[PC] Spellforce 2

Pagina: 1
Acties:
  • 1.469 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 14:38
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r.frijns/sp2/spellforce2_logo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r.frijns/sp2/SF2_banner_vertikal2.jpg

Spellforce 2 - The World after the Rune

Through the awakening of the Phoenix and the destruction of the Circle, the Rune Wars ended in the year 15 after the Convocation.
The cheers could not be overheard as the yoke of the Circle, which had continuously brought disaster to the world of Eo for almost 500 years, was finally cast off. And for a short period of time, all people were unified, but because the enemy they once fought together was now eliminated, it did not take long before the feudes between the different fractions rose again.

While the Light People strengthened their boundaries and proclaimed new laws, a civil war seethed in the reigns of the Dark. The sorcerer Nazshar brought the Norcaine and the alien Shadows together, enabling them to learn how to use their unusual powers. His son, Toth Lar, supported by the sorcery schools and his mother Sorvina, became chief Archon and publicly made a pact with the Shadows. But many Norcaine detested a union with the Externals and under the leadership of the last Dracon Craig Un’Shallach, a rebellion rose against Toth Lar. But Craig’s warriors were hardly able to set anything against the power of the Shadows. Perhaps Craig should have called one of the rune warriors to his aid, but their history was to take a different turn.
With the disappearance of the Circle its magic also started to fade. The power of the runes ebbed and the rune warriors were freed from the bonds of immortality, but also lost their power.
The former guardian of the Phoenix returned to Empyria and started to re-establish the Order of Dawn. It is not known what happened to the bearer of the Shadow Blade, but one believes that he could not escape his fate and finally became a Shadow.
The Bringer, haunted by dreams of shadows and blood, joined a group of free traders that accepted him despite his ambivalent past. All these different fates were now linked by the common will to live a life in peace.

But now, 19 years after the convocation, the conflict among the shadows is approaching its climax.

Links

Website: www.spellforce2.com

Deel 1: [PC] Spellforce

Demo download: http://www.spellforce.com/sf2/?lang=en&rid=1415

Review: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63815

Uitvoeringen

Er zijn twee verschillende versies te koop. Naast de standaard uitvoering krijg je ook nog een speciale uitvoering:

Collectors Edition

The age of heroes has begun!

Essential bonus material for SpellForce fans:

* Exclusive in-game content: Equip your avatar with special additional equipment and armor!
* Soundtrack CD “SpellForce 2 - Sounds of the Shadows”
* SpellForce 2 card game for two players lets you relive the game! Command your armies with superior tactics to take the field!
Indispensable for your strategy: the new skilltree poster offers the best possible overview for your character development in magic and battle
* Includes a set of postcards with twelve attractive images
* “The World of SpellForce” – Get the wonderful cloth map of your favourite world
* SpellForce 2 – Metal compass for precise navigation

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r.frijns/sp2/shop_collectors_edition.jpg

Het Spel

De verschillende rassen die voorkomen in het spel:

Units of the Realm

Humans
Elves
Dwarves

Units of the Clans

Orks
Trolls
Barbarians

Units of the Pact

Dark Elves
Gargoyles
Shadows

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r.frijns/sp2/CW35_LostIsle_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r.frijns/sp2/HumanWorkers_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r.frijns/sp2/OrcsAndMrTitan_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r.frijns/sp2/SF2_HumanTitanMeetsOrcs_01.jpg

edit:

* Images plaatselijk gezet
* Als iemand zelf toevoegingen heeft laat het even weten

[ Voor 54% gewijzigd door rvrbtcpt op 11-04-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 08:40
Mooi eindelijk een mooi spellforce 2 topic _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Bart1983 schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:53:
Mooi eindelijk een mooi spellforce 2 topic _/-\o_
Alleen jammer dat twee van de drie plaatjes niet zichtbaar zijn. :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Heb deel 1 met gemengde gevoelens gespeelt en ben toch uiteindelijk maar afgehaakt, terwijl ik wist dat het spel meer te bieden had maar het trok me gewoon niet echt terwijl ik toch groot fan van deze genere games. Hoop dat sf2 me wat beter ligt

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 13:07
Jeuj! De demo van 2 sprak me veel meer aan dan deel 1 (vooral de slechte stemmen :r). Deel 2 lijkt alle dat soort fouten weg te poetsen, mooi zo! Ben benieuwd hoe het echte spel straks is.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
_Dune_ schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:54:
[...]

Alleen jammer dat twee van de drie plaatjes niet zichtbaar zijn. :)
Ik zie maar 2 plaatjes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:25
Leuk ook al zo'n starfoce game.. Uninstall dan maar weer. Je pc moeten herstarten voor een spel is echt te gek voor woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Als je even wacht dan komt hij in de VS uit zonder Starforce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Dat starforce is minder ja, maar de US versie zal geen starforce bevatten, dus dan download je die toch ;) De demo van SF2 sprak me erg aan, dus ik denk dat ik het spel toch maar ga proberen :9

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Tis echt een geweldig spel, ben er al uuuurrrreeeeennn zoet mee.

