Thy will see the light...
De nick Emmeau was ook het slachtoffer van de anti GOT actie, en ik ben sterk aan het nadenken over wat een goed plan is om terug te komen.
Mischien met wat man wat gaan opzetten en dan kijken of die deerne gewacked kan worden. heh
[ Voor 3% gewijzigd door Emmeau op 20-10-2003 18:15 ]
If you choose to criticise you choose your enemies
Ondergronds verzet tegen baths bitch?Emmeau schreef op 20 October 2003 @ 18:15:
ondergronds verzet is de oplossing ....
De nick Emmeau was ook het slachtoffer van de anti GOT actie, en ik ben sterk aan het nadenken over wat een goed plan is om terug te komen.
Mischien met wat man wat gaan opzetten en dan kijken of die deerne gewacked kan worden. heh
Dude u need a crew with all the crew options.
En met echte loyal tot de dood gasten die phat crazy zijn, niet mietjes die snel overlopen....ja die zaten er ook bij in deze war....ik weet wie jullie zijn....wacht maar klote ratten.
Zonder die crew opties kom je niet ver en niet verder dan piciotto.
En je mag geen crew starten als zij dat niet wil hebben.
En dan nog.
Moe Fugger had 50 man
Bathesba +/- 30 (En al die zielige aanhang bv The$aint,Nemisis,Yummie en een berg aan cops)
Deze week zal ze wel de rang godfather bereiken......dan is ze untoucheble.
It will be happy peace land all the way.
En GOT is to sissy anyway.
bv die kleine war: COPS VS GOT werd uitgepraat .......nou dat zeg al genoeg.
[ Voor 9% gewijzigd door 7th op 20-10-2003 18:25 ]
Verwijderd
Zij heeft het gewoon goed voor elkaar... Simpel... En nu is het aan ons om dat om te veranderen!
Verwijderd
Ik zit nu bij de crew van The$aint, om een beetje in rank te stijgen...
Edit: Lol, die vent is hartstikke dood
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 20:07 ]
Wie ben jij nou om dat uit te maken? Als je wat beter geinformeerd was wist je dat deze war zich vooral 's nachts heeft afgespeeld. Ja, normale mensen slapen dan.7th schreef op 20 October 2003 @ 18:14:
[...]
Ben je ook zo'n mietje die alleen wil chatten en Bathsheba kont kussen?
Je bent gewoon gefrustreerd omdat Bathsheba je gewhacked heeft terwijl je zelf de macht had kunnen hebben.
Als Bathsheba dit spel niet ownt is iemand anders het wel, en ik heb liever Bathsheba dan een backstabbing bastard als Moe_Fugger.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| You have been severely wounded in a brutal attack by *****. You are lucky to be alive! He kneecapped you - by shooting you once in each knee! Whilst you lay on the ground in a pool of blood, he wanted you to know the reason why this has happened to you: "This is just a test. Should it actually work, I'll pay handsomely. " CONTINUE |
1
2
3
4
5
6
7
8
| You are dead Death_Knight. Your killer disposed of your body, making sure you would never be seen again on 10/20/2003 11:01:12 AM The Last thing that you heard before the bullet went through your head was: "...asdf" |
Lekker is dat....
Het bleek dus een weddenschap te zijn met de vraag of een Mayor mensen kon killen. En ik was toevallig proefkonijn
[ Voor 16% gewijzigd door me1299 op 20-10-2003 20:23 ]
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Moe_Fugger was geen back stabber.Finwe schreef op 20 October 2003 @ 20:07:
[...]
Wie ben jij nou om dat uit te maken? Als je wat beter geinformeerd was wist je dat deze war zich vooral 's nachts heeft afgespeeld. Ja, normale mensen slapen dan.
Je bent gewoon gefrustreerd omdat Bathsheba je gewhacked heeft terwijl je zelf de macht had kunnen hebben.
