Thy will see the light...
Het zal wel een of andere hitman zijn van een crew (waar een GoT-er geld van heeft gestolen ofzo..) en nu zijn we allemaal de dupe...!!7th schreef op 18 oktober 2003 @ 13:54:
Hahahahahaha
YAKUZA had het zelfde probleem.
Door dezelfde serie moordenaar.
Jammer dat zijn naam niet bekend is....
anders werd die wakkers naast mr vis.
Kunnen we geen andere naam nemen.....
"Protected by The Gathering"
[ Voor 3% gewijzigd door Vidra op 18-10-2003 14:14 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Het zou mij daarom ook niet verbazen als alle crew-leaders gezamenlijk onder leiding van Bathsheba besloten hebben om alle GoT-ters af te maken. Ik denk zelfs dat ze alle groepen mensen die een clan lijken te vormen, zonder dat ze in een 'toegestane' crew zitten, zullen afmaken....
[ Voor 3% gewijzigd door makje op 18-10-2003 14:21 ]
100% mee eens. Ik denk inderdaad dat het zo is gegaan, ik heb zelfs leads die dat bevestigen (@mIrc). Monopolie zeg maarmakje schreef op 18 October 2003 @ 14:20:
Ik denk dat alle huidige crews niet blij zijn met een groep mensen die bij voorbaat al een samenwerkingsverband met elkaar hebben. Zij zullen het zien als 'oneerlijke' concurrentie voor de posities en ranks die zij zelf met veel hard werken (en slijmen?) hebben verdiend.
Het zou mij daarom ook niet verbazen als alle crew-leaders gezamenlijk onder leiding van Bathsheba besloten hebben om alle GoT-ters af te maken. Ik denk zelfs dat ze alle groepen mensen die een clan lijken te vormen, zonder dat ze in een 'toegestane' crew zitten, zullen afmaken....
Die mensen spelen het al een geruime tijd en ineens is daar GoT, das ff schrikken want ze hebben geen idee wat er van te verwachten, daarentegen zijn er wel een meuk gotters in crews opgenomen dus dat laat ruimte voor twijfel.....
Mee eens alhoewel er wel een aantal gotters in crews van Bat zijn opgenomen dus dat laat ruimte voor twijfelmakje schreef op 18 October 2003 @ 14:20:
Ik denk dat alle huidige crews niet blij zijn met een groep mensen die bij voorbaat al een samenwerkingsverband met elkaar hebben. Zij zullen het zien als 'oneerlijke' concurrentie voor de posities en ranks die zij zelf met veel hard werken (en slijmen?) hebben verdiend.
Ging iets helemaal mis met posten dus er mag er 1 weg, 100 maal excuses
[ Voor 18% gewijzigd door Henri op 18-10-2003 14:31 ]
Verwijderd
1
2
3
4
5
| You are dead PaulMontana. Your killer disposed of your body, making sure you would never be seen again on 10/18/2003 7:37:55 AM The Last thing that you heard before the bullet went through your head was: "Cops. I fucking hate cops." |
Grom, nu ben ik boos.
<Lia_Vazzi> :>!
<Lia_Vazzi> Vaticus_Darglore
<A-Tray> Why did you whack paul?
<Lia_Vazzi> i didn't have much choice.
<Lia_Vazzi> A-Tray, he was going to be HQ'ed
<Lia_Vazzi> it was either
<Lia_Vazzi> HQ without honor
<A-Tray> Why did his boss want him dead?
<Lia_Vazzi> because he was shooting people o the protected list
Dus die is verklaard...
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Verwijderd
WTF, lol - ik heb helemaal niemand neergeschoten.A-Tray schreef op 18 October 2003 @ 16:46:
<Lia_Vazzi> You wacked PaulMontana! You also found $12465 in his pockets!
<Lia_Vazzi> :>!
<Lia_Vazzi> Vaticus_Darglore
<A-Tray> Why did you whack paul?
<Lia_Vazzi> i didn't have much choice.
<Lia_Vazzi> A-Tray, he was going to be HQ'ed
<Lia_Vazzi> it was either
<Lia_Vazzi> HQ without honor
<A-Tray> Why did his boss want him dead?
<Lia_Vazzi> because he was shooting people o the protected list
Dus die is verklaard...