Het draait echt boven verwachting, de demo stotterde en haperde veel meer dan de volledige versie.
Ook lijkt het wel of ik "HDR" heb die "glim/gloom" effecten die meestal alleen aanwezig zijn als je een SM3.0 vga hebt.

is er al iemand bij de fireforge?

p.s. Heeft iemand "westguard" al opgeigend? Ik heb aan de linker kant van de map allemaal arrow towers neergezet ivm de "undead" & "Troll/orc's" die daar zitten, enig idee of die me nog een keer aanvallen?

[ Voor 28% gewijzigd door prutser001 op 10-04-2006 23:42 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napauleon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-04-2021
ik zit een beetje free play te doen, maar bij de quests waarbij ik dorpen moet verdedigen, komt er geen einde aan. ik heb alles en iedereen uitgeroeid, maar ik krijg nog steeds die ring niet die je zou moeten krijgen als je goed verdedigd hebt.

Ook is het heel irritant dat je in free game niet kunt opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Heerlijk spel en de features zijn beter uitgewerkt dan in deel 1. De voice-acting is inderdaad een stuk verbeterd :). Introfilmpje is vet, net als deel 1. De gameplay is ook vlotter en je heroes zijn altijd bij je. Geen gezeur meer met runestones ed.

Sfeer is prima, goede achtergrondmuziek en de soundeffecten zijn ook ok.

Het draait voor geen zak op mijn PC maarja ik moet hem geewoon spelen :o

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt het irritant dat er geen degelijke autosave in zit. Het is me al een paar keer voor gekomen dat ik van mn heroes werd weg getrokken door een gevecht aan de andere kant van de map. Als ik dan terug scroll naar mn heroes ben ik nog net op tijd om te zien dat 1 van mijn heroes overleden is en ik te laten ben met resurrecten. Waardoor ik dus de hele map opnieuw moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:00

inXs

known as inXs

Het ziet er erg leuk uit, maar wat is het nou voor spel? RPG? MMORPG? Strategie?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:00

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

inXs schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 11:55:
Het ziet er erg leuk uit, maar wat is het nou voor spel? RPG? MMORPG? Strategie?
Als je dit linkje had bekeken dan zag je het in de eerste alinea staan:
ds. And indeed, when the original SpellForce was released, the name plus the concept - an RTS and RPG combination - left you with a sense of impending dread. But, as it turned out, this was misplaced. Surprisingly, the RPG element wasn't just tacked on as a gimmick, and the game was packed with sub-quests, proper character development and Diablo-style loot-hauling. It did have its problems, sure, but what's really impressive is that the developer seems to have listened to reviewers' and players' moans alike, and fixed most of these issues for the sequel. It sounds like a fairytale, doesn't it?
;)

System Requirements (Provided by publisher):
Minimum:

1.5 GHz, 512 MB RAM, GeForce4 TI.

Recommended:

2.5 GHz, 1 GB RAM and a 6600GT.

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 11-04-2006 12:05 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 13:00

inXs

known as inXs

Naja zie iig dat ik hem minimaal kan draaien :P Moet ook maar eens een keer een poging gaan wagen dan.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Als je van games zoals: Diablo II, Dungeon Siege (I en/of II) en Sacred houdt dan zul je deze ook wel leuk vinden.
De demo geeft een vrij goed beeld van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

1 ding valt me wel op, als je verder komt in de story, is de ene map veel makkelijker dan de andere.
Tenminste Fireforge is best simpel, ga je dan naar magnet fields die is wel 3 keer zo moeilijk.
Als iemand tips heeft hoor ik die graag :) heb nu al 3 keer geprobeerd maar wordt gewoon zwaar geowned.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
prutser001 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:55:
1 ding valt me wel op, als je verder komt in de story, is de ene map veel makkelijker dan de andere.
Tenminste Fireforge is best simpel, ga je dan naar magnet fields die is wel 3 keer zo moeilijk.
Als iemand tips heeft hoor ik die graag :) heb nu al 3 keer geprobeerd maar wordt gewoon zwaar geowned.
Ik heb al redelijk wat gespeelt maar ik heb het niet zo op namen. Heb nu bijna dat grote fort verslagen sta nu met 70 man voor die 3 vuurmonsters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ben nu echt bij een klote missie...... ik moet "The Iron Lord" begeleiden bij een aanval.... hij gaat er elke keer vandoor waardoor hij doodgaat... ik kan em niet groupen/locken of wat dan ook, waardoor ik z'n hp niet kan checken.

en een lvl 24 elfen titan maak je niet ff dood. de missies die moeilijk lijken zijn simpel, de missies die simpel lijken zijn zwaar shit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag screens! en dan het liefst op zijn allerhoogst (gewoon 1280x1024 met alles op max? :+ )

Gracias _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Is dit spel nu wel al beschikbaar? Op bol.com staat hij nogsteeds als "niet beschikbaar". Of speelt men hier alleen nog de demo? Weet iemand ook waar de Collectors Edition eventueel verkocht gaat worden?