Als Bathsheba dit spel niet ownt is iemand anders het wel, en ik heb liever Bathsheba dan een backstabbing bastard als Moe_Fugger.
En onder de rule van Bathsheba zal er nooit gang war zijn of wat maar ook met agressie.
Dan is het hele nut van deze game weg.
Die opties om gang war en gbh en wach en hitman enz ziiten er niet voor niks in.
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Moe_Fugger was wel een back stabber en dat weet jij even goed. Volgens mij ben je niet helemaal op de hoogte van hoe deze war nou precies verlopen is.
Bathsheba roelde voor de gang war van gisteren ook al (ze was het hoogst gerankt), toch kwam er een gang war. Er zijn ALTIJD mensen met absolute macht. Als Bathsheba dood is, wordt iemand anders Don of Godfather en gebeurt precies hetzelfde.En onder de rule van Bathsheba zal er nooit gang war zijn of wat maar ook met agressie.
Dan is het hele nut van deze game weg.
Die opties om gang war en gbh en wach en hitman enz ziiten er niet voor niks in.
IK WEET ALLES van die war van gisteren.Finwe schreef op 20 October 2003 @ 20:26:
[...]
Moe_Fugger was wel een back stabber en dat weet jij even goed. Volgens mij ben je niet helemaal op de hoogte van hoe deze war nou precies verlopen is.
[...]
Bathsheba roelde voor de gang war van gisteren ook al (ze was het hoogst gerankt), toch kwam er een gang war. Er zijn ALTIJD mensen met absolute macht. Als Bathsheba dood is, wordt iemand anders Don of Godfather en gebeurt precies hetzelfde.
Me and my mates fueld it.(Ik weet meer van die war dan GOT ooit zal weten)
En ja de detail blijfen altijd geheim.
Meschien doen we het nog een keer.
Maar zij ruled anders....begrijp dat dan....GEEN WAR,no gang fights niks niet. dus alleen peafull happy chat game.dat wil zij hebben.
Daar was deze game niet voor bedoelt.(Zie opties van game)
Verwijderd
Stoere man!7th schreef op 20 October 2003 @ 20:30:
IK WEET ALLES van die war van gisteren.
Die kun je dan toch gebruiken? In plaats van hier een beetje de relnicht uit te hangen...7th schreef op 20 October 2003 @ 20:30:
(Zie opties van game)
We zullen wel zien wat voor spelletje het wordt, maar ik vind het voorlopig nog spannend genoeg.
Wow, ik wou dat ik je vriend was... Oh nee!7th schreef op 20 oktober 2003 @ 20:30:
[...]
Maar zij ruled anders....begrijp dat dan....GEEN WAR,no gang fights niks niet. dus alleen peafull happy chat game.dat wil zij hebben.
Muhahaha!
Eerst dacht ik dat jij best wel cool was, maar jemig!
Hoe oud ben je, 14?
Leer eens tegen je verlies te kunnen, in het echte leven raak je misschien ook wel een keer teleurgesteld!
Maar dan moet je naar buiten he?
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Jij weet alles, vast. Wat is je in-game nick eigenlijk? Volgens mij ben je vast een Godfather?7th schreef op 20 oktober 2003 @ 20:30:
[...]
Laten we het leuk houden en niet elkaar lopen flamen.
Het is een spelletje en moet niet resulteren in bagger-posts die nergens over gaan. Combine forces en wie weet kunnen we elkaar nog es helpen ipv afkraken
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Geeft je bescherming als je offline bent,DeathKnight schreef op 20 October 2003 @ 21:09:
Ik heb een appartment gekocht. Wat kan je daar nu precies mee behalve je home town bepalen??
zoals hotel maar dan beter.
Het is erg leuk om die zien/lezen wat men denk dat de feiten en waarheid is.Finwe schreef op 20 oktober 2003 @ 20:49:
Uhh nou de details van die war liggen gewoon public op tafel. Bijvoorbeeld dat Moe_Fugger ge-eist heeft dat Lia_Vazzi werd afgemaakt, anders zou hij niet stoppen met whacken.