Waar kan ik die vent vinden ?!?!
Verwijderd
Iedereen speelt voor zich zelf (voor het oog van de andere mensen dan
En als de tijd rijp is... gaan wij de hele zaak roeleren
Maar jij was Cop in sydney?
Daarvan zijn er namelijk een flink aantal te grazen genomen door de Hitman van Bathsheba's crew, omdat ze crewmembers naar Jail hadden gestuurd.
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Hij doet het weer
[ Voor 11% gewijzigd door me1299 op 18-10-2003 18:52 ]
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
You are dead Tony. Your killer disposed of your body, making sure you would never be seen again on 10/18/2003 10:02:58 AM
The Last thing that you heard before the bullet went through your head was:
"Lifes just too much for me..."
Hij is zelf geen GoT'er, maar we zijn er wel voor GoT.
Ik ga binnenkort recruiten.
Kan ik dan alvast Recruit of .... in mn sig zetten?
Het is de ~The Foreign Legion~ crew, gesitueerd in New York.
Ik ben door Pierre en Batsheba gevraagd om Consigliere te worden voor deze crew.
Het is geen officiele GoT crew, daarvoor is geen toestemming gekomen.
Wel hebben we een voorkeur voor gotters.
We zijn met veel, en we kunnen erg machtig worden, als we samenwerken.
Maar dan wel onder leiding.
Als je wilt joinen:
Stuur een message naar mij of PierreDupoint, Piciotto of hoger.
Ben je nog geen Piciotto maar dealer, stuur dan een message met de vraag of we je kunnen protecten.
Dit gaan we natuurlijk alleen doen als je ook daadwerkelijk lid van de crew wil worden.
Ben je cop, neem zeker ook contact op, ook jullie zijn nodig.
Hieronder de crewregels:
Lees goed door.
PierreDupoint's Crew Rules
Hello, and welcome to the family. This life we lead isnt really that tough; its pretty much common sense. Just the same, though, there are a few ground rules to be layed down. Punishment for infractions of these rules will be demotion and even death, depending on the severity. The rules arent that tough, so there will be no fucking around with 'em, period.
I'll first point out that Jerome is your consig. If I'm not here, he speaks and acts for me.
!)DO NOT WACK!!!! Unless you have gotten mine or Jerome's permission.
2) Dont fuck with other crews. Dont GBH them, dont rob from them, dont mug them or steal there prescious vehicles, etc... FIRST
3) If somone from another crew GBH's you or mugs you or whatever else; by all means strike back, but make damn sure you keep the statement for proof. If you dont have good skills, then feel free to contact myself or Jerome, and we will assist you further..
4) DO NOT fuck with the cops. If you have a problem with any figure of the law, bring it immidiately to myself or Jerome.
5) ALL witness statements will be sent to me. Do not report crimes until I or Jerome have gotten back to you about it.
6) Commit crimes and make the crew rich! Make yourselves rich! Feel free to perform aggravated crimes on my buisinesses, and there are many of them. HOWEVER, break into my humble abode ,rob the NY bank, or rob my drug house, though, and you'll have broken kneecaps.
b) ~InjusticeLeague~
...And thats about it. As I said, its not too tough. So, behave, and lets make this a good crew.
Crew Members Tribute Percentage (Paid to Crew Leader): 10%
Verwijderd
Je hebt het overigens overmorgen gewoon terug.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 23:32 ]
mmz ben er nu in via een computer van een vriend daar lukt t wel
[ Voor 34% gewijzigd door zoooper op 19-10-2003 00:50 ]
You are dead paladon. Your killer disposed of your body, making sure you would never be seen again on 10/19/2003 1:36:38 AM
"Cops. I fucking hate cops."
Injustice is justice...
You are dead sphinx. Your killer disposed of your body, making sure you would never be seen again on 10/18/2003 4:18:11 AM
"Cops. I fucking hate cops."
Ik ben 2 dagen niet online en ben gelijk dood
* Orfuis Houd injustice voor gezien
* Orfuis zoekt een opvolger voor het bij houden van het lijstje
[ Voor 22% gewijzigd door Orfuis op 19-10-2003 12:48 ]
"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"
A-Tray schreef op 18 oktober 2003 @ 17:09:
Jij kunt hem niet whacken.
