KPN ADSL Uploadsnelheidsverhoging

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 4.511 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Erkandude schreef op 04 november 2003 @ 18:58:
Iemand al verhoging gehad in Amsterdam???
lt_cmd_data schreef op 04 november 2003 @ 18:59:
Ik heb nu ook sinds vandaag (4-11-2003) 1024/360 @ xs4all basic
Gemeente Albrandswaard (=Poortugaal en Rhoon)
010-50xxxxx
3161 XX
Gemeente albrandswaard ligt tegen Rotterdam zuid aan ;)
Voor de slimmerikken onder ons die het nog steeds niet begrepen hebben, hier hebben we niks aan, kijk in het lijstje! Sta je er niet tussen en heb je nog steeds geen snelheidsverhoging gemerkt, post dan niks!
Heb je wel een snelheidsverhoging bemerkt aan je verbinding, post dan (als je dat zo super graag wil, je speedtest resultaten /me met de centrale waar je op aangesloten bent! (die gekke code die sommige mensen hier posten...)

Ik heb geen zin om dit lijstje lang bij te houden als er steeds van die onzin posts tussen staan!
Jarno schreef op 04 november 2003 @ 19:08:
Gorinchem (4204 BM) is ook aan de beurt geweest. :). :).
Dit was dus ook de laatste keer dat ik de centrale zelf op zocht.....

[ Voor 13% gewijzigd door jules op 04-11-2003 19:17 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17892

Oke, Numansdorp (centrale Nmd) is dus ook aan de beurt geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52733

Is er al iemand die in Nieuwegein of Apeldoorn een verhoging heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61988

Is er al een verhoging in Voorschoten doorgevoerd ???
Ik merk hier nog niets van de verhoging, een collega in Leiden bij Zonnet al
wel.....en ik bij hccnet nog niet..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-06 18:32
Iemand die een verwachting heeft over zwaagwesteinde centrale ligt in kollumerzwaag. Of iemand in Friesland al een snelheids verhoging gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 17:32
Sgt_Pepper schreef op 04 november 2003 @ 19:07:
Centrale: Bkl Breukelen 3621 (prov. Utrecht) is vandaag geupdated :)
hier in maarssen (3607) nog nie...is 3 km verderop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

klaasbram schreef op 04 november 2003 @ 17:12:
Skb Spakenburg staat er bij zonnet dus ik kan geen geplande datum geven.
Alleen volgens speedtest is het nu nog niet uitgevoerd ;)
Doe geen moeite plaatsgenoot, ik heb het ook nog niet gehad. (en volgens mij is de centrale op de Kon. Wilhelminastraat de enige hierzo)

xs4all basic adsl.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48920

edit: ik moet leren lezen voordat ik mijn toetsenbord zijn gang laat gaan 8)7

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 48920 op 04-11-2003 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziekloon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04 10:57
Waddinxveen is ook geupgrade.. 1024/320 hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockheart
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

lockheart

Dutch Open LaserQuest champion

zit nog steeds hier als eenige met die wazige verbinding van 1024/128 (adsl basic , xs4all)
ik lijk zowat wel de eenige te zijn die maar half geupgrade is , hebben meer mensen hier last van ? vanmiddag een mailtje naar de helpdesk gestuurd maar die gaf het standaard antwoord dat alle lijnen tussen 2 en 30 november werden geupgrade.Ik heb best geduld maar ik zie de bui alweer hangen dta hte gewoon verkeerd uitgevoerd is

[ Voor 16% gewijzigd door lockheart op 04-11-2003 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 15:24

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Centrale Wijchen staat nog niet in je lijstje of moet ik een B)

Centrale Wijchen (6602BB) CGB=889400
Herenstraat 2 - 50 Wijchen

Geef ik zo de goede info?
Heb trouwens nog niks van snelheids verandering gemerkt.
Mijn pc is 24/7 en inetverbinding ook. Voor de nieuwe snelheid moet je zeker rebooten of het adsl kabeltje eruit halen zodat ie de lijn opnieuw detecteerd of niet? En als ze het knopje omzetten ben ik dan me connectie kwijt totdat ik opnieuw inbel of gaat ie gewoon lekker door? K hoop dat jullie het weten, tis niet noodzakelijk maar ik vind het wel handig om te weten. :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Anoniem: 61988 schreef op 04 november 2003 @ 19:25:
Is er al een verhoging in Voorschoten doorgevoerd ???
Ik merk hier nog niets van de verhoging, een collega in Leiden bij Zonnet al
wel.....en ik bij hccnet nog niet..... :(
Onzin.
Leiden heeft 3 centrales:
Willem de zwijgerlaan,
Boommarkt
Cornelis schuitlaan.

Zijn geen van 3en ge-upgraded en je provider doet er al helemaal niets toe.
Het maakt dus niets uit of je nou bij Zonnet of HCCnet zit.
Ik zit op willem de zwijgerlaan en ik kan je vertellen dat er daar geen upgrade is, kennis van me zit in de stevenshof en zit op cornelis schuitlaan en is ook niet geupgraded,en centrum ook niet.
Je collega zit je dus op te naaien, of platter gezegd hij liegt.
Nogmaals KPN doet de boel in de centrales en pakt daarbij alle MXSTREAM powered d-slams en kijkt absoluut niet of er nu een xs4all, een HCCNET of wat dan ook voor abonnee op zit.
Het enige dat ze veranderen zijn de waardes voor Lite, basic en fast, en in de d-slam eenheid van jou staat dan vervolgens welke settings voor jou afhankelijk zijn maar daar blijft ie vanaf.
Je modem weet dus, ik hoor bv bij snelheid 2, en bij de geupgrade snelheidslimiet ziet ie vervolgens hoe hard jij mag.

[ Voor 24% gewijzigd door Nick39 op 04-11-2003 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicxz
  • Laatst online: 17:35
Klopt niet helemaal, volgens die zonnet site (edit: deze dus: http://www.zonnet.nl/breedband/upgrade/ ) wordt er geupgrade voor zonnet-mensen die bij versatel zitten ipv bij kpn, en die upgrade zou in leiden op 3 nov plaatsvinden.

[ Voor 21% gewijzigd door nicxz op 04-11-2003 21:31 ]

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 16:45
-knip-

[ Voor 106% gewijzigd door Siluro op 04-11-2003 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
nicxz schreef op 04 november 2003 @ 21:29:
Klopt niet helemaal, volgens die zonnet site (edit: deze dus: http://www.zonnet.nl/breedband/upgrade/ ) wordt er geupgrade voor zonnet-mensen die bij versatel zitten ipv bij kpn, en die upgrade zou 3 nov plaatsvinden.
Dan vergelijkt hij appels met peren en dat moet je al helemaal niet doen.
Als zonnet via versatel loopt is de upgrade van zonnet totaal los van die van KPN.
De diensten van KPN in Leiden zijn dus niet geupgraded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicxz
  • Laatst online: 17:35
Ja, met je eens, maar ik dacht ik heb door wat de poster bedoelt en probeer het uit te leggen, draag ik ook eens wat bij :) Zit dit topic steeds maar te refreshen om een patroon te ontdekken om te kijken of ze nog eens in de buurt van Leiden komen met die upgrades.
Nick39 schreef op 04 november 2003 @ 21:33:
[...]

Dan vergelijkt hij appels met peren en dat moet je al helemaal niet doen.
Als zonnet via versatel loopt is de upgrade van zonnet totaal los van die van KPN.
De diensten van KPN in Leiden zijn dus niet geupgraded.

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-04 11:24
heb nu hier 2048/640 maar naar google is het nog steeds brak zie x aantal posts terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46765

Mod Moordrecht geupdate op 4-11-2003

Korte naam: Mod
Lange naam: Moordrecht
Adres: Boerderijlaan 9, 2841SZ, MOORDRECHT
CGB: 182700
Netnr: 0182
Regio: Rotterdam-Noord
District: Rt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
nicxz schreef op 04 november 2003 @ 21:34:
Ja, met je eens, maar ik dacht ik heb door wat de poster bedoelt en probeer het uit te leggen, draag ik ook eens wat bij :) Zit dit topic steeds maar te refreshen om een patroon te ontdekken om te kijken of ze nog eens in de buurt van Leiden komen met die upgrades.

