[quote]pinolief schreef op 19 oktober 2003 @ 23:07:
Maar de rust die je hebt van een simpele KPN verbinding...die om de zoveel tijd een upgrade krijgt tegen dezelfde maandprijs...is heerlijk.
Heb al..mmm...2 upgrades meegemaakt en binnenkort de 3de....ik blijf bij KPN hoor. Snel genoeg voor mijn geld, zowat dat er snellere zijn......als je elke 3 maanden van ISP wil veranderen ben je inderdaad altijd de snelste .....
Yept, een hele kudde tweakers gaat van DSL provider naar DSL provider om steeds maar weer de snelste/voordeligste/beste provider te hebben.AvK schreef op 19 October 2003 @ 22:18:
Inderdaad een duidelijke brief.
Een groot deel van de ontevreden tweakers kunnen hier ook hun conclusies uit trekken.
Is KPN duur? ..... JA
Is KPN betrouwbaar? ..... JA
Is KPN kwalitatief goed? ..... JA
Is KPN zijn geld waard? ..... Na november sowieso JA
Als je alleen KPN kunt krijgen omdat BBned wel een bitlijn aanbiedt en daarvoor teveel vraagt als maandbedrag omdat ze, ondanks dat BBned "zoveel beter is" geen ADSL aanbieden voor een fatsoenlijke prijs en alles beter is dan 56k/ISDN blijven wij dan zeiken?......NEE
Ben je dan blij met die "dure" KPN ADSL verbinding?......JA
Maar de rust die je hebt van een simpele KPN verbinding...die om de zoveel tijd een upgrade krijgt tegen dezelfde maandprijs...is heerlijk.
Heb al..mmm...2 upgrades meegemaakt en binnenkort de 3de....ik blijf bij KPN hoor. Snel genoeg voor mijn geld, zowat dat er snellere zijn......als je elke 3 maanden van ISP wil veranderen ben je inderdaad altijd de snelste .....
There is no place like ::1