Maar jij was Cop in sydney?
Daarvan zijn er namelijk een flink aantal te grazen genomen door de Hitman van Bathsheba's crew, omdat ze crewmembers naar Jail hadden gestuurd.
Daar klopt echt niks van. Want ik heb niemand opgepakt en toch ben ik ook vermoord!
[ Voor 15% gewijzigd door Orfuis op 19-10-2003 12:53 ]
ik denk ook maar dat ik een ander spel ga zoeken.. btw iemand interesse in zelf een spel opzetten? lijkt me niet zo moeilijk
Ik ben weer overnieuw begonnen, Jeronimus in NY, chemist.
Verwijderd
Ze hebben regels dat er constant vrede is.
Geen geweld tussen de crews
MAAR dat maak deze gangsta sim niet meer een gangsta sim maar een happy chat game for sissy's.
It aint a gangsta sim.
Its a happy boylove sim.
I am going to get this game to the next level.....GANG WAR. (Zoals de game bedoelt is voordat die vredige VROUWLIJKE DON aan top kwam.)
[ Voor 23% gewijzigd door 7th op 19-10-2003 16:56 ]
[17:24:20] <Lia_Vazzi> i shot every cop in sydney on injustice yesterdayOrfuis schreef op 19 October 2003 @ 12:51:
[...]
![]()
![]()
Daar klopt echt niks van. Want ik heb niemand opgepakt en toch ben ik ook vermoord!
[17:24:27] <Lia_Vazzi> except the two under our protection keke
Ik weet niet wie dit ingame is, maar het is in elk geval jouw moordenaar....
Is er trouwens nog iemand die zin heeft in een Jailbreak in Chicago?
Laat maar
[ Voor 15% gewijzigd door Cybraxxx op 19-10-2003 18:53 . Reden: Outta Jail :) ]
Injustice is justice...
"Dont play this game anymore"
Zucht... maar we geven niet op
Verwijderd
7th schreef op 19 October 2003 @ 16:54:
IK WORD KOTS MISSELIJK van de regels die de crews hebben.
Ze hebben regels dat er constant vrede is.
Geen geweld tussen de crews
MAAR dat maak deze gangsta sim niet meer een gangsta sim maar een happy chat game for sissy's.
It aint a gangsta sim.
Its a happy boylove sim.
I am going to get this game to the next level.....GANG WAR. (Zoals de game bedoelt is voordat die vredige VROUWLIJKE DON aan top kwam.)
Zo mag ik het horen!
Ik speel het zelf niet meer, maar toen ik het speelde werd ik ook steeds kotsmisselijk van protection/blabla gedoe. Zoek je naar iemand om te muggen, zit ie al in een crew of wordt ie protected blablabla
[ Voor 4% gewijzigd door 7th op 19-10-2003 22:15 ]
Omdat dat niet help.....zoooper schreef op 19 October 2003 @ 22:22:
waarom niet een contract uitzetten met veel geld op de hoofden van een paar crews?
Een nobody met lage rang kan nooit een crew leader omleggen.
Dus dan kan je wel gasten laten geilen op een contact van bv 1.000.000 $ maar niemand kan hem uitvoeren.
En personen die het wel kunnen houden zich aan de crew peace regels.....
[ Voor 91% gewijzigd door 7th op 19-10-2003 22:27 ]
Hello. I am requesting you all call off your senseless hunting of GoT members. These people are simply a group of people from the same country who like this game and have told their friends about it. They 'label' themselves just so they can recognize each other. Is this wrong? NO! It may seem "dumb" to some of you, but what the hell is it hurting? Nothing! Yes, a couple of these GoT ppl may be less than desirable and idiots, but so are some of the rest of us. Lets not be bigoted and and blame a whole damn country for what a few ppl do. Deal with them as individuals, as you would have them do with you. In the future, action WILL be taken against anyone who kills these people for nothing more than their signature.
