Dit is een erg vaag probleem;
Ik moet soms meerdere malen op een icoon of een invulveld klikken eer ik er de focus op krijg; na enkele keren klikken (ik weet niet juist hoeveel, lijkt random te zijn) krijg ik dan uiteindelijk toch de focus; Ik heb dit zowel met de muis als met het keyboard... en dit in alle applicaties (links en rechtsklikken, zelfs scrollen met het wieltje wil niet altijd onmiddellijk lukken)
Het vreemde is dat dit "fenoneem" soms vanzelf verdwijnt! Het komt dus heel random op en verdwijnt soms na een tijdje gewoon weer...
Ik heb reeds alles uit de taskmanager gehaald dat er niet standaard in hoort te staan.
Aan wat kan dit liggen? Een virus? Slechte drivers? Videokaart ?
... ik ben een beetje ten einde raad ...
Mijn hardware:
AMD Athlon 2200+
512 MB DDR
Gigabyte mobo (upgedate met laatste bios update)
Geforce FX 5200 (ABIT) (update met laatste officiële nvidia drivers)
Nvidia Nforce chipset (upgedate met laatste drivers)
microsoft wireless optical mouse
standaard keyboard
Soundblaster live! player 5.1 + onboard AC 97 soundkaart
Windows 2000 PRO SP 4 + alle updates via winupdate
Kaspersky Antivirus
Ik moet soms meerdere malen op een icoon of een invulveld klikken eer ik er de focus op krijg; na enkele keren klikken (ik weet niet juist hoeveel, lijkt random te zijn) krijg ik dan uiteindelijk toch de focus; Ik heb dit zowel met de muis als met het keyboard... en dit in alle applicaties (links en rechtsklikken, zelfs scrollen met het wieltje wil niet altijd onmiddellijk lukken)
Het vreemde is dat dit "fenoneem" soms vanzelf verdwijnt! Het komt dus heel random op en verdwijnt soms na een tijdje gewoon weer...
Ik heb reeds alles uit de taskmanager gehaald dat er niet standaard in hoort te staan.
Aan wat kan dit liggen? Een virus? Slechte drivers? Videokaart ?
... ik ben een beetje ten einde raad ...
Mijn hardware:
AMD Athlon 2200+
512 MB DDR
Gigabyte mobo (upgedate met laatste bios update)
Geforce FX 5200 (ABIT) (update met laatste officiële nvidia drivers)
Nvidia Nforce chipset (upgedate met laatste drivers)
microsoft wireless optical mouse
standaard keyboard
Soundblaster live! player 5.1 + onboard AC 97 soundkaart
Windows 2000 PRO SP 4 + alle updates via winupdate
Kaspersky Antivirus
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 16:32 ]