Nou ik heb hetzelfde meegemaakt, en dat ging 4 maanden door. Als ze volgende maand weer afschrijven moet je ze echt gaan bellen.Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 23:35:
[...]
Lekker zo laten (wel in de gaten houden) had ik ook, maar een weekje later kreeg ik een factuur met een terugboeking/beeindigin![]()
Staat ook op de site van xs4all vermeld
Bij mijn eerste telefoontje zeiden ze dat alles goed zou komen met een creditfactuur. Maar toen er de volgende maand dus weer werd afgeschreven stuurde ik de admi-afdeling een e-mail hoe of wat, en dat ze moesten kappen met afschrijven. Maar op e-mails reageert de admi-afdeling van xs4all niet, dus dat heeft geen zin. Ik had trouwens ook al de bevestigingsbrief van de opzegging van xs4all en van KPN gehad... Elke keer als ik belde zeiden ze dat het goed zou komen, maar elke volgende maand werd er dus gewoon weer afgeschreven. Ik heb toen mijn rekening laten blokkeren voor xs4all, waarop er na 4 maanden van hun kant gedreigd ging worden met een incassobureau. Weer gebeld, en eindelijk iemand aan de lijn gekregen die wel wist waar ze mee bezig was, die toegaf dat zij een fout gemaakt hadden, geld teruggehad, en daarna gelukkig niets meer van xs4all gehoord.
Ik zou dus eerst effe afwachten, maar als ze volgende maand weer afschrijven moet je ze bellen. Xs4all: