Toon posts:

Gezocht XP Driver S3Trio64V2 DX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zoals de topic titel al zegt, ik zoek een driver voor deze videokaart :)
vraag niet waarom ik 'm nodig heb, laten we het erop houden dat ik een redelijk goede pc hier heb, maar met een bagger videokaart, een tweede videokaart wel te verstaan.
de primaire videokaart is een Matrox Dualhead g450,
maar de s3trio moet het ook doen, maar met de standaard windows xp drivers krijg ik foutcode 10, apparaat start niet.
Zou dit misschien ook kunnen betekenen dat windows xp niet meer als 1 videokaart aankan?? :?

ik hoop dat jullie me kunnen helpen :)
alvast bedankt :)

- Neusaap :D

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 21:04
ik heb Windows XP Pro met:

GeForce 4 TI 4200 AGP
S3 Trio 32/64 PCI
Matrox Millenium PCI

Dit werkt gewoon met de standaard drivers. Misschien heb je een IRQ probleem?

SRK35ZS-W

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-07 20:28

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Leuk en aardig, die drivers, maar een S3 Trio64V2 kaartje werkt alleen als je in de BIOS opgeeft dat de primary display een PCI kaart is. In win2K kan je dan je schermen wel weer omdraaien. Had je ook kunnen vinden in de search, heb dit nml al vaker gepost (en met mij wel 10 anderen)

Verwijderd

die matrox is toch ook een PCI? Volgens mij gaat dat niet werken, 2 PCI videokaarten :/ AGP en PCI gaat wel, zie uitleg _JGC_.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Als die Matrox ook een PCI is, ist ook heel simpel op te lossen: wissel ze om, krijgt ie een lager bus ID, waardoor BIOS die S3 als eerste zal detecteren.

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
* Fludizz heb een S3 Trio 3D/2X 4MB PCI vidkaartje voor dual monitor onder Win2k... drivers voor gevonden op www.driverguide.com :)

hoewel het vreemde is dat Linux hem ziet als een S3 Virge 3D terwijl de VGA BIOS gewoon S3 Trio 3D/2X post
Pagina: 1