Toon posts:

Help !!!! Tekst weg op webpagina

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem ik heb mijn webpagina gemaakt in Frontpage.
Nu ben ik er na een tijdje achter gekomen dat bij het openen van mijn pagina op verschillende computers, met dezelfde browser. Bij de ene al mij tekst weggevallen is.
Als font heb ik gewoon Arial gekozen, dus daar kan het niet aan liggen.

wellicht heeft iemand de oplossing voor mij.

Bij voorbaat dank

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
:D.

Da's weer een andere interpretatie van deze forumnaam! :D.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor al je opmerkingen, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande onze uitmuntende Tweakers.net Frontpage.
Aldus... niet Microsoft Frontpage :P

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Allereerst hartelijk welkom op GoT. :)

Aangezien dit je eerste post op het forum is willen we je in ieder geval wel even op weg helpen. Als eerste tip kan ik je aanraden om in ieder geval even deze link door te nemen en ook even te kijken naar het volgende stukje. Daarin zie je wat we van je verlangen voordat je een post maakt. Zo zul je daarin ontdekken dat we wat meer informatie willen zien (welke browser, welke browserversie, hoe is je lettertype gedefineerd, etc..). Verder verwachten we iets te zien van wat je zelf al geprobeerd heb, heb je bijvoorbeeld al op google gezocht, en zo ja met wat voor een zoektermen.
Tevens zul je in die linkjes zien hoe we op het forum met elkaar omgaan en vooral ook waar je een topic hoort te starten. :)

Probeer in je achterhoofd te houden dat wij hier alleen de informatie hebben die jij beschikbaar stelt. Jij weet dus al wat je geprobeerd hebt, maar wij nog niet. Probeer dus in een post zo veel mogelijk relevante informatie over te brengen. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Dit topic is gesloten.