[PC] Spellforce

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 701 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Zou wel moeten lukken ja :). Laatste patch erop kijlen en misschien dat je alleen af en toe nog Duitse teksten tegenkomt :+

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem besteld bij Proxis.nl 37,95 geen verzendkosten.

Kan niet wachten :D moest nog een stukje van spellforce (zonder expansion)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Ik heb vandaag de nieuwe Retail v1.38 full patcher af gehaalt 59.4 MB 8)7 mijn laaste patchs was 1.10 30 MB dat was al groot.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:56

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

*SCHOP* O-)

Gisteren bij de MediaMarkt in Leeuwarden de Gold Edition van SpellForce gehaald. Ben nu al redelijk op pad met mijn Ranger/White Mage combinatie.

Loop ik in Greyfell, kom ik dit karakter tegen. Hoezo geen LOTR fans bij de developer? :D

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v386/DukeMorpheus/spellforce_orthanc.jpg

P.S.
Ik zag er nog een stuk of 10 van staan. :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Weer een lichtelijk laat schopje.

Ik heb een maandje terug ook de laatste Gold edition bij de MM in Utrecht bemachtigd. Alleen nog maar met de OotD bezig geweest. Wat is eigenlijk de toevoeging van BoW ten opzichte van OotD (voor single player)? De Aryn Campaign?

En welke versie is de Gold edition? Moet je dan de volledige retail-patch erover mikken?

En iemand al bezig met SoP? En wat is daar extra aan? Extra maps voor de OotD én BoW avatars of kan je 1 van die 2 kiezen?

Ik speel met een boogschutter/white mage. Wel jammer dat je hele leger vanzelf aanvalt en je hero's en avatar er een beetje bij staan te gapen alsof het vakantie is. Verder een erg gaaf spel en verslavender dan welk spel dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 09:53

Infinchible

Woef!

Het is inderdaad een erg leuk spel. Ik heb ze nu op dit moment al een tijdje alledrie afzonderlijk, allemaal meteen gekocht toen ze uit waren. Shadow of the Phoenix is een campaign, die zich afspeelt ná TOoD, of BOW, dat kun je zelf kiezen. Je kan dan óf een eigen mannetje kiezen waarmee je TOoD of BOW hebt uitgespeeld, mits hoger dan level 25. Of je kan een voorgeprogrammeerd mannetje kiezen, geslacht en hoofd kan je wel aanpassen, maar abilities niet. Deze is in het begin van SotP level 28.
Veel nieuwe levels verder, nieuwe skills en spells uiteraard. En ook wapens zijn weer nieuwe bij gekomen, ook wat sets, en aanpasbare wapens/armor etc.
Ook is het nu mogelijk om je karakter tot level 50 te boosten, maar ik ben nog nie zo heel ver met SotP, maar het is nog steeds even verslavend, en mooi uiteraard. :)

Edit: SotP is besteld @ Bol.com hier.

[ Voor 3% gewijzigd door Infinchible op 30-03-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finch85 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 18:28:
Het is inderdaad een erg leuk spel. Ik heb ze nu op dit moment al een tijdje alledrie afzonderlijk, allemaal meteen gekocht toen ze uit waren. Shadow of the Phoenix is een campaign, die zich afspeelt ná TOoD, of BOW, dat kun je zelf kiezen. Je kan dan óf een eigen mannetje kiezen waarmee je TOoD of BOW hebt uitgespeeld, mits hoger dan level 25.
Waar heb je het spel gekocht? Ik zag het spel bij m'n vaste leverancier nog niet staan namelijk. Ik wacht trouwens nog even af, op het moment heb ik weinig tijd en ik ben erg verslaafd aan Silent Storm: Sentinels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

MM (MediaMarkt)... moet lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Ik heb pas ook Spellforce icm met de eerste uitbreiding geinstalleerd (De tweede heb ik nog niet in m'n bezit)

Het is echt een heel gaaf concept! De perfecte combinatie tussen RPG en RTS!