Officiele release date al gevonden: 21.04.2006 :)

[ Voor 42% gewijzigd door _Dune_ op 12-04-2006 11:45 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart1983 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:56:
[...]

Ik heb al redelijk wat gespeelt maar ik heb het niet zo op namen. Heb nu bijna dat grote fort verslagen sta nu met 70 man voor die 3 vuurmonsters.
Daar ging ik de mist in. Ik had geen lenya meer voor een titan of archers. Er was ook geen lenya meer op de map te bekennen. Heroes dood en geen lenya om ze te ressurecten. Toppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Bben nu opweg naar "drag'lur"
Hhier plaatje :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mwbreur/sf2.JPG

1 tip voor diegen die "desert of nogwat" map gaan doen:

Zet je hoofd character in je camp en ga verder met je andere hero's.

Nog 2 pics :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mwbreur/sf1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mwbreur/sf3.JPG

[ Voor 73% gewijzigd door prutser001 op 14-04-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Ik ben nu in het level net na de bestorming van het grote fort. Dit is echt een irritant level. Die gasten blijven maar aanvallen, zodat ik niet echt een mooi leger kan opbouwen. Daarnaast bewaak ik de 2 ingangen naar mijn basis maar telkens duiken er weer monsters op in mijn basis (denk dat dit die onzichtbare schaduwen zijn ofzo) echt klote !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Als je denkt dat dat klote is wacht dan maar tot je bij "Lash" komt daar moet je een soort "domination" spelen je hebt daar 15 punten die je moet innemen en pas als je ze allemaal tegelijk ingenomen hebt win je.... maar dan moet je nog wel de 3 vijandige kampen in de grond stampen. Ben er al 5 uur mee bezig nu.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Ben het spel ook aan het spelen, weet alleen niet hoe je een headquarter over moet nemen?
Ben pas in 2e level geloof ik :o

Hoe moet dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Daantje20 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:49:
Ben het spel ook aan het spelen, weet alleen niet hoe je een headquarter over moet nemen?
Ben pas in 2e level geloof ik :o

Hoe moet dat?
Kan niet. Je moet gewoon het verhaal volgen en dan krijg je vanzelf die HQ om troepen te bouwen ;).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Is er al iemand een wapen of uitrusting tegen gekomen die boven het normale spul dat je kunt vinden uitsteekt?
Ben nog niks tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Frijns.Net schreef op donderdag 13 april 2006 @ 12:54:
Is er al iemand een wapen of uitrusting tegen gekomen die boven het normale spul dat je kunt vinden uitsteekt?
Ben nog niks tegen gekomen
Bedoel je kwa stats? ik heb op sommige "hero's" nogsteeds lvl 17-19 armor zitten ondanks dat ze lvl 22 zijn. Ik vindt een heleboel armor met "projectile protection" al het armor dat ik gebruik heeft 50%+ life regeneration + 30%+ mana regeneration.

Wapens blijven een beetje moeilijk, sommige wapens hebben echt vette extra's zoals "ghost army of resurrect dead" het is iig niet zo dat hoe hoger het level requirements hoe beter.

Mijn hoofd char is nu lvl 27 en heeft maximaal lvl 25 armor/items.

Ik heb trouwens wel 2 bugs gevonden:

1ste in "Iron sword gate" missie "kill itza/shar" geeft mij error : [P309_DLG_UNdAR_066]
2de "Eyes of eayonir" stop ogen erin en er gebeurt niets meer maar vraagteken blijft.

[ Voor 16% gewijzigd door prutser001 op 13-04-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Je zit al een stuk verder merk ik.