[...]
Geloof me, ik wil ook niet liever,hoewel..ik moet er toch wel een beetje om lachen ook hoor..men komt bijna klaar (vergeef me de uitdrukking) als men de upgrade heeft gehad en men heeft een enorme kater als dat nog niet zo is.
Ik ben er ook blij mee, zeker omdat het gratis is, maar uploaden doe ik zelden,de tijd dat een file binnen is zal wat korter zijn maar ik download geen hele films en als ik dat toch doe doe ik het 's nachts,het kost niets dus of dat file er nu 2 uur langer over doet... Ik ben van fast terug gegaan naar basic en fast was toen 1024,nou dat wordt mijn basic nu ook.
Ik was er met 2 dagen aan gewend en dat zal ik nu ook wel weer zijn,als ik het al merk.
Als ik maar kan internetten,en met browsen merk ik die hogere dl nu niet echt.
Als ik er bij speedtest achter kom dat het zo ver is denk ik, leuk..maar verder ga ik niet de vlag uithangen of zoals sommige opgewonden standjes lopen schelden omdat het bij mij nog steeds niet zo is.
Het wordt wat erg opgeklopt..alsof Gaston van de Postcodeloterij in je straat is gesignaleerd en iedereen loopt te vissen of ie aanbelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60460

Resistor schreef op 04 november 2003 @ 20:12:
[...]

Doe geen moeite plaatsgenoot, ik heb het ook nog niet gehad. (en volgens mij is de centrale op de Kon. Wilhelminastraat de enige hierzo)

xs4all basic adsl.
offtopic:

Hallo plaatsgenoten :)

Kan niet wachten op de upgrade, alleen ik heb het topic ook doorgenomen, maar kan geen patroon in de upgrades zien...nahgoed, we komen vanzelf aan de beurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm, wel Alphen aan den Rijn lijkt een feit te zijn.

Nou ja, had ik ook wel verwacht, gisteren lag plotseling internet eruit en vandaag maar even getest, en ja... 40kb upload en 100kb download.

Niet slecht :-)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

swampy schreef op 04 november 2003 @ 22:09:
Mmm, wel Alphen aan den Rijn lijkt een feit te zijn.

Nou ja, had ik ook wel verwacht, gisteren lag plotseling internet eruit en vandaag maar even getest, en ja... 40kb upload en 100kb download.

Niet slecht :-)
40??
Warom red ik geen 40 kb/s.. maar iets van 31 @ speedtest.nl :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanke014
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 14:27

vanke014

Format C: Y/Y ?

40 kb/sec! Dan zou je geen overhead moeten hebben...lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
vanke014 schreef op 04 november 2003 @ 22:37:
40 kb/sec! Dan zou je geen overhead moeten hebben...lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
Mij ook !
Ondanks alle mtu en noem maar op tweaks ben ik nooit hoger gekomen bij basic met de upload van 13,8 KB/sec terwijl 16 mogelijk zou moeten zijn.
Ik denk dat de eerder genoemde waardes wat realistischer zijn dan deze 40 kb/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reanimation
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-06 12:04
40 kb/s is inderdaad niet mogelijk! eigenlijk moet je (in dit geval) 320 kbit delen door 10 wil je de overhead erbij rekenen dan kom je dus op 32 kb/s wat meer klopt
hetzelfde geld dus voor download 1024 kbit delen door 10 is 102,4 kb/s

Edit: om precies te zijn delen door 9,5 maar dat is wat moeilijk rekenen ;) dan kom je dus op 34 kb/s

[ Voor 19% gewijzigd door Reanimation op 04-11-2003 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht delen door 9 zoals eerder vermeld in dit topic !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reanimation
  • Laatst online: 03-06 12:04
Anoniem: 52733 schreef op 04 november 2003 @ 22:54:
Ik dacht delen door 9 zoals eerder vermeld in dit topic !
Zie mijn edit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdgroot
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
cybersteef schreef op 04 november 2003 @ 20:42:
Centrale Wijchen staat nog niet in je lijstje of moet ik een B)

Centrale Wijchen (6602BB) CGB=889400
Herenstraat 2 - 50 Wijchen

Geef ik zo de goede info?
Heb trouwens nog niks van snelheids verandering gemerkt.
Mijn pc is 24/7 en inetverbinding ook. Voor de nieuwe snelheid moet je zeker rebooten of het adsl kabeltje eruit halen zodat ie de lijn opnieuw detecteerd of niet? En als ze het knopje omzetten ben ik dan me connectie kwijt totdat ik opnieuw inbel of gaat ie gewoon lekker door? K hoop dat jullie het weten, tis niet noodzakelijk maar ik vind het wel handig om te weten. :)
Hallo plaatsgenoot.
Je hebt het nog niet helemaal begrepen: dat zgn. lijstje is van VERSATEL en niet KPN! En die snelheidsverhoging wordt gedaan tussen 3 en 30 november! Dat wil dus niet zeggen dat je meteen op de eerste dag sneller bent wordt. De volgende keer eerst wat berichten lezen voor je iets post dus. Er zijn namelijk zoals JvS al heeft gezegd al 101 en nog wat posts geweest van mensen die zeggen dat ze geen lijst kunnen vinden of dat ze niet in de lijst (die van VERSATEL, dus niet KPN is) staan.
edit:

En nee, we zijn dus nog niet geupgrade tot dit moment

[ Voor 3% gewijzigd door bdgroot op 04-11-2003 23:52 ]

Laat een computer nooit merken dat je gehaast bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:16
Anoniem: 60460 schreef op 04 november 2003 @ 22:06:
[...]

offtopic:

Hallo plaatsgenoten :)

Kan niet wachten op de upgrade, alleen ik heb het topic ook doorgenomen, maar kan geen patroon in de upgrades zien...nahgoed, we komen vanzelf aan de beurt :)
offtopic:
/me is ook plaatsgenoot maar dan wel een echte spakenburger :P
Ik zag ook al een hoop mensen uit Amersfoort hier posten en zo blijkt het dat onze regio toch best actief is op internet :D

Zelfs op dit tijdstip hebben ze de centrale nog niet getweakt maar ja ik had dat ook niet verwacht maar ik hoop wel dat ik er snel van mag genieten want dan kan ik ook eens wat interessant versturen (kwa grootte ;) )

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-06 10:05
Nou bij mij issie er "al" vanaf gisteren ga nu 110kb/s down _/-\o_ en 32kb/s up en een ping van 26 (volgens speedtest.nl). Best lekker een film in een kleine 2,5 uur!! _/-\o_

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nick39 schreef op 04 november 2003 @ 21:17:
[...]

Onzin.
Leiden heeft 3 centrales:
Willem de zwijgerlaan,
Boommarkt
Cornelis schuitlaan.

Ik zit op willem de zwijgerlaan en ik kan je vertellen dat er daar geen upgrade is, kennis van me zit in de stevenshof en zit op cornelis schuitlaan en is ook niet geupgraded,en centrum ook niet.
Ik zit op de Boommarkt en ik kan inderdaad bevestigen dat het hier ook niet is. Misschien morgen? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Middelburg is opgewaardeerd.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Laatst online: 01-04 11:24
Hardinxveld ook en upload gaat boven de 640/10 = 64k/s zit op dit moment op 75k/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62027

Oud Gastel is ook geupdate!! _/-\o_

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Nov 5 2003 om 00:48:12 UTC+0100)

Download : 209.9 KByte/sec
Upload : 36.2 KByte/sec
Connection : 759.0 Conn/min
Ping test Nederland : 21.0 ms

Toch wel lekker hoor Xs4all Fast :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
bdgroot schreef op 04 november 2003 @ 23:48:
[...]

Hallo plaatsgenoot.
Je hebt het nog niet helemaal begrepen: dat zgn. lijstje is van VERSATEL en niet KPN! En die snelheidsverhoging wordt gedaan tussen 3 en 30 november! Dat wil dus niet zeggen dat je meteen op de eerste dag sneller bent wordt. De volgende keer eerst wat berichten lezen voor je iets post dus. Er zijn namelijk zoals JvS al heeft gezegd al 101 en nog wat posts geweest van mensen die zeggen dat ze geen lijst kunnen vinden of dat ze niet in de lijst (die van VERSATEL, dus niet KPN is) staan.
edit:

En nee, we zijn dus nog niet geupgrade tot dit moment
Jah, nu is het me nog niet duidelijk... De een zegt dit en de ander zegt dat. Is dat ene lijstje nu van Versatel of van KPN? :?
En als die van Versatel is, wat doet die dan in vredesnaam in dit topic met de naam "KPN ADSL Uploadsnelheidsverhoging"?:?

Alvast bedankt voor uw antwoorden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Anoniem: 62027 schreef op 05 november 2003 @ 00:49:

Is dat zojuist geupdate of al een poosje geleden? Kun je dat ook nagaan? En waar ligt Oud Gastel precies, even voor de goede orde (mijn topografie is niet al te best namelijk :P )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdgroot
JeroenM_tbs schreef op 05 november 2003 @ 00:52:
[...]

