Word lijnen

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:31
Geen idee als deze post in het goede forum staat...

Nu naar de vraag.
Ik heb een word document.
En als ik tussen pagina 2 en pagina 3 een nieuwe pagina aanmaak gaat alles goed.
Als ik dan echter op enter druk op deze nieuwe pagina verschijnt er een zwarte lijn.
Zoals iets dat onderlijnd moet zijn.
Maar er moet ene gewone enter zijn dat ik mijn tekst weer kan invoegen

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Flying,

Alsnog welkom op GoT :)
Op GoT hebben we een aantal regels opgesteld waaraan een topic moet voldoen. Zelf initiatief tonen en een duidelijke topicstart is hier het belangrijkste van ;)

Uit jouw topic kan ik niet helemaal opmaken wat nu precies je probleem is, ik kan er niet echt in vinden wat je zelf al geprobeerd hebt, je topic staat in het verkeerde forum en er ontbreekt een boel belangrijke info (zoals welke Word heb je het eigenlijk over).

Ik doe daarom je topic dicht - open eventueel een nieuw topic in het juiste forum (lees even de FAQ die in dit forum bovenaan als 'Sticky' gepost staat), en lees deze info eventjes door:

Voordat je een topic opent
De topictitel
De openingspost

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hier: nope, vragen over Word horen in Software Algemeen, zoals is te lezen in het WOS Policy :)

Maar aangezien je te weinig info geeft om je daar effectief te helpen, sluit ik het topic hier. Probeer het daar even opnieuw warbij je duidelijk uitlegd wat er nu precies wordt bedoeld. Geef dan natuurlijk ook aan welke versie van Word je eigenlijk gebruikt en zoek even op support.microsoft.com naar deze vraag. Kijk natuurlijk ook even in Word zelf rond en het zou handig zijn om een screenshot te maken (zoals je bij je vorige vraag zo mooi deed :) ) zodat het duidelijk is wat er nu precies bedoeld wordt.

Oftewel: lees het SA Policy even door voor je daar post.

Tot zo en succes! :)

edit:

Zie dus elevator :P

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 18-10-2003 16:40 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.