We zullen wel zien wat voor spelletje het wordt, maar ik vind het voorlopig nog spannend genoeg.
Terwijl het eigelijk heel anders is..... trust me when i say this:
It whas something verry verry difrent.
Zelfs moe wist niet dat die gemind-fucked werd door mij en mijn mannen.
Hoge rang wij? nee....maar verdomt veel invloed....zie maar die oorlog.
Zonder ons was die oorlog meschien pas over een maand begonnen.
Als je zoveel weet zeg het dan gewoon ipv er geheimzinnig over te doen!7th schreef op 20 October 2003 @ 21:23:
[...]
Het is erg leuk om die zien/lezen wat men denk dat de feiten en waarheid is.
"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"
Misschien heeft de maker van de game niet bedoeld dat het vredig zou zijn maar de spelers beslissen het. Dus vind het beetje jammer dat je zo op haar afgeeft. Laat dan zien dat jij het beter kan.7th schreef op 20 October 2003 @ 20:30:
[...]
(bij de echte maffia zal het ook niet 1 en al gang war zijn en hier dus ook niet)
No, meschien gebreuken we onze tactiek nog een keer.Orfuis schreef op 20 October 2003 @ 21:28:
[...]
Als je zoveel weet zeg het dan gewoon ipv er geheimzinnig over te doen!
Brute kracht help niet.
Geld help niet.
Onze speel style was aardig goed. (Eerste klap was ongeveer 16 of meer man dood aan kant van bath en kant van moe maar 1)
Maarja, niet alle 50 mannen van moe waren online op hetzelfde moment.
Daar had ik geen invloed op.
Als wel alle 50 man online waren dan was dat genoeg om die crew van bath en aanhang crews weg te vagen.
Wat is je nick dan? zeg iets! dit kan iedereen verzinnen! (nofi)7th schreef op 20 oktober 2003 @ 21:38:
[...]
No, meschien gebreuken we onze tactiek nog een keer.
Brute kracht help niet.
Geld help niet.
Onze speel style was aardig goed. (Eerste klap was ongeveer 16 of meer man dood aan kant van bath en kant van moe maar 1)
Als wel alle 50 man online waren dan was dat genoeg om die crew van bath en aanhang crews weg te vagen.
"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"
Werkt prima hoor. Ik zie dat er een nieuwe functie bij zit. Dus daarom was de link zeker even down.Damien schreef op 20 October 2003 @ 21:35:
Heeft iemand de recente drug-prices? De oude link werkt niet meer vrees ik
Ik hoop trouwens dat de prijzen wat meer gaan stijgen enzo, want zo is er geen reet te verdienen.
Ja, dat is allemaal leuk en aardig. Geef je in-game nick nou maar, tot die tijd geloof ik er niets van.7th schreef op 20 October 2003 @ 21:38:
[...]
No, meschien gebreuken we onze tactiek nog een keer.
Brute kracht help niet.
Geld help niet.
btw. Probeer eens wat beter nederlands te praten (nofi)
Verwijderd
www.th-mission.ath.cx/drugs.aspDamien schreef op 20 October 2003 @ 21:35:
Heeft iemand de recente drug-prices? De oude link werkt niet meer vrees ik
Mijn nick ???Intronic schreef op 20 October 2003 @ 21:51:
[...]
Ja, dat is allemaal leuk en aardig. Geef je in-game nick nou maar, tot die tijd geloof ik er niets van.
btw. Probeer eens wat beter nederlands te praten (nofi)
Hahahahahaha
Verzin iets beters om er achter te komen wie ik / wij zijn.
Er lopen nog wat rond van ons na die war.
Ik kan niks zeggen over onze nicks.
U tell baths, we get heat.
Mijn nl is nooit goed geweest,who cares? it aint fucking school.