Jah, nu is het me nog niet duidelijk... De een zegt dit en de ander zegt dat. Is dat ene lijstje nu van Versatel of van KPN? :?
En als die van Versatel is, wat doet die dan in vredesnaam in dit topic met de naam "KPN ADSL Uploadsnelheidsverhoging"?:?

Alvast bedankt voor uw antwoorden... ;)
Dat lijstje is zoals ik al zei van Versatel. Kijk maar naar de reacties van JvS. Hierin zul je ook niet alle plaatsten in terugvinden. En zoals ook al 10000 en nogwat keren gezegd is: KPN heeft gewoon geen lijst (uitgegeven) van welke centrale wanneer aangepakt wordt. Misschien dat iedereen dat nu eens gaat begrijpen.
* bdgroot zucht nog eens flink...
JeroenM_tbs schreef op 05 november 2003 @ 00:54:
[...]

Is dat zojuist geupdate of al een poosje geleden? Kun je dat ook nagaan? En waar ligt Oud Gastel precies, even voor de goede orde (mijn topografie is niet al te best namelijk :P )?
www.map24.nl. Vul links in het menu bij "zoek adres" de plaats in en hij zal je vertellen waar het ligt >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96305

DSL Line Status na verhoging

Speed (Kbit/sec) 640 up / 2048 down

Nu blijkt dat XS4ALL in hun laatste nieuwsbrief de volgende mededeling hebben gedaan, en dat via het KPN netwerk wa enkele weken geleden nog onmogelijk was

Speed (Kbit/sec) 512-1024 up / 2-8 Mbit/s down voor de prijs van wat ik eerst betaalde. Er is een maar, de lengte van de koperen kabel beinvloed de snelheid.

Dus ff bellen en eens jijken hoe rap ik kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23171

Anoniem: 62027 schreef op 05 november 2003 @ 00:49:

Dat is wel een heel lage upload voor het FAST abonnement :?

Bij mij is deze 64/65 KB/s.....

Zo'n slechte lijn, of had je een upload aan staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96327

Wanneer updaten ze Roermond nou eindelijk :'( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octopuz908
  • Laatst online: 17-06 19:22
Anoniem: 96327 schreef op 05 november 2003 @ 08:01:
Wanneer updaten ze Roermond nou eindelijk :'( ?
Eindelijk?? Ze zijn net 2 dagen bezig! Heb geduld je komt echt wel aan de beurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57381

Ch!pY-J schreef op 04 november 2003 @ 16:51:
[...]
Voor de heren mods en ikzelf kunnen hieronder het overzichtje bijhouden:
(gehaald van deze pagina)
(ik zal zelf m'n best proberen te doen om het bij te houden, maar ik ga me er niet meer dan 1 maal daags / 2 daags mee bezig houden! En ook alleen als de rest van de posts overzichtelijk blijft!)
[...]

Rood & vet gemarkeerde centrales zijn al geupdate voor zover ik de info heb mogen ontvangen van jullie...
Helaas is dit geen KPN lijst! Het heeft volgens mij niets met de KPN upgrade te maken! Ook is de lijst me centrales niet compleet, dus hier hebben we echt helemaal niets aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
Anoniem: 57381 schreef op 05 november 2003 @ 08:32:
[...]

Helaas is dit geen KPN lijst! Het heeft volgens mij niets met de KPN upgrade te maken! Ook is de lijst me centrales niet compleet, dus hier hebben we echt helemaal niets aan!
zo maakt men lekker de boel in de war, goed initiatief om een eigen lijst te maken,maar in dit geval wordt de verwarring groter.
Ik denk ook dat de maker van het lijstje in dit topic best weet dat het een versatel lijst is,maar dat hij die lijst als basis gebruikt voor het maken van de KPN lijst.
Het wordt alleen een erg onduidelijke zooi want nu gaan Versatel mensen in dit topic ook roepen van,ik heb de upgrade gehad,vervolgens wordt die lijst dan bijgewerkt en dan moet een ander die op die centrale zit en kpn heeft maar net hier lezen dat zijn centrale zou zijn gedaan en het tegendeel gaan zeggen.
Men denkt blijkbaar,adsl is adsl en ik kan sneller dus,hoppa posten die hap.
Het vernoemen van je provider is denk ik dus wel goed,anders is elke controle uitgesloten.
Het gaat dus voor alle duidelijkheid hier in dit topic alleen om de verhoging van de powered bij KPN adsl lijnen en NIET die van Versatel/BBNED zoals Zonnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

/me Als ik mod zou zijn geweest zou ik hier al een hele hoop posts getrashed hebben, maar goed, ik begrijp die mods ook wel. Dat is grotendeels moeite voor niks! (Lijkt wel een ondankbaar baantje zo!)

Bij deze nog een laatste oproep van mij! Zo is het echt niet prettig lezen om de juiste centrales eruit te vissen. Tussen de 20 posts van: "Yeah er is een upgrade geweest" heb ik na gister 18.45u maar 2 "legale" posts eruit kunnen vissen om toe te voegen aan het lijstje.

Op zo'n manier is het dus echt niet prettig om dat lijstje nog langer bij te werken!

En alsof we echt die posts van Cutebritney en intoxicated gelezen hebben. Nog meer van die onzin posts en het topic gaat dicht! En dan hebben we er helemaal niks meer aan!

Dus nog een keertje samen gevat. Als je op speedtest.nl je snelheidsverghoging gemerkt hebt, post dan eventueel deze resultaten met in ieder geval soortgelijke info als in het voorbeeld van de centrale waartoe je behoort:

Gv-Rwk Den Haag-Rijswijk Zh

Dus geen postcode van zoek het zelf maar uit!
De info van de centrale kan je hier vinden: http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/postcodecentrale.cfm
Daarnaast ook je provider, zodat we de aansluitingen niet gaan verwaren met niet KPN-ers! Het topic heet niet voor niets "KPN ADSL uploadsnelheidsverhoging"!

@hasse_m & Nick39: Zo is het voor de mensen nog wat moeilijker om aan de regels te voldoen, dat zien we wel uit de posts hierboven, maar ik heb het in ieder geval wat duidelijker proberen te maken...
De info waar ik het lijstje vandaan heb, heb ik iig uit de post van het lijstje gehaald om verwarring te voorkomen....

[ Voor 19% gewijzigd door jules op 05-11-2003 08:59 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
bdgroot schreef op 05 november 2003 @ 01:21:
[...]

Dat lijstje is zoals ik al zei van Versatel. Kijk maar naar de reacties van JvS. Hierin zul je ook niet alle plaatsten in terugvinden. En zoals ook al 10000 en nogwat keren gezegd is: KPN heeft gewoon geen lijst (uitgegeven) van welke centrale wanneer aangepakt wordt. Misschien dat iedereen dat nu eens gaat begrijpen.
* bdgroot zucht nog eens flink...

[...]

www.map24.nl. Vul links in het menu bij "zoek adres" de plaats in en hij zal je vertellen waar het ligt >:) .
Dat was mij al lang duidelijk.
Het lijstje dat daar staat is echter ene liojstje met centrales die al geupdate zijn (maar dan voor Versatel). Het zou echter handig zijn als er ook ene lijstje van KPN Centrales zou komen die al geupdate zijn. Daar ging mij het om.
Dat KPN geen lijst heeft wat wanneer geupdate wordt weet ik wel, duh :9

offtopic:
Hebben ze bij map24.com genoeg aan alleen de plaatsnaam? Vaak moet je bij zo'n website ook een adres invullen nl. Ach wat, k zal t zelf wel ff proberen ;) :P

[ Voor 3% gewijzigd door Joen op 05-11-2003 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70576

Bij 2 vrienden van mij in Leidschendam is ook geupgrade.
Ze zitten op centrale gv-lsdm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:43
Centrale: Sts Stiens Lutskedyk 11 9051CK STIENS 510900 058 Friesland Lw

nog geen verhoging.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
:adsl info

Available Bandwidth                 Cells/s           Kbit/s
  Downstream          :              603              256
  Upstream            :              150               64

Transfer statistics
  Total since power On              Cells             Kbit
    Downstream        :          4213657          1786590
    Upstream          :          1030855           437082

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
MetHod schreef op 05 november 2003 @ 09:01:
Centrale: Sts Stiens Lutskedyk 11 9051CK STIENS 510900 058 Friesland Lw

nog geen verhoging.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
:adsl info

Available Bandwidth                 Cells/s           Kbit/s
  Downstream          :              603              256
  Upstream            :              150               64

Transfer statistics
  Total since power On              Cells             Kbit
    Downstream        :          4213657          1786590
    Upstream          :          1030855           437082
Er werd dus gevraagd NIET te posten wanneer je NIET geupgraded bent.

