"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
Ik weet niet of je het persé met Nero wilt branden, zo niet, dan kan ik je aanraden om eens iTunes uit te proberen. Is een heel handig programma voor MP3 beheer en je kan er ook mee branden. Je kan ook de pauzes tussen de tracks instellen, welke standaard op 2 seconde staat 
Met [search=pauzes tracks] vond ik trouwens ook aardig wat resultaten, daar zal vast wel een oplossing tussen staan. Volgende keer mag je trouwens wel een iets meer zeggende topictitel verzinnen
Met [search=pauzes tracks] vond ik trouwens ook aardig wat resultaten, daar zal vast wel een oplossing tussen staan. Volgende keer mag je trouwens wel een iets meer zeggende topictitel verzinnen
The devil is in the details.
Je kan die pauze tussen de nummers gewoon instellen.
Als je al je mp3tjes naar de "cd" gesleept hebt, dan moet je ze even allemaal selecteren. Vervolgens druk je op rechtermuisknop, en kies je voor eigenschappen.
Daar kan je de pauze veranderen (op 0 zetten dus
).
Als je al je mp3tjes naar de "cd" gesleept hebt, dan moet je ze even allemaal selecteren. Vervolgens druk je op rechtermuisknop, en kies je voor eigenschappen.
Daar kan je de pauze veranderen (op 0 zetten dus
Bij een audio cd wel, de topicstarter heeft het over een data cd gevuld met mp3'tjesZoefff schreef op 17 oktober 2003 @ 21:31:
Je kan die pauze tussen de nummers gewoon instellen.
Daar kan je de pauze veranderen (op 0 zetten dus).
Voor zover ik weet ligt dat aan de mp3-speler, de mijne heeft er ook last van.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Dat ligt aan de MP3 speler, kan je niks aan doen. Hij heeft die 2 sec nodig om de volgende track te openen ...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Owh iddDuracell schreef op 17 October 2003 @ 21:34:
[...]
Bij een audio cd wel, de topicstarter heeft het over een data cd gevuld met mp3'tjes
Voor zover ik weet ligt dat aan de mp3-speler, de mijne heeft er ook last van.
Net even te snel gelezen, sorry
Begin zo langzaam is de pest aan dat programma te krijgen iedereen moet zo nodig sinds kort roepen hoe o zo goed het isMaRc0 schreef op 17 October 2003 @ 21:26:
Ik weet niet of je het persé met Nero wilt branden, zo niet, dan kan ik je aanraden om eens iTunes uit te proberen. Is een heel handig programma voor MP3 beheer en je kan er ook mee branden. Je kan ook de pauzes tussen de tracks instellen, welke standaard op 2 seconde staat
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik zeg helemaal niks over hoe goed ie is, zelf snap ik het doel van het hele programma ook niet zo heel erg, Winamp voldoet meer dan genoeg. Maar aangezien ik vanmiddag die brandoptie had gevonden en dat je daarmee de pauzes tussen tracks kan veranderen dacht ik, misschien heeft hij hier wat aannero355 schreef op 17 October 2003 @ 21:57:
[...]
Begin zo langzaam is de pest aan dat programma te krijgen iedereen moet zo nodig sinds kort roepen hoe o zo goed het isEcht minder volgens mij wordt het "The next MSN"
The devil is in the details.
iTunes heeft al een topic dus ga daar maar verder
Nu nog de pauzes bij de mp3speler oplossen als dat kan: SA --> GT dus omdat het aan je speler ligt 
Plus topictitel afgemaakt.
Heb je al firmware geupdate als dat kan? Het zou dan helpen als je je merk en type noemt.
Plus topictitel afgemaakt.
Heb je al firmware geupdate als dat kan? Het zou dan helpen als je je merk en type noemt.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1