feli iedereen
De grootste stal van Nederland 5 jaar
Gefili iedereen
Gefili iedereen
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
gefeli als ik nog niet gedaan had,
Ik zla even zien wanneer ik team Grutte Pier heb opgericht zal ook wel bijna 2 jaar geleden zijn.
Ik zla even zien wanneer ik team Grutte Pier heb opgericht zal ook wel bijna 2 jaar geleden zijn.
Anoniem: 19729
En ???? Nog steeds geen marsmannetjes gevondenWolfje666 schreef op 13 October 2003 @ 07:27:
Gefeliciteerd stelletje![]()
Ik ben er zeer trots om een DPC-te zijn (al ruim 3 jaar al weer gelden dat ik met SETI begon voor DPC).
Feli allemaal! 
Ben nog steeds trots deel uit te maken van deze groep mensen.
Al vanaf 10 dec. 2000 actief
Ben nog steeds trots deel uit te maken van deze groep mensen.
Al vanaf 10 dec. 2000 actief
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Hmmm...
bah bah.. nog steeds geen FP...
[steukmode]We gaan toch niet d.net na doen?[/steukmode]
Daar kan je bij de DPC crew lijkt mij het beste even over navragen. Hoe de stand van zaken daarmee is.X-G schreef op 13 October 2003 @ 14:57:
Hmmm...
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Anoniem: 58110
Gefeliciteerd DPC!
offtopic:
Tot hoe lang houden wij onze DPC-Henk?
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 58110 op 13-10-2003 16:50 ]
Ehj Koetjes, gefeliciteerd met jullie jubileum!
Je kan hier beter niets zetten....
X-G: Gelieve dit soort reacties in deze felicitatie draad achterwege te latenX-G schreef op 13 October 2003 @ 14:57:
Hmmm...
Wordt aan gewerkt, als het goed is verschijnt hij begin van de avond, maar pin me er niet op vastRIKZ schreef op 13 October 2003 @ 16:47:
[...]
Daar kan je bij de DPC crew lijkt mij het beste even over navragen. Hoe de stand van zaken daarmee is.
Tot iemand van de GoT crew er genoeg van heeftAnoniem: 58110 schreef op 13 October 2003 @ 16:49:
..
offtopic:
maar hij was gisteren ook iets te laat dus DPC Henk heeft iets goed te maken
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Is hij niet mooi?Anoniem: 58110 schreef op 13 October 2003 @ 16:49:offtopic:
Beter laat dan nooit
Gefeliciteerd allemaal !!
Gefeliciteerd allemaal !!
Just KiddinFuncracker schreef op 13 October 2003 @ 17:03:
[...]
X-G: Gelieve dit soort reacties in deze felicitatie draad achterwege te laten
[...]
Wordt aan gewerkt, als het goed is verschijnt hij begin van de avond, maar pin me er niet op vast
[...]
Tot iemand van de GoT crew er genoeg van heeft
maar hij was gisteren ook iets te laat dus DPC Henk heeft iets goed te maken
goed beetje laat.. is er nog bier over? 
anywayz, gefeli, zelf heb ik heeeeeel fftjes meegewerkt.
op naar de 10 jaar!
anywayz, gefeli, zelf heb ik heeeeeel fftjes meegewerkt.
op naar de 10 jaar!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gefeli iedereen !!! en Proost!!! *hik*
I'm not weird, I'm a limited edition
Van harte profciat!
*zwijmelt terug in roemruchte DPC geschiedenis*
De laatste tijd (euh jaren) ben ik vooral passief flusher, maar ik ben er al sinds RC5-56 bij en sinds RC5-64 voor de DPC (in de loop van het project) met een korte uitstap naar gammaflux (remember?!) en nu al weer een tijdje namens DPC-/16/TMF voor RC5-72.
Mooooooh!
*zwijmelt terug in roemruchte DPC geschiedenis*
De laatste tijd (euh jaren) ben ik vooral passief flusher, maar ik ben er al sinds RC5-56 bij en sinds RC5-64 voor de DPC (in de loop van het project) met een korte uitstap naar gammaflux (remember?!) en nu al weer een tijdje namens DPC-/16/TMF voor RC5-72.
Mooooooh!