@Ch!pY-J Ik begreep je wel,was ook geen kritiek op je,maar zoals hierboven blijkt,men leest niet,geven uitgebreide info over verbindingen en centrales en zeggen dan vervolgens, niet geupgraded terwijl er al tig posts zijn waarin gevraagd wordt dat niet te doen,daar zakt je broek toch vanaf ?
Ik heb vanaf het begin geprobeerd het goed te doen hier maar werd steeds terug gefloten door een mod, blijkbaar laten ze dit topic wat ongemoeider want ik zie nog niemand met naam genoemd worden...

[ Voor 28% gewijzigd door Nick39 op 05-11-2003 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Ledn-C Leiden-Centrum Boommarkt 3 2311EA LEIDEN 7100 071 Rijnland Gv

is bijgewerkt :)

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

(jarig!)
Rollerjooster schreef op 05 november 2003 @ 09:28:

hehehehe je was me voor :p

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
Rollerjooster schreef op 05 november 2003 @ 09:28:

Hoop ik dat dat KPN is..misschien rijden ze door naar WDZ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:47

Pubbert

random gestoord

Ik zag in Helmond vanmorgen ook 2 KPN busjes rijden... Dan komen ze toch steeds meer in de buurt van mijn limburg :P (áls ze de centrale's gaan updaten iig)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71133

hier is ook de boel bijgewerkt :)

Amf-C Amersfoort-Centrum

110kb/s Down
32kb/s Upload

eindelijk fatsoenlijk uploaden _/-\o_

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 71133 op 05-11-2003 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-05 13:10

limit28

Loading.....

In Den Haag is het ook verhoog :D

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
Anoniem: 71133 schreef op 05 november 2003 @ 09:41:
hier is ook de boel bijgewerkt :)

110kb/s Down
32kb/s Upload

eindelijk fatsoenlijk uploaden
en waar is HIER ?
jongens straks gooien ze het topic dicht zonder dat ik heb kunnen vertellen dat ze ook bij mij zijn geweest.

@limit28, @ElectroPanic
Geef eens wat meer info !

[ Voor 9% gewijzigd door Nick39 op 05-11-2003 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IzoOoo
  • Laatst online: 22-06-2021
Volgens mij heb ik erg veel geluk of hele goede omstandigheden, mijn ping test komt uit op 10 ms.. met xs4all basic. Ook met online games haal ik nu vrijwel altijd een ping lager dan 25, soms zelf 10. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 18:37

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Idd

Post alleen je plaats. Alleen daar hebben we wat aan!

Vraag dus niet meer waar het lijstje is die is er niet!

En de snelheden die weten we nu ook wel :)

ADSL snelheid omhoog?

Je mag daar wel kletsen over de snelheden of iets anders :P

[ Voor 28% gewijzigd door tweakduke op 05-11-2003 09:49 ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
tweakduke schreef op 05 november 2003 @ 09:47:
Idd

Post alleen je plaats. Alleen daar hebben we wat aan!

Vraag dus niet meer waar het lijstje is die is er niet!

En de snelheden die weten we nu ook wel :)

ADSL snelheid omhoog?

Je mag daar wel kletsen over de snelheden of iets anders :P
Niet iedereen heeft HK toegang ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

JeroenM_tbs schreef op 05 november 2003 @ 09:50:
[...]

Niet iedereen heeft HK toegang ;) :P
Tjah dat weet ik, maar jah dat is dan pech hebben. Hier gewoon niet meer die snelheden posten.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piems
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-06 19:25

piems

:KEIN:NIELS:SIEM

gooi alsjeblieft dicht dit!
raak gefrustreerd
heb 175 kb upload maar zit op me werk en heb geen adsl van kpn
werk overigens in woerden!
woon in zoetermeer maar daar is nog niks bekend
ben geboren in het noorden van het land en voor zover ik kon zien was daar ook nog niks geupdate, me pa haalt nog steed 6 k op ze analoge modem

kan niet copy paste van speedtest maar net gaf ie wel 200 kb down sneheid aan.
maar heb dan ook een vaste lijn.
Iemand anders in landgraaf al geupdate?
FRUSTRATIE!!!!

zo moest effe 8)7 8)7 8)7 |:(

24-11-2007 birth of a king! 12-04-2011 birth of a legend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTriCX
  • Laatst online: 18-07-2024
Leiden-Wdz (willem de zwijgerlaan) is bijgewerkt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als iedereen nou gewoon even serieus post.
Het enige wat nodig is, is of de update is uitgevoerd en op welke centrale je zit.
Als je upload of download snelheid niet klopt vermeld je dat erbij.
Kloppen je snelheden, dan hoef je ze niet te posten!
Hopelijk dat iedereen hieraan wil meewerken, zodat we iedereen van dienst kunnen zijn met het melden van upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okay, ik voelde me geroepen om even een ECHTE lijst te maken met ALLE KPN ADSL centrales!

