Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten #5

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.278 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 23:35:
[...]

Lekker zo laten (wel in de gaten houden) had ik ook, maar een weekje later kreeg ik een factuur met een terugboeking/beeindigin _/-\o_

Staat ook op de site van xs4all vermeld
Nou ik heb hetzelfde meegemaakt, en dat ging 4 maanden door. Als ze volgende maand weer afschrijven moet je ze echt gaan bellen.

Bij mijn eerste telefoontje zeiden ze dat alles goed zou komen met een creditfactuur. Maar toen er de volgende maand dus weer werd afgeschreven stuurde ik de admi-afdeling een e-mail hoe of wat, en dat ze moesten kappen met afschrijven. Maar op e-mails reageert de admi-afdeling van xs4all niet, dus dat heeft geen zin. Ik had trouwens ook al de bevestigingsbrief van de opzegging van xs4all en van KPN gehad... Elke keer als ik belde zeiden ze dat het goed zou komen, maar elke volgende maand werd er dus gewoon weer afgeschreven. Ik heb toen mijn rekening laten blokkeren voor xs4all, waarop er na 4 maanden van hun kant gedreigd ging worden met een incassobureau. Weer gebeld, en eindelijk iemand aan de lijn gekregen die wel wist waar ze mee bezig was, die toegaf dat zij een fout gemaakt hadden, geld teruggehad, en daarna gelukkig niets meer van xs4all gehoord.

Ik zou dus eerst effe afwachten, maar als ze volgende maand weer afschrijven moet je ze bellen. Xs4all: :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErAdiCToR schreef op 07 november 2003 @ 00:18:
Stomme vraag mischien enzo. Maar uh, ik krijg dus binnenkort ADSL. Ben 100% n00b als het om configureren van ADSL gaat :-).

Maar goed, net als de alle routers heeft die Zyxel adsl modem dus ook een webinterface.

Is het nou mogelijk om daar in te komen als je een router er tussen hebt staan? Of is het het slimste om de modem eerst direct aan je pc te hangen etc?

Ik heb de balle verstand ervan >:)
Als je de Zyxel aan een LAN-poort hangt is het geen probleem, maar aan de WAN-poort is het mij, lokaal althans en als router ingesteld, nog steeds niet gelukt :{

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 04:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:26

cjdijk

Hans favoriete radiostation

ErAdiCToR schreef op 07 november 2003 @ 00:18:
Stomme vraag mischien enzo. Maar uh, ik krijg dus binnenkort ADSL. Ben 100% n00b als het om configureren van ADSL gaat :-).

Maar goed, net als de alle routers heeft die Zyxel adsl modem dus ook een webinterface.

Is het nou mogelijk om daar in te komen als je een router er tussen hebt staan? Of is het het slimste om de modem eerst direct aan je pc te hangen etc?

Ik heb de balle verstand ervan >:)
Alleen tijdens het instellen van het modem is het noodzakelijk de router ertussenuit te halen.
Wat wel mogelijk is, de settings via de seriele kabel wijzigen.
Alleen is het niet nodig de settings te wijzigen gezien hij juist geconfigureerd afgeleverd wordt.
Tenzij je hem als router wilt instellen, in jouw geval niet nodig want je hebt al een losse router.
Zelf heb ik hem ook nog nooit aangesloten gehad zonder mijn router ertussen. :)

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt die modem, die je gratis bij je abbo krijgt
met m'n accepoint van Edimax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier iets van 6 a 7 km van de centrale af.
Eerst kon het niet zei de postcodechecktest, en later zei hij dat het kon, 512/256 welliswaar maar sneller dan modem.
Naja alles goed en wel, 3 weken later zat ik via demon te internetten en mijn download komt rond de 50 en mijn upload rond de 20 a 25.
Gisteren verveelde ik me enzo, en toen deed ik de postcodecheck voor de gein opnieuw en nu staat er dat adsl niet beschikbaar is, terwijl het hier met een wel lekkere snelheid gaat (in vergelijking met modem dan he :P)
Hoe kan dit ? En heeft dit nog gevolgen voor mijn abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:49

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 06:58:
Ik zit hier iets van 6 a 7 km van de centrale af.
Eerst kon het niet zei de postcodechecktest, en later zei hij dat het kon, 512/256 welliswaar maar sneller dan modem.
Naja alles goed en wel, 3 weken later zat ik via demon te internetten en mijn download komt rond de 50 en mijn upload rond de 20 a 25.
Gisteren verveelde ik me enzo, en toen deed ik de postcodecheck voor de gein opnieuw en nu staat er dat adsl niet beschikbaar is, terwijl het hier met een wel lekkere snelheid gaat (in vergelijking met modem dan he :P)
Hoe kan dit ? En heeft dit nog gevolgen voor mijn abbo?
Misschien zit de centrale vol?
Heeft geen gevolgen voor jou abo lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.