En nee , dit alles is niet verzonnen.....why? sounds like X-Files?
Laten we niet meer flamen, maar ook alstjeblieft geen niet verifieerbare cowboyverhalen rondstrooien.
Just my 2 cents.
Ja.. whatever.7th schreef op 20 October 2003 @ 22:04:
[...]
Mijn nick ???
Hahahahahaha
Verzin iets beters om er achter te komen wie ik / wij zijn.
Er lopen nog wat rond van ons na die war.
Ik kan niks zeggen over onze nicks.
U tell baths, we get heat.
Mijn nl is nooit goed geweest,who cares? it aint fucking school.
En nee , dit alles is niet verzonnen.....why? sounds like X-Files?
Success met GOT bij het overnemen van Injustice.
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 09:10 ]
Damien bigspender!
Of is het voor eigen gebruik?
Eindelijk, ik kan haast niet wachten tot ik weer Consigliere wordt.
Nu lees ik net:7th schreef op 20 October 2003 @ 21:23:
[...]
Het is erg leuk om die zien/lezen wat men denk dat de feiten en waarheid is.
1
2
3
4
5
| 16:27 <Lia_Vazzi> basically saying that Vaticus_Darglore was the one who
convinced Bathsheba to let him shoot at Moe.
16:27 <Lia_Vazzi> That is what started the war.
16:27 <Lia_Vazzi> Once the shot was fired, war was on - whether it be covert
(secret) or wide open. |
Basically betekent dit drie dingen:
1) Jij liegt
2) Hij liegt
3) Jij bent Vaticus_Darglore
3 kan ik sowieso uitsluiten, en Lia kennende liegt hij ook niet over dit soort zaken. Blijft maar een mogelijkheid over toch? Ik vind patsen en liegen niet zo netjes
Moe_Fugger wilde pas stoppen met killen als Vaticus_Darglore dood was.
Toen heeft Vaticus Moe_Fugger neergeschoten.
Lia_Vazzi is trouwens Vaticus Darglore
Ja maar Moe_Fugger wilde Vaticus_Darglore dood juist omdat Vaticus_Darglore het eerst op hem had gemunt, zoals hij zelf zegt. Dat is dus het echte begin van de oorlog lijkt me, of in ieder geval de aanleiding.A-Tray schreef op 21 October 2003 @ 16:41:
de war is begonnen met het neerschieten van PierreDupoint in NY.
Moe_Fugger wilde pas stoppen met killen als Vaticus_Darglore dood was.
Toen heeft Vaticus Moe_Fugger neergeschoten.
Lia_Vazzi is trouwens Vaticus Darglore
jaDeathKnight schreef op 21 October 2003 @ 19:33:
Is de drugs site definitief down???
Gaat iemand een nieuwe fiksen?
Of de oude ergens hosten?
Verwijderd
Maja... er valt toch nergens winst te halen... :S:S
Hope dat de prijzen een beetje gunstiger worden...
Max profit ligt rond de 200
Nou maar hopen dat er een crew is die even wat afspraken van tafel doet
(die drugsprijzen doen toch wel na een tijdje ongeveer gelijk zijn want volgens mij is het gewoon vraag een aanbod maar dan alleen van de dealers
Probeer het nog maar een x
Heet nou "Legacy"
Verwijderd
You are dead Maesdog. Your killer disposed of your body, making sure you would never be seen again on 10/22/2003 10:10:02 AM
The Last thing that you heard before the bullet went through your head was:
"The Enforcer: "Cops. I fucking hate cops.""
Chicago?Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 21:31:
join the club
You are dead Maesdog. Your killer disposed of your body, making sure you would never be seen again on 10/22/2003 10:10:02 AM
"The Enforcer: "Cops. I fucking hate cops.""
