Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
1. Wat een bizarre beginpost moest me wel effe concentreren zeg 
2. Heb je firewalls draaien ofzo
2. Heb je firewalls draaien ofzo
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Geen firewall idd en sorry voor het rare verhaal 
De foutmelding die ik krijg is dat ie geen connectie mag maken of iets dergelijks. Het vreemde is dus dat op ALLE andere pc's het wel werkt.....
De foutmelding die ik krijg is dat ie geen connectie mag maken of iets dergelijks. Het vreemde is dus dat op ALLE andere pc's het wel werkt.....
Lukt het ook niet om te connecten naar ip. Type in je verkenner eens \\\[ip-van-shares]\ krijg je dan wel een overzicht te zien van de shares?
buit is binnen sukkel
Misschien lullig van mij maar geef is de volledige situatie als een schetsje ofzo hier ??
Misschien staat er toch iets niet goed ofzo
Of verkeerde kabel ??
Misschien staat er toch iets niet goed ofzo
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Er is kwa kabels en dergelijke nix verandert, \\ip werkt ook niet helaas...
De situatie is gewoon dat er een server is met shares hierop, 14 pc's zien de informatie die hier op staat gewoon wel zonder problemen en bij die andere niet..... instellingen zijn afaik gewoon goed.....
De situatie is gewoon dat er een server is met shares hierop, 14 pc's zien de informatie die hier op staat gewoon wel zonder problemen en bij die andere niet..... instellingen zijn afaik gewoon goed.....
Verwijderd
Dubbelcheck je rechten even, en zorg dat je eigenschappen van de netwerkkaart er precies zo uitzien als op de andere computers. Aandachtspunten: File- and Printersharing, NetBIOS over TCP/IP.
de rechten zijn al gedoublechecked, op de server heeft everyone over all allow
De netwerkkaart zal ik morgen nog eens doorkijken, aangezien het nu te druk is om de pc van die persoon over te nemen.
De netwerkkaart zal ik morgen nog eens doorkijken, aangezien het nu te druk is om de pc van die persoon over te nemen.
Vandaag alles gecheckt en gedoublecheckt, protocollen weggehaald, toegevoegd..... Er is gewoon niet uit te komen....... Zijn hier nog mensen die in ene een briljante ingeving krijgen?
Pagina: 1