Thankyou, Bathsheba
You are dead Pr0nic. Your killer buried your body on the outskirts of town, in a shallow grave on 10/19/2003 11:30:53 AM
"Service Unavailable"
Baaah door haar is dit een game voor watjes.Teddy schreef op 19 October 2003 @ 23:33:
From Yummie 10/19/2003 2:26:14 PM:
Hello. I am requesting you all call off your senseless hunting of GoT members. These people are simply a group of people from the same country who like this game and have told their friends about it. They 'label' themselves just so they can recognize each other. Is this wrong? NO! It may seem "dumb" to some of you, but what the hell is it hurting? Nothing! Yes, a couple of these GoT ppl may be less than desirable and idiots, but so are some of the rest of us. Lets not be bigoted and and blame a whole damn country for what a few ppl do. Deal with them as individuals, as you would have them do with you. In the future, action WILL be taken against anyone who kills these people for nothing more than their signature.
Thankyou, Bathsheba
Gaan gang wars alleen maar peace.
Nu dit weer.
Mevrouw DON, dood maken die handel.
Let this game be a GANGSTER sim again, niet een happy chat plek wat zij er nu van maak.
Da gang are at war!
Moe_Fugger vs Bathesba en al haar aanhang (Saint,yummie,nemissis)
Score tot nu toe:
Bathesba heeft 16 man verloren en Moe_Fugger maar 1.
Zie wie power heeft?
Bathesba en aanhang zijn gewoon chat mietjes die denken dat dit een chat game is, ze zijn niet eens klaar voor oorlog.
Make way for the warriors.
Oei.....
Verwijderd
Moe_Fugger is dood omdat ie jerome en pierre had gewacked
Volgens mij is Moe_Fugger ook verantwoordelijk voor mijn dood... en de rest van de GoT'ers die dood zijn...
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 10:04 ]
Maargoed kijken hoe het verder verloopt.
Ik was nog maar een dealer maar baal er wel van...
Ga nu maar weer verder met fatty! Misschien dat die iets langer leeft..
Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.
"..........................................."
en het ging net zo lekker
ben weer opnieuw begonnen met GoT_That
vond het toch niet zon leuke naam, DDPhobos @ chicago is het geworden
[ Voor 33% gewijzigd door Phobos op 20-10-2003 11:45 ]
Pierre en Jerome (=ik) zijn inderdaad vermoord door Moe_Fugger.
Gisteren leek het er eerst op dat het een misverstand is geweest, maar naar het nu lijkt is er toch opzet in het spel geweest.
Over de Gangwar, Moe_Fugger heeft geprobeerd Bathsheba te whacken, dit is mislukt, als reactie daarop is hij geliquideerd.
Er zijn over en weer een flink aantal mensen gewhacked, maar de war lijkt nu afgelopen te zijn.
Er komt een nieuwe crew in New York.
Ik word daar weer Consigliere.
We gaan weer een special welcome to GoT members doen.
Als het meezit gaan we vanavond weer live.
Verwijderd
Wie is de crewleader?
P.S. Drugsprijzen zijn ook lekker geflateerd, verdien er nog maar weinig mee...
R.I.P. Jeronimus....
En een geboortekaartje: Dexxon!
[ Voor 18% gewijzigd door A-Tray op 20-10-2003 15:24 ]
Verwijderd
Wat voor rang moet je hebben om een crew te kunnen starten?
Edit: Never mind, RTFM
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 16:22 ]
Zeker bang kijken vanaf de zij lijn.
Ok dat was de laaste kans dat dit echt een gangsta sim word.
Nu ruled bathesba zonder enig tegen stand.
Haar peace regels worden op iedereen geforceerd waardoor dit dus een happy peacfull chat game met bulitin boards word/is.
Leuk hoor zo'n vrede lievend wicht aan top en al die sukkels die aan haar kont plakken.
Dat zie je in elke game ,dat er vele jongens en zielige mannen die nooit pussy krijgen een wijf volgen en beschermen online.
Baaaaah ik word er misselijk van.
Ben je ook zo'n mietje die alleen wil chatten en Bathsheba kont kussen?Finwe schreef op 20 October 2003 @ 09:14:
lijkt erop dat Bathsheba de gangwar gewonnen heeft. Mooi geprobeerd 7th, mocht helaas niet baten
De nick Emmeau was ook het slachtoffer van de anti GOT actie, en ik ben sterk aan het nadenken over wat een goed plan is om terug te komen.