Asmr Aalsmeer
At-C Aalten-Centrum
Ab Alblasserdam
Amr-C Alkmaar-Centrum
Amr-Dmr Alkmaar-Daalmeer
Amr-Hlo Alkmaar-Heiloo
Amr-Ovdi Alkmaar-Overdie
Aml-C Almelo-Centrum
Aml-Sfh Almelo-Schelfhorst
Alr-Bo Almere-Buiten Oost
Alr-Bw Almere-Buiten West
Alr-Hvn Almere-Haven
Alr-Sc Almere-Stad Centrum
Alr-Sfk Almere-Stad Flevokant
Al-C Alphen aan den Rijn-Centrum
Al-Rid Alphen aan den Rijn-Ridderveld
Amg Amerongen
Amf-C Amersfoort-Centrum
Amf-Hld Amersfoort-Hoogland
Amf-Leu Amersfoort-Leusden
Amf-Zlh Amersfoort-Zielhorst
Amz Ammerzoden
Atr Amstenrade
Asd-Asv Amsterdam-Amstelveen
Asd-Bdh Amsterdam-Badhoevedorp
Asd-Blm Amsterdam-Bijlmer
Asd-Btv Amsterdam-Buitenveldert
Asd-C Amsterdam-Centrum
Asd-Dim Amsterdam-Diemen
Asd-Kad Amsterdam-Kadoelen
Asd-N Amsterdam-Noord
Asd-O Amsterdam-Oost
Asd-Ohg Amsterdam-Oostelijk Havengebied
Asd-Osdp Amsterdam-Osdorp
Asd-Rzbg Amsterdam-Rozenburg
Asd-Spl Amsterdam-Schiphol
Asd-Slod Amsterdam-Sloterdijk
Asd-Slom Amsterdam-Slotermeer
Asd-Slov Amsterdam-Slotervaart
Asd-W Amsterdam-West
Asd-Z Amsterdam-Zuid
Ap-C Apeldoorn-Centrum
Ap-W Apeldoorn-West
Ap-Zvhz Apeldoorn-Zevenhuizen
Ap-Z Apeldoorn-Zuid
Apg-C Appingedam-Centrum
Apg-Dz Appingedam-Delfzijl
Ah-C Arnhem-Centrum
Ah-Laar Arnhem-De Laar
Ah-Hsn Arnhem-Huissen
Ah-Mbg Arnhem-Malburgen
Ah-Otb Arnhem-Oosterbeek
Ah-Psh Arnhem-Presikhaaf
Ah-Rkw Arnhem-Rijkerswoerd
Asn-C Assen-Centrum
As Assendelft
As-Sndt Assendelft-Saendelft
Asn-Lld Assen-Luchiesland
Asn-Npk Assen-Noorderpark
Atn Asten
Ax Axel
Brn Baarn
Brd Barendrecht
Bnv-C Barneveld-Centrum
Bdm-C Bedum-Centrum
Bkd Beek en Donk
Bl-C Beilen-Centrum
Bml Bemmel
Ben Bennebroek
Bnk Bennekom
Bg Bergen Nh
Boz-C Bergen op Zoom-Centrum
Berg Bergeyk
Berh Bergschenhoek
Bgm Bergum
Bek Berkel
Berl Berlicum
Bt Best
Beun Beuningen
Bv-C Beverwijk-Centrum
Bv-N Beverwijk-Noord
Bla Bladel
Bdg-C Bodegraven-Centrum
Bwd-C Bolsward-Centrum
Bco Borculo
Born Born
Bkp Boskoop
Bvk Bovenkarspel
Btl Boxtel
Bd-But Breda-Burgst
Bd-C Breda-Centrum
Bd-Dnbs Breda-Doornbos
Bd-IJpl Breda-IJpelaar
Ble Brielle
Bmn Brummen
Bdl Budel
Bun Bunnik
Bsm-C Bussum-Centrum
Bsm-Ndn Bussum-Naarden
Cas Castricum
Co-C Coevorden-Centrum
Cu-C Cuijk-Centrum
Cl-C Culemborg-Centrum
Ds Dalfsen
Daw Damwoude
Lir De Lier
Mnd De Meern
Ddv-C Dedemsvaart-Centrum
Ddn Delden
Dt-C Delft-Centrum
Dt-Vhf Delft-Voorhof
Burg-C Den Burg-Centrum
Gv-Btij Den Haag-Beatrijsstraat
Gv-Bnh Den Haag-Benoordenhout
Gv-Bzh Den Haag-Bezuidenhout
Gv-Ecp Den Haag-Escamp
Gv-Hwk Den Haag-Houtwijk
Gv-Lsdm Den Haag-Leidschendam
Gv-Mx Den Haag-Marnix
Gv-Rwk Den Haag-Rijswijk Zh
Gv-Sv Den Haag-Scheveningen
Gv-Twv Den Haag-Te Werve
Gv-Tbl Den Haag-Thorbeckelaan
Gv-Vb Den Haag-Voorburg
Hedr-C Den Helder-Centrum
Hedr-Sct Den Helder-De Schooten
Hedr-Jd Den Helder-Julianadorp
Dnk Denekamp
Dne-C Deurne-Centrum
Dv-C Deventer-Centrum
Dv-Cms Deventer-Colmschate
Dv-O Deventer-Oost
Ddm Didam
Drn-C Dieren-Centrum
Dpl Dinxperlo
Dbg Doesburg
Dtc-C Doetinchem-Centrum
Dk-C Dokkum-Centrum
Dgn Dongen
Dn-C Doorn-Centrum
Ddt-C Dordrecht-Centrum
Ddt-Dbd Dordrecht-Dubbeldam
Ddt-Gtl Dordrecht-Groote Lindt
Ddt-Ppd Dordrecht-Papendrecht
Ddt-Srb Dordrecht-Sterrenburg
Ddt-Zdt Dordrecht-Zwijndrecht
Dtn-C Drachten-Centrum
Db Driebergen
Dnt-C Dronten-Centrum
Dnn Drunen
Dvn Duiven
Et Echt
Edm-Vldm Edam-Volendam
Ed-C Ede-Centrum
Ed-Klh Ede-Klaphek
Eel Eelde
Ebk Eerbeek
Eer-C Eersel-Centrum
Egm Egmond
Ebg Eibergen
Esd Eijsden
Ehv-Cvr Eindhoven-Coevering
Ehv-Nn Eindhoven-Nuenen
Ehv-Stm Eindhoven-Stratum
Ehv-Strij Eindhoven-Strijp
Ehv-Ton Eindhoven-Tongelre
Ehv-Vhn Eindhoven-Veldhoven
Ehv-Vkh Eindhoven-Vlokhoven
Ehv-Woe Eindhoven-Woensel
Eb-C Elburg-Centrum
Elt Elst Gld
Eo-C Emmeloord-Centrum
Emn-Agsl Emmen-Angelslo
Emn-C Emmen-Centrum
Emn-Rld Emmen-Rietlanden
Ec Emmer Compascuum
Ehz-C Enkhuizen-Centrum
Es-C Enschede-Centrum
Es-Gnb Enschede-Glanerbrug
Es-Wsb Enschede-Wesselerbrink
Ep-C Epe-Centrum
Eml Ermelo
Etlr Etten Leur
Ept-Rzb Europoort-Rozenburg
Fa Fijnaart
Fn-C Franeker-Centrum
Gdm Geldermalsen
Gmt Gemert
Gnt Gendt
Gp Gennep
Gs-C Goes-Centrum
Go-C Goor-Centrum
Gr-Hrwk Gorinchem-Haarwijk
Gr-Ztst Gorinchem-Zusterstraat
Grd Gorredijk
Gd-Bmd Gouda-Bloemendaal
Gd-C Gouda-Centrum
Gve-C Grave-Centrum
Gl-C Groenlo-Centrum
Gb Groesbeek
Gn-C Groningen-Centrum
Gn-Hrn Groningen-Haren Gn
Gn-Hgk Groningen-Hoogkerk
Gn-Lwb Groningen-Lewenborg
Gn-Sw Groningen-Selwerd
Gn-Z Groningen-Zuid
Gpn Gulpen
Hkb Haaksbergen
Hlm-Adh Haarlem-Aerdenhout
Hlm-C Haarlem-Centrum
Hlm-Hms Haarlem-Heemstede
Hlm-N Haarlem-Noord
Hlm-O Haarlem-Oost
Hlm-San Haarlem-Santpoort
Hln Haelen
Hsr Halsteren
Hdb Hardenberg
Hd-C Harderwijk-Centrum
Hdvg Hardinxveld-Giessendam
Hl Harlingen
Htm-C Hattem-Centrum
Hevt Heenvliet
Hrd Heerde
Hrv-C Heerenveen-Centrum
Hrv-Odst Heerenveen-Oudeschoot
Hhw Heerhugowaard
Hrl-Bru Heerlen-Brunssum
Hrl-C Heerlen-Centrum
Hrl-Hlb Heerlen-Heerlerbaan
Hrl-Hbk Heerlen-Hoensbroek
Hrl-Krd Heerlen-Kerkrade
Hrl-Mzb Heerlen-Meezenbroek
Hrl-Nwhn Heerlen-Nieuwenhagen
Hrl-Nh Heerlen-Nuth
Hrl-Spv Heerlen-Simpelveld
Hrl-Vrd Heerlen-Voerendaal
Hch Heesch
Hee Heeze
Hnp Helden Panningen
Hlv Hellevoetsluis
Hm-C Helmond-Centrum
Hm-Rpb Helmond-Rijpelberg
Hi Hendrik-Ido-Ambacht
Hgl-Bn Hengelo Ov-Borne Ov
Hgl-C Hengelo Ov-Centrum
Hgl-Hass Hengelo Ov-Hasseler Es
Hhs Heythuysen
Hlg-N Hillegom-Noord
Hvb Hilvarenbeek
Hvs-C Hilversum-Centrum
Hvs-O Hilversum-Oost
Hvs-W Hilversum-West
Hk Hoek van Holland
Hvk Hoevelaken
Hfd Hoofddorp
Hoo Hoogerheide
Hgv-C Hoogeveen-Centrum
Hgz-C Hoogezand-Centrum
Hgz-Kwd Hoogezand-Kropswolde
Hks Hoogkarspel
Hn-Ris Hoorn Nh-Risdam
Hrt Horst
Htn Houten
Htn-Snw Houten-Schonauwen
Hz Huizen
Hlt-C Hulst Zld-Centrum
IJm-C IJmuiden-Centrum