Eigenlijk bedoelde ik meer de special items zoals je die ook in Diablo had.
Het meeste wat ik nu gevonden hebt aan wapens past min of meer bij de stats van mijn characters.
In Diablo kwam je nogal eens wat speciale dingen tegen, zo kon je een hele set bij elkaar sparen of je kwam gewoon zo nu en dan eens iets tegen dat echt flink wat beter was dan je standaard wapens of uitrusting.
Misschien zit dit wel niet in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Er zijn wel degelijk van dit soort dingen, zo krijg je een "utranium armor" dit is tot nu toe (lvl30 nu) het beste wat ik gezien heb, zo heb ik ook een crossbow met 534-14xx dmg en 40%hp.
Ben nu in "The Crystal Wastes" maar werdt ineens geowned door 1 camp toen ik er met een heel legen inging terwijl ik de andere 5 camps alleen met me hero's afmaakte :P

Wat me wel opvalt is dat wanneer je een kamp moet aanvallen je altijd superweinig grondstoffen krijgt of hebt, en dan kom je in dat vijandige kamp en zie je ineens een stone voorraad van "45000" tegen de 3800 die jij krijgt om te starten. dit geld zowel voor zilver en lenya

[ Voor 31% gewijzigd door prutser001 op 13-04-2006 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
Bart1983 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:17:
Ik ben nu in het level net na de bestorming van het grote fort. Dit is echt een irritant level. Die gasten blijven maar aanvallen, zodat ik niet echt een mooi leger kan opbouwen. Daarnaast bewaak ik de 2 ingangen naar mijn basis maar telkens duiken er weer monsters op in mijn basis (denk dat dit die onzichtbare schaduwen zijn ofzo) echt klote !!
zodra je een leger hebt gebouwt en je unit limit hebt bereikt, het hele lager op 1 gate zetten, en met je hero's uit de andere gate vertrekken (neem misschien 5-10 units mee).

zorg wel dat je geen leger van de basis die je aanvalt langs je laat, en zorg dat je een altar of life hebt, voor het geval het mis gaat.

en zodra je bij het 1e kamp bent met je hero's, meteen workers de resources laten minen die je onderweg tegenkomt

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
prutser001 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 18:24:
Wat me wel opvalt is dat wanneer je een kamp moet aanvallen je altijd superweinig grondstoffen krijgt of hebt, en dan kom je in dat vijandige kamp en zie je ineens een stone voorraad van "45000" tegen de 3800 die jij krijgt om te starten. dit geld zowel voor zilver en lenya
Dit heb ik ook gemerkt in de map waar je die ijsheks om zeep moet helpen.
In je eerste kamp krijg je bijna niks, als je dan een tweede kamp overvalt ligt er een hele hoop.
Daar kun je dan wel lekker verder minen.

Btw weet iemand de juiste volgorde van die sleutels voor die kist op de marktplaats?
Was gisterenavond niet meer in staat om zo helder te denken dat ik die volgorde even ging zitten uitrekenen.

[ Voor 15% gewijzigd door rvrbtcpt op 14-04-2006 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart1983 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:17:
spoiler:
Stuur je griphonriders meteen naar je andere kamp om je lenya te gaan verzamelen. Bouw meteen een elven archer camp. En maak zoveel mogelijk archers en farms. En bouw elven towers om je leger te healen. Pas als je leger is opgebouwd ga je de Lenya offeren. Daarna kun je vrij makkelijk, camp voor camp uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Frijns.Net schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:19:
[...]

Dit heb ik ook gemerkt in de map waar je die ijsheks om zeep moet helpen.
In je eerste kamp krijg je bijna niks, als je dan een tweede kamp overvalt ligt er een hele hoop.
Daar kun je dan wel lekker verder minen.

Btw weet iemand de juiste volgorde van die sleutels voor die kist op de marktplaats?
Was gisterenavond niet meer in staat om zo helder te denken dat ik die volgorde even ging zitten uitrekenen.
ik had 9+8x2-4=30 maar dat was niet goed, nou las ik ergens :
2=rood, 9=blauw, 4=groen, 8=geel
rood + blauw x groen - geel = 30
Ik heb deze niet op kunnen lossen omdat ik alles geprobeerd had en er niets gebeurde.

p.s. hoe doe ik dat "spoiler ding" zwarte blok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ziet er ernstig goed uit ben even de demo aan t binnenhalen. Toch even een vraagje;
Gezien dit een RTS/RPG Hybrid is, hoe groot is de RPG factor? En dan met name in multiplayer, ik ben op zoek naar een soortvan rpg online spel die je met een paar vrienden gewoon kan opstarten, hero maken en lvlen. Heeft dit spel zo'n soort potentie, waren er veel mods etc voor Spellforce2? Ben erg benieuwd want het ziet er zeer goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

nudie schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:59:
Ziet er ernstig goed uit ben even de demo aan t binnenhalen. Toch even een vraagje;
Gezien dit een RTS/RPG Hybrid is, hoe groot is de RPG factor? En dan met name in multiplayer, ik ben op zoek naar een soortvan rpg online spel die je met een paar vrienden gewoon kan opstarten, hero maken en lvlen. Heeft dit spel zo'n soort potentie, waren er veel mods etc voor Spellforce2? Ben erg benieuwd want het ziet er zeer goed uit
Download de demo :? lezen DenniZ lezen :z

[ Voor 4% gewijzigd door DenniZ op 14-04-2006 12:16 ]

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Wat wel irritant is, is dat je je party members niet via die Journey Stones kan laten reizen.
Die moeten vervolgens de hele map over lopen om bij je te komen.