Wel vind ik het heel jammer dat als je je spel saved, het spel sluit, en dan je save-game laadt, je de map opnieuw moet ontdekken. Evenals wanneer je met een Runestone naar een vorig level gaat je ook weer een groot deel van het level in het zwart gehuld ziet. Dat is wel een jammer punt. Voor de rest is deze game echt een aanrader voor ieder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-

-=unicron=-

SpellForce 2 is in de maak. Hier staan de mooie screenshots ziet er echt heel erg mooi uit. SpellForce 2 gebruikt ook Speedtree. klik op SpeedTree in Games 2005 en dan op SpellForce 2.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

heh nice, maar screenies zeggen ook niet alles. Ze mogen de gameplay wel iets vlugger maken. Tis nogal traag namelijk(imo). Niet dat ik dat nou zo een heel probleem vind, maar hardcore RTSers houden hier niet zo van. Het lopen van de ene kant naar de andere kant van de map duurt zooo ontzettend lang als je iets gemist hebt of die andere basis nog neit gemold hebt.

Ook vind ik het krom dat de enemy niet echt zijn eigen structure camp heeft met de daarbij behorende techtree. Er staan een paar gebouwtjes en van die spawnpunten.

Heb me wel prima vermaakt. Ik zal de uitbreiding nog eens verder proberen.

Hopen dat ze dat met deeltje 2 het allemaal wat netter uitwerken :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKeeper schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:02:
Weer een lichtelijk laat schopje.

Ik speel met een boogschutter/white mage. Wel jammer dat je hele leger vanzelf aanvalt en je hero's en avatar er een beetje bij staan te gapen alsof het vakantie is. Verder een erg gaaf spel en verslavender dan welk spel dan ook.
Je hebt ook een H(old) toets waarmee je leger op zijn plaats blijft staan. Ze zullen wel aanvallen als iemand hen aanvalt, maar niet van hun plek afgaan. Dat is erg handig bij missile units en healers; zet de melee eenheden gewoon neer en laat de rest op een vaste plek erachter ter ondersteuning.

Boogschutter is trouwens lastig als skill voor je avatar, de combinatie melee (Light of Heavy Combat) met magie (Life of Elemental of Death) is relatief eenvoudig.

Let wel op dat je enigzins moet plannen om level 12 te kunnen halen in combinatie met een ondersteunende skill. Ik heb recentelijk de eerste campaign overgedaan en kwam met wat passen en meten op 12 Elemental (Ice 12, Fire 4 of 5) en Heavy Combat 9 (Melee 8, Armor 9, Shields 2) uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 14:38
Ondertussen heb ik de openingspost een beetje aangepast.
Als iemand er nog iets bij wil hebben dan geef je maar een gil

Nu nog even wachten op Spellforce 2.
Ondertussen hou ik het nog even bij Battlefield 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de releasedate voor SF2?

Ziet er erg strak uit, vooral die pics van titans! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
De openingspost heb ik direct maar aangepast.
Volgens: http://eurogamer.net/releases.php?platform=pc wordt het: 11 november 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Heb het spel op de E3 gespeelt, athans een simpele demo. De menu's waren anders, maar voor de rest was er bar weinig nieuw aan. Tuurlijk was Spellforce 1 al erg goed, en is het moeilijk om zo'n spel te verbeteren. Hoop in ieder geval dat ze een goede multiplayer erin gooien (E3 demo was alleen single-player en één level).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:43:
Heb het spel op de E3 gespeelt, athans een simpele demo. De menu's waren anders, maar voor de rest was er bar weinig nieuw aan. Tuurlijk was Spellforce 1 al erg goed, en is het moeilijk om zo'n spel te verbeteren. Hoop in ieder geval dat ze een goede multiplayer erin gooien (E3 demo was alleen single-player en één level).
Maar betere graphics, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megatronic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11-2024
laatst The Order Of Dawn gekocht bij intertoys voor 5 euro :+

echt een erg vet spel, ben er druk mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:59:
[...]

Maar betere graphics, toch?
Mwoah, dat vond ik dus een beetje tegenvallen. Maar Spellforce 1 had al erg mooie graphics, en het spel was nog in een vroege beta (alpha) fase. Denk dat je pas echt een oordeel over de graphics kan geven als er een publieke beta komt.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

megatronic schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:45:
laatst The Order Of Dawn gekocht bij intertoys voor 5 euro :+

echt een erg vet spel, ben er druk mee bezig
Welke stad/dorp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de game nu binnen echter heb een probleem:

Film is om de paar seconden vertraagd, geluid valt voor miliseconde weg en dit gaat maar door.
Heb op de website gekeken en moet agp fast write aanzetten, maar mijn 645-e ondersteund dit niet en de optie is er ook niet.
Heb wel agp 64mb aangezet en in de bios interne video uitgezet.

P4 2.8ghz 333mhz fsb
Motherboard MSI 645e (internal audio)
Nvidia 5700 ultra 512mb
2gig ddr 533
7200 rpm hdd (maxtor) 160gb
5400 rpm hdd (seagate) 80gb (os)
2x 3com nics

Laatste drivers
Alle os updates
W2K
dxdiag 9c

Iemand? Enige game die dit heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-

-=unicron=-

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:44:
Heb de game nu binnen echter heb een probleem:

Film is om de paar seconden vertraagd, geluid valt voor miliseconde weg en dit gaat maar door.
Heb op de website gekeken en moet agp fast write aanzetten, maar mijn 645-e ondersteund dit niet en de optie is er ook niet.
Heb wel agp 64mb aangezet en in de bios interne video uitgezet.

P4 2.8ghz 333mhz fsb
Motherboard MSI 645e (internal audio)
Nvidia 5700 ultra 512mb
2gig ddr 533
7200 rpm hdd (maxtor) 160gb
5400 rpm hdd (seagate) 80gb (os)
2x 3com nics

Laatste drivers
Alle os updates
W2K
dxdiag 9c

Iemand? Enige game die dit heeft
Tot het geluid weg valt om de miliseconde komt door het internal audio is kost veel te veel CPU tijd.
Heb je de laatste update's voor het spel ?
De AGP grote moet je altijd zetten op 1/4 van je mem bij 2GB op 512MB.

[ Voor 7% gewijzigd door -=unicron=- op 13-08-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UNICRONBOT schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:42:
[...]

Tot het geluid weg valt om de miliseconde komt door het internal audio is kost veel te veel CPU tijd.
Heb je de laatste update's voor het spel ?
De AGP grote moet je altijd zetten op 1/4 van je mem bij 2GB op 512MB.
Heb hardware acceleration al op verschillende standen van de audio gezet.
Laatste updates
en agp size heb ik op verhoogd, zonder resultaat helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoooDoo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-04 10:51
Heb jij je directX instellingen nagekeken, misschien heb je de geluidsinstelling op volledig hardwarematig gezet en kan je onboard dat niet aan. Zet hem een stukje terug en kijk of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoooDoo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-04 10:51
VoooDoo schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 20:19:
Heb jij je directX instellingen nagekeken, misschien heb je de geluidsinstelling op volledig hardwarematig gezet en kan je onboard dat niet aan. Zet hem een stukje terug en kijk of het werkt.
Sorry niet goed gelezen.... Ik ben weer te snel met reageren... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekend over Spellforce 2? Als ik op jowood zoek, is die site nooit te bereiken... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 20:01:
Is er al iets bekend over Spellforce 2? Als ik op jowood zoek, is die site nooit te bereiken... :|
Dit staat er op de site:

Afbeeldingslocatie: http://www.jowood.com/gamers/de/games/spellforce2/jw_PI_001.jpg
In SpellForce 2 - Shadow Wars, the player takes over the role of the Avatar, preventing the world of Eo and its many races from being overrun by a sinister new enemy. You will be able to solve quests and overcome obstacles as in classical RPGs, but also experiences strategic challenges while leading armies as in an RTS - thus offering a complete synthesis of both genres in a perfect blend.

You as the Avatar will try to resist the invasion of the Pact, forcing you to forge new alliances to oppose them... but you soon realize that even more sinister forces are at work right within your own body. You will in turn lead each one of three factions, The Realm, The Clan and The Pact and build bases to gather resources and rally troops - to prepare for the epic battles that are the hallmark of SpellForce! You will also be supported by a band of heroes who are customizable with a multitude of unique skills, spells and a great variety of items, weapons and armor.

The forces of light and the minions of darkness will clash in 2006!
Nog even wachten dus.