IJss IJsselstein
Jr-C Joure-Centrum
Kh Kaatsheuvel
Kp-C Kampen-Centrum
Kawij-Aw Katwijk-Ambachtsweg
Kawij-C Katwijk-Centrum
Kdl Kerkdriel
Kla-C Klazienaveen-Centrum
Kd Klundert
Kou Koudekerk aan den Rijn
Kmpn-C Krimpen-Centrum
Kmpn-Lgld Krimpen-Langeland
Lm Landsmeer
Lar Laren Nh
Lek-C Leek-Centrum
Ldm Leerdam
Lw-Aln Leeuwarden-Aldlan
Lw-C Leeuwarden-Centrum
Lw-Htp Leeuwarden-Heechterp
Lwn Leeuwen Gld
Ledn-C Leiden-Centrum
Ledn-Csl Leiden-Corn. Schuytlaan
Ledn-Ld Leiden-Leiderdorp
Ledn-Ogt Leiden-Oegstgeest
Ledn-Vst Leiden-Voorschoten
Ledn-Wdz Leiden-W. de Zwijgerlaan
Ldsm-Lev Leidschendam-Leidschenveen
Lkk Lekkerkerk
Lls-C Lelystad-Centrum
Lmr Lemmer
Lt Lichtenvoorde
Lis Lisse
Lc-C Lochem-Centrum
Loos Loosdrecht
Ls Losser
Lun Lunteren
Mas Maarssen
Mbt Maasbracht
Mss Maassluis
Mt-Amb Maastricht-Amby
Mt-C Maastricht-Centrum
Mt-He Maastricht-Heer
Mt-Ksb Maastricht-Kruisberg
Mt-Ptbg Maastricht-Pottenberg
Mdbk Medemblik
Mp-C Meppel-Centrum
Mdb-C Middelburg-Centrum
Mdh-C Middelharnis-Centrum
Mrl Mierlo
Mdt Mijdrecht
Mij Mijnsheerenland
Ml-C Mill-Centrum
Mn Monnickendam
Mod Moordrecht
Mdn Muiden
Msk-C Musselkanaal-Centrum
Nawij-C Naaldwijk-Centrum
Nedw-C Nederweert-Centrum
Nd-C Neede-Centrum
Nlek Nieuw Lekkerland
Nven Nieuw Vennep
Niwg-N Nieuwegein-Noord
Niwg-Z Nieuwegein-Zuid
Nwk Nieuwerkerk aan den IJssel
Nkp Nieuwkoop
Nls Nieuwleusen
Nk Nijkerk
Nm-C Nijmegen-Centrum
Nm-Dkbg Nijmegen-Dukenburg
Nm-Htsh Nijmegen-Hatertse Hei
Nm-Hes Nijmegen-Hees Gld
Nm-Mal Nijmegen-Malden
Nv-C Nijverdal-Centrum
Nsw-C Noord-Scharwoude-Centrum
Nw Noordwijk
Nhout Noordwijkerhout
Ndrp Nootdorp
Nl Nuland
Nmd Numansdorp
Ns Nunspeet
Ors Oirschot
Otw Oisterwijk
Odz-C Oldenzaal-Centrum
Omn-C Ommen-Centrum
Oth-C Oosterhout Nb-Centrum
Owd-C Oosterwolde Fr-Centrum
Oos Oostvoorne
Ozn Oostzaan
Os-C Oss-Centrum
Obl-C Oud Beijerland-Centrum
Og Oud Gastel
Odp-C Oude Pekela-Centrum
Odb Oudenbosch
Odk Ouderkerk aan de Amstel
Od Oudewater
Pij Pijnacker
Pd-C Poeldijk-Centrum
Pt Poortugaal
Pm-C Purmerend-Centrum
Pm-Pmr Purmerend-De Purmer
Ptn Putten Gld
Pth Puttershoek
Rat-C Raalte-Centrum
Rad Raamsdonksveer
Rew Reeuwijk
Rk Renkum
Rv Reuver
Rhe Rheden
Rhn Rhenen
Rd-C Ridderkerk-Centrum
Rd-Z Ridderkerk-Zuid
Rij Rijen
Rsn-C Rijssen-Centrum
Rod-C Roden-Centrum
Rm-C Roermond-Centrum
Rm-Ddb Roermond-Donderberg
Rsd-C Roosendaal-Centrum
Rml Rosmalen
Rt-C Rotterdam-Centrum
Rt-Dkz Rotterdam-Dijkzigt
Rt-Grod Rotterdam-Groenoord
Rt-Holy Rotterdam-Holy
Rt-Hvt Rotterdam-Hoogvliet
Rt-IJsm Rotterdam-IJsselmonde
Rt-Klg Rotterdam-Kralingen
Rt-Ldij Rotterdam-Lombardijen
Rt-Mdw Rotterdam-Middelwatering
Rt-N Rotterdam-Noord
Rt-Pdt Rotterdam-Pendrecht
Rt-Psl Rotterdam-Prinsenland
Rt-Scb Rotterdam-Schiebroek
Rt-Sdm Rotterdam-Schiedam
Rt-Spp Rotterdam-Spaansepolder
Rt-Trb Rotterdam-Terbregge
Rt-Vdg Rotterdam-Vlaardingen
Rt-Wah Rotterdam-Waalhaven
Rt-W Rotterdam-West
Rt-Z Rotterdam-Zuid
Ssh Sassenheim
Sgn-C Schagen-Centrum
Spz Scherpenzeel Gld
Sdl Schijndel
Sn Schinnen
Sh Schoonhoven
Gdeel 's-Gravendeel
Gzand 's-Gravenzande
Hrbg 's-Heerenberg
Ht-C 's-Hertogenbosch-Centrum
Ht-Slg 's-Hertogenbosch-De Slagen
Ht-Dtr 's-Hertogenbosch-Deuteren
Ht-Egl 's-Hertogenbosch-Engelen
Ht-Vt 's-Hertogenbosch-Vught
Std-Bee Sittard-Beek
Std-C Sittard-Centrum
Std-Gln Sittard-Geleen
Std-Stei Sittard-Stein
Sdt-C Sliedrecht-Centrum
Smd-C Smilde-Centrum
Sk-C Sneek-Centrum
Sos Soest
Smr Someren
Son Son
Skb Spakenburg
Spk Spanbroek
Spij-C Spijkenisse-Centrum
Spij-Ak Spijkenisse-De Akkers
Mi St. Michielsgestel
Oed St. Oedenrode
Wlb St. Willebrord
Skn-C Stadskanaal-Centrum
Sb-C Steenbergen-Centrum
Stwk-C Steenwijk-Centrum
Sts Stiens
Sij Strijen
Sht Surhuisterveen
Str Susteren
Sm Swalmen
Trr Ter Aar
Apel Ter Apel
Tbg-C Terborg-Centrum
Thd Terheijden
Tnz-C Terneuzen-Centrum
Tho Thorn
Tl-C Tiel-Centrum
Tb-C Tilburg-Centrum
Tb-Reit Tilburg-De Reit
Tb-Enot Tilburg-Enschot
Tb-Gle Tilburg-Goirle
Tb-Hekt Tilburg-Heikant
Tb-Reh Tilburg-Reeshof
Twl Twello
Ud-C Uden-Centrum
Udh Udenhout
Ug Uitgeest
Uh Uithoorn
Uf Ulft
Uk Urk
Ut-Bhv Utrecht-Bilthoven
Ut-C Utrecht-Centrum
Ut-Blt Utrecht-De Bilt
Ut-Lgwd Utrecht-Lage Weide
Ut-Lerij Utrecht-Leidscherijn
Ut-N Utrecht-Noord
Ut-No Utrecht-Noordoost
Ut-Ovv Utrecht-Overvecht
Ut-W Utrecht-West
Ut-Z Utrecht-Zuid
Ut-Zo Utrecht-Zuidoost
Vas Vaals
Vsn Vaassen
Vk-C Valkenburg Lb-Centrum
Vkw Valkenswaard
Vdm Veendam
Vnd Veenendaal
Vwd-C Veenwouden-Centrum
Veg-C Veghel-Centrum
Vl-Brk Venlo-Blerick
Vl-C Venlo-Centrum
Vl-Gbv Venlo-Grubbenvorst
Vl-Tg Venlo-Tegelen
Ven-C Venray-Centrum
Va Vianen
Vin Vinkeveen
Vtn Vleuten
Vm Vlijmen
Vs-Lmb Vlissingen-Lammerenburg
Vs-Snbr Vlissingen-Stenenbeer
Vo Voorthuizen
Vz Vriezenveen
Vro-C Vroomshoop-Centrum
War Waalre
Ww-C Waalwijk-Centrum
Wvn Waddinxveen
Wmh Warmenhuizen
Wsn-C Wassenaar-Centrum
Wtr Wateringen
Wt-C Weert-Centrum
Wp-C Weesp-Centrum
Wkd Werkendam
Wtv Westervoort
Wz Wezep
Wdn Wierden
Wc Wijchen
Wbd Wijk bij Duurstede
Ws-C Winschoten-Centrum
Wtw-C Winterswijk-Centrum
Wd-C Woerden-Centrum
Wv-C Wolvega-Centrum
Wor Wormer
Wdb Woudenberg
Wdc Woudrichem
Zd-C Zaandam-Centrum
Zd-Wm Zaandam-Wormerveer
Zbm-C Zaltbommel-Centrum
Zvt Zandvoort
Zt-C Zeist-Centrum
Zt-Nijh Zeist-Nijenheim
Zhm Zelhem
Ztn-C Zetten-Centrum
Zvb-C Zevenbergen-Centrum
Zvb-Hod Zevenbergen-Hollandsch Diep
Zr-C Zierikzee-Centrum
Ztm-C Zoetermeer-Centrum
Ztm-Mzt Zoetermeer-Meerzicht
Ztm-Pls Zoetermeer-Palenstein
Ztm-Rok Zoetermeer-Rokkeveen
Zh-C Zuidhorn-Centrum
Zlr Zuidlaren
Znd Zundert
Zp-C Zutphen-Centrum
Zww Zwaagwesteinde
Znb Zwanenburg
Zs-Gnm Zwartsluis-Genemuiden
Zl-C Zwolle-Centrum
Zl-N Zwolle-Noord
Zl-Shg Zwolle-Stadshagen
Zw-Wkln Zwolle-Werkerlaan
Zl-Z Zwolle-Zuid