Of weet iemand hoe dat wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
prutser001 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:43:
[...]

ik had 9+8x2-4=30 maar dat was niet goed, nou las ik ergens :
2=rood, 9=blauw, 4=groen, 8=geel
rood + blauw x groen - geel = 30
Ik heb deze niet op kunnen lossen omdat ik alles geprobeerd had en er niets gebeurde.
Bedankt. Je volgorde werkt.
Je kunt het zo invoeren en dan gaat die kist vanzelf open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Frijns.Net schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 19:30:
[...]

Bedankt. Je volgorde werkt.
Je kunt het zo invoeren en dan gaat die kist vanzelf open
Ik snap alleen niet waarom hij werkt, als ik me niet vergis was het raadsel :

Bla bla, red + blue times green minus yellow equals 30
9+8x2-4=30
2+9x4-8=36

of ik heb het 10 keer fout gelezen ofzo, maar ik ben er echt heilig van overtuigd dat er bij mij 30 stond.:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Frijns.Net schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 19:17:
Wat wel irritant is, is dat je je party members niet via die Journey Stones kan laten reizen.
Die moeten vervolgens de hele map over lopen om bij je te komen.

Of weet iemand hoe dat wel kan?
Als jij met je hoofd char ergens naartoe rijst, kun je als je daar bent je chars aanklikken (links boven) en zul je zien dat je een icoontje krijg met daaronder een "pijl" daarmee kun je je andere hero's naar je toe summonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
prutser001 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 22:45:
[...]

9+8x2-4=30
2+9x4-8=36

of ik heb het 10 keer fout gelezen ofzo, maar ik ben er echt heilig van overtuigd dat er bij mij 30 stond.:P
Je kunt via dat tekst systeem van het spel steeds aangeven, sleutel nr zoveel staat gelijk aan dat getal en moet in slot met kleur.
Aan het einde krijg je een tekst te zien dat de code goed is en die gast bedankt je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

klopt maar ik heb die andere gast die chest laten openen, en ik zit nu bijna op het einde, alleen er lijkt weer een bug te zijn, zo'n shadow gast duikt op en moet een paar gates openen, maar die luilak doet niets en is niet aanspreekbaar. Om het kort te houden ik zit dus vast :P

Quest omschrijving : Send the shadow warrior out to open the gates.

dat lukt dus niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:31:
[...]

spoiler:
Stuur je griphonriders meteen naar je andere kamp om je lenya te gaan verzamelen. Bouw meteen een elven archer camp. En maak zoveel mogelijk archers en farms. En bouw elven towers om je leger te healen. Pas als je leger is opgebouwd ga je de Lenya offeren. Daarna kun je vrij makkelijk, camp voor camp uitschakelen.
Ik heb dus meteen die vliegende dingen naar dat andere kamp gestuurd en daardoor is dat hoofdgebouw net niet vernietigt. Maar ik kan daar dus helemaal niets. geen werkers aanmaken. Daarnaast kan ik ook geen werker van mijn 1e kamp sturen want die moet langs teveel vijanden. Hoe zou ik die lenya nu moeten verzamelen in dat achterste kamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik neem aan dat dit de missie is met de treants en rechtsbovenin dat lenya kamp?

Ik ben gewoon dat kamp aangaan vallen met mijn hero's (grote kamp recht onder het midden van de map), is goed te doen als je een beetje geduld hebt.

stuur je gryphons naar het lenya kamp, zorg dat je 1000lenya krijgt, ga naar links summon die treants, vernietig alles wat je ziet met je hero's en de treants.

Stuur nu je hero's + treants naar het lenya kamp rechtsboven, dan kom je een zooitje stenen tegen, de treants ruimen dat op.

Pak je workers bouw je headquarters en maak weer workers aan, stuur deze naar de stone/silver "mines", derest verklaard zichzelf wel.

(sorry voor spoiler) als iemand me ff kan zeggen hoe ik dit "zwart" kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Hoe kan ik die tovenaar gevangen nemen in Sevenkeep?
Die gast heeft een gevangene en heeft het water vervuild.
Ik heb van het leger nog vijf soldaten gekregen die kunnen meevechten maar ik wordt elke keer compleet in de pan gehakt.

Een karakter door laten lopen naar de gevangene helpt ook niet.
Iemand nog een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:08
*Hmpf* kut starforce, door dat ding krijg ik nou telkens een BSOD met:
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. Oftewel, starforce is weer geuninstalled :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Frijns.Net schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 20:06:
Hoe kan ik die tovenaar gevangen nemen in Sevenkeep?
Die gast heeft een gevangene en heeft het water vervuild.
Ik heb van het leger nog vijf soldaten gekregen die kunnen meevechten maar ik wordt elke keer compleet in de pan gehakt.