Je kunt misschien meedoen aan de beta test:
http://spellforce.jowood.com/sf2/betatest/

[ Voor 5% gewijzigd door rvrbtcpt op 05-12-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:31

Vrijdag

De Zwarte

Dat lijkt me wel erg leuk, Spellforce 1 is me prima bevallen, ondanks dat ik helemaal niet ver ebn gekomen :X

Eens kijken hoe dat aanmelden te werk gaat.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Nog even geduld en dan kun je op zoek naar een doosje met deze cover:

Afbeeldingslocatie: http://spellforce.jowood.com/sf2/images/Cover_Nightsong.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

screenies gezien, dat gaat me comp echt nooit trekken :w

:(

misschien een nieuw topic aanmaken voor deeltje 2 alstie uitkomt? :P

[ Voor 41% gewijzigd door Tripp op 28-01-2006 01:46 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Tripp schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 01:43:
screenies gezien, dat gaat me comp echt nooit trekken :w

:(

misschien een nieuw topic aanmaken voor deeltje 2 alstie uitkomt? :P
Einen respektabel ausgestatteten Game PC: CPU 2GHZ, besser 3 GHZ; RAM 512 MB, besser 1 GB; Grafik am besten nVidia 6600 / Ati 9800 aufwärts mit 256MB

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

dus: dat gaat ie nooit trekken :+

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Laatst online: 17-09 09:53

Infinchible

Woef!

Heel toevallig kwam ik vandaag op gamershell, en daar zag ik dat ze net de demo van Spellforce 2 erop hadden staan. Natuurlijk meteen downloaden, en even testen uiteraard! Al een tijdje geen spellforce meer gespeeld helaas. Toch nog steeds een leuk spel!
Maar ik ga hem nu even installeren, en dan zal ik later wel even een stukje schrijven over de demo! >:)

link naar gamershell: http://www.gamershell.com/download_12863.shtml

Ik heb 2 tellen gespeeld, omdat hij nu 2 keer is vastgelopen. Waarvan 1 keer een systeemcrash. Ik denk alleen dat dat aan mijn pc ligt, ik moet hem weer eens even nakijken.
Het spel is wel een stukje mooier dan deel 1, maar ik kan hem helaas niet op al te hoge instellingen gooien, volgens mij is het best een zwaar spel. Verder werkt combat hetzelfde, je kan eerst de vijand aanklikken en dan klikken wie welke aanval moet uitvoeren.
Als mijn computer weer beter is zal ik hem nog wel eens even goed uitproberen!

[ Voor 49% gewijzigd door Infinchible op 09-03-2006 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Wow, heb nooit 1 gespeeld, maar heb net wel de demo van 2 gespeeld en vind de game persoonlijk super! Lange tijd geleden dat ik zo'n fun had met een spel (BFMEII kon me bijv totaal niet boeien). Het RPG gedeelte is gewoon erg cool gedaan, en de af en toe bijkomende rts is ook geinig. De interface vind ik vooral opvallen, erg makkelijk te gebruiken.
Er zijn zelfs stukken RPG die me aan baldurs gate deden denken, al is dit natuurlijk meer hack and slash. Maar echt een aanrader, downloaden die hap mensen :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang tot deze gold gaat? (godsamme heb teveel games die ik wil spelen: RF - Online, Lineage2, Deus X II en dan deze :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:43
Is er al een spellforce 2 topic? Het spel is er al bijna en volgens mij is er nog geen topic over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik wilde gisteren SF 1 weer eens installeren, kreeg ik een I/O error :( met het exemplaar van mijn vriendin werkte het ook niet, dus er zal ergens iets fout zitten in mijn pc denk ik. En ik had net zo'n zin om weer eens te spelen :{

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Ik heb spellforce 1 nooit gespeelt maar gisteren heb ik spellforce 2 geinstalleerd. Het is echt een gaaf spel. Grafisch is het erg mooi. Over schaduwen en als de zon op komt en onder gaat is dit ook erg mooi gedaan. Wat ik vooral goed vindt is dat het niet het princiepe heeft als:

Map laden - alle vijanden doden - en dan de melding je hebt gewonnen of iets dergelijks.

