Ik heb dus vorige week donderdag geloof ik, een western digital 80GB 8MB Cache schijf gekocht bij MyCom. Ik heb nu dus problemen met mijn pc nadat ik die HD op mijn PC heb aangesloten. Ik heb over dit probleem ook al wat vertelt in dit topic -> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/823075
Het probleem is alsvolgt:
Ik zit te werken in mijn zojuist geinstalleerde Windows XP Professional met SP1. En dan opeens (het gebeurt willekeurig), slaat mijn HD in de slaap- of standby-stand en direct daarna of tegelijkertijd eigenlijk reboot mijn pc (Hij sluit windows dus NIET netjes af!). Dit is dus al een stuk of 10 keer gebeurt, ook nadat ik alle onderstaande punten had uitgevoerd.
Wat ik tot nu toe gedaan heb is redelijk veel:
- Jumpers gecontroleerd (staan goed)
- diagnose-tool van Western Digital gedraaid (geen enkele error)
- Bios-update uitgevoerd (gelukt)
- kabels gecontroleerd (zat goed)
Heb ik voor deze schijf 4-in-1 drivers van VIA nodig in XP? Voor mijn hardware zie de link naar het andere topic aub.
Ik zit een beetje met m'n handen in het haar!
Iemand die me hiermee kan helpen??!! HEEL GRAAG!
Het probleem is alsvolgt:
Ik zit te werken in mijn zojuist geinstalleerde Windows XP Professional met SP1. En dan opeens (het gebeurt willekeurig), slaat mijn HD in de slaap- of standby-stand en direct daarna of tegelijkertijd eigenlijk reboot mijn pc (Hij sluit windows dus NIET netjes af!). Dit is dus al een stuk of 10 keer gebeurt, ook nadat ik alle onderstaande punten had uitgevoerd.
Wat ik tot nu toe gedaan heb is redelijk veel:
- Jumpers gecontroleerd (staan goed)
- diagnose-tool van Western Digital gedraaid (geen enkele error)
- Bios-update uitgevoerd (gelukt)
- kabels gecontroleerd (zat goed)
Heb ik voor deze schijf 4-in-1 drivers van VIA nodig in XP? Voor mijn hardware zie de link naar het andere topic aub.
Ik zit een beetje met m'n handen in het haar!
Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!