Toon posts:

Canon S520 print niks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een Canon S520, alles goed geinstalleerd, nieuwste drivers. Windows Xp.
Maar als ik met deze printer wil printen dan lijkt het alsof hij print maar er komt gewoon een leeg blaadje uit. En de cardridges zitten nog goed vol. Weet iemand hier wat van. Graag hulp.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Probeer eerst even een testpagina uit te printen met Word oid. Daarbij kan je gewoon een blok rood, blauw, geel en zwart gebruiken om d'r zeker van te zijn dat het niet toevallig een half-lege cardridge is. Ook kan je even kijken of je de koppen kan reinigen met de drivers, vaak zit er een tool bij die dit soort opdrachten kan geven.

Heeft de printer ook de mogelijkheid zelf een testpagina uit te printen? HP printers hebben dit wel, van Canon weet ik dit niet zeker.

Heb je de printer trouwens nog recent gebruikt? Niet toevallig het inkt laten drogen?

Dit is misschien ook wel interessant om te doen, als het echt niet met software of op een nette manier op te lossen is:
Epson mondjes schoonmaken....

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:25
Wellicht plasticjes er nog op zitten, zulke klanten heb ik ook wel eens in de winkel gehad :X