Tweakers VS Fok!... Fok! VS Tweakers....

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Omdat een aantal mensen hebben besloten om nogal te gaan kloten op Fok/Tweakers zijn er legio mensen die zich er aan ergeren etc.

Terwijl een oplossing eigenlijk heel makkelijk is ? Als diegene die klote nou gewoon gebanned worden bij beide forums? en door de andere beetje genegeerd worden ? dan is alles opgelost.

Dit is misschien wel puur iets wat de mensen willen. Iets uitlokken om gezeik te krijgen. Hoeveel mensen posten er niet puur om mensen uit hun tent te lokken.

Admins en iedereen is dit een idee ? gewoon streng optreden, bannen bij beide ?

En als de rest het nou gewoon negeerd?

Dan zijn we van veel gezeik af en kan iedereen lekker verder posten ??

Dit bericht is op tweakers onder Lieve adjes gepost en op Feedback op Fok!.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje dubbel op... maar ok... wie weet maar is het niet een leuk idee om als Tweakers zelf een onzin forum te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Salami
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 13:52
Misschien een oplossing, goed initiatief in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi
  • Laatst online: 02-09 07:57

Obi

Op dinsdag 05 december 2000 00:59 schreef Xtentic het volgende:
Beetje dubbel op... maar ok... wie weet maar is het niet een leuk idee om als Tweakers zelf een onzin forum te maken?
ROTFLMAO ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP..........FOK ATTACK!!! >:)

maaruh, kunnen de personen die mekaars forum lopen te verneuken niet gewoon gebanned worden?? :?

sjees, wat onzin toch niet allemaal los kan maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dat bannen gaat weer veel gezeik opleveren.

Maar de enige oplossing lijkt:

nieuwe OF met positieve instelling en hardere moderaties.

OF helemaal weg heeft als gevolg dat er overal topics verschijnen die op het randje van onzinnigheid liggen. Als je die gaat closen wordt de sfeer er ook niet beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OF misschien ook een idee, een link naar dat nieuwe onzin forum van disillusion http://134.184.119.56/oforum/ op de frontpage en op GoT zetten..
maar dan kan je volgens mij net zo goed het onzin forum weer terug plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Op dinsdag 05 december 2000 01:45 schreef Femme het volgende:
nou, die is er bij mij wel... Ik heb die eerste sluiting (razor_blade e.a.) ook mee gemaakt, en OF-sluitings zijn geen pretje.

een forum staat of valt bij z'n users.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 19:37

koornee

3!

Op dinsdag 05 december 2000 00:59 schreef Xtentic het volgende:
dit is er toch al nu, DiSiLLUSiON is hem toch gestart?
kijk hier maar eens:
134.184.119.56/oforum/

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Misschien moet je gewoon elke maand het OF 1 week verbergen. Scheelt de adjes een bult werk.

ieeeepppppp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 05 december 2000 07:29 schreef Dirk-Jan het volgende:

[..]
nou, die is er bij mij wel... Ik heb die eerste sluiting (razor_blade e.a.) ook mee gemaakt, en OF-sluitings zijn geen pretje.

een forum staat of valt bij z'n users.
Dat was zeker geen pretje neej.. tjsss.. die The Cow toch he... tjsss ;)

[no-flame, just fun]
had razorblade maar niet met MIJ moeten fucken!!!
[/no-flame, just fun]

Kortom: ik vonnut eigenlijk wel humor, voor 3 dagen dan.. maar ja, ik hoop nu ook dat het wegblijft, ik doe VEEL meer nuttigs nu!!!! YEAH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dat bannen gaat weer veel gezeik opleveren.
Tja Femme dat mag wel zo zijn maar nu is er veel en veel meer gezeik ? het gaat nu niet over 1 forum maar over 2. Ik denk dat iedereen het er wel mee eens is als besloten wordt om mensen die gaan stalken etc. te zullen laten starten met de ban procedure.. 2 waarschuwingen en dan moeven. Op beide forums. Is kwestie van wat overleg tussen moderaters.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon
  • Laatst online: 11-10 07:23

Theeboon

theebonen bestaan!

Ik vind 't er wel leuk daar.
Met sommigen kan ik zelfs opschieten, maar met de meeste niet omdat ze nogal negatief zijn tegenover mensen die van GoT komen.