Zit nou in Londen.. In Chicago gaat echt elke cop dood, plus the Jugde is beetje corrupt
Verwijderd
Ben alweer 3 dagen bezig
Ik geloof dat men graag wilt dat je toestemming vraagt voor je cop wordt.
edit: site is weer down, dat is wel het nadeel van deze game, site is erg vaak plat.
[ Voor 27% gewijzigd door A-Tray op 23-10-2003 09:47 ]
Ik zou je toch op de hoogte houden?Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 21:00:
Gaat er nog een GoT crew komen?
Er dus inderdaad nog geen nieuws.
Verwijderd
Was het zat, wordt een beetje een saai spelletje...You are dead Brigante. Your killer disposed of your body, making sure you would never be seen again on 10/25/2003 3:12:37 AM
"Lifes just too much for me..."
Heb iemand blij gemaakt met een paar centjes, doe er wat nuttigs mee zou ik zeggen!
Whilst you lay on the ground in a pool of blood, he wanted you to know the reason why this has happened to you:
"papichulo!!!!"
Hufter
Kan ik gewoon bijna 2 uur niks doen
Injustice is justice...
Er is een GoT georienteerde crew.
Ik ben er Consigliere.
Wil je erbij?
We zitten in Parijs, ~Vitone's Goodfellas~
We zijn goedgekeurd door Bathsheba, dus dit keer blijven we ook leven.
Stuur ingame een message zodra je Piciotto bent naar vanGogh of vitone_sezar, en je wordt uitgenodigd.
Cheers!
En nu dood, dankje agent_smithCybraxxx schreef op 26 October 2003 @ 13:00:
You have been severely wounded in a brutal attack by agent_smith. You are lucky to be alive! He smashed the crap out of you several times with his baseball bat!
Whilst you lay on the ground in a pool of blood, he wanted you to know the reason why this has happened to you:
"papichulo!!!!"
Hufter![]()
Kan ik gewoon bijna 2 uur niks doen
Name: agent_smith
Quote: ~protected by mu_dog~
~Protected by Chicago Underground~
~GoT Milk?~
"Death smiles at us all.
All a man can do is smile back".
[ Voor 5% gewijzigd door Cybraxxx op 26-10-2003 13:51 ]
Injustice is justice...
Slecht nieuws:A-Tray schreef op 26 October 2003 @ 13:01:
Update:
Er is een GoT georienteerde crew.
Ik ben er Consigliere.
Wil je erbij?
We zitten in Parijs, ~Vitone's Goodfellas~
We zijn goedgekeurd door Bathsheba, dus dit keer blijven we ook leven.
Stuur ingame een message zodra je Piciotto bent naar vanGogh of vitone_sezar, en je wordt uitgenodigd.
Cheers!
Username: vanGogh (Click to Msg)
Status: Dead
Injustice is justice...
Elke keer als ik met een character iets bereik wordt ik gewhacked.
-Tony
-Jerome
-Jeronimus
-vanGogh
Allemaal ergens gekomen, allemaal binnen een uur daarnaa dood.
Veel plezier ermee nog!
De bank is gereset
Je kan geen offline mensen meer wacken
Binnenkort doodstraf tegen criminelen
En politie die drugshuizen kan sluiten
En dan te bedenken dat ik een donatie heb gedaan. Begin er nu wel spijt van te krijgen. Het spel wordt zo steeds minder leuk.
got.ath*** heb ik het dan over.
nickname is net als hier martijn12345. Is er nog een ~~Protected by Got~~ ofzo waar ik me bij kan voegen?
Ook al ben ik een goodguy, recht en onrecht gaan vaak hand in hand....
Geen inspiratie
Tijdje..? zeg maar gerust heel lang. Morbid doet het alleen en hij is niet echt goed ook voor de rest. ASP met Access database en de website in frontpage..Teddy schreef op 21 november 2003 @ 20:20:
toch jammer, moeten we weer ff een tijdje wachten......
Week, maand, kwartraal, half jaar ?? langer dan half jaar ??