Een karakter door laten lopen naar de gevangene helpt ook niet.
Iemand nog een tip?
In de pan gehakt?
Ik had niet eens door dat het al over was :P

ga eerst op die mauser? (ben zo slecht in namen:P) zet daar alles op, doe je spells etc dan moet je het makkelijk kunnen winnen, en als je het goed doet moet je 2 x 5 krijgen 1 x 5 healers 1 x 5 sword gasten. deze krijg je door de mage quests te finishen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

woutertje schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 20:26:
*Hmpf* kut starforce, door dat ding krijg ik nou telkens een BSOD met:
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. Oftewel, starforce is weer geuninstalled :(
Als de US versie uitkomt die heeft andere beveiliging "Tages"
misschien dat je dan meer geluk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 22:00:
[...]

Als de US versie uitkomt die heeft andere beveiliging "Tages"
misschien dat je dan meer geluk hebt.
offtopic:
Ergens is het belachelijk dat áls ik het spel wil hebben, het moet importeren uit Amerika, ik begrijp niet waarom er in Europa gebruik gemaakt wordt van deze afschuwelijke "kopieer" beveiliging. Ik boycot iig games met Starforce troep, want troep dat is het, net als de rootkit van Sony (om maar een vergelijking te trekken).

Ik snap die publishers niet :(, hebben ze nu zo'n groot bord voor de kop dat ze niet zien dat die gore beveiliging die Windows om zeep helpt alleen averechts werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

ik denk dat de US version best wel te koop is in NL, Ik wil de collectors edition hebben met die tages beveiliging, ik heb nu de standaard versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Btw hoe maak je een screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Druk gewoon alt+prt scr en alt+tab open paint edit -> paste en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik ben nu bij die map dat je dus die 15 points moet veroveren. Moet zeggen, wel een erg goed spel. Had ik helemaal niet verwacht joh :)

iig, 28 deathmage, high level aoe spells ftw. M'n Bor is nu ook erg cool, 2h mace in zn handen, 3 damage skills gegeven. 3500 "Power attack"(of wat et ook is) attacks ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 22:45:
[...]

9+8x2-4=30
2+9x4-8=36

hmz is dit wiskunde of rekenen want 2+9x4-8= 30 vermenigvuldigen gaat voor optellen en aftrekken >< (lijk mn wiskunde docent uit de 1ste van mn middelbare school heel lang geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

laatste keer dat ik zo'n sommetje heb gemaakt is 10 jaar geleden ofzo, moet zeggen dat het me geen zak intresseert.

Is er al iemand bij de iron shores? krijg de 4 spawn points niet kapot zonder dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4rt_NL
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:02
Ik heb het spel nu ook. Alleen vind ik het niet helemaal super spelen kwa besturing. En dan 3rd person view is al helemaal lastig mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Niet echt populair spelletje op got zo te zien :(
Gisteren ff gespeelt na vele uren oblivion gespeelt te hebben was dit echt een verademing, de bossen lijken wel gewoon uit oblivion te komen ze zien er bijna hetzelfde uit! en het gras ook prachtig gedaan. Zonder meer de mooiste rts die ooit gespeelt heb, de mooiheid van de bossen maakt ook meteen de sfeer helemaal juist. Het mangement is ook redelijk goed gedaan. Heb npg niet lang gespeelt dus echt goed kan ik het niet beoordelen.
Ik speel op 1600x1200 alles op hoogst, 8xaf en shadows op very high, de boom shaduws lijken alleen soms een beetje blokkerige maar bewegen wel mooi enzo. Echt prachtig gedaan de zonsopgang als de ene helft van je kamp nog in de shaduws ligt.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 18:51
ik heb het spel ook sinds gisteren, maar als ik ingame kom zie ik alleen de menubalken.
het speelveld blijft zwart :S snap er niks van

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik vindt het ook een geweldig spel, sta al een week voor de eindbaas keiken of ik nog niet iets kan doen ergens... omdat ik het zonde om vindt om het uit te spelen (wil ook niet echt lukken :P )

Speel zelf op 1280x1024 alles max 16xaf enzomaar ik heb toch het idee dat ik SM3.0 mis ofzo want menig screenshot ziet er mooier uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mwbreur/sf1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mwbreur/sf2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mwbreur/sf3.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Bartjeuhz schreef op woensdag 26 april 2006 @ 12:06:
ik heb het spel ook sinds gisteren, maar als ik ingame kom zie ik alleen de menubalken.
het speelveld blijft zwart :S snap er niks van
videkaartdrivers maar eens updaten dan he :P.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Zo gisteren avond weer eens even gespeeld.
De naam van de map ben ik kwijt maar je komt in het kamp van de barbaren.
Hier spreek je met de hoofdman en dan kun je het kamp verder uitbouwen.
Echter blijven ze links en rechts het kamp binnen vallen waardoor het niet lukt om een fatsoenlijke troepenmacht te bouwen.
Als je links verder gaat dan vallen ze rechts binnen en slopen ze alles.