Nee, er zit een goed verhaal in en elke map borduurd verder op de vorige. Ook is het RPG gedeelte is wel leuk. Je kan in sommige steden bij bepaalde mensen spullen kopen zoals Armor wapens etc. Daarnaast als je vijanden dood kan je hun spullen ook pakken.

[ Voor 8% gewijzigd door Bart1983 op 08-04-2006 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Ligt ie al in de winkel?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Volgens mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Hoe kom jij er dan aan? :p of is heb je alleen de demo geinstalleerd.

zelf zoeken kan geen kwaad natuurlijk |:(
Hi,

Here are the release dates for SF2:
Germany, Austria, Switzerland
7. April 2006 Pre-Order

UK
April, 24th 2006 Pre-Order

USA
April, 24th 2006 Pre-Order

France
April, 7th 2006 Pre-Order

Italy
April, 14th 2006

Spain
April, 14th 2006

Portugal
April, 21st 2006

Australia
May, 8th 2006 Pre-Order

Denmark
April, 21st 2006

Sweden
April, 28th 2006

Norway
April, 21st 2006

Finland
April, 28th 2006

Benelux
April, 21st 2006

[ Voor 103% gewijzigd door Tripp op 08-04-2006 17:02 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Tripp schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 16:56:
Hoe kom jij er dan aan? :p of is heb je alleen de demo geinstalleerd.

zelf zoeken kan geen kwaad natuurlijk |:(

[...]
Nee ik heb hem gedownload (en niet de demo :)) maar het is echt een mooi spel. Je kunt ook helemaal inzoomen tot op de spelers enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:26
Bart1983 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 17:11:
[...]

Nee ik heb hem gedownload (en niet de demo :)) maar het is echt een mooi spel. Je kunt ook helemaal inzoomen tot op de spelers enzo.
Uhuh idd. Het spel ziet er echt mooi uit :) Kan hier alles vol open zetten en dan nog laged het niet :)
Goed engine.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Timocos schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 17:17:
[...]

Uhuh idd. Het spel ziet er echt mooi uit :) Kan hier alles vol open zetten en dan nog laged het niet :)
Goed engine.
Ja ik heb ook alles open en op 1280x1024 full AA enzo alleen de shaduwen heb ik iets lager gezet zodat het beter loopt en je merkt weinig verschil. Heb jij ook dat de schuduw's een beetje blokkerig overkomen (volgens mij ligt dat een de driver). Daarnaast merkte ik ook dat als je een nieuwe campain start het eerste intro filmpje met dat gevecht geen geluid heeft. Hier hebben meer mensen een probleem mee op een ander forum, had jij dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Bart1983 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 17:11:
[...]

Al gevonden ergens ook jah.
Dat je helemaal kan inzoomen kon in deel 1 ook al :). Alleen zijn de gfx nu wel ietsie mooier

conclusie ik moet ene nieuwe pc hebben :w.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Net gespeeld en het is echt een goed spel, ziet er heel goed uit maar speelt toch ook erg lekker.
Het is net als deel 1 een mix tussen RTS en RPG wat heel goed uitpakt imo.

Valt me zeker niet tegen :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:26
Bart1983 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 17:21:
[...]

Ja ik heb ook alles open en op 1280x1024 full AA enzo alleen de shaduwen heb ik iets lager gezet zodat het beter loopt en je merkt weinig verschil. Heb jij ook dat de schuduw's een beetje blokkerig overkomen (volgens mij ligt dat een de driver). Daarnaast merkte ik ook dat als je een nieuwe campain start het eerste intro filmpje met dat gevecht geen geluid heeft. Hier hebben meer mensen een probleem mee op een ander forum, had jij dat ook?
Schaduwen zijn idd hier ook beetje blokkerig ... maarja ziet er nog steeds wel mooi uit met al die schaduwen na maten het later wordt :)
Introfilmpje liep hier ook goed :)

Is en blijft een relaxt systeem in Spellforce dat je een vijand selecteerd en dat je dan bovenaan het scherm kan zien wat voor attacks je hem kan geven :9

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet t maar ns gaan proberen dan :P

ben meestal nogal kritisch tegenover games die ik niet in demoversie gespeeld heb.

