeschaft op te kunnen webcammen en praten via MSN.

Nu werkt het beeld gedeeld perfect alleen de microfoon niet. Op het moment dat ik connectie probeer te maken met een andere gebruiker krijg ik een fout melding, iets van netwerk probleem, probeer het later.

Ik heb een netwerk, kabel modem, draytek vigor 2200E router, MSN instelling welke op de draytek website staan ingevoerd voor de open poorten. Mijn PC maakt gebruik van de proxy server van mijn kabel boer.

Als ik onderling in mijn eigen netwerkje wil praten werkt het wel.

Verder gebruik ik WIndows XP Home.

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

Verwijderd

Kijk ff of windows messenger 4.7 het wel doet c:\program files\messenger\msmsgs.exe dit is vaak zo. als dat zo is heb je hetzelfde prob als ik had.. ik had niet alles van winxp geïnstalleerd en/of een paar services te veel uitgezet...

cheers

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 21:56
Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 15:58:
Kijk ff of windows messenger 4.7 het wel doet c:\program files\messenger\msmsgs.exe dit is vaak zo. als dat zo is heb je hetzelfde prob als ik had.. ik had niet alles van winxp geïnstalleerd en/of een paar services te veel uitgezet...

cheers
werkt ook niet...:-(

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

Verwijderd

gooi dan ff al je services in xp aan en Universal plug and play moet aan staan (windows setup) (misschien ook Internet gateway and device discovery and control client (pff) maar weetut niet zeker..)

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
geluid er uit/over internet

schien dat je daar wat aan hebt :)

https://wren.co/join/Devian