Mischien met wat man wat gaan opzetten en dan kijken of die deerne gewacked kan worden. heh
[ Voor 3% gewijzigd door Emmeau op 20-10-2003 18:15 ]
If you choose to criticise you choose your enemies
Ondergronds verzet tegen baths bitch?Emmeau schreef op 20 October 2003 @ 18:15:
ondergronds verzet is de oplossing ....
De nick Emmeau was ook het slachtoffer van de anti GOT actie, en ik ben sterk aan het nadenken over wat een goed plan is om terug te komen.
Mischien met wat man wat gaan opzetten en dan kijken of die deerne gewacked kan worden. heh
Dude u need a crew with all the crew options.
En met echte loyal tot de dood gasten die phat crazy zijn, niet mietjes die snel overlopen....ja die zaten er ook bij in deze war....ik weet wie jullie zijn....wacht maar klote ratten.
Zonder die crew opties kom je niet ver en niet verder dan piciotto.
En je mag geen crew starten als zij dat niet wil hebben.
En dan nog.
Moe Fugger had 50 man
Bathesba +/- 30 (En al die zielige aanhang bv The$aint,Nemisis,Yummie en een berg aan cops)
Deze week zal ze wel de rang godfather bereiken......dan is ze untoucheble.
It will be happy peace land all the way.
En GOT is to sissy anyway.
bv die kleine war: COPS VS GOT werd uitgepraat .......nou dat zeg al genoeg.
[ Voor 9% gewijzigd door 7th op 20-10-2003 18:25 ]
Verwijderd
Zij heeft het gewoon goed voor elkaar... Simpel... En nu is het aan ons om dat om te veranderen!
Verwijderd
Ik zit nu bij de crew van The$aint, om een beetje in rank te stijgen...
Edit: Lol, die vent is hartstikke dood
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 20:07 ]
Wie ben jij nou om dat uit te maken? Als je wat beter geinformeerd was wist je dat deze war zich vooral 's nachts heeft afgespeeld. Ja, normale mensen slapen dan.7th schreef op 20 October 2003 @ 18:14:
[...]
Ben je ook zo'n mietje die alleen wil chatten en Bathsheba kont kussen?
Je bent gewoon gefrustreerd omdat Bathsheba je gewhacked heeft terwijl je zelf de macht had kunnen hebben.
Als Bathsheba dit spel niet ownt is iemand anders het wel, en ik heb liever Bathsheba dan een backstabbing bastard als Moe_Fugger.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| You have been severely wounded in a brutal attack by *****. You are lucky to be alive! He kneecapped you - by shooting you once in each knee! Whilst you lay on the ground in a pool of blood, he wanted you to know the reason why this has happened to you: "This is just a test. Should it actually work, I'll pay handsomely. " CONTINUE |
1
2
3
4
5
6
7
8
| You are dead Death_Knight. Your killer disposed of your body, making sure you would never be seen again on 10/20/2003 11:01:12 AM The Last thing that you heard before the bullet went through your head was: "...asdf" |
Lekker is dat....
Het bleek dus een weddenschap te zijn met de vraag of een Mayor mensen kon killen. En ik was toevallig proefkonijn
[ Voor 16% gewijzigd door me1299 op 20-10-2003 20:23 ]
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Moe_Fugger was geen back stabber.Finwe schreef op 20 October 2003 @ 20:07:
[...]
Wie ben jij nou om dat uit te maken? Als je wat beter geinformeerd was wist je dat deze war zich vooral 's nachts heeft afgespeeld. Ja, normale mensen slapen dan.
Je bent gewoon gefrustreerd omdat Bathsheba je gewhacked heeft terwijl je zelf de macht had kunnen hebben.
Als Bathsheba dit spel niet ownt is iemand anders het wel, en ik heb liever Bathsheba dan een backstabbing bastard als Moe_Fugger.
En onder de rule van Bathsheba zal er nooit gang war zijn of wat maar ook met agressie.
Dan is het hele nut van deze game weg.
Die opties om gang war en gbh en wach en hitman enz ziiten er niet voor niks in.
Moe_Fugger was wel een back stabber en dat weet jij even goed. Volgens mij ben je niet helemaal op de hoogte van hoe deze war nou precies verlopen is.