"I sit in my room and imagine the future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He theeboon, nog steeds geen president? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 22:03

Mike78

Always

Ze lopen aal tweakers flink af te zeiken, vindt het wel erg grappig. *D

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGrimReaper
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

Heb dit maar ff om fok gezet omdat de meesten nog niet doorhadden wat er presies aan de hand was geloof ik.
Op 05 december 2000 11:25 schreef TheGrimReaper het volgende:
Ok om maar ff te beginnen : Ik ben een tweaker (8> , en ben hier alleen om te proberen om deze zoot op te lossen (proberen idg.).

Het got onzin forum is gesloten dit kregen wij aan info :Hier kun je het hele verhaal lezen
gathering.tweakers.net/showtopic/81277/1

Waar het op neer komt is dat het forum dus gesloten is tot ze een betere manier hebben gevonden om het in de hand te houden. Door het groeien van tweakers.net is het zo dat er erg veel newbies rond hangen die de regels niet ff gelezen hebben en er komen steeds meer mensen die gewoon er heen komen om te flamen. Als ze die bannen komen ze gewoon terug als nieuwe user.
Het lijkt me dat fok hier ook last van heeft, maar ik kom hier nooit dus.......

Een aantal tweakers heeft tijdelijk een eigen onzin forum geopent 134.184.119.56/oforum/ en hebben met goedkeuring van femme het een en ander van tweakers geleend.

Het is natuurlijk kut dat jullie hier last van hebben maar ik neem aan dat ze wel met een oplossing komen. Tot die tijd is het gewoon ff kut voor iedereen. Maar het lijkt me geen zin hebben om ons allemaal als een stel kleutertjes te gaan gedragen.

de mzzl.
hoop dat we toch niet allemaal flippen hier over. We moeten gewoon een oplossing zoeken en tot die tijd kunnen we mooi het onofficelle of gebruiken.

= TheGrimReaper op tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon een virus! >:)

(sowwy... ikke ikke begin onzin afkickverschijnselen te kweken denk ik :()

Maarre dankje caproeitas, je hebt weer eens gedaan waar ik aan zat te denken...
Ik had al een een reaktie op dat zooitje op Fok in mijn voorstel topic gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi
  • Laatst online: 02-09 07:57

Obi

*knip*
*knip*
Hier ben ik het helemaal mee eens. Gewoon een paar goede richtlijnen samenstellen, deze op een link in het OF gooien en alle shit die er niet in past, closen met een verwijzing naar deze richtlijnen.

Ik vind het erg cool dat zoveel mensen initiatieven nemen met het ontwikkelen van nieuwe fora, maar ik kom hier toch hoofdzakelijk voor m'n computerbezigheden.
Dat ik de laatste tijd (erg) veel in het onzinforum kwam was leuk, maar ik hecht (veel) meer waarde aan de rest van GoT.

Nog steeds lijkt het mij geen slecht idee om één of twee mensen die regelmatig op onzin komen eenvoudige mod-functies te geven, zodat er minder druk van de huidige mods nodig is. Ik denk dat de mods en ads wel een paar geschikte kandidaten kunnen vinden als ze het oude OF doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 05 december 2000 01:17 schreef dicaprio het volgende:
HELP..........FOK ATTACK!!! >:)

maaruh, kunnen de personen die mekaars forum lopen te verneuken niet gewoon gebanned worden?? :?

sjees, wat onzin toch niet allemaal los kan maken :D
of de mensen die mekaars forum lopen te verzieken zijn klonen of het zijn zieke personen.
ik zal geen voorbeelden noemen hoor yvoone >:)
(yvinne is een modje waar ik door gebvand ben vanwege een beetje TÊ erge reactie over marokanen in gouda en nee ik ben geen racist ik vind alleen dat die gasten effe erg weer op ehts spoor gebracht moeten worden.
dus ik wild eyvonne effe pesten. sorry yvnne als je dit leest ik wou sunchaser intpen maar ik vond jouw nam leuker.
als je dit niet wilt zal ik X-Ray als voorbeeld nemen. is dat oo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Sjeez wat een oud draadje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-10 18:55

Arno

PF5A

Op dinsdag 25 juni 2002 08:03 schreef Buzzman het volgende:
Sjeez wat een oud draadje :D
Erg he :+

Ik zou bijna gaan denken dat we weer in 2000 zaten *D

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:16
Op dinsdag 25 juni 2002 08:11 schreef Traag het volgende:

[..]

Erg he :+

Ik zou bijna gaan denken dat we weer in 2000 zaten *D
op zo'n vroege morgen... ik snapte al niet dat de links niet werkte... :o

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, dit is wel errug oud hoor.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.