Zover ik weet zijn dit alle centrales waar KPN ADSL in heeft zitten! Dus nu kan die incomplete/incorrecte versatel lijst weg en is er een einde aan alle desinformatie en onbegrip! Bij deze dus het verzoek om deze lijst bij te gaan houden ipv die versatel lijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien iemand met PHP en mySQL die dit ff in een databaseje wil zetten en een formpje om te posten dat een bepaalde centrale geupdate is? En een display schermpje voor alle geupdate centrales.

Lijkt me binnen 30 minuten te maken en voorkomt een hoop vuil in dit topic!

Misschien dat ik in mijn lunchpauze ff kijk of ik wat in elkaar kan prutsen, anders vanavond wel. Ik draai alleen zelf geen webserver (poort 80 gebruik ik momenteel thuis zakelijk...).....

edit: mail me maar even als je deze lijst komma seperated wilt hebben of dat je er bijvoorbeeld postcodes, straatnamen, plaatsnamen e.d. bij wilt hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 57381 op 05-11-2003 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
@hasse_m:
Kijk, daar hebben we tenminste iets aan ;)
Ipv die nutteloze posts over iemand zijn/haar nieuwe snelheden of dat iemands snelheid nog steeds niet geupfgrade is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Ik mis nog een paar centrales.

Zoals die van Wehl die hebben sinds augustus adsl..

Maar al met al een mooie lijst :)

Alleen nog de centrales die net pas adsl hebben..

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Anoniem: 57381 schreef op 05 november 2003 @ 10:20:
Misschien iemand met PHP en mySQL die dit ff in een databaseje wil zetten en een formpje om te posten dat een bepaalde centrale geupdate is? En een display schermpje voor alle geupdate centrales.

Lijkt me binnen 30 minuten te maken en voorkomt een hoop vuil in dit topic!

Misschien dat ik in mijn lunchpauze ff kijk of ik wat in elkaar kan prutsen, anders vanavond wel. Ik draai alleen zelf geen webserver (poort 80 gebruik ik momenteel thuis zakelijk...).....

edit: mail me maar even als je deze lijst komma seperated wilt hebben of dat je er bijvoorbeeld postcodes, straatnamen, plaatsnamen e.d. bij wilt hebben.
Is idd makkelijk te doen, maar het probleem is dat wat je nu ook in dit topic krijgt: niet geupdate centrales worden dan allicht ook gepost :P
Anders zou ik het zo maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
tweakduke schreef op 05 november 2003 @ 10:23:
Ik mis nog een paar centrales.

Zoals die van Wehl die hebben sinds augustus adsl..

Maar al met al een mooie lijst :)

Alleen nog de centrales die net pas adsl hebben..
Het gata niet om waar ADSL te krijgen is, maar om centrales wara de snelheid onlangs verhoogd is ;)
Lezen is ook een vak he B) :P

[ Voor 1% gewijzigd door Joen op 05-11-2003 10:24 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Anoniem: 57381 schreef op 05 november 2003 @ 10:14:
Okay, ik voelde me geroepen om even een ECHTE lijst te maken met ALLE KPN ADSL centrales!
Misschien jij lezen? B)

Anders vond ik het wel heel knap van de kpn dat bijna heel nederland al de snelheid had in 3 daagjes :D

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens de lijst van KPN moet deze centrale:

Niwg-N Nieuwegein-Noord Kruyderlaan 9 3431BM NIEUWEGEIN 340200 030 Utrecht Ut

op 3 november geupgrade worden...Wie heeft er al enige notie van genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
tweakduke schreef op 05 november 2003 @ 10:26:
[...]

Misschien jij lezen? B)

Anders vond ik het wel heel knap van de kpn dat bijna heel nederland al de snelheid had in 3 daagjes :D
Ow, in dat geval...

Een volledige lijst bestata al in een excel-bestand op een of andere website (ik zal zo even kijken of ik die kan vinden).
Maar het is handiger als je dan zo;'n lkijstje hebt en daar dan achter de centrale-namen kunt zien of de snelheid is verhoogd ja/nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Volgt u aub deze link om ALLE centrales ge-alfabetiseerd te bekijken ;):
http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/all.cfm

edit:
Dit is nog geen compleet bijgewerkte lijst
Bij sommige centrales staat dus dat er geen ADSL beschikbaar is, terwijl dat in het echt al wel zo zal zijn.

[ Voor 42% gewijzigd door Joen op 05-11-2003 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52733 schreef op 05 november 2003 @ 10:27:
Volgens de lijst van KPN moet deze centrale:

Niwg-N Nieuwegein-Noord Kruyderlaan 9 3431BM NIEUWEGEIN 340200 030 Utrecht Ut

op 3 november geupgrade worden...Wie heeft er al enige notie van genomen?
Er is geen lijst van KPN, waarschijnlijk heb je de lijst van zonnet. Er staat wel 3 november maar dat is VANAF 3 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Kan een moderator die reply met die lijst (van de Versatel snelheidsupgrade) niet ff verwijderen? :?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
MaTriCX schreef op 05 november 2003 @ 10:00:
Leiden-Wdz (willem de zwijgerlaan) is bijgewerkt 8)
Misschien bij jou, maar bij mij niet en ik zit op diezelfde centrale !
Zit je de boel nu te stangen ? >:) want daar heeft niemand wat aan.
In elk geval..ik zit op diezelfde centrale en hier is nog geen upgrade merkbaar.

[ Voor 26% gewijzigd door Nick39 op 05-11-2003 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/maps.cfm?name=latest_a

is misschien ook handig lijst, loopt wel een btje achter imo

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb xs4all ff een mail gestuurd of ze misschien meer weten over de upgraden.

Krijg ik deze mail terug:
Eigenlijk hoeft er niets te gebeuren. Het enige dat u wellicht moet
aanpassen (maar dat kunt u nu ook doen) is het wijzigen van de inlognaam
naar login@xs4all.nl . Als dat is gebeurt dan hoeft er aan uw kant niets te
wijzigen voor het upgraden.
Waar slaat dat op?? :?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:40

GG85

.......

Ederveen in district Arnhem staat er ook nog niet in. Wij (Ederveen en Renswoude) hebben sinds Juli ADSL en zijn tot nu toe nog niet geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djlinsen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-06 16:40

djlinsen

Well suffer my pretty warriors

meendering schreef op 05 november 2003 @ 11:01:

[...]

Een helpdesk medewerker die het 10000 mailtje beantwoorde over de upgrade en dat spuug zat is en daardoor de mail niet meer leest en meteen het meest gevraagde antwoord geeft.

Are you following me, Are you following me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

djlinsen schreef op 05 november 2003 @ 11:08:
[...]

Een helpdesk medewerker die het 10000 mailtje beantwoorde over de upgrade en dat spuug zat is en daardoor de mail niet meer leest en meteen het meest gevraagde antwoord geeft.
Dat zal het wel zijn, maar vind het niet normaal hoor.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06 16:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

[...]

nou, dat is precies wat jij misschien moet doen voor een upgrade, dus dat klopt wel. Wat mailde jij dan? Wanneer het bij jou gedaan zou worden? Dat weten ze niet en als ze het weten vertellen ze het niet.
Ik vind het niet zo vreemd hoor, moet je maar niet als een ontzettende standaardklant van die standaardvragen stellen, dan zou ik ook met templates gaan antwoorden :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online

[...]

Geen idee maar username@xs4all.nl werkt in elk geval wel, in plaats van username@xs4all-basic-adsl alleen,nu het probleem,iemand roept dat mijn centrale is ge-upgraded terwijl dat hier nog niet merkbaar is, speedtest.nl ligt er hier helaas nu uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nick39 schreef op 05 november 2003 @ 11:16:
[...]

Geen idee maar username@xs4all.nl werkt in elk geval wel, in plaats van username@xs4all-basic-adsl alleen,nu het probleem,iemand roept dat mijn centrale is ge-upgraded terwijl dat hier nog niet merkbaar is, speedtest.nl ligt er hier helaas nu uit...
wacht gewoon geduldig af. @xs4all.nl werkt al 4 maanden als inlognaam, dat is niet zo bijzonder en zegt niets over het updaten van de centrale :).

