Toon posts:

Problemen na toevoegen HD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij helpen met het volgende? :

Ik heb een systeem met het volgende:
PM: HDD Maxtor 7200 60 Gb
PS: niets
SM: CDRW
SS: DVD

Dit werkt goed.
Maar nu heb ik het volgende toegevoegd:
PM: HDD Maxtor 7200 60 Gb
PS: HDD Maxtor 5400 40 Gb
SM: CDRW
SS: DVD

Nu start mijn PC (win XP pro.) langzaam op en krijg ik in de event viewer een reeks van deze fouten:

An error was detected on device \Device\Harddisk0\D during a paging operation.

Wat doe ik hier verkeerd??

• HaveBlue
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-03 18:19
Op eventid.net kun je het nummer van het event inkloppen. Er komt dan een pasklare oplossing met links naar de MS KnowledgeBase uitgerold. Grote kans dat je daar vindt wat je zoekt.

Maarreh, ff wat anders. Waarom heb je beide optische drives op hetzelfde kanaal? Het is voor de doorvoer pretiger om de volgende opstelling te hebben:

code:
1
2
3
4
PM: HDD0
PS: DVD-ROM
SM: HDD1
SS: CD-RW

Je hebt dan de beste doorvoer tussen je beide harddisks en kunt tevens optimaal "on-the-fly" branden. Kleine kans, maar misschien dat het je probleem ook nog eens oplost.

"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Mijn IDE configuratie is brak, hoe komt dat?" voor meer tips en suggesties :) Verder zou ik de CDRW/DVD ook apart zetten, er zijn onverklaarbare gevallen bekend dat ze niet graag op eenzelfde kanaal willen zitten. Zie wederom diezelfde FAQ, maar dan onder "Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed onder Windows" :)