Het wordt zeker een héééle grote frontpage post als ze er al sinds gisteren middag mee bezig zijn?
ik ben gisteren nog ff in de archiefen gedoken, maar ik kon het eerste bericht in het DPC forum niet echt ontdekken, * white_panther is er wel benieuwd naar
maar idd op naar de volgende 20 jaar
maar idd op naar de volgende 20 jaar
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
lol 12 pagina's heeft iedereen zijn vrienden/familie opgetrommeld? Of zorgt Henk dan toch voor de nodige commotie binnen het grote GoT gebeuren?
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Anoniem: 28736
* Anoniem: 28736 denkt beide.Blue_man schreef op 13 oktober 2003 @ 21:26:
lol 12 pagina's heeft iedereen zijn vrienden/familie opgetrommeld? Of zorgt Henk dan toch voor de nodige commotie binnen het grote GoT gebeuren?
En zo niet ga dat dan eens gauw doen
Gefeliciteerd DPC
ficiat luitjes!!!! * floriske.nl is hier wel onbekend, maar komt toch feliciteren!!!
wordt eens tijd dat je hier bekend wordt danfloriske.nl schreef op 13 October 2003 @ 23:04:
ficiat luitjes!!!! * floriske.nl is hier wel onbekend, maar komt toch feliciteren!!!
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Anoniem: 27535
Floriske.nl, is die bedrijfsnaam op je site nou wel zo handig gekozen? Als ze bezwaar maken kun je opdoeken...
[ Voor 170% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 14-10-2003 02:28 ]
Ja erg jammer dat het zo moet

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
* Gman graast ook enthousiast mee sedert 2000 
Ik wacht met smart op de nieuwe DPC Shirts
Ik wacht met smart op de nieuwe DPC Shirts
[ Voor 37% gewijzigd door Gman op 14-10-2003 10:41 ]
Er zijn heel veel mensen die meedoen maar gewoonlijk niet actief in het GoT forum zijn...bekent verschijnsel. Bij dit soort gebeurtenissen zie je pas hoe veel mensen eigenlijk er iets mee te maken hebben :-)Blue_man schreef op 13 October 2003 @ 21:26:
There is no place like ::1
Daar is nu momenteel een hele discussie over tussen de contactpersonen van DPC <-> FP-Crew/T.net verder laat ik me er niet hier over uit.ColdFusion schreef op 14 October 2003 @ 10:08:
[...]
Ja erg jammer dat het zo moetHet artikel waar we met 4 man bijna 3 dagen aan hebben gewerkt wordt nu maar een beetje weggemoffeld en krijgt niet de aandacht die het zeker verdient
Ik zal nog eens bezig gaan met een FP
Kan m'n tijd wel beter besteden.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Ik wil je niet helemaal deprimeren hoor coldfusion, maar ze hebben hem zojuist erafgegooit... De link werkt nog wel maar je ziet het niet mer op de FP

...
Ja vertel mij wat...Haranaka schreef op 14 oktober 2003 @ 10:44:
Ik wil je niet helemaal deprimeren hoor coldfusion, maar ze hebben hem zojuist erafgegooit... De link werkt nog wel maar je ziet het niet mer op de FP
@ Rikz: ik weet wel dat er gesprekken zijn, al weet ik niet waarom. Er is ons tijd terug al toegezegd dat het kon en mocht enzo. En dan op het laatste moment gaat alles ineens niet door en niemand kan vertellen waarom.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Het is terug gehaald naar 'Upcoming nieuws'
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Dat is jullie toegezegd, maar die toezegging kwam niet van de juiste personen af.@ Rikz: ik weet wel dat er gesprekken zijn, al weet ik niet waarom. Er is ons tijd terug al toegezegd dat het kon en mocht enzo. En dan op het laatste moment gaat alles ineens niet door en niemand kan vertellen waarom.
Professioneel Hyves-weigeraar
Feli for everybody! Lekker, op naar de volgende 5 jaar en dan wel ^5x zoveel grazen he
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
jammer dat het zo is gelopen met de frontpagepost. We zullen wel zien wat er uit het overleg tussen de t.net mensen en DPC komt. Wij hebben met onze best wil, na de toezegging (van de verkeerde) een mooi verhaal proberen te maken.
ColdFusion, Funcracker het was toch wel leuk om met jullie samen te werken aan deze frontpagepost. Ondankt de sores nu.