Iemand nog een tip?

[ Voor 72% gewijzigd door rvrbtcpt op 04-05-2006 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Echt een zeer vette game. Onbegrijpelijk dat een game als dit zo weinig aandacht krijgt. De ontwikkelaars verdienen beter. Ik heb er nu zo'n 40+ uur inzitten en begin lichte verslavings verschijnselen te vertonen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoray
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 15:36
Heb het ongeveer 3 kwartier gespeeld, toen was ik de constante reboots door starforce helemaal zat. Maar het is echt een geweldig spel, hopen dat er meer zulk soort spellen uit komen :)

Weet iemand waar ik ergens een amerikaanse versie kan kopen in Nederland? (Dus zonder starforce?) Wil het echt zo graag spelen maar ik kan nergens een site/adres vinden waar ik de amerikaanse versie kan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Psychoray schreef op maandag 26 juni 2006 @ 01:09:
Heb het ongeveer 3 kwartier gespeeld, toen was ik de constante reboots door starforce helemaal zat. Maar het is echt een geweldig spel, hopen dat er meer zulk soort spellen uit komen :)

Weet iemand waar ik ergens een amerikaanse versie kan kopen in Nederland? (Dus zonder starforce?) Wil het echt zo graag spelen maar ik kan nergens een site/adres vinden waar ik de amerikaanse versie kan kopen...
play.com???

Verder snap ik die constante reboots niet... Geen enkel probleem mee.. 1x rebooten daarna spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoray
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 15:36
Darth Malak schreef op maandag 26 juni 2006 @ 10:58:
[...]

play.com???

Verder snap ik die constante reboots niet... Geen enkel probleem mee.. 1x rebooten daarna spelen.
Constante reboots = telkens blauwscherm, en dan is een reboot dus nodig :)

Op play.com kan ik niet zien of die versie nou wel of geen starforce bevat, en aangezien het een UK site is neem ik aan dat ze de europese versie verkopen die wel spellforce bevat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoray schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:37:
[...]

Constante reboots = telkens blauwscherm, en dan is een reboot dus nodig :)

Op play.com kan ik niet zien of die versie nou wel of geen starforce bevat, en aangezien het een UK site is neem ik aan dat ze de europese versie verkopen die wel spellforce bevat :(
Die versie bevat ook StarForce. Typischerwijs heb ik er geen enkel probleem mee gehad, wat dat aangaat heeft iedereen daar andere ervaringen mee.

Ik ben recentelijk met het spel begonnen en het is een leuk vervolg op deel 1, al ben ik niet zo gecharmeerd van het skill-systeem. Dat vond ik bij deel 1 leuker. Dat zal wel te maken hebben met het toegankelijker maken van het spel. In deel 1 kon je makkelijk een "waardeloze" avatar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:47:
[...]

Die versie bevat ook StarForce. Typischerwijs heb ik er geen enkel probleem mee gehad, wat dat aangaat heeft iedereen daar andere ervaringen mee.

Ik ben recentelijk met het spel begonnen en het is een leuk vervolg op deel 1, al ben ik niet zo gecharmeerd van het skill-systeem. Dat vond ik bij deel 1 leuker. Dat zal wel te maken hebben met het toegankelijker maken van het spel. In deel 1 kon je makkelijk een "waardeloze" avatar maken.
Of juist een extreem handige :P. Bij SF2 heb ik weer een mage achtig iets met heal. En die is lang niet zo interessant als mijn char was in SF1.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Is er ook een mogelijkheid om de default camera positie te veranderen? Ik vind het spel een stuk meeslepender als ik het speel met de "camera" die schuin van achter "hangt" ipv recht van boven.
Maar het beeld veranderd telkens terug naar de default positie (recht van boven) als je met iemand hebt gepraat, erg vervelend om dat heel de tijd te moeten veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uvrt
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-07 10:40
Iemand enig idee wanneer de amerikaanse versie uitkomt of waar ik hem (online) kan bestellen.
Want die starforce rommel komt er bij niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Geen idee, ik vraag me af of deze uberhaupt wel bestaat. Maar ehh... ik snap echt niet wat er mis is met je systeem want deze rommel zou gewoon wel goed moeten installeren. Al eens op wat forums over starforce rondgehangen?

Dus ik zou de schuld in dit geval niet aan starforce geven maar aan de problemen met je systeem. Misschien drivercleaner ofzo eens draaien?