Kon het zelfs niet over mn hart verkrijgen oblivion te kopen. uit angst een miskoop (kan t me bewust moeilijk voorstellen..maarja) of een ''kut mijn systeem vertikt t weer'' reactie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik wilde gisteren de demo spelen, maar nadat het geïnstalleerd was wilde het StarForce installeren. Dat ging dus mooi niet door :(

Als een spel al op de demo Starforce heeft... grrr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Laatst online: 23:26

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

TroonStaal schreef op maandag 10 april 2006 @ 08:42:
Ik wilde gisteren de demo spelen, maar nadat het geïnstalleerd was wilde het StarForce installeren. Dat ging dus mooi niet door :(

Als een spel al op de demo Starforce heeft... grrr :(
Starforce? Ik heb de demo ook geinstalleerd, maar ik heb niets over Starforce gezien.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt de verhaal lijn veel beter als het vorige deel. Maar het lijkt erop dat ze hierdoor vrijwel geen tijd in het RTS gedeelte gestoken hebben. Voor ieder ras zijn er maar 2 gebouwen. En een aantal algemene gebouwen voor alle rassen. Spellforce is een RTS met RPG elementen. Spellforce 2 is een hack&slash RPG met wat RTS elementen. Toch niet helemaal wat ik er van verwacht had. Maar al met al toch een hele leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

_Dune_ schreef op maandag 10 april 2006 @ 08:54:
[...]

Starforce? Ik heb de demo ook geinstalleerd, maar ik heb niets over Starforce gezien.
Ik heb de demo van de PC Gameplay. Installeren ging prima, hele EULA doorgelezen. Nadat het klaar was wilde ik het opstarten en toen kreeg ik een scherm met "This program needs additional drivers to run" (ofzo) voor mijn neus. Ik kon toen kiezen uit Yes/No/Information. Via de Information button kreeg ik info dat Starforce geïnstalleerd moest worden omdat het anders niet zou werken, dat SF geen enge dingen zou gaan doen en de url waar ik een removal tool kon vinden (ik heb nog geen internet thuis, dus dat had niet zoveel zin)

Maar omdat ik weiger spellen te spelen die SF gebruiken heb ik deze demo meteen maar eraf gegooid. Toch maar proberen om deel 1 werkend te krijgen, ondanks die I/O error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:22

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Niet idee om ff topic te bouwen voor deel 2? ^^
ennuh, hij heeft idd Starforce der op zitten..

Heb paar spellen gekocht die Starforce er op zitten en die werken zonder problemen. tis ff paar keer rebooten, maar voor de rest werkt het goed hoor.
enige nadeel vind ik dat je steeds je eigen cd der in moet gooien.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
De demo heb ik ondertussen ook al gespeeld, en ik moet zeggen het spel weet toch wel te boeien.
Misschien dat je in de volledige versie meer gebouwen krijgt?

Het lijkt me dat er toch nogal heel wat mogelijk moet zijn en het ziet er mooi uit.
Ook het verhaal dat erin zit is niet verkeerd.

Het Spellforce 2 topic

([rml][ PC] Spellforce 2[/rml])

[ Voor 15% gewijzigd door rvrbtcpt op 10-04-2006 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op maandag 10 april 2006 @ 09:48:
Niet idee om ff topic te bouwen voor deel 2? ^^
ennuh, hij heeft idd Starforce der op zitten..

Heb paar spellen gekocht die Starforce er op zitten en die werken zonder problemen. tis ff paar keer rebooten, maar voor de rest werkt het goed hoor.
enige nadeel vind ik dat je steeds je eigen cd der in moet gooien.
Ik heb een apparte pc in elkaar geschroeft in mn DMZ zonder cdrom drive. Image mounten en het werkt prima. Geen gezeik met cd's en die starforce shit komt zo niet op mijn reguliere pc. Uit protest koop ik ook geen enkel spel met starforce. Ik betaal niet voor software die de veiligheid van mijn systeem in gevaar brengt. Spellen als galactic siv 2 koop ik netjes. Spellen als spellforce 2 download ik gewoon lekker. Puur alleen maar om hun eigen stelling te ontkrachtigen.
Pagina: 1 2 Laatste