Bathsheba roelde voor de gang war van gisteren ook al (ze was het hoogst gerankt), toch kwam er een gang war. Er zijn ALTIJD mensen met absolute macht. Als Bathsheba dood is, wordt iemand anders Don of Godfather en gebeurt precies hetzelfde.En onder de rule van Bathsheba zal er nooit gang war zijn of wat maar ook met agressie.
Dan is het hele nut van deze game weg.
Die opties om gang war en gbh en wach en hitman enz ziiten er niet voor niks in.
IK WEET ALLES van die war van gisteren.Finwe schreef op 20 October 2003 @ 20:26:
[...]
Moe_Fugger was wel een back stabber en dat weet jij even goed. Volgens mij ben je niet helemaal op de hoogte van hoe deze war nou precies verlopen is.
[...]
Bathsheba roelde voor de gang war van gisteren ook al (ze was het hoogst gerankt), toch kwam er een gang war. Er zijn ALTIJD mensen met absolute macht. Als Bathsheba dood is, wordt iemand anders Don of Godfather en gebeurt precies hetzelfde.
Me and my mates fueld it.(Ik weet meer van die war dan GOT ooit zal weten)
En ja de detail blijfen altijd geheim.
Meschien doen we het nog een keer.
Maar zij ruled anders....begrijp dat dan....GEEN WAR,no gang fights niks niet. dus alleen peafull happy chat game.dat wil zij hebben.
Daar was deze game niet voor bedoelt.(Zie opties van game)
Verwijderd
Stoere man!7th schreef op 20 October 2003 @ 20:30:
IK WEET ALLES van die war van gisteren.
Die kun je dan toch gebruiken? In plaats van hier een beetje de relnicht uit te hangen...7th schreef op 20 October 2003 @ 20:30:
(Zie opties van game)
We zullen wel zien wat voor spelletje het wordt, maar ik vind het voorlopig nog spannend genoeg.
Wow, ik wou dat ik je vriend was... Oh nee!7th schreef op 20 oktober 2003 @ 20:30:
[...]
Maar zij ruled anders....begrijp dat dan....GEEN WAR,no gang fights niks niet. dus alleen peafull happy chat game.dat wil zij hebben.
Muhahaha!
Eerst dacht ik dat jij best wel cool was, maar jemig!
Hoe oud ben je, 14?
Leer eens tegen je verlies te kunnen, in het echte leven raak je misschien ook wel een keer teleurgesteld!
Maar dan moet je naar buiten he?
Jij weet alles, vast. Wat is je in-game nick eigenlijk? Volgens mij ben je vast een Godfather?7th schreef op 20 oktober 2003 @ 20:30:
[...]
Laten we het leuk houden en niet elkaar lopen flamen.
Het is een spelletje en moet niet resulteren in bagger-posts die nergens over gaan. Combine forces en wie weet kunnen we elkaar nog es helpen ipv afkraken
Geeft je bescherming als je offline bent,DeathKnight schreef op 20 October 2003 @ 21:09:
Ik heb een appartment gekocht. Wat kan je daar nu precies mee behalve je home town bepalen??
zoals hotel maar dan beter.
Het is erg leuk om die zien/lezen wat men denk dat de feiten en waarheid is.Finwe schreef op 20 oktober 2003 @ 20:49:
Uhh nou de details van die war liggen gewoon public op tafel. Bijvoorbeeld dat Moe_Fugger ge-eist heeft dat Lia_Vazzi werd afgemaakt, anders zou hij niet stoppen met whacken.
We zullen wel zien wat voor spelletje het wordt, maar ik vind het voorlopig nog spannend genoeg.
Terwijl het eigelijk heel anders is..... trust me when i say this:
It whas something verry verry difrent.
Zelfs moe wist niet dat die gemind-fucked werd door mij en mijn mannen.
Hoge rang wij? nee....maar verdomt veel invloed....zie maar die oorlog.
Zonder ons was die oorlog meschien pas over een maand begonnen.
Als je zoveel weet zeg het dan gewoon ipv er geheimzinnig over te doen!7th schreef op 20 October 2003 @ 21:23:
[...]
Het is erg leuk om die zien/lezen wat men denk dat de feiten en waarheid is.
