[mozilla thunderbird] statusvenster tijdens ophalen mail?

Pagina: 1
Acties:

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:54
Vandaag van outlook naar mozilla thunderbird overgestapt. Alles ging goed ook het importeren. Vervolgens alles zo ingesteld als ik graag wou maar nu wil ik eigenlijk dat als ik mail ga ophalen ik een statusvenster zie wat hij nu allemaal aan het doen is.

Dus net zoiets als outlook (express) heeft. Dit is voor mij handig omdat ik meerdere mail accounts heb.

O ja nog iets, hoe kan het dat thunderbird zo veel sneller mijn mail nakijkt. Outlook was vaker 2-3 sec bezig om een account na te kijken. Bij thunderbird ben ik 2-3 sec bezig om 5 accounts na te kijken

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Zym0tiC schreef op 13 oktober 2003 @ 20:15:
O ja nog iets, hoe kan het dat thunderbird zo veel sneller mijn mail nakijkt. Outlook was vaker 2-3 sec bezig om een account na te kijken. Bij thunderbird ben ik 2-3 sec bezig om 5 accounts na te kijken
Zelfde reden dat Firebird sneller een pagina laadt dan IE => Hij is gewoon sneller, simpel as that ;)

Verder zit het zo (zo zie ik het dan he!!) :

Je hebt meerdere accounts links staan en pas als je een van deze aanklikt en zegt van GET MAIL dan pas zal Thunderbird daarvan de mail ophalen en niet alles tegelijk ;)
Dus misschien haalt ie niet al je e-mails tegelijk op :? Bij mij staat REMEMBER PASSWORD uit dus ik weet niet of ik helemaal gelijk heb maar hoop het wel :) Verder zijn er vast wel plug-ins voor zo'n process balkje :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

OE doet alle accounts na elkaar, en Mozilla doet ze allemaal tegelijk.
Dus vandaar dat het sneller is.

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:54
nero355 schreef op 13 October 2003 @ 20:22:
[...]

Zelfde reden dat Firebird sneller een pagina laadt dan IE => Hij is gewoon sneller, simpel as that ;)

Verder zit het zo (zo zie ik het dan he!!) :

Je hebt meerdere accounts links staan en pas als je een van deze aanklikt en zegt van GET MAIL dan pas zal Thunderbird daarvan de mail ophalen en niet alles tegelijk ;)
Dus misschien haalt ie niet al je e-mails tegelijk op :? Bij mij staat REMEMBER PASSWORD uit dus ik weet niet of ik helemaal gelijk heb maar hoop het wel :) Verder zijn er vast wel plug-ins voor zo'n process balkje :)
Remember passwords heb ik aanstaan + dat ik een plugin heb waarmee je in een keer alle accounts kunt checken: http://texturizer.net/thu...html#Get%20All%20Messages

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Topictitel een beetje getweaked :)