Volgens Morbids laatste schatting gaat de beta heel binnenkort weer online....maarja dat hebben we vaker gehoordjordan2k schreef op 22 januari 2004 @ 00:28:
Is er een estimated time bekend van waneer injustice 2 online gaat komen ??
Week, maand, kwartraal, half jaar ?? langer dan half jaar ??
PS. sorry voor de topic kick, maar misschien zijn er nog mensen geïnteresseerd in InJustice
Injustice is justice...
Welke talen en onderdelen zijn gebruik om injustice te bouwen?
(PHP? enz enz)
Ik ben wel zo fanatiek dat ik een pro web site builder die game zou laten na bouwen voor grof wat euro's.
07/04
Yay!
Verwijderd
En de beta draait ook al een tijdje
Edit: Bericht was van Cybraxxx
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 12:46 . Reden: Verkeerde login ]
Verwijderd
mja.. wel een beetje jammer dat ie aan het begin van de vakantie online gaat... als het mooi weer is en ik elke dag op het strand lig te zuipen
wel goed dat ie weer online komt
Tis nu al July 2004
Het zal dus nog we leven duren
Voor info ga naar irc.mafia.org op channel #injustice.nl of #injustice
Een nieuwe startpost komt nog wel
Je kan ook ingame iets vragen aan mij, Leur of Cybraxxx. Wij zijn allemaal beta testers dus weten behoorlijk wat van het spel.
p.s. de GoT'ers kunnen allemaal de crew van the_walrus joinen, alle nederlanders (en belgen) bij elkaar!
[ Voor 22% gewijzigd door quexy op 17-07-2004 15:37 ]
Verwijderd
ik ook op de een of andere manierVerwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 18:30:
hoe lelijk heb ik geregd kan ik niet inloggen.. activation mail en alles gekregen..
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Heel lastig, aangezien het nu de 2e keer is en het langer dan 10 uur duurt. De mensen die al ingelogd zijn kunnnen lekker doorspelen en een voorsprong krijgen.
Ziet er leuk uit
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Iemand een idee wat er aan de hand is?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Er zijn ten opzichte van de vorige versie van IJ aardig wat veranderingen doorgevoerd en ik moet zeggen dat ik 't leuker vind dan voorheen. Enkele veranderingen:
- De beroepen bestaan nu uit: Gangster, Politie, Medische sector (nurse, doctor), Business (Bankzaken), Mortician/Funeral director, lawyer/judge.
- Criminelen krijgen vooral Dirty Money binnen, dat ze moeten 'launderen' voordat ze het op de bank kunnen zetten.
- Drugs systeem is compleet aangepast.
- Black Market is toegevoegd.
- Crew structuur is aangepast.
En er zijn vast nog wel meer dingen
Injustice is justice...
Maar de site is down, en dit topic al tijden niet gebruikt. bestaat Injustice nog, of is het gewoon al tijden uit de lucht/gestopt etc?
Geen inspiratie
Het spel is weer online, maar binnenkort wordt de database teruggezet naar 't moment dat 't down ging, dat was ergens in december, voor de reset gaan spelen heeft weinig zin, maar je kun 't doen, dan weet je tenminste precies wanneer de reset ismartijn12345 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:03:
zag dit topic en, ik heb het vroeger vaker gespeelt en dacht. Heej wat leuk, voor als mijn tentamens er morgen opzitten
Maar de site is down, en dit topic al tijden niet gebruikt. bestaat Injustice nog, of is het gewoon al tijden uit de lucht/gestopt etc?
Of natuurlijk op irc kijken, de server is inmiddels veranderd: irc.jaundies.com, channel #injustice en #injustice.nl
Injustice is justice...
Verwijderd
De gehele database is gereset, dus iedereen heeft weer gelijke kansen.
Als je weer zin hebt om te spelen zie ik je wel verschijnen.
Mzzlz!
(hierboven staat irc info in de post van Cybraxxx)