Terwijl het eigelijk heel anders is..... trust me when i say this:
It whas something verry verry difrent.
Zelfs moe wist niet dat die gemind-fucked werd door mij en mijn mannen.
Hoge rang wij? nee....maar verdomt veel invloed....zie maar die oorlog.
Zonder ons was die oorlog meschien pas over een maand begonnen.
Misschien heeft de maker van de game niet bedoeld dat het vredig zou zijn maar de spelers beslissen het. Dus vind het beetje jammer dat je zo op haar afgeeft. Laat dan zien dat jij het beter kan.7th schreef op 20 October 2003 @ 20:30:
[...]
(bij de echte maffia zal het ook niet 1 en al gang war zijn en hier dus ook niet)
No, meschien gebreuken we onze tactiek nog een keer.Orfuis schreef op 20 October 2003 @ 21:28:
[...]
Als je zoveel weet zeg het dan gewoon ipv er geheimzinnig over te doen!
Brute kracht help niet.
Geld help niet.
Onze speel style was aardig goed. (Eerste klap was ongeveer 16 of meer man dood aan kant van bath en kant van moe maar 1)
Maarja, niet alle 50 mannen van moe waren online op hetzelfde moment.
Daar had ik geen invloed op.
Als wel alle 50 man online waren dan was dat genoeg om die crew van bath en aanhang crews weg te vagen.
Wat is je nick dan? zeg iets! dit kan iedereen verzinnen! (nofi)7th schreef op 20 oktober 2003 @ 21:38:
[...]
No, meschien gebreuken we onze tactiek nog een keer.
Brute kracht help niet.
Geld help niet.
Onze speel style was aardig goed. (Eerste klap was ongeveer 16 of meer man dood aan kant van bath en kant van moe maar 1)
Als wel alle 50 man online waren dan was dat genoeg om die crew van bath en aanhang crews weg te vagen.
Werkt prima hoor. Ik zie dat er een nieuwe functie bij zit. Dus daarom was de link zeker even down.Damien schreef op 20 October 2003 @ 21:35:
Heeft iemand de recente drug-prices? De oude link werkt niet meer vrees ik
Ik hoop trouwens dat de prijzen wat meer gaan stijgen enzo, want zo is er geen reet te verdienen.
Ja, dat is allemaal leuk en aardig. Geef je in-game nick nou maar, tot die tijd geloof ik er niets van.7th schreef op 20 October 2003 @ 21:38:
[...]
No, meschien gebreuken we onze tactiek nog een keer.
Brute kracht help niet.
Geld help niet.
btw. Probeer eens wat beter nederlands te praten (nofi)
Verwijderd
www.th-mission.ath.cx/drugs.aspDamien schreef op 20 October 2003 @ 21:35:
Heeft iemand de recente drug-prices? De oude link werkt niet meer vrees ik
Mijn nick ???Intronic schreef op 20 October 2003 @ 21:51:
[...]
Ja, dat is allemaal leuk en aardig. Geef je in-game nick nou maar, tot die tijd geloof ik er niets van.
btw. Probeer eens wat beter nederlands te praten (nofi)
Hahahahahaha
Verzin iets beters om er achter te komen wie ik / wij zijn.
Er lopen nog wat rond van ons na die war.
Ik kan niks zeggen over onze nicks.
U tell baths, we get heat.
Mijn nl is nooit goed geweest,who cares? it aint fucking school.
En nee , dit alles is niet verzonnen.....why? sounds like X-Files?
Laten we niet meer flamen, maar ook alstjeblieft geen niet verifieerbare cowboyverhalen rondstrooien.
Just my 2 cents.
Ja.. whatever.7th schreef op 20 October 2003 @ 22:04:
[...]
Mijn nick ???
Hahahahahaha
Verzin iets beters om er achter te komen wie ik / wij zijn.
Er lopen nog wat rond van ons na die war.
Ik kan niks zeggen over onze nicks.
U tell baths, we get heat.
Mijn nl is nooit goed geweest,who cares? it aint fucking school.
En nee , dit alles is niet verzonnen.....why? sounds like X-Files?
Success met GOT bij het overnemen van Injustice.
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 09:10 ]
Damien bigspender!
Of is het voor eigen gebruik?