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:21
Ik heb ook een starforce versie.
Weet iemadn of ik die bij de uitgever zou kunnen ruilen tegen een niet starforce versie? Net zoals met cd's kan dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Nou even een kickje dan maar, vandaag had een vriend van mij uit de UK het spel ook aangeschaft en ik had nog nooit naar 'internet play' gekeken om Co-op te doen.
Klik ik op 'internet' vraagt hij me een aacount aan te maken, vul alles in druk op 'apply' krijg ik 'Key error (14)' lekker dan weer. Aangeschaft bij FRS waarschijnlijk zit daar nu iemand met mijn key te spelen. Denk niet dat het wat uitmaakt als ik daar nu met mijn bonnetje aankom.

Het blijft toch nog een leuk spel nu al 4 keer uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:07
Hmm, ziet er prima uit , ben nu de demo aan het downloaden :) op zich hou ik wel van dit soort spellen, al lijkt deze iets anders dan wat ik tot nu toe gespeeld heb :)

Ben benieuwd :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Omdat ik Spellforce 2 eerst gespeeld had op een relatief oude pc en ergens in het spel gestopt was omdat het gewoon echt niet meer liep, heb ik onlangs het nog eens een keer weer geprobeerd. Helaas kon het spel mij toch niet meer boeien eigenlijk :/. Ik heb het dan ook nooit uitgespeeld.

Een huisgenoot heeft hem wel uitgespeeld en het einde is echt zwaar onder de maat.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik blijf dit spel leuk vinden, zeker Free game mode is leuk coop met je vrienden.
En om de 1 of andere reden draait het beter op Vista dan op winxp/w2k3.

Al met al een leuk verhaal, spel duurt langer dan de standaard 7-8 uur je kan al snel 2 tot 2,5 uur bezig zijn met 1 map zeker op hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik heb dit spel eergisteren gedownload (dont worry, legaal van de site :) ), maar ik heb 1 vraagje. Zijn er speciale dingen waar je goud voor kunt sparen (zoiets als een mount in World of Warcraft). Of kan je gewoon alle leuke items die je bij een vendor ziet kopen en is sparen nutteloos? Ik koop helemaal niks bij vendors (zit nog in de WoW mood, en daar is dat nutteloos om te doen) en zwem echt in het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Methmaniac
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-08 16:00

Methmaniac

Nee, ik gebruik niet...

YES! Al een tijd aan het volgen. Ben super benieuwd!
Hopelijk wordt het weer net zoals deel 1.

‘You could have helped.’
'I’m helping by not helping.’
‘You’re the one with experience of these creatures.’
‘Children, Lobsang. They’re called children.’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman_Craig
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-09 15:32
http://spellforce.com/

Wanneer staat de release nu gepland? :9

moet dit niet naar Spielerij?

[ Voor 23% gewijzigd door Roman_Craig op 24-03-2017 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Methmaniac
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-08 16:00

Methmaniac

Nee, ik gebruik niet...

Roman_Craig schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:54:
http://spellforce.com/

Wanneer staat de release nu gepland? :9

moet dit niet naar Spielerij?
Beetje laat O-), maaaaaar, 7 december :9~

‘You could have helped.’
'I’m helping by not helping.’
‘You’re the one with experience of these creatures.’
‘Children, Lobsang. They’re called children.’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 22:18
Waar blijft het topic voor deel 3? Spel ziet er echt goed uit en de (Steam) reviews zijn ook niet mis.

Ga het nog even niet spelen en ik heb de eedere delen nooit gespeeld dus voel me niet de aangewezen persoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:09
Beetje laat, maar als jullie het zo omhoog schoppen :+

> verplaatst naar RPG

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 22:18
Jeroenimoes schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 19:09:
Beetje laat, maar als jullie het zo omhoog schoppen :+

> verplaatst naar RPG
Ja maar het is ook een RTS :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 18:50
ben ook benieuwd naar topic omtrent SF3.

ziet er zeker goed uit, en ben vooral benieuwd of de coop mode de moeite waard is. heb voor paar euro de gold versie gehaald, dus nu begonnen met deeltje 1. als 1 en 2 bevallen komt 3 ook zeker. dacht altijd dat het een turn based game was en had het dus altijd links laten liggen, maar kwam er dus bij de beta van SF3 achter dat het heel wat anders is :P

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Gister toevallig voor 3euro deeltje 2 gekocht en even aan begonnen. Wat een plezier beleef ik ermee zeg!! even uitspelen en dan deel 3 spelen want wat ik daar tot nu toe van heb gezien lijkt me erg vermakelijk.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Die SF3 coop, dat geldt dus ook voor de campaign? Vond dat wel een succes met Warhammer DoW2.

Pagina: 1