Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Foutje ?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
AMD Athlon XP 3200+ (2,20GHz, 400MHz FSB) € 336,-

AMD Athlon XP 3200+ (2,20GHz, 400MHz FSB, Boxed) € 480,-

Een Boxed betekend toch dat er een cooler bij zit en cooler paste ?
als dat zo is,kost dat geen 144 euro......kijk dan O-) 336,- zonder en 480,- met cooler en pasta.....klopt toch niet ? :P

Verwijderd

tray is normaal goedkoper, maar als "goedkope" winkels alleen boxed leveren klopt deze stelling dus niet. Kortom geen foutje lijkt me :)

(tray wordt dus waarschijnlijk alleen door de iets duurdere winkels geleverd)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 19:43 ]

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-10 10:13

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op 12 October 2003 @ 19:41:
boxed is normaal goedkoper, maar als "goedkope" winkels alleen boxed leveren klopt deze stelling dus niet. Kortom geen foutje lijkt me :)

(tray wordt dus waarschijnlijk alleen door de iets duurdere winkels geleverd)
Boxed is normaal toch juist niet goedkoper :?

Voor die koeler en koelpasta betaal je behoorlijk hoor. Kun je beter en bulk traytje hebben ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

dawuss schreef op 12 October 2003 @ 19:42:
[...]

Boxed is normaal toch juist niet goedkoper :?

Voor die koeler en koelpasta betaal je behoorlijk hoor. Kun je beter en bulk traytje hebben ;)
bedoelde tray sorry :)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry hoor maar wat is Tray ? |:(

Boxed ? Retail 8)7 ?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 19:46 ]

Verwijderd

Tray is op een rekje, OEM zegmaar.
Retail, de naam zegt het al, = verkoop.
In een doosje, leuke verpakking.

Je hebt OEM/Bulk, en Retail/Boxed

Verwijderd

Topicstarter
Maar dan snap ik het nog niet,waarom staat er op tweakers dat dat ding boxen 144 euro duurder is dan niet boxen :/

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:14
Vergeet trouwens niet dat op de boxed wel 3 jaar garantie zit, en op de tray maar 1 jaar...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 oktober 2003 @ 19:48:
Maar dan snap ik het nog niet,waarom staat er op tweakers dat dat ding boxen 144 euro duurder is dan niet boxen :/
simpel weg, als niemand de tray versie goedkoper aanbied dan de boxed versie zal de proc in de pricewatch duurder blijven.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-10 10:13

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op 12 October 2003 @ 19:48:
Omdat er nu toevallig alleen dure shops zijn die Boxed 3200+ cpu's aanbieden. Dat kan gebeuren.
(als ik jou was zou ik die dus niet kopen ;) )

Overigens zijn dit soort rariteiten nooit 'fouten' in de pricewatch. Dat ligt simpelweg aan de winkeliers / shops

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Topicstarter
ok Thnx _/-\o_

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Boxed wilt zeggen dat er een koeler met beugels en wat pasta bij een CPU geleverd wordt. Deze kan dus duurder zijn dan een losse processor (OEM).

Verwijderd

Topicstarter
Ik koop dus gewoon lekker die 3200+ niet boxed,maar nu heb ik al 2 keer gevraagd wat goede coolers ervoor zijn,en wat een goede cooler nodig heeft,geluid,snelheid enzo,maar dat doe ik blijkbaar op de verkeerde plek ;(
Waar kan ik dat wel plaatsen :?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je kan het iig niet hier vragen. Lees deze post nog maar eens goed door voordat je weer een topic opent. GoT is een forum voor de gevorderde gebruiker, en voordat je een topic opent wordt er van je verlangd dat je zelf even gezocht hebt via Google of de search van het forum. Zomaar topics openen met een simpele vraag erin resulteert in een gesloten topic. Begin maar eens het lezen van de forum FAQ alvorens je een topic opent met een vraag erin :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.