Toon posts:

3D mark waar ?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik problemen heb met mijn videokaart wil ik ff testen met 3d mark.
waar kan ik de meest recente downloaden ?

alvast bedankt

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:51
Wat denk je van www.futuremark.com :?

:{

Verwijderd

Topicstarter
gratis download ?

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-08 22:48

Odin

¯¯¯¯¯

Ah kom op zeg met een beetje zoek werk kom je op de site van Futuremark uit.

[mod-mode]
Ik zou ook even de FAQ lezen ;)
[/mod-mode]

[ Voor 33% gewijzigd door Odin op 15-10-2003 09:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Site heb ik doch ben een nerd en zoek nu dus naar de free download en welke precies.
Sorry jongens, heb een kant en klare pc gekocht juist om dit soort dingen. Jullie zijn er goed in thuis ik niet :-(

• Thomaszki
Klik dan op de site bovenaan op "download" daarna op "3dmark03"

Case closed

Verwijderd

Topicstarter
gedaan en dan zie je allerlei site waar je een download kunt doen en er staat van alles over patches ?

Verwijderd

Topicstarter
Moet je lid zijn of zo ?

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
http://www.futuremark.com/download/?3dmark03.shtml staat er gewoon hoor :| en gebruik de edit knop eens

Een beetje zoeken kan geen kwaad.... ;(

[ Voor 18% gewijzigd door Possible op 15-10-2003 09:45 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Verwijderd

Topicstarter
Ah gelukt, Bedankt !!
Sorry voor het hoge nerd gehalte.

Verwijderd

Wees niet zo hard voor jezelf.......

Verwijderd

OMG :p

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Als je echte de balle snapt van pc's ga dan maar naar:
http://www.beginnersweb.nl/

Het is hier Gathering of Tweakers
nofi

Samen staan we sterk!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-07 18:06

Ryceck

Constants and Variables

Typisch geval van: Iedereen heeft het voer 3dMark en iedereen gebruikt het... dus ik ook:
"They don't know why they want to be on the internet, they don't know what to do on the internet, HELL! they don't even know what the internet is... but because the neighbors got it... they want to be on it"
edit:
The internet helpdesk
nofi of course ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Ryceck op 15-10-2003 10:00 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• Thomaszki
Ryceck schreef op 15 October 2003 @ 10:00:
Typisch geval van: Iedereen heeft het voer 3dMark en iedereen gebruikt het... dus ik ook:

[...]

nofi of course ;)
heh da's een goeie :P

Verwijderd

Topicstarter
Nou guy's het vragen om 3d mark komt van de automatiseerder waar ik mijn pc heb gekocht. Deze gaf aan dat mijn videokaart 9800 pro soms problemen geeft met XP en het spel wat ik speel (MOHAA breakthrough). Hij wil graag dat ik mijn systeem eerst ff op 3d mark draai en dan opnieuw met hem bel om de opties te bekijken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 10:18:
Nou guy's het vragen om 3d mark komt van de automatiseerder waar ik mijn pc heb gekocht. Deze gaf aan dat mijn videokaart 9800 pro soms problemen geeft met XP en het spel wat ik speel (MOHAA breakthrough). Hij wil graag dat ik mijn systeem eerst ff op 3d mark draai en dan opnieuw met hem bel om de opties te bekijken.
Hmmmz ik vind die site ook wel verwarrend vooral als je nog nooit dat programma hebt gebruikt...

Je moet gewoon een volledige versie pakken zonder patch.

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:13

Termy

valt er nog wat te fragge?

3dmark downe (2001 of 2003, kan ook beide :)) en opstarten. dan gewoon "run benchmark" of "benchmark" drukken. geen instellingen veranderen verder. even wachten en het schouwspel aanschouwen en je krijgt een score te zien.

wat zijn je specs trouwens? hiet op GoT kunnen wij nl ook probs oplossen. ja ja je zou het niet denken maar wij weten ook wat van comps en zo :+

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• YscO
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-08 14:44
offtopic:
Ik dacht al dat ik hier verkeerd zat met dat oplossen enzo :X

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dicht.

repelstealth-nl: welkom op GoT :) Lees eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten. Dit is echt niet de manier om gebruik van GoT te maken. Daarnaast is "Sorry, ik ben ook maar een n00b" een behoorlijk lame excuus. Mocht je het met dit allemaal niet mee eens zijn, dan raad ik je aan om uit te kijken naar beginnersweb.nl, iksnaphetniet.nl, helpmij.nl, etc :)

Het antwoord is gewoon via Google te vinden: [google=3dmark03 download].

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

En voor zowat de helft van alle posters hier: lees dit maar ook eens door: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #reageren. Het is niet de bedoeling om hier als medegebruiker de wijsneus uit te hangen of loze posts te posten. Gebruik gewoon Topicreports of post een SM melding. Dank je :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.