[ Voor 14% gewijzigd door JvS op 05-11-2003 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
JvS schreef op 05 november 2003 @ 11:19:
[...]

wacht gewoon geduldig af. @xs4all.nl werkt al 4 maanden als inlognaam, dat is niet zo bijzonder en zegt niets over het updaten van de centrale :).
Denk dat het adsl abonnementje van speedtest nu wordt geupgraded ;) die gasten maken nu een soort van DOS attack mee moet je rekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet je wat ik niet snap...dat KPN begint met aankondigen dat het vanaf 3 november gaat gebeuren, maar niet een nette planning weergeven...Zo zorgen ze ervoor dat ze overspoelt worden met vragen/mailtjes etc. Ik vind dat je mag vragen hoor bij ze, en zeker met hun naieve en terughoudende houding tov het afsluiten van oude verbindingen die daarna vrij gegeven kunnen worden voor bijv. bbned.

Ik weet dat bovenstaande redelijk off topic is, maar ik vind het echt gewoon schandalig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
Anoniem: 52733 schreef op 05 november 2003 @ 11:21:
Weet je wat ik niet snap...dat KPN begint met aankondigen dat het vanaf 3 november gaat gebeuren, maar niet een nette planning weergeven...Zo zorgen ze ervoor dat ze overspoelt worden met vragen/mailtjes etc. Ik vind dat je mag vragen hoor bij ze, en zeker met hun naieve en terughoudende houding tov het afsluiten van oude verbindingen die daarna vrij gegeven kunnen worden voor bijv. bbned.

Ik weet dat bovenstaande redelijk off topic is, maar ik vind het echt gewoon schandalig....
Heeft denk ik te maken met het feit dat de upgrades naast de gewone werkzaamheden plaats vinden,een fatsoenlijke planning vereist veel tijd.
De vorige upgrade werd iets van 3 maanden eerder al aangekondigd.
Feit is wel,een kennis van me, die dus in dit district werkt en er ook op uitgestuurd wordt, wist zelf een maandag nog niet of Leiden deze week aan de beurt was.
"ik zie het vanzelf wel op mijn werkbrieffie"
In elk geval, voor degenen bij wie speedtest ook niet meer werkt:
http://mordax.nl/
@ MaTriCX :
Vertel ff of je een grapje maakte over Leiden WDZ,want ik zit op diezelfde centrale en merk er niets van.

[ Voor 10% gewijzigd door Nick39 op 05-11-2003 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch nog even over een PHP/MySQL oplossing:

Bij aanmeld scherm gewoon radiobutton maken met 'ik ben geugrade' en 'ik ben niet geupgrade'. Verder gewoon de laatste posting van een centrale overnemen, dus eentje die al op YES stond kan weer op NO gezet worden en omgekeerd. Het systeem is dan zeker niet flapdrol-proof. Maar als we de URL alleen hier posten dan voorkomen we redelijk dat er met het systeem geklooit word (tweakers zijn geen eikels die de zaak bewust gaan verkloten).

Al met al dus erg eenvoudig om het ff uit dit topic te halen en op een eenvoudige manier duidelijk te presenteren!

Wie helpt? (zie ook mijn eerdere posts)

Mijn lijst met centrales waar KPN ADSL in heeft kan inderdaad enkele maanden oud zijn. Hele nieuwe centrales zouden er mogelijk niet in staan inderdaad. Maar als je in Wehl woont en ziet dat Doesburg en Doetichem wel geupgrade zijn dan lijkt het me logisch dat Wehl ook gedaan is!

Ik heb ook een lijst met ALLE kpn centrales.... Dus die kunnen we eventueel ook gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Laatst online: 10:48
Ledn-Ogt Leiden-Oegstgeest ook ge-upgrade :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdgroot
Anoniem: 57381 schreef op 05 november 2003 @ 11:31:
Toch nog even over een PHP/MySQL oplossing:

Bij aanmeld scherm gewoon radiobutton maken met 'ik ben geugrade' en 'ik ben niet geupgrade'. Verder gewoon de laatste posting van een centrale overnemen, dus eentje die al op YES stond kan weer op NO gezet worden en omgekeerd. Het systeem is dan zeker niet flapdrol-proof. Maar als we de URL alleen hier posten dan voorkomen we redelijk dat er met het systeem geklooit word (tweakers zijn geen eikels die de zaak bewust gaan verkloten).

Al met al dus erg eenvoudig om het ff uit dit topic te halen en op een eenvoudige manier duidelijk te presenteren!

Wie helpt? (zie ook mijn eerdere posts)

Mijn lijst met centrales waar KPN ADSL in heeft kan inderdaad enkele maanden oud zijn. Hele nieuwe centrales zouden er mogelijk niet in staan inderdaad. Maar als je in Wehl woont en ziet dat Doesburg en Doetichem wel geupgrade zijn dan lijkt het me logisch dat Wehl ook gedaan is!

Ik heb ook een lijst met ALLE kpn centrales.... Dus die kunnen we eventueel ook gebruiken.
Wel een goed idee. Hoe KAN ik helpen (ben niet echt een PHP-freak zal ik maar zeggen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Leiden - Voorschoten nu ook geupgrade :)
en dat zonder downtime!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112

volgens een maat van mij is utrecht-centrum (centrale Ut-C) ook geupgrade. en de centrale utrecht-zuidoost (Ut-Zo) lijkt onder behandeling te staan, ik kan in ieder geval mn server thuis niet bereiken op dit moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Anoniem: 81112 schreef op 05 november 2003 @ 11:59:
volgens een maat van mij is utrecht-centrum (centrale Ut-C) ook geupgrade. en de centrale utrecht-zuidoost (Ut-Zo) lijkt onder behandeling te staan, ik kan in ieder geval mn server thuis niet bereiken op dit moment...
Ut-W Utrecht-West Leidseweg 93 3533HA UTRECHT

Deze is in elk geval omgeschakeld, mijn modem geeft 1024/320 aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrr
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-06 12:36

hrr

Have a nice Day

anders geef je ff je hele adres op internet ;)

maar ben benieuwed of je het echt gaat merken die up en download verhoging .. want meestal download ik nu ook met 90 kb /s met de 7 nogwat verbinding...

[edit] hoe kan je zien dat je modem 1024/320 aangeeft ? ik kant nergens vinden :x

[ Voor 18% gewijzigd door hrr op 05-11-2003 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als je een speedtouch 510 hebt, kan je dat in de hoofdpagina van die modem zien:
http://10.0.0.138/

Dat adres is trouwens de wijkcentrale hoor, ik woon er niet al tever vandaan, maar het is niet mijn adres :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IzoOoo
  • Laatst online: 22-06-2021
gewoon eventjes naar je modem connecten via je browser.. bij mijn ethernet modem is dat 10.0.0.138 weet niet of dit bij een usb modem ook zo werkt

edit: JvS was me voor :)

[ Voor 9% gewijzigd door IzoOoo op 05-11-2003 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Bij het USB modem zie je rechtsondering je connectiesnelheid staan, net als bij een ouderwets modem zegmaar :). "verbonden met adsl met 1024kbps" ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
JvS schreef op 05 november 2003 @ 12:12:
Bij het USB modem zie je rechtsondering je connectiesnelheid staan, net als bij een ouderwets modem zegmaar :). "verbonden met adsl met 1024kbps" ofzo.
ik heb nog de oude alcatel speedtouch (niet getweakt)..helaas nergens te vinden..kun je me op weg helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03 08:18

Jap

No worries

JvS schreef op 05 november 2003 @ 12:12:
en stel nou dat ik dat usb modem op een linux router heb draaien, waar kan ik het dan terug vinden :)

(alleen bij het inbellen zie ik in /var/log/messages dat ie de lijn up gooit, daarna is er geen spoor van terug te vinden :D

[ Voor 17% gewijzigd door Jap op 05-11-2003 12:17 ]

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiGyPh0
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 11:41
Ut-N Utrecht-Noord Laan van Chartroise 162 3552EZ UTRECHT
is geupgrade :)

π-♭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Goed, dit gaat zo dus niet langer; discussies, lange lijsten met centrales, 'statusmeldingen' en soms zelfs wat onzinposts door elkaar maken het gewoon veel te onoverzichtelijk.

Wie dat wil kan een nieuw topic openen waarin de volgende punten in de openingspost worden genoemd:
• Alléén discussie over de snelheidsverhoging en bijvoorbeeld bijbehorende problemen bespreken.
• Dus als gevolg van 't eerste punt: Géén berichten posten waarin je zegt dat je de verhoging hebt gehad. Als iemand overzichtjes wil maken dan is dat prima, maar die persoon moet daar maar zelf even een site met een formpje en een database voor opzetten (en de link hier posten mag dan natuurlijk best).

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.