ColdFusion, Funcracker het was toch wel leuk om met jullie samen te werken aan deze frontpagepost. Ondankt de sores nu.
gefeliciteerd,
een japanner zou zeggen
omedetou goizamasu
een japanner zou zeggen
omedetou goizamasu
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
MarcyDarcy schreef op 14 October 2003 @ 12:09:
jammer dat het zo is gelopen met de frontpagepost. We zullen wel zien wat er uit het overleg tussen de t.net mensen en DPC komt. Wij hebben met onze best wil, na de toezegging (van de verkeerde) een mooi verhaal proberen te maken.
I feel the same way.
De FP topic is nu eindelijk zichtbaar gepost, zie ook:
DPC bestaat 5 jaar!
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Kijk eens in de webwereld?
Dutch Power Cows bestaan vijf jaar
Dinsdag, 14 oktober 2003 - De Dutch Power Cows, een groep Nederlanders die zich bezighouden met 'distributed computing', bestaan vijf jaar.
Door Maarten Reijnders 2 reacties
Dit weekend was het zover. Op zondag was het precies vijf jaar geleden dat Tweakers.net-oprichter Femme Taken en enkele anderen begonnen met het project RC5-64, zo meldt Tweakers.net.
RC5-64 is een 64-bits-sleutel (2 tot de macht 64 mogelijkheden) van RSA Security. In 1997 schreef het bedrijf een prijsvraag uit, waarbij iedereen werd opgeroepen om de encryptie te kraken.
Internetters van over de hele wereld stortten zich op de uitdaging en lieten hun computers op de achtergrond alle mogelijkheden uitproberen. In september 2002 werd de encryptie van RC5-64 eindelijk doorbroken.
Buitenaards leven
Distributed computing heet deze vorm van gecompliceerde berekeningen uitvoeren. Het idee is dat bij gemiddeld gebruik 80 procent van de capaciteit van een computer ongebruikt blijft. Die ongebruikte rekenkracht kun je gebruiken om, samen met andere internetters, complexe problemen op te lossen waarvoor veel rekenkracht vereist is.
Het bekendste voorbeeld van distributed computing is SETI@Home, een project waarbij internetters speuren naar buitenaards leven. Deelnemers krijgen datapakketten toegewezen die geanalyseerd moeten worden. De pakketten bevatten signalen van 'kosmisch ruis' die door een radiotelescoop in Puerto Rico zijn opgevangen. Als daar patronen in ontdekt worden, zou dat kunnen wijzen op het bestaan van buitenaardse intelligentie.
Veel internetters doen in groepen (zoals de Dutch Power Cows) mee aan distributed-computingprojecten. Op die manier is het mogelijk om hoog in de ranglijsten terecht te komen.
Megaflushes
Zo verwerkten de Dutch Power Cows in augustus van dit jaar hun 2 miljoenste pakketje bij SETI@Home, op dat moment goed voor een 28e plaats wereldwijd. Ook in de klassementen van andere distributed-computingprojecten doet de groep het goed.
Om een goede klassering te bereiken maakten de Dutch Power Cows in het verleden vaak gebruik van 'megaflushes'. Daarbij werden geanalyseerde gegevens een tijdlang opgespaard, om vervolgens in één keer door te sturen. Daarmee zijn de Dutch Power Cows inmiddels gestopt. De grote hoeveelheden data legden de computers van de ontvangende partij plat.
Tegenwoordig bedient de groep zich van 'stampedes': een periode waarin de deelnemers zoveel mogelijk met één project bezig zijn.
Dutch Power Cows bestaan vijf jaar
Dinsdag, 14 oktober 2003 - De Dutch Power Cows, een groep Nederlanders die zich bezighouden met 'distributed computing', bestaan vijf jaar.
Door Maarten Reijnders 2 reacties
Dit weekend was het zover. Op zondag was het precies vijf jaar geleden dat Tweakers.net-oprichter Femme Taken en enkele anderen begonnen met het project RC5-64, zo meldt Tweakers.net.
RC5-64 is een 64-bits-sleutel (2 tot de macht 64 mogelijkheden) van RSA Security. In 1997 schreef het bedrijf een prijsvraag uit, waarbij iedereen werd opgeroepen om de encryptie te kraken.
Internetters van over de hele wereld stortten zich op de uitdaging en lieten hun computers op de achtergrond alle mogelijkheden uitproberen. In september 2002 werd de encryptie van RC5-64 eindelijk doorbroken.
Buitenaards leven
Distributed computing heet deze vorm van gecompliceerde berekeningen uitvoeren. Het idee is dat bij gemiddeld gebruik 80 procent van de capaciteit van een computer ongebruikt blijft. Die ongebruikte rekenkracht kun je gebruiken om, samen met andere internetters, complexe problemen op te lossen waarvoor veel rekenkracht vereist is.
Het bekendste voorbeeld van distributed computing is SETI@Home, een project waarbij internetters speuren naar buitenaards leven. Deelnemers krijgen datapakketten toegewezen die geanalyseerd moeten worden. De pakketten bevatten signalen van 'kosmisch ruis' die door een radiotelescoop in Puerto Rico zijn opgevangen. Als daar patronen in ontdekt worden, zou dat kunnen wijzen op het bestaan van buitenaardse intelligentie.
Veel internetters doen in groepen (zoals de Dutch Power Cows) mee aan distributed-computingprojecten. Op die manier is het mogelijk om hoog in de ranglijsten terecht te komen.
Megaflushes
Zo verwerkten de Dutch Power Cows in augustus van dit jaar hun 2 miljoenste pakketje bij SETI@Home, op dat moment goed voor een 28e plaats wereldwijd. Ook in de klassementen van andere distributed-computingprojecten doet de groep het goed.
Om een goede klassering te bereiken maakten de Dutch Power Cows in het verleden vaak gebruik van 'megaflushes'. Daarbij werden geanalyseerde gegevens een tijdlang opgespaard, om vervolgens in één keer door te sturen. Daarmee zijn de Dutch Power Cows inmiddels gestopt. De grote hoeveelheden data legden de computers van de ontvangende partij plat.
Tegenwoordig bedient de groep zich van 'stampedes': een periode waarin de deelnemers zoveel mogelijk met één project bezig zijn.
If you choose to criticise you choose your enemies
Anoniem: 3068
Natuurlijk ben ik veel te laat, en kon ik ter nauwernood nog m'n inloggegevens herinneren, maar toch:
Van harte DPC!
Van harte DPC!
Lang niet gezien Rickman! Thankx voor de congrats!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 88088
Nog vanharte gefeliciteert iedereen die druk bezig is met grazen
Laat t nog vele jaren zo goed doorgaan. Niet met het een dan wel met het andere
Dankje! Long time no see! Alles goed?Anoniem: 3068 schreef op 14 October 2003 @ 13:59:
Natuurlijk ben ik veel te laat, en kon ik ter nauwernood nog m'n inloggegevens herinneren, maar toch:
Van harte DPC!
Gefeliciteerd DPC, ook namens mijn
's welke in de hemel zijn
heb ze namelijk geslacht op het einde van het RC5-64 project vanwege het gepruts van D.net
Zo'n eerste lustrum is toch ook een schitterende aangelegenheid om de koeien weer eens van stal te halen (voor welk project dan ook
)
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 3068
Oi Mobster en Sequence!
Das zeker een tijd geleden. Alles is prima. S@NL staat op een wat lager pitje, maar ik ben nog wel actief lid!
Vriendin enzo, je kent het wel!
Das zeker een tijd geleden. Alles is prima. S@NL staat op een wat lager pitje, maar ik ben nog wel actief lid!
Lang zullen ze leven
lang zullen ze leven
lang zullen ze leven in de gloria
in de gloria, in de gloriaaaaaaaaaaa
hiep hiep hiep hoera
hiep hiep hoera
hiep hiep hoera
lang zullen ze leven
lang zullen ze leven in de gloria
in de gloria, in de gloriaaaaaaaaaaa
hiep hiep hiep hoera
hiep hiep hoera
hiep hiep hoera
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Ook op webwereld 
Prachtig ! Graze on guys
Let's flush those arses, anandtech's and slashdottes to smitherees
Prachtig ! Graze on guys
Bravo DPC!!!!!!!!!
Bij een lustrum hoort een lustrumreis/feest/borrel, waar is die, dan kan ik eindelijk mijn mede-nerds begroeten.
Bij een lustrum hoort een lustrumreis/feest/borrel, waar is die, dan kan ik eindelijk mijn mede-nerds begroeten.
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France